Takisg Posted October 7, 2021 Posted October 7, 2021 Πλησιάζει η στιγμή που το Superferry II θα αλλάξει σινιάλα. Για μένα το επικρατέστερο όνομα του πλοίου μετά τη μεταβίβαση είναι: ΑquaFerry II
jim Posted October 7, 2021 Posted October 7, 2021 (edited) Προτεινω Aqua Πηνελόπη 😁να τρελαθούν ολοι Edited October 7, 2021 by proud_ionian
Strofalos Posted October 7, 2021 Posted October 7, 2021 (edited) Γιατί, υπάρχει και 1 !?? Σκέτο ή τίποτα.. Edited October 7, 2021 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted October 7, 2021 Posted October 7, 2021 Θα ήταν ένα υποψήφιο όνομα αυτό κρίνοντας από συνηθισμένη ονομασία των πλοίων της Seajets. Αλλά πιστεύω ότι θα αλλάξει αυτό με το Superferry II
hayabusagr Posted October 7, 2021 Posted October 7, 2021 και η δική μου αίσθηση είναι ότι το όνομα του πλοίου θα αλλάξει εντελώς. Το "Superferry II" ειναι brand name κατά κάποιο τρόπο εδώ και χρόνια για πάρα πολύ κόσμο. δεν νομιζω οτι θα εξυπηρετήσει οποιαδήποτε απο τις δύο εταιρείες η διατήρηση του για διάφορους λόγους
wysiwid Posted October 8, 2021 Posted October 8, 2021 (edited) Να ρωτήσω κάτι υπαρχει ενδεχόμενο πώλησης μετα ή ναύλωσης στην Hellenic Seaways? για την γραμμή Βόλος - Σποράδες κτλ ( για το Super Ferry II ) αναφέρομαι. Edited October 8, 2021 by wysiwid
Panagia Ekatontapiliani Posted October 8, 2021 Posted October 8, 2021 Όχι δεν υπάρχει καμία περίπτωση για αυτό το σενάριο!!
Takisg Posted October 8, 2021 Posted October 8, 2021 Να θυμίσω πως το Superferry II έχει και καμπίνες(δεν θυμάμαι πόσες) όπως και κινηματογράφο!!! Οπότε άνετα θα πάει για άγονη!!!
express skiathos Posted October 8, 2021 Posted October 8, 2021 Πιο πολλά points δίνω να ανέβει Σποράδες το Aqua Star από πλευράς της Seajets.
KARAVI Posted October 8, 2021 Posted October 8, 2021 Aκούγεται και για Δυτικές Κυκλάδες, για να δούμε που θα κάτσει η μπίλια!!!
proud_ionian Posted October 8, 2021 Author Posted October 8, 2021 Και στα δυτικά έχει ακουστεί αυτό. Κυκλοφορεί από μικρομετοχους της ΑΝΜΕΖ που αντιπολιτευονται τη διοίκηση.
rafina-lines Posted October 8, 2021 Posted October 8, 2021 2 hours ago, Takisg said: Να θυμίσω πως το Superferry II έχει και καμπίνες(δεν θυμάμαι πόσες) όπως και κινηματογράφο!!! Έχει κάπου 8 καμπίνες νομίζω, αλλά ο κινηματογράφος δε δουλεύει πλέον. Στη θέση της οθόνης έχει μπει απλά μια μεγάλη τηλεόραση.
Annivas Posted October 8, 2021 Posted October 8, 2021 (edited) 67 κρεβάτια διαθέτει . Edited October 8, 2021 by Annivas
speedrunner Posted October 8, 2021 Posted October 8, 2021 1 hour ago, KARAVI said: Aκούγεται και για Δυτικές Κυκλάδες, για να δούμε που θα κάτσει η μπίλια!!! 1 hour ago, proud_ionian said: Και στα δυτικά έχει ακουστεί αυτό. Κυκλοφορεί από μικρομετοχους της ΑΝΜΕΖ που αντιπολιτευονται τη διοίκηση. Η SEAJETS έχει σίγουρα καταθέσει φάκελο για την άγονη των δυτικών Κυκλάδων όπως και η ANMEZ φυσικά. Η SEAJETS απο ότι έχω μάθει κατεβαίνει με το SUPERFERRY II. Απο ότι ξέρω οι φάκελοι και των 2 εταιριών έχουν κριθεί πλήρης και έχουν περάσει στην επόμενη φάση όπου είναι η αποσφράγιση των προσφορών, αν μειοδοτήσει η SEAJETS τότε το SUPERFERRY II θα έρθει δυτικές, αν όχι θα δούμε για που το προορίζει!!!
Strofalos Posted October 8, 2021 Posted October 8, 2021 Πάντως, με τόσα stand by καθημερινά στις Δυτικές Κυκλάδες, σε συνάρτηση με την ηλικία του πλοίου και τα λιμάνια που θα επιχειρεί, δε νομίζω να μακροημερεύσει και να έχει άνετο βίο εκεί πέρα. Η καταπόνηση του πλοίου θα αυξάνεται γεωμετρικά μέρα με την μέρα.
Takisg Posted October 9, 2021 Posted October 9, 2021 Δεν νομίζω ότι θα έχει κάποιο πρόβλημα το πλοίο αρκεί να συνεχίσουν οι συντηρήσεις του να είναι όπως τώρα στα επίπεδα της Golden Star (που και τώρα πιάνει δεκάδες λιμάνια)
nomikos Posted October 9, 2021 Posted October 9, 2021 Αν ποτέ μπει στις Δυτικές σίγουρα θα έχει περισσότερα stand by όλο το χρόνο.Δε μιλάμε για το δρομολόγιο το θερινό από Ραφήνα στο οποίο προσεγγίζει 10 λιμάνια φέτος.Όλο τον υπόλοιπο χρόνο εκτελώντας δρομολόγια έχει 6 stand by ενώ υπάρχουν και μήνες που εκτελεί ακινησία. Ενώ στις Δυτικές θα έχει πάνω από 9 stand by,θα είναι συνεχώς με το γκαράζ φορτωμένο και συνεπώς θα υπάρχει περισσότερη καταπόνηση.
margaritis24 Posted October 9, 2021 Posted October 9, 2021 Ναι αλλα περνει το γκαραζ τα μισα κ πιο κατω απο του Σολωμου κ αυτο θα ειναι θεμα για την γραμμη κ τα φορτηγα της!μην τα βλεπετε ολα συναισθημα,αλλα κ εξυπηρετησει των νησιων
Annivas Posted October 9, 2021 Posted October 9, 2021 Ένα πλοίο συμβατικό προχωρημένης ηλικίας εάν : 1) κανει επισκευές στις ώρες που πρέπει 2) χρησιμοποιεί γνήσια ανταλλακτικά 3) Χρησιμοποιούν ποιοτικά αναλώσιμα όπως πχ λιπαντικά και χημικά 4) εχει καλούς και σταθερούς μηχανικούς στο μηχανοστάσιο που γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες του θεωρώ ότι η περίπτωση να βγάλει σημαντική βλαβη περιορίζεται για να μην πω μηδενίζεται . Τωρα αν αρχίσουν οι εκπτώσεις παντού η το μηχανοστάσιο είναι κέντρο διερχόμενων τότε αρχίζεις και ρίχνεις ζαριές σε κάθε δρομολόγιο .
gpap2006 Posted October 9, 2021 Posted October 9, 2021 57 minutes ago, margaritis24 said: Ναι αλλα περνει το γκαραζ τα μισα κ πιο κατω απο του Σολωμου κ αυτο θα ειναι θεμα για την γραμμη κ τα φορτηγα της Ακριβώς έτσι είναι. Οι μεταφορικές της Σαντορίνης ξέρουν ότι υπάρχει παντα θέση γι αυτες στο Σολομό τουλάχιστον 10 μήνες το χρόνο χωρίς προβλήματα.
speedrunner Posted October 9, 2021 Posted October 9, 2021 Αν μπει το SuperFerry II στην άγονη των δυτικών Κυκλάδων δεν σημαίνει ότι το Σολωμός θα φύγει απο τις Δυτικές Κυκλάδες, η ετήσια δρομολόγηση μέχρι την Μήλο ισχύει κανονικά. Άντε να σταματήσει κανένα δίμηνο των χειμώνα. οπότε. 1. οι μεταφορικές της Σερίφου, Σίφνου και Μήλο λογικά θα πηγαίνουν με το Σολωμός. οπότε θα υπάρχει χώρος για φορτηγά μέχρι και την Σαντορίνη, όχι όσα μπορούσε να πάρει το Σολωμός αλλά θα έχει. Επίσης δεν αποκλείω το ενδεχόμενο το Σολωμός να ζητήσει να πηγαίνει στην Σαντορίνη μετά την Μήλο καθώς πραγματικά παίρνει πολλές νταλίκες για Σαντορίνη. 2. απο την στιγμή που θα υπάρχει και δεύτερο πλοίο στις δυτικές το SF II δεν θα πιάνει όλα τα λιμάνια αλλά αυτά που αναφέρει η σύμβαση οπότε θα έχει και λιγότερα stand by βασικά θυμηθείτε τι γινόταν στην γραμμή όταν υπήρχε η ΑΜΝΕΖ και η VSL πριν κάνουν την κοινοπραξία.
Annivas Posted October 9, 2021 Posted October 9, 2021 (edited) Γενικότερα αν έχει πρόθεση ο ηλιοπουλος να βάλει το βαπόρι στις δυτικές Κυκλαδες θα το βάλει . Κι επειδή το πορτοφόλι του απο ότι φαίνεται είναι πιο δυνατό απο τους Ζακυνθινούς , άσχετα αν πάρει η όχι την επιδότηση θα το βάλει αν το έχει στόχο . Μα εύλογα θα αναρωτηθεί κανείς οτι αν δεν πάρει την επιδότηση θα μπει μέσα με τα μπουνια. Τρόποι υπάρχουν και ένας απο αυτούς είναι ότι κρατά δεμένο το βαπόρι 2-3 μήνες για επισκευή κι ακινησία και μετά το βάζει σε ελεύθερη δρομολόγηση , οπότε αυτόματα καταργείται κι η επιδότηση . Κατι ανάλογο είχε γίνει παλαιότερα όπου ο Σπανος έβαλε σε ελεύθερη δρομολόγηση το Sardinia Vera και ο Αγουδημος με το Μαρίνα που μέχρι τότε επερνε επιδότηση σταμάτησε . Με λίγα λόγια καίμε τα εδάφη να τα κάνουμε δικά μας . Με λίγα λόγια αν ο Μαριος έχει βάλει στόχο να πατήσει πόδι στις Δυτικές Κυκλαδες , θα το κανει με οποιαδήποτε κόστος κατι που θα φέρει σε πολυ δύσκολη θεση την Zante. Edited October 9, 2021 by Annivas
togias_k Posted October 10, 2021 Posted October 10, 2021 https://www.rodiaki.gr/article/465872/neo-taxyploo-ploio-tha-kataskeyasei-h-anek Η ΑΝΕΚ που βρίσκεται σε εξαιρετικά δυσμενή οικονομική κατάσταση, θα κατασκευάσει ταχύπλοο;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now