Nikos_Chania Posted January 25, 2021 Posted January 25, 2021 Πολύ ωραία όλα για ακόμα μία φορά. Πιστεύω @proud_ionian και @MILTIADIS κινείστε στην ίδια τροχιά για τις ρήτρες. Κοινό σημειο: απιθανο να υπάρχουν πλεον. Όσο για τις τράμπες που αναφέρονται Ηρακλειωτικων, πρώην σουπερφαστ κλπ. Μήπως τραβήχτηκε πολύ η ιστορία; Ξαναείπαμε οτι το θέμα που παει να καλύψει ο ντοτορε ειναι στην Σαρδηνία. Ποιός ο λόγος να πειράξει την Κρήτη, την οποια ηθελημένα εστησε με τετοιο τροπο ώστε να εχει περισσότερα γραμμικά μετρα φέρνοντας ολυμπια και ευρωπη, και βαζοντας το φαιστος Χανιά. Δεν ειναι η Κρήτη μία αγορά όπως οι άλλες που αλλάζει βαπορια κάθε νέα σελήνη. Η Κρήτη είναι μία σταθερή παρουσία, για αυτο και διατήρησε τα ίδια ονόματα στα νέα πλοία. Ρεζουμε; Μην περιμενετε κόκκινα της Κρητης να γινουν μπλε και μπλε να γίνουν κόκκινα. Και ακομα χειροτερο, το μπραντ Μινοαν αυτούσιο δεν θα επανέλθει στην Αδριατική.
Nick the Greek Posted January 25, 2021 Posted January 25, 2021 17 hours ago, MILTIADIS said: Ακουγεται εντονα στην αλλη πλευρα της Αδριατικης οτι λογω των επικειμενων εξελιξεων με την Tirrenia στη Σαρδηνια Για να γίνουμε πιο σαφείς -Μιλτιάδη διόρθωσέ με αν εννοείς κάτι άλλο- η κουβέντα γίνεται γύρω από το αν η Moby/Tirrenia καταφέρει να επιζήσει των οικονομικών της δυσκολιών. Υπενθυμίζω πως η Moby επρόκειτο μέχρι αρχές Ιανουαρίου να καταθέσει πρόταση διάσωσής της σε δικαστήριο του Μιλάνο, πρόταση που οφείλει να τύχει της έγκρισης των δανειστών της(τραπεζικών και ομολογιούχων). Η εταιρεία έχει πάρει τρίμηνη παράταση, οπότε οι όποιες εξελίξεις πάνε για το μέλλον. Ταυτόχρονα γίνεται και κουβέντα για το καθεστώς των επιδοτήσεων στη Σαρδηνία. Όπως και να έχει δε νομίζω να ξεκαθαρίσει κάτι πρίν τον Μάρτιο/Απρίλιο. Αν η Moby επιζήσει και έχει πλοία(κατά τα φαινόμενα τα Moby Aki και Moby Wonder) στη Σαρδηνία σύν τα 2 roro που συνήθως χρησιμοποιεί, τότε δε συντρέχει λόγος να έρθουν Κρουιζάρες στην Τυρρηνική. Μια τέτοια κίνηση θα γίνει πιθανή αν για τον οποιονδήποτε λόγο δεν υπάρχει Moby στη Σαρδηνία το καλοκαίρι του 2021. Οπότε όλα εξαρτώνται στην πραγματικότητα από το τι θα γίνει με την Moby/Tirrenia, παρά με οποιονδήποτε άλλον.
andreg Posted January 28, 2021 Posted January 28, 2021 Yes, as @Nick the Greeksaid, I think it's all connected with Moby/Tirrenia survival. (At least I can think this as a reasonable motivation, having read italian articles and followed Onorato's events). Cruise Olbia got a re-blading retrofit, so her actual max speed is about 25/26 knots. I don't know if Ausonia got too.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 31, 2021 Posted January 31, 2021 Πιστεύω ότι Cruise Europa & το Cruise Olympia στη γραμμή της Ανκόνας θα αντικατασταθούν από το Cruise Bonaria, το Florencia και το Corfu και τα δυο τελευταία θα αντικατασταθούν από το Euroferry Olympia και το Euroferry Egnazia στη γραμμή του Μπρίντιζι.
MILTIADIS Posted January 31, 2021 Posted January 31, 2021 Εχουμε πει εδω και μερες ποια πλοια περιμενουμε.
Nikos_Chania Posted February 3, 2021 Posted February 3, 2021 5 minutes ago, Agaios said: Το θέμα είναι ότι χαραμιζεται ένα τέτοιο πλοίο σε μια γραμμή που δεν το χρειάζεται. Μην το δούμε όμως από του χρόνου πάλι πίσω στην Μινοαν να διπλώνει το Κύδων στα Χανιά. Πολλές φορές πηγές προσκείμενες στην εταιρεία ανέφεραν τον διακαή πόθο και τις βλέψεις της Minoan να διπλώσει την παρουσία της στα Χανιά. Ακόμα κι όταν το Κνωσσος (2000) ήταν να φύγει για Νάπολη, τα ίδια γράφονταν και λεγόντουσαν, ενώ στα πηγαδάκια στη Σούδα οι ίδιες προσκείμενες πηγές ανεφεραν την ανάγκη για να διπλωθει. Όλα αυτά σαν φήμες, ψίθυροι και ενώ η Minoan Lines κρατάει επτασφράγιστο μυστικό την πορεία της στα Χανιά. Όλα αυτά με αφορμή το σχόλιο σου φίλε Agaios καθώς εάν όντως δεν του χρειάζεται θα άξιζε να διπλώσει την παρουσία του, και όχι να πασαλείψει το βαπόρι και να το κανει μπαλαντέρ. Και στο κάτω κάτω, γιατί να μην μείνουν και τα 4 βαπόρια στις Μινωικές και να αναπτυχθούν και σε άλλες γραμμές; Γιατί να μην πρωτοπορήσουν όπως καυχιούνται; Τροφή για σκέψη.
Strofalos Posted February 3, 2021 Posted February 3, 2021 Ένα ημερήσιο πάντως τα Κνωσσός/Φαιστός Παροναξία μόνο ή Συρομυκονία και πίσω βραδινό για Χανιά τα προλαβαίνουν στο χαλαρό όμως. Κνωσσός/Φαιστός Παλάς στα Χανιά και Ολυμπία/Ευρώπα Παλάς στο Ηράκλειο δεν πρόκειται να δουμε ούτε στον αιώνα των αιώνων!!! Εκτός και αν μείνει μόνος του στην Κρήτη, οπότε ναι, τότε θα μπορούσε (βασικά "θα τον έπαιρνε") να το κάνει.
Petros P Posted February 3, 2021 Posted February 3, 2021 Καταρχάς να περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει με την ΑΝΕΚ και πως θα βγουν οι εταιρείες από το σκόπελο της Πανδημίας . καμπινες η γκαράζ ... ποσά άτομα στις καμπίνες κτλ κτλ ποιες διαδρομές θα συμφέρουν περισσότερο με πλοίο από ότι με αεροπλάνο σε περίοδο αιχμής κτλ κτλ θεωρω πως στα Χανιά κάποια στιγμή θα είναι 4 τα πλοία
nomman Posted February 3, 2021 Posted February 3, 2021 Με τους ρυθμούς που είχε ο ελληνικός τουρισμός σίγουρα θα χρειαζόταν 4 σύγχρονα πλοία για Χανιά. Σίγουρα θα ήταν περισσότερο αναγκαία ταχύπλοα καινούργια και οικολογικά να συνδέουν το κεντρικό λιμάνι με Σύρο Μύκονο Πάρο Νάξο και όλα τα νησιά σημαία του τουρισμού. Και 2 φορές την ημέρα και πίσω. Σίγουρα αντί να πηγαίνουν τα παλάτια εξτρά Σ-Τ-Π-Ν να ναυπηγουσαν Ro/Ro που να προσέγγιζαν τα ανάλογα σύγχρονα λιμάνια για την φορτηγό τροφοδοσία των νησιών μας. Σίγουρα η Κρήτη θα είχε ταχύπλοη σύνδεση με Ρόδο εκτός Σαντορίνης....κ.α. Όλα αυτά και πολλά άλλα εύστοχα γράφονται συνέχεια εδώ μέσα. Δυστυχώς όμως δεν είναι γραφτό να τα ζήσουμε. Και δυστυχώς το τουρισμό μας και την ακτοπλοϊα μας αυτή η πανδημία τα πάει πάλι πίσω. Εδώ πρέπει ο Έλληνας να εκμεταλλευτεί το ταμείο ανάκαμψης. Εκτός από το γέμισμα του λογαριασμού του ας ναυπηγησει κάτι τουλάχιστον. Έστω κάνα skrubber.
Nikos_Chania Posted February 24, 2021 Posted February 24, 2021 1 hour ago, Shippihs said: Μη το κάνουμε γωνία του κουτσομπολη,αλλά γραμμή απαιτεί ταχυτητα και χωρητικότητα,που ο Ευρος δεν έχει το πρωτο Δεν έχει το Έλυρος ταχύτητα; Κατ' αρχάς τα δρομολόγια της Βενετίας εκτελούνται με ταχύτητες γύρω στους 20 κόμβους. Το Έλυρος το βλέπουμε συχνά στο ανέβασμά του για Πειραιά να πηγαίνει με 21.5+ ενώ στα ημερήσια πήγαινε 22.5+ . Οι 20 κόμβοι είναι κάτι καθημερινό και κανονικό για το πλοίο. Σαφέστατα και το Έλυρος κάνει αλλά στην παρούσα φάση δεν είναι αυτό όπως είπε ο Π100.
togias_k Posted February 24, 2021 Posted February 24, 2021 Μήπως γίνει καμιά τραμπα και παει το Blue star 1 και παει το Αριάδνη στη θέση του?
Strofalos Posted February 24, 2021 Posted February 24, 2021 (edited) Κόσμος δεν υπάρχει και ούτε θα υπάρχει μέχρι και το καλοκαίρι. Που και τότε, θα είναι μετρημένοι οι καθημερινοί επιβάτες. Φορτία υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν. Όποτε κι εγώ το Κρήτη ψηφίζω. Τουλάχιστον για φέτος. Αριάδνη, Έλυρος, έχουν μεγάλο και καλό ξενοδοχειακό που αμφιβάλλω ποιος θα το χαντάκωνε για κίνηση ενός μήνα (και αν με τις παρούσες συνθήκες) αντί να τον ξελασπώσει σε μια εν Ελλάδι γραμμή. Ρόδος ναι μεν έχει ξαναδουλέψει εκεί αλλά φαίνεται πως οι αναρίθμητες αεροπορικές του έχουν βρει την γραμμή τους μεταξύ Ικαροσαμίας και Βορείου Αιγαίου. Edited February 24, 2021 by Strofalos
George...f Posted February 24, 2021 Posted February 24, 2021 Θεωρώ πάντως πως αν κάποιο πρέπει να παει προς τα εκεί είναι το Blue Galaxy. Πλοίο που ήταν της γραμμής, και αν μη τι άλλο το θεωρώ ανεπαρκές ξενοδοχειακά για τα Χανιά αποδεδειγμένα. Αριάδνη στα Χανιά μαζί με Ελυρο όπως κάποτε.
nomikos Posted February 25, 2021 Posted February 25, 2021 (edited) Συμφωνώ απολύτως με τον @George...f.Το Blue Galaxy Βενετία η Αριάδνη με τους πολλούς χώρους,τα πολλά αεροπορικά και την ταχύτητα,στα Χανιά.Για τα Χανιά άλλωστε είχε μετασκευαστεί.Το Ρόδος με τα πολλά αεροπορικά δε κάνει πια για Ιταλία. Edited February 25, 2021 by ΝΟΜΙΚΟΣ
TACO Posted February 25, 2021 Posted February 25, 2021 21 hours ago, togias_k said: Μήπως γίνει καμιά τραμπα και παει το Blue star 1 και παει το Αριάδνη στη θέση του? Όσο ωραίο και ρομαντικό θα ήταν αυτό, δεν το πιστεύω, αν και θα το ήθελα πολύ να το δω. Πιστεύω κλασσικά, στα Δωδεκάνησα θα επιστρέψει μετά την τεραστια ακινησία του.
Petros P Posted February 25, 2021 Posted February 25, 2021 To Αριάδνη πάντως θα έπρεπε να είχε μπλουσταρίσει πολύ καιρό τωρα Δεν έχω ακούσει τπτ ,δεν υπάρχει καμία φήμη,λέω εναν ευσεβή καραβολατρικό πόθο και μονο.
Solomoslove Posted February 25, 2021 Posted February 25, 2021 Think, it might be NISSOS RODOS as she is very similiar to Asterion II (almost a sister), which already performs quite satisfactory on the line...
nomikos Posted February 26, 2021 Posted February 26, 2021 Πάντως η είσοδος του Ιταλού στις Μινωικές έφερε την αποχώρηση της εταιρείας από την Ιταλία μετά από 40 και πλέον χρόνια.Αναδιαμόρφωσε το στόλο και τις γραμμές του ανάλογα με τα συμφέροντα της μητρικής-Grimaldi ενώ η εταιρεία κατάντησε τσόντα αυτής.Αν αυτή η κατάσταση χαροποιεί τους εναπομείναντες οπαδούς των Μινωικών τι να πω.Εμένα η όλη κατάσταση με θλίβει πραγματικά.
mpolo Posted February 26, 2021 Posted February 26, 2021 Στην αδριατικη ουσιαστικα οι μινωικες ειχαν αποχωρήσει εδω και χρονια. Τα πλοια ηταν ιταλικα με καποιους ελληνες στο ξενοδοχειακό και το μονο που ειχε μεινει να θυμιζει τις παλιες μινωικες ηταν τα σινιαλα στα δυο πλοια που και σε αυτα τα τελευταια χρονια ειχε μπει τσοντα ενα τεραστιο grimaldi πισω απο το minoan. Και εμενα με θλιβει αυτο αλλα απο την αλλη βλεπουμε πως στην κρητη δεν εγκαταλειπει το σινιαλο. Τα πλοια συνεχιζουν να δουλευουν οπως και πριν τον γκριμαλντι και τα τελευταια χρονια εχει προσθεσει στον στολο των μινωικων ακομα δυο πλοια κατι το οποιο ειναι ευχαριστο γιατι δειχνει να υπαρχει συνεχεια.Οπαδος του γκριμαλντι δεν ειμαι αλλα αν δεν ειχε παρει τοτε τις μινωικες το σινιαλο τους θα ειχε εξαφανιστει πριν πολλα χρονια ολοκληρωτικα.
ToMonopolioMasEfage Posted February 26, 2021 Posted February 26, 2021 Χωρίς να είμαι οπαδός κάποιας εταιρίας, προσωπικά δε με θλίβει η εξέλιξη αυτή. Νομίζω πως ήταν αναμενόμενο κάποια στιγμή να γίνει. Αυτό που με θλίβει είναι το τι γινόταν πριν, στις "καλές εποχές". Με θλίβει που οι ελληνικές εταιρίες δεν είχαν μακροχρόνιο πλάνο, που έκαναν άσκοπες ναυπηγήσεις και ανοίγματα συνέχεια προκειμένου να ξεπεράσουν λίγο τον γείτονα. Ήταν η χρυσή τους ευκαιρία να εδραιωθούν και να έχουν μια πιο αργή αλλά σταθερή ανάπτυξη. Αν τότε που υπήρχε μια χρυσή όντως ευκαιρία δεν χαραμιζόταν, τώρα ίσως τα πράγματα να ήταν διαφορετικά.
MILTIADIS Posted February 26, 2021 Posted February 26, 2021 Nομικε πιπεριΤσοντα γινεσαι οταν συμμαχεις με τον μεχρι προσφατα βασικο ανταγωνιστη σου σε ολες σου τις γραμμες,τον βαζεις ακομα και στην εδρα σου σε κοινοπραξια και σου παιρνει και τις μισες εισπραξεις Πως εκανε τσοντα ο G μια εταιρεια που του ανηκει εξ ολοκληρου εναντι μιας αλλης που του ανηκει επισης εξ ολοκληρου δεν μπορω να το κατανοησω.Ειναι δηλαδη σα να εχεις εσυ 2 αμαξια και να σου λεω οτι το ενα απο τα 2 το εχεις ρηγμενο επειδη κανεις πιο πολλα χιλιομετρα με το αλλο. Υ.Γ Οσοι καθε χρονο βιαζονται να κανουν μνημοσυνο στις Μινωικες παντα κατι γινεται και στο τελος πανε κουβα..Αυτο στην προκειμενη το αναφερω γιατι και για συζητησεις με Πειραιως για την εξαγορα της ΑΝΕΚ απο τις Μινωικες μιλησε το ιδιο το αφεντικο(και οχι δημοσιογραφικες"πληροφοριες")και για εξαγορα του λιμανιου του Ηρακλειου και πιθανως και για αλλα που μας τα κραταει για εκπληξη..Κρατηστε το αυτο για να μη σας ερθουν κεραμιδα τα επομενα και πεσει τοτε η πραγματικη θλιψη
pilot Posted March 7, 2021 Posted March 7, 2021 Η αλήθεια είναι κ εγώ όταν πρωτοάκουσα για το Νησος Ρόδος στο Μπριντιζι αμέσως σκέφτηκα ότι μάλλον κάτι για Βενετία θα παίζει και δίπλωμα Αστεριωνα (Το είχα γράψει σε post σε αυτό το thread που για κάποιο λόγο σβήστηκε). Πάντως εάν όντως ισχύει το Μπριντιζι, μου φαίνεται πραγματικά παρακινδυνευμενη κίνηση σε εποχές covid. Ίσως λίγο πιο normal να μου φαινόταν μια καλοκαιρινή δρομολόγηση από Μπριντιζι για Ηγουμενίτσα και Ιόνια νησιά (μέχρι και Ζάκυνθο), αλλά εκεί δραστηριοποιούνται άλλες εταιρείες κ πλοία 1 hour ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said: Το Blue Galaxy με τους ελάχιστους κοινόχρηστους χώρους δε ταιριάζει σε μια γραμμή στο Αιγαίο καο συγκεκριμένα στη Σαμος Κω Ρόδος.Αντιθέτως η Αριάδνη με τα πολλά αεροπορικά και τους πολλούς χώρους μπορεί να παίξει μπάλα σε πολλά νησια στο Αιγαίο.Να προσθέτει νησια(πχ Σύρος), έχει ταχύτητα να εκτελεί έκτακτα κτλ. Τώρα για τη φημολογούμενη δρομολόγηση του Ρόδος στο Μπρίντεζι αυτή θα έχει βάση και λογική μόνο όταν τα 2 Superfast του Bari είναι συνεχώς γεμάτα με νταλίκες.Τότε ναι,το Ρόδος μπορεί να μεταφέρει επιπλέον κίνηση για τη κοινοπραξία μέσω ενός εναλλακτικού λιμένα χτυπώντας και τον ανταγωνιστή μέσα στο σπίτι του. Θα συμφωνήσω απόλυτα. Εάν μάλιστα συνυπολογίσουμε πως το 2ο πλοίο για Δωδεκάνησα σε πολλά δρομολόγια πιάνει συνήθως και Σαντορίνη (όπου κυριολεκτικά αδειάζει το μισό πλοίο), τότε αυτομάτως το Αριάδνη που μπορεί να "ρουφήξει" κόσμο σε αεροπορικά καθίσταται σαφέστερα καταλληλότερο
Stella Artois Posted March 7, 2021 Posted March 7, 2021 μου φαίνεται πού δυσκολο το ΔΙΑΓΟΡΑΣ να μείνει Χίο-Μυτιλήνη το καλοκαίρι κυρίως λόγω γκαραζ.. Μηπως τελικά δεν παίξει το ΡΟΔΟΣ ΙταΛΊα?
lostromos Posted March 7, 2021 Posted March 7, 2021 Με όλες αυτές τις θεωρίες, για το που θα πάει το Νήσος Ρόδος, που το Αριάδνη και όλα τα σχετικά ας κάνω και εγώ μια. Θα μπορούσε ένα από τα superfastτου Μπάρι να βγεί για να πάει Βενετία Γιάννα έχει χώρο το Νήσος Ρόδος στο Μπρίντεζι.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now