Panagia Ekatontapiliani Posted September 19, 2018 Posted September 19, 2018 19 minutes ago, Champion Jet_2 said: Καλά η Ισπανία και στην αρχή του καλοκαιριού είχε ακουστεί αλλά για το Hellenic Highspeed... Δεν μιλάω βέβαια για Ισπανία και την άλλη εταιρεία του ομίλου της Attica!!
pie Posted September 19, 2018 Posted September 19, 2018 Καλορίζικο το νέο απόκτημα της Seajets. Αλλά που θα το δουμε του χρόνου;;; Επίσης μη ξεχνάμε και το blue power αλλα και το sifnos jet. Που θα χωρεσουν όλα; Να φανταστώ νέα γραμμή για την εταιρια, οπως ΠαροΝαξία κ κάποια επεκταση;
Nikos_Chania Posted September 19, 2018 Posted September 19, 2018 (edited) Δεν εχει δηλωθει στις τακτικές άρα μονο σε γραμμή που έχει δηλωθεί με πλοίο ίδιων χαρακτηριστικών. Edited September 19, 2018 by Nikos_Chania
hayabusagr Posted September 19, 2018 Posted September 19, 2018 Και το Swift (ift ή όπως αλλιώς το λένε) που επισκευάζεται για να γινει καινούργιο και μπει στη γραμμή που δηλώθηκε και φέτος. Τι, οχι ; 😛 10 minutes ago, pie said: Καλορίζικο το νέο απόκτημα της Seajets. Αλλά που θα το δουμε του χρόνου;;; Επίσης μη ξεχνάμε και το blue power αλλα και το sifnos jet. Που θα χωρεσουν όλα; Να φανταστώ νέα γραμμή για την εταιρια, οπως ΠαροΝαξία κ κάποια επεκταση;
Stella Artois Posted September 19, 2018 Posted September 19, 2018 ΣΤΙς δηλώσεις δρομολόγησης εχει δηλωθεί Χίο-Μυτιλήνη..
Nikos_Chania Posted September 20, 2018 Posted September 20, 2018 Δεν έχει δηλωθεί. Ανέτρεξε στις δηλώσεις και ψάξε καλύτερα On 2/9/2018 at 11:44 AM, speedrunner said: Οι δηλώσεις τακτικής δρομολόγησης 2018-2019 On 2/28/2018 at 11:16 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Οι τροποποιητικές δηλώσεις για τη δρομολογιακή περίοδο 2018-2019. pinak.xls Εκτός κι αν μου διαφεύγει εμένα 🙄
speedrunner Posted September 20, 2018 Posted September 20, 2018 42 minutes ago, Nikos_Chania said: Δεν έχει δηλωθεί. Ανέτρεξε στις δηλώσεις και ψάξε καλύτερα Εκτός κι αν μου διαφεύγει εμένα 🙄 Α/Α 158 Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ VILLUM CLAUSEN ΣΗΜΑΙΑ ΔΑΝΙΑΣ ΣΙ ΤΖΕΤΣ Ν.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Nikos_Chania Posted September 20, 2018 Posted September 20, 2018 Ναι, απο σκάλωμα το έψαχνα ως WorldChampion Jet. My apologies Και αφου το δήλωσε Χίο Μυτιλήνη, θα ήθελα όντως να το δρομολογησει εκεί. Όχι απαραίτητα με 43 μιλια. Ας παει και με 38. Απο πότε έχει να δει ουσιώδη ανταγωνισμό η εν λογω γραμμη; Και θα ενισχύσει και τον πεσμενο τουρισμο (λογω προσφυγικων ροων). Αλλα πιο πιθανο να ειναι στην Ραφήνα όπως ειπωθηκε.. όπως και να χει, ας αξιοποιηθει σωστά
JohnR730 Posted September 20, 2018 Posted September 20, 2018 Θα είχε πολύ ενδιαφέρον να έρθει στη γραμμή Χίου-Μυτιλήνης, αλλά δε νομίζω να είναι σε θέση να σώσει τον τουρισμό στη Μυτιλήνη!
Highspeed 7 Posted September 20, 2018 Posted September 20, 2018 Εγω πιστεύω θα παρει την γραμμη του Hellenic highspeed
Panagia Ekatontapiliani Posted September 20, 2018 Posted September 20, 2018 Και τη γραμμή του Highspeed 4 θα μπορούσε!! Άλλα εξαρτάται τι θα γίνει με τα ταχύπλοα της HSW του χρόνου!!
HIGHSPEED 6 Posted September 20, 2018 Posted September 20, 2018 (edited) Παρόλα αυτα εγω πιστεύω οτι θα αλλάξει και όνομα ! Για κάποιο νησί ετοιμάζεται , τουλάχιστον έτσι είχε πει ο Ηλιοπουλος ! World champion jet ειναι άσχημο σαν όνομα! Αν ήθελε να τονίσει ταχύτητα ας το έλεγε Turbo Jet.. νομίζω πάντως οτι το Μύκονος Jet ειναι ένα ενδεχόμενο όνομα Edited September 20, 2018 by HIGHSPEED 6
Petros P Posted September 20, 2018 Posted September 20, 2018 Παγκόσμιος πρωταθλητής ταχύτητας ηταν θεωρητικά . Και ετσι το έλεγαν κιολας ανθρωποι της εταρείας . Ήρθε ο "παγκόσμιος πρωταθλητής "
.voyager Posted September 20, 2018 Posted September 20, 2018 Ήμαρτον με το Μύκονος Jet, το άλλο πήγε πάτο και θα βγάλουν το νέο έτσι; Είπαμε δεν.
nomikos Posted September 20, 2018 Posted September 20, 2018 Μηπως η Sea Jets Νελιζει;Ο ιδιος ενθουσιασμος υπηρχε και με τον Κεντερη.Ομως οι καταναλωσεις αυξανονται τα ταχυπλοα ειναι πολλα και οι κινησεις της εταιρειας δεν γινονται με βαση τη λογικη αλλα με βαση τον εντυπωσιασμο.
genesis_jnr Posted September 20, 2018 Posted September 20, 2018 (edited) Εγώ θα το ονόμαζα "Ultra Jet". Edited September 20, 2018 by proud_ionian quote αντί reply
Αναερόβιος Posted October 10, 2018 Posted October 10, 2018 16 hours ago, MILTIADIS said: Το ιδιο λεμε.Στην ουσια ζητανε μετα το Ελυρος να μπει το Κρητη ΙΙ στα Χανια κ να παει ο Βενιζελος Ηρακλειο το καλοκαιρι. Εκτος κ αν..δεν ανανεωθει η κοινοπραξια την ερχομενη ανοιξη κ σπασει οποτε παιρνουν τα μετρα τους. Σε αυτή τη περίπτωση τους λείπει ένα πλοίο γιατί ο Έλυρος θα φύγει πριν το καλοκαίρι για Αλγερία οπού εχει σύμβαση για τα δυο επόμενα χρόνια. Και μιας και κάνουμε κουβέντα η Blue Star σε αυτή τη περίπτωση τι σκοπεύει να κάνει τα Blue Horizon & Galaxy???
Nikos_Chania Posted October 10, 2018 Posted October 10, 2018 Είναι πολύ ανούσια να γινει αυτη η κουβέντα τώρα. Κανείς δεν ξέρει τι θα συμβεί απ τη νεα χρονιά. Ποιος ο λογος να κανουμε εικασιες;
Αναερόβιος Posted October 10, 2018 Posted October 10, 2018 Επειδή είναι φόρουμ που συζητάμε και ...εικάζουμε τέτοια θέματα μήπως?
Nikos_Chania Posted October 10, 2018 Posted October 10, 2018 Μα να γινουν σε μια βάση! Αυτη τη στιγμη δεν υπάρχουν δεδομένα για να μπορέσουμε να πουμε π.χ. α, θα φυγει το Blue Star 1 να πάει στο Μαρόκο άρα το κενο του θα μπορουσε να το καλυψει το Blue Galaxy! Ας εχουμε κατι που να μπορουμε να βασισουμε τις εικασιες μας, ειδάλλως ναι, το Blue Galaxy θα μπορουσε να παει Χίο-Μυτιλήνη ή Θήρα-Κω-Ροδο ή Παρο-Ναξο-Θήρα ή ακόμα και Πάτρα-Βενετία.
Μιχαλης79 Posted October 10, 2018 Posted October 10, 2018 (edited) Υπάρχει και η περιπτωση να δουμε κανένα Αστερίωνα στα Χανιά σε αντικατασταση του Έλυρος και στην Βενετία κανένα Νήσος.... Εκτός και αν γυρίσει το Κύδων!!! Edited October 10, 2018 by proud_ionian quote
Panagia Ekatontapiliani Posted October 10, 2018 Posted October 10, 2018 Όλα αυτά είναι σενάρια φαντασίας!!! Το Κύδων έχει ναύλωση οπότε δεν δύναται να γυρίσει στην Ελλάδα!! Κάποιο Νήσος (δηλαδή Ρόδος) δεν περισσεύει το καλοκαίρι για να πάει στην Αδριατική!!!
lostromos Posted October 10, 2018 Posted October 10, 2018 (edited) Γιατί δεν περισσεύει; Ας υποθέσουμε ότι τελικά θα γυρίσει το Αριάδνη βγαίνουν τα πλοία. Βλέπω να καταργήται το δρομολόγια των 17:30 για Πάρο-Νάξο-ίο-Θήρα-Ανάφη και να αντικαταστάται με βραδινό από κάποιο μεγάλο πλοίο της HSW (όχι Νήσος Χίος) έτσι ώστε και να αυξηθεί η χωρητικότητα γκαράζ καθώς φέτος υπήρξε πρόβλημα ειδικά με τα φορτηγά στην Πάρο και στην Νάξο που μπαινοβγαίνανε σε 2 καράβια για να φτάσουν στον προορισμό τους και να πάρει και η HSW ποιο ενεργό ρόλο στα δρομολόγια καθώς υπάρχει ο κίνδυνος να μην μπορεί να δρομολογήσει τα ταχύπλοά της την επόμενη περίοδο. Σε αυτό το σενάριο το Πάρο - Νάξο - μικρές Κυκλάδες ξαναγίνεται απογευματινό. Edited October 11, 2018 by proud_ionian quote αντί reply
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now