ships.greece Posted May 11, 2022 Posted May 11, 2022 (edited) Αυτο Ακριβώς πρέπει να διπλωθεί όσο για το power και το Croazia πολύ το πιστευω πιθανόν αν γινει αυτο το Wch Jet τι θα γινει ; Edited May 11, 2022 by Nick the Greek Quote
Angela Posted May 11, 2022 Posted May 11, 2022 Βλέπω ότι σε αρκετά τοπικά μέσα της Κάρυστου μετά την ανάρτηση των προκυρηξεων διαφόρων γραμμών να αναφέρονται σε ένα δρομολογιο ΡΑΦΗΝΑ καρυστο Άνδρο Τήνο Σύρο Παρο Νάξο και γράφουν πως ένα πλοίο σαν τον πανόραμα θα έδενε πολύ καλά στην συγκεκριμένη γραμμή τώρα που τα λεμε από το να δουλεύει 2 μήνες Μαρμαρι Ραφήνα είναι μια κάποια ιδέα πιστεύετε ότι μπορεί να υλοποιηθεί ;
Panagia Ekatontapiliani Posted May 11, 2022 Posted May 11, 2022 Δεν είναι επιδοτούμενη αυτή η γραμμή που αναφέρεις. Όποτε δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να γίνει αυτό με ελεύθερη δρομολόγηση.
togias_k Posted May 12, 2022 Posted May 12, 2022 18 minutes ago, speedrunner said: Παιδιά μην το ψάχνεται ο ηλιοπουλος σε λίγο θα ειναι το απόλυτο μονοπώλιο, έτσι θα σου λέει για να βάλω πλοίο θα πρέπει να να πάρω επιδότηση ασχέτως του κόσμου που έχει, αυτό πιστεύω ότι θέλει να κάνει και με την Φολεγανδρο, εξαφάνισε τον ανταγωνισμό και έβγαλε το πλοίο, σε λίγο θα πει για να βάλω ταχύπλοο στην Φολεγανδρο θέλω επιδότηση!!! Μονοπώλιο δεν νομίζω να θεωρείται από τη στιγμή που δουλευει μόνο με ταχύπλοα. Συνεπώς σε κάθε γραμμή που δραστηριοποιείται περαν των αγονων, υπάρχει και άλλη επιλογή.
Champion Jet_2 Posted May 12, 2022 Posted May 12, 2022 Αν δεν θεωρείται μονοπώλιο όταν για Φολεγανδρο έχει μόνο ένα συμβατικό και αυτό 3 φορές την εβδομάδα,τότε τι θεωρείται;Το connection είχε ξαναγίνει στο παρελθόν με το Champion Jet 1 και το Sea Jet 2 όταν το Champion 1 έκανε το δρομολόγιο Ηράκλειο Σαντορίνη και το Sea Jet 2 δούλευε σαν προέκταση έως Μύκονο.Ελπίζω στη Hellenic να μη δρομολογήσουν το flyingcat 3 από Ραφήνα για Τήνο Μύκονο Νάξο.Ένα δρομολόγιο από Πειραιά για Σίφνο ή Μήλο-Φολέγανδρο-Σαντορίνη θα ήταν ταμάμ και άμα ήθελαν θα μπορούσαν να κάνουν προέκταση ως Μύκονο με ενδιάμεσα λιμάνια και διπλό πλήρωμα.Πιστεύω περισσότερα κέρδη θα είχε εκεί παρά από Ραφήνα…
nomikos Posted May 19, 2022 Posted May 19, 2022 Μετά τις τελευταίες εξελίξεις για τη γραμμή της Κασοκαρπαθίας θεωρώ πολύ πιθανό να γίνει τράμπα μεταξύ Aqua Blue Και Όλυμπος ή κάποια συνεργασία γενικότερα της Sea Speed με τη Sea Jets.Η πρώτη δε μπορεί μόνη της να σηκώσει το βάρος της γραμμής με το Όλυμπος και αυτό είναι πασιφανές...
Mike18 Posted May 19, 2022 Posted May 19, 2022 Και Ρέθυμνο να ερθει θα το στηρίξει η κοινωνία ή μονο τα 10 άτομα που τους αρέσουν τα Καραβία; Αν και αυτο το θεμα εχει κουράσει δεν νομίζω οτι το Ρέθυμνο θα ξανα δει καράβι
Μηλιος Posted May 19, 2022 Posted May 19, 2022 (edited) Θα το βλέπατε το Πρέβελης σε κατι σαν Πειραιάς- Σαντορίνη - Ρόδο μέχρι να τα βροντήξει το Olympus και πάει παλι σε αγονη ??? Edited May 19, 2022 by proud_ionian
MARKOS2013 Posted May 19, 2022 Posted May 19, 2022 (edited) Θα το στηρίξει για πολλούς λόγους Edited May 19, 2022 by proud_ionian
togias_k Posted May 19, 2022 Posted May 19, 2022 Να έρθει Ρέθυμνο να ανταγωνίζεται τα άλλα πλοια της ΑΝΕΚ;
MARKOS2013 Posted May 19, 2022 Posted May 19, 2022 (edited) ΟΔεν είναι μονοπώλιο πλέον η ΑΝΕΚ Edited May 19, 2022 by proud_ionian
Strofalos Posted May 19, 2022 Posted May 19, 2022 Κι εγώ το θεωρώ το Ρέθυμνο σαν λύση. Μονοπώλιο στην Σούδα δεν είναι πλέον η ΑΝΕΚ, το δυνατό χαρτί του Πειραιάς-Χανιά είναι το Κύδων Παλλάς, όποτε το να το βάλουν στο Ρέθυμνο για να κόψει κίνηση από τον Κύδωνα, αλλά και από τα πλοία του ομίλου αναπόφευκτα, δεν θα το απέκλεια σαν κίνηση. Πάνε πλέον οι εποχές που έπαιζε μπάλα μόνη της η ΑΝΕΚ στην Σούδα και κύρια επιδίωξή της ήταν οι αυξημένες πληρότητες.
proud_ionian Posted May 20, 2022 Author Posted May 20, 2022 Το να παει η ΑΝΕΚ στο Ρεθυμνο, ειτε με τον Πρεβελη, ειτε με οποιοδηποτε αλλο, δεν ειναι ουτε για τον Φιδεμπορα. Εχουμε γραψει σε αλλα τοπικ αναλυτικα και πολλες φορες, η ΑΝΕΚ εινα σε Κοινοπραξια με την Attica στις γραμμες της Κρητης και της Αδριατικης συνολικα. Δεν μπορει να παει μονη της πουθενα, χωρις το ΟΚ της συζυγου Attica. Επιπλεον, η ΑΝΕΚ εδω και παρα πολυ καιρο δεν μπορει να δανειστει απο πουθενα ουτε κεφαλαιο κινησης. Τη χρηματοδοτει εμμεσως η Attica μεσω της κοινοπραξιας. Οχι για την καλη τους καρδια βεβαια, αλλα κατ' εντολη της Τραπεζας Πειραιως που ειναι στην ουσια το αφεντικο και των δυο. Δεν ειναι κατι που γινεται στο μιλητο και στα κρυφα. Και γι' αυτο εχουν γραφτει πολλα στα οικονομικα sites. Ολα τα υπολοιπα ειναι για να χαλαμε το πληκτρολογιο
nomikos Posted May 20, 2022 Posted May 20, 2022 Το σενάριο να πάρει το οκ από τη σύζυγο Άττικα και να μπει ο Πρέβελης σε δρομολόγιο του τύπου Πειραιάς Θήρα Ρέθυμνο δε το αποκλείω.Ο Πρέβελης της ΑΝΕΚ έχει ένα πάρα πολύ καλό όνομα στο Ηράκλειο και στη Κρήτη γενικότερα από Ρέθυμνο μέχρι Σητεία.Συνεπώς αν το δρομολογήσουν κάπου πιστεύω αυτό το κάπου θα πρέπει να εστιάζεται στη Κρήτη.
proud_ionian Posted May 20, 2022 Author Posted May 20, 2022 Όνειρο εαρινής νυκτός. Το πολύ να πάει σε καμιά άγονη της attica, αν θελήσει να αποδεσμεύσει κανένα άλλο (σε Διαγόρα ή Νάξος αναφέρομαι)
Panagia Ekatontapiliani Posted May 20, 2022 Posted May 20, 2022 On 5/14/2022 at 7:20 AM, Kaptennemo said: Υπάρχει περίπτωση σε ένα μήνα να έχουμε απρόσμενες ανακατατάξεις στη γραμμή , είδωμεν … Αν ισχύει αυτό που άκουσα , δεν εννοώ το ΚΡΗΤΗ ΙΙ Το σενάριο που γνωρίζω εγώ ΑΝ ισχύει , θα φέρει αλλαγή και στα Χανιά. 12 hours ago, Kaptennemo said: Είχε ακουστεί μια φήμη στο λιμάνι ότι μπορεί το καλοκαίρι να πάει Αδριατική το πλοίο , ξέρει κανεις κάτι έγκυρο ; Φαντάζομαι ότι αυτό που έχεις ακούσει είναι ότι το Ελυρος θα πάει στη γραμμή της Βενετίας λόγω μεγαλύτερης ταχύτητας από το Asterion II, για να μην πάρουν καθυστερήσεις στα δρομολόγια της γραμμής και το Asterion II να έρθει στη Κρήτη (λογικά Ηράκλειο, εκτός εάν έρθει στα Χανιά)
MARKOS2013 Posted May 20, 2022 Posted May 20, 2022 Τα καράβια πρέπει να ταξιδεύουν Ας έρθει Ρέθυμνο μέχρι να επιστρέψει αφού το Olumpys δεν το βλέπω να ανταποκρίνεται Για την κερδοφορία ας προσθεθει και η Μήλος
Mike18 Posted May 20, 2022 Posted May 20, 2022 (edited) 5 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Φαντάζομαι ότι αυτό που έχεις ακούσει είναι ότι το Ελυρος θα πάει στη γραμμή της Βενετίας λόγω μεγαλύτερης ταχύτητας από το Asterion II, για να μην πάρουν καθυστερήσεις στα δρομολόγια της γραμμής και το Asterion II να έρθει στη Κρήτη (λογικά Ηράκλειο, εκτός εάν έρθει στα Χανιά Εχει ακουστεί και κατι διαφορετικό με κόκκινο στο Ηράκλειο Edited May 20, 2022 by proud_ionian
Kaptennemo Posted May 20, 2022 Posted May 20, 2022 (edited) 5 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Φαντάζομαι ότι αυτό που έχεις ακούσει είναι ότι το Ελυρος θα πάει στη γραμμή της Βενετίας λόγω μεγαλύτερης ταχύτητας από το Asterion II, για να μην πάρουν καθυστερήσεις στα δρομολόγια της γραμμής και το Asterion II να έρθει στη Κρήτη (λογικά Ηράκλειο, εκτός εάν έρθει στα Χανιά) Σωστα αυτό είχα ακούσει , έχει κάποια λογική αλλά το κόβω για φιδια. Γνωρίζουμε κάτι περισσότερο; Edited May 20, 2022 by proud_ionian
Mike18 Posted May 20, 2022 Posted May 20, 2022 Μα αν συμβεί αυτο το πιο λογικό ειναι να μπει στα Χανιά και οχι στο Ηράκλειο
mpolo Posted May 20, 2022 Posted May 20, 2022 Στα Χανια με 1100 άτομα πρωτόκολλο και 400 τόσα κρεβάτια δύσκολο το βλέπω.
Mike18 Posted May 20, 2022 Posted May 20, 2022 Δύσκολο και εγω το βλεπω αλλα μην ξεχνάμε οτι οι τιμές ειναι ανεβασμένες δεν νομίζω να υπάρχουν τα ιδια επίπεδα επιβατικής κινήσεις με αλλςς χρονιές
proud_ionian Posted May 20, 2022 Author Posted May 20, 2022 48 minutes ago, Mike18 said: Εχει ακουστεί και κατι διαφορετικό με κόκκινο στο Ηράκλειο Το κόκκινο με scrubbers, θα μείνει εκεί που είναι. Δεν θα έρθει Κρήτη να ταξιδεύει τις μισές ώρες
Mike18 Posted May 20, 2022 Posted May 20, 2022 (edited) Εγω λεω οτι άκουσα μπορεί να ειναι και φίδια 11 με Έλυρος Ηράκλειο και Κρήτη 2 Χανιά με γκαλαξι Edited May 20, 2022 by polmyt quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now