Nikos_Chania Posted May 19, 2018 Posted May 19, 2018 Cruise Venezia θα ήταν το πιο λογικο όπως σωστά αναφέρει ο @proud_ionian
margaritis24 Posted June 3, 2018 Posted June 3, 2018 (edited) 41 minutes ago, MILTIADIS said: εχει διαρρευσει οτι μπορει να παραστει κ ο ιδιος στο ΣΑΣ οποτε Θα ειναι ο κυρ μανωλης στο ΣΑΣ κ θα μαλωνουν οι στεφανου με τον super μαριο κ θα τραβαει τα μαλλια που δεν εχει Edited June 3, 2018 by proud_ionian quote
Panagia Ekatontapiliani Posted June 7, 2018 Posted June 7, 2018 Λέτε να δούμε κανένα ταχύπλοο από την Ελλάδα να πηγαίνει σε γραμμή του στενού του Μαρόκο για το καλοκαίρι?? 🤗
Champion Jet_2 Posted June 7, 2018 Posted June 7, 2018 Δεν νομίζω κανένα της Hellenic να πάει στην AML όπως είχε ακουστεί και παλαιότερα;
Nikos_Chania Posted June 7, 2018 Posted June 7, 2018 1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said: Λέτε να δούμε κανένα ταχύπλοο από την Ελλάδα να πηγαίνει σε γραμμή του στενού του Μαρόκο για το καλοκαίρι?? 🤗 Μιλάς με γέρους γρίφοντα, αλλα αναμενόμενη εξέλιξη
Nikos_Chania Posted June 7, 2018 Posted June 7, 2018 Τι κανει νιαου νιαου Φανταζομαι στα πλαισια αναδιαρθρωσης, την κινηση του hs4 θα καλύπτει το Ναξος στο δρομολογιο των 06:45. Κι ετσι η AML αποκτα ταχυπλοο στην γραμμή και σκληραίνει τον ανταγωνισμό. Not bad.
margaritis24 Posted June 8, 2018 Posted June 8, 2018 Κ γιατι δεν παει το hellenic highspeed μαροκο κ να παει το hs4 σιφνο ιο θηρα;;;
HIGHSPEED 6 Posted June 9, 2018 Posted June 9, 2018 (edited) Εντάξει ! Για τον π... Καβάλα ! Ειναι δυνατόν το Highspeed 4 ( για μένα το καλύτερο ταχύπλοο που εχει περάσει απο την ελληνική ακτοπλοΐα ) ! Ε ρε ανάθεμα την εξαγορά της Hsw !Εχω αρχίσει μετά απο αυτα που ακούω , να συμπαθώ τη seajets ! Συμφωνω με τον φίλο margariti! Επιπλέον συγνώμη λεμε θα καλύψει την κίνηση το Naxos ! Ο κόσμος δηλαδή που δε θέλει να πάει με συμβατικό ; Οποτε κατευθείαν τον στέλνουν στην seajets ... Edited June 9, 2018 by HIGHSPEED 6
proud_ionian Posted June 9, 2018 Author Posted June 9, 2018 δεν εχει λογικη να ανταγωνιζεται η attica τον εαυτο της. υποτιθεται οτι (και για) τετοιες συνεργειες και οικονομιες κλιμακας γινονται οι συγχωνευσεις για να μην τα συζηταμε σε 5 διαφορετικα τοπικ, για να εγκριθει η συγχωνευση, εχουν αναληφθει συγκεκριμενες δεσμευσεις. Quote γ. Εάν Τρίτος-Ανταγωνιστής δηλώσει την πρόθεσή του να εισέλθει στη Σύνδεση Αττική - Ίο - Θήρα/ Θήρα - Ίο - Αττική με Ε/Γ-Ο/Γ ταχύπλοο πλοίο, με δύο επιπλέον ενδιάμεσους σταθμούς κατά μέγιστον, με αναχώρηση πρωινές ώρες από την Αττική, κατ' αντιστοιχία του δρομολογίου που εκτελείται επί του παρόντος από Ε/Γ-Ο/Γ ταχύπλοο πλοίο της HSW (κατά τη μετάβαση και επιστροφή) (το Ε/Γ-Ο/Γ ταχύπλοο πλοίο της HSW Hellenic Highspeed το οποίο επί του παρόντος αναχωρεί από τον Πειραιά κάθε μέρα την 07:05 πμ), να σταματήσει, από την Ημερομηνία Δραστηριοποίησης στη συγκεκριμένη Σύνδεση Τρίτου-Ανταγωνιστή να εκτελεί το δρομολόγιο αυτό με Ε/Γ-Ο/Γ ταχύπλοο πλοίο.[...] στ. Εάν Τρίτος-Ανταγωνιστής δηλώσει την πρόθεσή του να εισέλθει στη Σύνδεση Αττική - Πάρο - Νάξο - Κουφονήσια - Αμοργό / Αμοργό - Κουφονήσια - Νάξο - Πάρο - Αττική με Ε/Γ- Ο/Γ ταχύπλοο πλοίο με αναχώρηση πρωινές ώρες από την Αττική, κατ' αντιστοιχία του δρομολογίου (κατά τη μετάβαση και επιστροφή) που εκτελείται επί του παρόντος με Ε/Γ-Ο/Γ ταχύπλοο πλοίο της HSW με αναχώρηση πρωινές ώρες (το Ε/Γ-Ο/Γ ταχύπλοο πλοίο της HSW Highspeed 4, το οποίο αναχωρεί από τον Πειραιά κάθε μέρα στις 07:15 πμ), να σταματήσει, από την Ημερομηνία Δραστηριοποίησης στη συγκεκριμένη Σύνδεση Τρίτου-Ανταγωνιστή να εκτελεί το δρομολόγιο αυτό με Ε/Γ-Ο/Γ ταχύπλοο πλοίο. […] Quote 4. Εφόσον δραστηριοποιηθούν τρίτοι – ανταγωνιστές στις γραμμές (α) Αττική - Σύρος / Σύρος – Αττική, (β) Αττική - Ίος - Θήρα/ Θήρα - Ίος – Αττική και (γ) Αττική - Πάρος - Νάξος - Κουφονήσια - Αμοργός / Αμοργός - Κουφονήσια - Νάξος - Πάρος - Αττική, θα αποσύρει2 (α) από την ελληνική ακτοπλοϊα το Ε/Γ-Ο/Γ ταχύπλοο πλοίο HIGHSPEED 4 και (β) από τις ανωτέρω υπό 1-3 γραμμές, ένα Ε/Γ-Ο/Γ ταχύπλοο πλοίο και ένα συμβατικό πλοίο αν λοιπον φυγει ειτε το HS4, απο την εσωτερικη ακτοπλοϊα, αυτο εχει να κανει με τις συγκεκριμενες δεσμευσεις. τωρα ποιος ειναι για την καβαλα και ποιος οχι, ειναι αλλη κουβεντα.
Champion Jet_2 Posted June 9, 2018 Posted June 9, 2018 Το θέμα είναι ότι όπως είπε και ο Π100 το Paros Jet μπορεί να ξεκινήσει δρομολόγια από Πειραιά για Πάρο Ίο Σαντορίνη,οπότε το Hellenic Highspeed μπορεί να φύγει από την γραμμή...
.voyager Posted June 11, 2018 Posted June 11, 2018 26 minutes ago, nikosa said: Ή να δρομολογείτε αλλού... 16 minutes ago, Petros P said: Που; Αλλού δεν ξέρω, αλλά με σωστό όνομα (Chania Palace), μήπως;
MILTIADIS Posted June 11, 2018 Posted June 11, 2018 Αυτο περι νεας μετονομασιας ειναι κατι που το ακουσα κ εγω!
nikosa Posted June 11, 2018 Posted June 11, 2018 On 5/6/2018 at 9:25 PM, svo said: H γραμμή της Αδριατικής εξυπηρετεί δύο χώρες συνεπώς δεν μπορεί να του πεί κανείς κάτι για αυτό και από τη στιγμή μάλιστα που είναι Ιταλική εταιρεία . Είναι σαν να παραπονούνται οι Ιταλοί ότι τα Superfast έχουν Ελληνικό πλήρωμα. Τα δρομολόγια στο Αιγαίο είναι γραμμή εσωτερικού. Αλλά με τόσους Ιταλούς που έχουμε σαν τουρίστες δεν θα είναι και περίεργο ούτε και κακό να έχει και 20 Ιταλούς μέσα στο πλήρωμα στο ξενοδοχειακό . Για Ιταλό Πλοίαρχο τώρα νομίζω πως δύσκολα Θα δούμε . Επίσης συμφωνώ με τον @MILTIADIS , γιατί έχουμε αποκλείσει την πιθανότητα το Μykonos Palace να περάσει καθαρά στο Οperation της Μινόαν δίπλα στα Festos Palace και Knossos Palace ? Εdit : μόλις το είδα Στην ουσία 15 minutes ago, MILTIADIS said: Αυτο περι νεας μετονομασιας ειναι κατι που το ακουσα κ εγω! Παλαιότερα ακούστηκε ότι ίσως αντικαθιστούσε το Cruise Europa (προ δεξαμενισμού)το οποίο θα πήγαινε Ιταλία Ισπανία για όσο καιρό τα Roma & Barcelona πήγαιναν για επιμήκυνση,Μάλιστα το είχε αναφέρει και ο ιστότοπος της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑΣ εδώ http://www.ellinikiaktoploia.net/mykonos-palace-επιστρέφοντας-στην-αδριατική/ Ένα άλλο που βλέπω στον ιστότοπο των ΜΙΝΩΙΚΩΝ είναι ότι διαφημίζουν τελευταία την γραμμή Πάτρα-Κέρκυρα Μπρίντεζι χωρίς να έχουν πλοίο εκεί. Εν ολίγοις πολύ λίγα άτομα γνωρίζουν τι ακριβώς θα γίνει...
Nikos_Chania Posted June 11, 2018 Posted June 11, 2018 Έχουν πλοίο στο Brindesi. Florencia και Cartour Gamma. Προσωρινα ειναι υο Μυκονος Παλας στην θέση του πρώτου.
nikosa Posted June 11, 2018 Posted June 11, 2018 (edited) Αυτά που αναφέρατε ανήκουν στην μητρική εταιρεία της οποίας τα σινιάλα φέρουν...Μόνο τροφοδοσία έχουν .Και το Euroferry Egnazia ελληνική τροφοδοσία (Μινωικών )είχε αλλά ήταν της μητρικής εταιρείας..... Ακόμη και στο Ηράκλειο δεν γνωρίζουν αν θα πάει Χανιά...Πάρα πολύ λίγα άτομα γνωρίζουν ακριβώς... Edited June 11, 2018 by nikosa
MILTIADIS Posted June 11, 2018 Posted June 11, 2018 Η Minoan εχει την πρακτορευση ολων των πλοιων του Γκριμαλντι στην Αδριατικη γι αυτο διαφημιζει τα δρομολογια και κανει και κρατησεις απο το site της.Εδω και 2 χρονια εγω θυμαμαι να αναφερεται μαλιστα η γραμμη του Μπριντιζι στα banner και οχι απο φετος.
nikosa Posted June 11, 2018 Posted June 11, 2018 (edited) Πάντως μέχρι πριν από λίγο καιρό δεν υπήρχε ....Η γραμμή του Μπρίντιζι δεν αναφερόταν πουθενά από τις Μινωικές(έχω και τα περσινά Μπάνερ) Από 01-01-2017 ανέλαβε την πρακτόρευση κοντά 1/1/2 χρόνο...Θα δείξει ... Edited June 11, 2018 by nikosa
proud_ionian Posted June 11, 2018 Author Posted June 11, 2018 ρε παιδια, ας ειμαστε σοβαροι. ειναι δυνατον η 100% θυγατρικη, να ανταγωνισθει τη μητρικη στην ιδια γραμμη; για το μυκονος παλας, το τ.superfastXII και το τ.highspeed7, εχουμε ακουσει... αποκλειςτικα, απο τα ιδια ατομα, να πηγαινουν σε καθε πιθανη και απιθανη γραμμη. το λακωνιζειν εστι φιλοσοφειν. ΥΓ: χανια παλας το εχουν μετονομασει και αλλοι παλιοτερα
.voyager Posted June 26, 2018 Posted June 26, 2018 Αν δεν πάρει έγκριση για Χανιά το Mykonos Palace, παίζει να το δούμε με τίποτα πρασινωπά σινιάλα βορειότερα ακούγεται. Με Brindisi τι φάση; Τι θα είναι μαζί με το Cartour;
MILTIADIS Posted June 26, 2018 Posted June 26, 2018 Το Μυκονος.Δεν νομιζω να υπαρχει καποιο διαφορετικο ενδεχομενο.
nomikos Posted July 5, 2018 Posted July 5, 2018 Quote Τώρα το πλεονεκτημα ειναι οτι το γκαλαξυ δεν ειναι φιλοξενο για τους επιβατες της οικονομικής στα βραδινα λογω έλλειψης σαλονιών αρα σε αυτό εχει πλεονεκτημα το Μυκονος Παλάς. Σωστός ο @Nikos_Chania.Η πρώτη αντίδραση της κοινοπραξίας θα μπορούσε να ήταν μια τράμπα του Galaxy με το Blue Star 1 που έχει περισσότερους κοινόχρηστους χώρους.Ούτως η άλλος η Άττικα έχει χωρητικότητα στα Δωδεκάνησα και παίζει μπάλα μόνη της με πολλά βαπόρια.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 5, 2018 Posted July 5, 2018 Με τη καμία δεν πρόκειται να γίνει καμία τέτοια αλλαγή!!! Πρώτον χρειάζεται η ταχύτητα στα Δωδεκάνησα για να κάνουν τα συνδυαστικά δρομολόγια τα μεγάλα Blue Star και κατά δεύτερον για τον επιβάτη είναι πολύ άνετα τα βαπόρια της κοινοπραξίας ειδικά το Ελ. Βενιζέλος με τους τεράστιους εσωτερικούς χώρους
Nikos_Chania Posted July 5, 2018 Posted July 5, 2018 Μας τρολάρεις ομαδικά; Είναι άνετο το Γκάλαξυ;; Το γκάλαξυ υστερεί σε άνεση το Βενιζελος σε ταχύτητα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now