proud_ionian Posted December 24, 2020 Author Posted December 24, 2020 μπορει να πιασει υπηρεσιακη 25 σε μονιμη βαση, χωρις να βγουν τα εμβολα στο γκαραζ;
JohnR730 Posted December 24, 2020 Posted December 24, 2020 Αν και ξεφεύγει από τα πλαίσια του τόπικ το Αριάδνη δεν νομίζω πως μπορεί πλέον να βγάλει 25 μίλια δρόμο, βαριά 23 ναι μεν θα ήταν καλό για την Κύπρο αλλά νομίζω πως το Σάμος έχει ανώτερο εσωτερικό για τη συγκεκριμένη γραμμή.
Strofalos Posted December 24, 2020 Posted December 24, 2020 Εγώ το θυμάμαι να κάνει Πειραιά- Σάμο- Χίο- Μυτιλήνη και να πηγαίνει με 22 max με λαδιά 23. Για 25 έχω κάποιους ενδοιασμούς.
pilot Posted December 24, 2020 Posted December 24, 2020 (edited) Λόγω κανονισμων cabotage δύσκολο το σκέλος Πειραιάς- Ρόδος (η Ηράκλειο)- να δέχεται επιβάτες Edited December 24, 2020 by proud_ionian
Shippihs Posted December 24, 2020 Posted December 24, 2020 (edited) 25kn Είναι η μέγιστη του αριαδνη,αποκλείεται να πηγαίνει τόσο σε δρομολογιο τακτικα Edited December 24, 2020 by Shippihs
lostromos Posted December 24, 2020 Posted December 24, 2020 26 minutes ago, Shippihs said: 25kn Είναι η μέγιστη του αριαδνη,αποκλείεται να πηγαίνει τόσο σε δρομολογιο τακτικα Σε ημερήσιο που είχα κάνει πρίν λίγα χρόνια από Μυτιλήνη Πειραιά είχε πιάσει κάποια στιγμή 26,2. 2 hours ago, Strofalos said: Αν όμως πάει η Hellenic να την χτυπήσει την γραμμή της Κυπρου, νομίζω πως η Αριάδνη θα κουμπώσει καλύτερα σε έναν υποτιθέμενο ανασχηματισμό (Αριάδνη(με 22μιλια ταχύτητα): Πειραιά(20:00μμ)- Ρόδο(07:00με αναχ.08:00)- Λεμεσό(19:00μμ) με ταυτόχρονη απόσυρση του Blue Carrier και ανάληψη του μεταφορικού έργου από την Αριάδνη). Το Blue Carrier δεν πηγαίνει μόνο Ρόδο, πηγαίνει και Κυκλάδες και Σάμο - Ικαρία και όπου χρειαστεί.
Petros P Posted January 18, 2021 Posted January 18, 2021 (edited) Πως δε τα πήρε ο Ηλιο; 2 hours ago, Nick the Greek said: Πρόκειται για τα Fairweather (IMO 9265809), έτος κατασκευής 2003 από το Derektor στο Connecticut(4100) με μήκος 72 μέτρα και χωρητικότητα 250 επιβατών και 35 ΙΧ. Έχει 4 μηχανές MTU που του προσδίσουν υπηρεσιακή ταχύτητα 35 κόμβων και μέγιστη 43. Και Chenega (IMO 9265794), έτος κατασκευής 2005 στο Derektor του Connecticut(4200) με τα ίδια χαρακτηριστικά. Πλοιοκτήτης και των 2 ήταν μέχρι πρότινος με η Πολιτεία της Αλάσκα. Edited January 18, 2021 by proud_ionian
Strofalos Posted January 18, 2021 Posted January 18, 2021 Ε όπου να'σαι θα τα δεις στη Ντάνα της Ελευσίνας..μην αγχώνεσαι...
ΟΡΙΩΝ Posted January 23, 2021 Posted January 23, 2021 1 hour ago, billpatra said: SUPERFAST III ( ex. Olympic Champion ) 1 hour ago, billpatra said: SUPERFAST IV ( ex. HELLENIC SPIRIT ) Τι σημαίνει αυτό; Εξαγορά της ΑΝΕΚ από την ΑΤΤΙΚΑ, ή αγορά των δύο διαμαντιών του Fosen για λογαριασμό της Superfast;
Petros P Posted January 23, 2021 Posted January 23, 2021 Υπάρχει φήμη εδώ και κάποιους μήνες. Και με Αστερίων και Ελυρο στη BSF.Αυτά τα λένε βέβαια οι μπίντες μεταξύ τους και ο Τσαμόπουλος στο newmoney. Βέβαια θυμάμαι οτι κάτι ειχε γραφτεί οπως πάντα πρώτα εδώ αλλα δε το βρίσκω
ΟΡΙΩΝ Posted January 23, 2021 Posted January 23, 2021 (edited) Και η νεα αρχή ποιά θα είναι; Συγχώνευση ή εξαγορά μεμονομένων πλοίων; Ο Αστερίωνας δεν είναι "ναυλωμένος" απο την ΑΝΕΚ; Πως θα περάσει στην ΑΤΤΙΚΑ; Edited January 23, 2021 by ΟΡΙΩΝ
Kaptennemo Posted January 23, 2021 Posted January 23, 2021 Δυστυχώς όσο πάει η ακτοπλοΐα θα μπει σε πολύ βαθιά νερά με το μονοπώλιο ...
Strofalos Posted January 23, 2021 Posted January 23, 2021 Πλάκα κάνετε.... Πως και αυτό?? Παρόλες τις φήμες, δεν πίστευα πως Επιτροπή Ανταγωνισμού θα επέτρεπε πριν την πάροδο της πενταετίας από την συγχώνευση της Attica&Hellenic να έκανε δεκτή της περαιτέρω συρρίκνωση του ανταγωνισμού στην ακτοπλοΐα με την προσθήκη και της ΑΝΕΚ μέσα σε αυτό το σχήμα..! Μετά και από αυτή την εξέλιξη προβλέπω να έρχονται και τα δυο σούμπιτο στο Αιγαίο..σύντομα κιόλας..! Να ρισκάρω και ένα reprofile στόλου και γραμμών με μετακόμιση και των δυο στην Κρήτη (για τον περιορισμό της εξάπλωσης του Ιταλού) με ζευγάρωμα από Ελυρο&Γκάλαξι(ή Ορίζον) και μετακόμιση όλων των Ιαπώνων στην Αδριατική για εξορθολογισμό των εξόδων σε σχέση με την κίνηση..?
Nikos_Chania Posted January 23, 2021 Posted January 23, 2021 Αν και ακομα δεν τον ειδαμε γιαννη τον βγαλαμε, ενεκα γωνίας κουτσομπολη, δε νομιζω οτι τα φοσεν εχουν λογο να κατεβουν Αιγαίο. Ο Μανώλης δεν ανακοπτεται στην Αδριατική με τα φοσεν, θα ανακοπει στην κρητη; Ρητορικο ερώτημα. Η Αττικα απλά θα πατήσει επι πτωμάτων και θα εχει το μεριδιο της πιτας της Αδριατικής ολοδικο της.
ΟΡΙΩΝ Posted January 23, 2021 Posted January 23, 2021 Συμφωνώ και εγώ με τον προλαλήσαντα. Για ποιο λόγο να φέρει η ΑΤΤΙΚΑ πλοία των 27 μιλίων στην Κρήτη, όταν θα πηγαίνουν με 19-20 το πολύ; Για τα ξενοδοχειακά τους που είναι άνω εικοσαετίας; Όσο για το ΣΦΧΙ έχει δοκιμαστεί στην Κρήτη, χωρίς μεγάλη επιτυχία. Το πιθανότερο είναι να κρατήσει τα 2 Φοσενάκια στην Αδριατική και να πουλήσει το ΧΙ, ώστε να μειώσει τον δανεισμό της. Ας περιμένουμε όμως τις τυχόν επισημοπιήσεις και βλέπουμε...
MILTIADIS Posted January 23, 2021 Posted January 23, 2021 Επειδη βλεπω και ο γραφιστας οργιαζει αυτο που ακουγεται ως επικρατεστερο ειναι να αγοραστουν απο την Attica τα 2 fossen και οχι ολοκληρη η ΑΝΕΚ. Μια ενδεχομενη αποχωρηση της ΑΝΕΚ απο την Αδριατικη θα μπορουσε να σημανει αμοιβαια αποχωρηση της Blue Star απο την Κρητη. Και για να το κανω πιο ενδιαφερον: Ο Γκριμαλντι εχει κοιταξει και το ΧΙ για αγορα ενω υπηρξε φημη οτι εκανε κρουση και για το Ελυρος το προηγουμενο διαστημα.
karavolatris Posted January 23, 2021 Posted January 23, 2021 Θα έχει πολύ σασπένς η όλη ιστορία... Μια απλή ερώτηση όμως!! Τι γίνεται με την ΑΝΕΚ;...Ποιο θα είναι το μέλλον της μετά;...
ΟΡΙΩΝ Posted January 23, 2021 Posted January 23, 2021 Αν πουληθούν τα Fosenάκια και φύγει και ο Έλυρος, μάλλον μετά θα γίνει εκκαθαρισμός της εταιρίας ή στην καλύτερη περίπτωση για τα πληρώματα, συρρίκνωση σε λίγα πλοία και γραμμές.
Neptune Posted January 23, 2021 Posted January 23, 2021 Τι μένει μετά? Πρεβελης, Κρήτη Ι, Κρήτη ΙΙ, Ελ. Βενιζέλος και Κύδων ??
Strofalos Posted January 23, 2021 Posted January 23, 2021 Στην ουσία, το κηδειόχαρτο μένει μετά... Όπως θα έλεγε και "ένας τιτανομέγιστος φίλος μας": " Με τα ΚΑΠΗ δεν πας πουθενά"..! Αυτά τα πλοία να τα δρομολογήσει που, να μεταφέρουν ποιους και να αντέξουν πόσο..?
nomikos Posted January 23, 2021 Posted January 23, 2021 Ας κρατήσει τα Χανιά και το Ηράκλειο μια χαρά θαναι.Δίνοντας τα fossen αλλα με την Αττικα να αποχωρεί από τη Κρήτη.Από την άλλη η Αττικα που θα βάλει όλα αυτά τα πλοία που θα έχει; Η Ανεκ με Έλυρος και Αστερίων Χανιά και Βενιζέλο με ένα Κρήτη στο Ηρακλειο.Ένα Κρήτη περισσεύει για ενδεχόμενη γραμμή έκπληξη κάπου στο Αιγαίο. Αν η εταιρεία δώσει τα fossen δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου.Έχει και άλλα πολλά αξιόλογα πλοία.
Neptune Posted January 23, 2021 Posted January 23, 2021 Εγώ για τα Κρήτη δεν είμαι αισιόδοξος. Και ας είναι συμπάθειες μου...
MILTIADIS Posted January 23, 2021 Posted January 23, 2021 4 minutes ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said: Από την άλλη η Αττικα που θα βάλει όλα αυτά τα πλοία που θα έχει; Το Blue Horizon θα μπορουσε στη Βενετια,αν και αυτο βγαινει κατα καιρους υποψηφιο για αποχωρηση,το δε Blue Galaxy δεν ανηκει στην Αττικα. Ο Βενιζελος δεν εχει γκαραζ για Ηρακλειο.Ουτε ταχυτητα..ειδικα για τα ημερησια της γραμμης.
MILTIADIS Posted January 24, 2021 Posted January 24, 2021 Ακουγεται εντονα στην αλλη πλευρα της Αδριατικης οτι λογω των επικειμενων εξελιξεων με την Tirrenia στη Σαρδηνια ο Γκριμαλντι θα ριξει στο Livorno-Olbia τα Cruise Europa κ Cruise Olympia και θα δρομολογησει στη θεση τους στην Αγκωνα τα Cruise Olbia και Cruise Ausonia και πιθανως ακομα ενα πλοιο. Μενει να δουμε αν θα επαληθευτει!
Marios Superfast Posted January 24, 2021 Posted January 24, 2021 Άραγε αν όντως ισχύουν τα λεγόμενα του Μιλτιάδη,θα δούμε τους αντικαταστάτες των Cruise στα μπλε η στα κόκκινα των Μινωικών?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now