proud_ionian Posted March 18, 2010 Author Posted March 18, 2010 ψωμι τυρι δεν εχουμε, ραπανακια για την ορεξη. τι αλλη σαβουρα θα σκεφτουν; μου αρεσει που ολοι ανοιγονται σε πολλα μετωπα. o Τhomas Hobbes στο Leviathan (περιγραφοντας το οραμα του για το πως μπορει να οργανωθει μια ανθρωπινη κοινωνια), υποστηριζει (πολυ χοντρικα τα λεω), οτι στις αρχεγονες κοινωνιες χωρις ισχυρη κρατικη οργανωση, υπαρχει ενας γενικευμενος πολεμος ολων εναντιον ολων, λογω του οτι ο καθενας θεωρει οτι εχει δικαιωμα στο καθετι, με αποτελεσμα να εκδηλωνονται τα επιθετικα ενστικτα του ανθρωπου. η κατασταση ομαλοποιειται και η ταξη αποκαθισταται με την εγκαθιδρυση ισχυρης κρατικης οργανωσης με μοναρχικη εξουσια. πιστευω οτι δε θα αργησει η ωρα που, με την πιεση των τραπεζων, το βαρος της οικονομικης κρισης και της υφεσης και την ανοχη του κρατους, θα επελθει ενα ολιγοπωλιακο καθεστως στο αιγαιο και την αδριατικη
nomikos Posted March 19, 2010 Posted March 19, 2010 (edited) Θεωρώ πως η δρομολόγηση του Blue horizon στα Χανιά έχει να κάνει με την δρομολόγηση του Ελυρου στο Ηράκλειο. Η μόνη κίνηση πιστεύω που θα κάνει η ΑΝΕΚ είναι να επαναφέρει τον Ελύρο στα Χανιά.Ετσι η Superfast-Blue star θα πετύχει αυτό που ήθελε να φύγει ο Έλυρος από το Ηράκλειο.Ένα άλλο σενάριο είναι να πάει μετά από μερικά δρομολόγια ο Ορίζοντας Δωδεκάνησα και να μπει το Blue star 1 στα Χανια και στα πλευρά του με το joint service with superfast!!!Στο ακραίο αυτό σενάριο θα κετέβει το Olympic champion tο οποίο μαζί με τον Ελύρο θα 'εκδιώξουν' το Blue star 1. Oσον αφορά τη γραμμή του Ηρακλείου καλή κίνηση ενόψει καλοκαιριού θα ήταν η Superfast-Blue star να κατεβάσει το Βlue star 1 και μαζί με το Superfast 12 να προσεγγίζουν εναλλάξ και στη Σαντορίνη.Βέβαια στα Δωδεκάνησα να πήγαινε η Οριζονάρα απευθείας Κω Ρόδο αφού δεν θα χρειάζεται να προσεγγίζει την Θήρα. Το ξέρω έγινα πολύ κουτσομπόληςαλλά οι όλες εξελίξεις στην ακτοπλοία έχουν πολύ ενδιαφέρον και με χαροποιούν ιδιαιτέρως Edited March 19, 2010 by ΝΟΜΙΚΟΣ
sg3 Posted March 19, 2010 Posted March 19, 2010 φιλε νομικε συμφωνω με την προσεγγιση στην σαντορινη η οποια κατα την γνωμη μου επρεπε να ειχε γινει ηδη με το σφ12!
vastravoud Posted March 20, 2010 Posted March 20, 2010 Μετά χάνεται τελείως η ουσία του ημερήσιου ταξιδιού για Κρήτη πάντως
minoan Posted March 20, 2010 Posted March 20, 2010 Έχει το SFXII στο Ηράκλειο Φέρνει το SFXI στα Χανιά Δίνει το SFVI στην Britanny Ferries Άρα αφήνει την Ανκώνα με ΜΙΝΟΑΝ και ΑΝΕΚ Οπότε προσπαθεί να διώξει την ΑΝΕΚ είτε από το Ηράκλειο (κάτι γίνεται) είτε από τα Χανιά (αδύνατο;!) αφού με την ΜΙΝΟΑΝ τα έχει "βρει" ...
sg3 Posted March 21, 2010 Posted March 21, 2010 συμφωνω απολυτα μαζι σου φιλε mavrie!αυτο θελει να κανει η αττικα!
sunbird Posted March 21, 2010 Posted March 21, 2010 Έχει το SFXII στο ΗράκλειοΦέρνει το SFXI στα Χανιά Δίνει το SFVI στην Britanny Ferries Άρα αφήνει την Ανκώνα με ΜΙΝΟΑΝ και ΑΝΕΚ Οπότε προσπαθεί να διώξει την ΑΝΕΚ είτε από το Ηράκλειο (κάτι γίνεται) είτε από τα Χανιά (αδύνατο;!) αφού με την ΜΙΝΟΑΝ τα έχει "βρει" ... Γιά τα sfxi χανιά - sfxii ηράκλειο μπορεί να γίνει όντως έτσι, είναι εφικτό και μακάρι να γίνει αυτό , και γιά το sfvi μπορεί να συμβεί αυτό πού λέτε ,τώρα όσον αφορά τήν ΜΙΝΟΑΝ τί ενοείται ότι φεύγοντας η ''sf'' από ανκώνα θα φύγει και η ΜΙΝΟΑΝ από το ηράκλειο? Τώρα όσον αφορά τήν ΑΝΕΚ εάν φύγει η ΜΙΝΟΑΝ όπως παραπάνω μάλλον ενοείται, κομάτι δύσκολο να φύγει ταυτόχρονα και η ΑΝΕΚ πού θα είναι η μοναδική ''κρητική'' εταιρεία πού θα παραμείνει στή γραμμή με προοπτική άν εκμεταλευτεί σωστά το κενό τής ΜΙΝΟΑΝ, εκείνη να αποροφήσει το κοινό τής απελθούσης τέως ''κρητικής'' εταιρείας.
minoan Posted March 21, 2010 Posted March 21, 2010 (edited) @sunbird Όχι δεν κατάλαβες καλά! Εφόσον με την ΜΙΝΟΑΝ έχει γίνει κάποια συμφωνία κάτω από το τραπέζι (βλέπε ημερίσια δρομολόγια) τότε η κόντρα επικεντρώνεται στην ΑΝΕΚ! Φεύγει από την Ανκώνα η ΑΤΤΙΚΑ και προσπαθεί να διώξει είτε από Ηράκλειο την ΑΝΕΚ είτε από Χανιά! Κοινώς σου αφήνω την Ανκώνα και σε διώχνω από το Ηράκλειο πχ μιας και από τα Χανιά δύσκολα την διώχνεις Και έτσι μένει ΜΙΝΟΑΝ ΑΝΕΚ στην Ανκώνα, η ΑΝΕΚ μόνη της στα Χανιά, και η ΑΤΤΙΚΑ με την ΜΙΝΟΑΝ στο Ηράκλειο! Edited March 21, 2010 by mavrios
sunbird Posted March 21, 2010 Posted March 21, 2010 φιλε νομικε συμφωνω με την προσεγγιση στην σαντορινη η οποια κατα την γνωμη μου επρεπε να ειχε γινει ηδη με το σφ12! Συμφωνώ και εγώ για προσέγγιση στή σαντορίνη τού ''sfxii'' όμως με το υπάρχων ωράριο ,από πειραιά 15:00' εντάξει ,όμως ερχόμενο από ηράκλειο άφιξη σαντορίνη περίπου 01:30' - 02:00' δύσκολα θα ανταποκρινόταν στίς απαιτήσεις τής εταιρείας αλλά και τού κοινού .Ισως με ένα διαφορετικό ωράριο είναι εφικτό και μπορώ να πώ ,και πολύ αποδοτικό πρός τήν εταιρεία και το επιβατικό κοινό. Πάντως θα μεγάλωνε το ταξίδι γιά ηράκλειο η' πειραιά αντίστοιχα κατά μία ώρα περίπου.Μακάρι να γίνει !!
sunbird Posted March 21, 2010 Posted March 21, 2010 @sunbird Όχι δεν κατάλαβες καλά! Εφόσον με την ΜΙΝΟΑΝ έχει γίνει κάποια συμφωνία κάτω από το τραπέζι (βλέπε ημερίσια δρομολόγια) τότε η κόντρα επικεντρώνεται στην ΑΝΕΚ! Φεύγει από την Ανκώνα η ΑΤΤΙΚΑ και προσπαθεί να διώξει είτε από Ηράκλειο την ΑΝΕΚ είτε από Χανιά! Κοινώς σου αφήνω την Ανκώνα και σε διώχνω από το Ηράκλειο πχ μιας και από τα Χανιά δύσκολα την διώχνεις Και έτσι μένει ΜΙΝΟΑΝ ΑΝΕΚ στην Ανκώνα, η ΑΝΕΚ μόνη της στα Χανιά, και η ΑΤΤΙΚΑ με την ΜΙΝΟΑΝ στο Ηράκλειο! Μα άν δέν κάνω λάθος το μεγαλύτερο ποσοστό τής κίνησης στό ηράκλειο κατέχει η ΜΙΝΟΑΝ ,και αν όντως συμβεί αυτό αποχώρηση τής "sf'' από ανκώνα ,γιατί να μήν συμβεί ,και αποχώρηση εν μέρει η' ολική και τής ΑΝΕΚ απο τήν ανκώνα ,και οχύρωση στα πάτρια εδάφη.
minoan Posted March 21, 2010 Posted March 21, 2010 Μου φαίνεται υπερβολικό να αφήσουν την Ανκώνα και οι δυο μόνο και μόνο για να διώξουν την ΜΙΝΟΑΝ από το Ηράκλειο
sunbird Posted March 21, 2010 Posted March 21, 2010 Μου φαίνεται υπερβολικό να αφήσουν την Ανκώνα και οι δυο μόνο και μόνο για να διώξουν την ΜΙΝΟΑΝ από το Ηράκλειο Δέν τήν διώχνουν τήν ΜΙΝΟΑΝ και δέν νομίζω ότι μπορούν από το ηράκλειο ,όλα θα γίνουν μετά από κάποια συμφωνία πού θα προκείψει ,εφόσον όπως προκείπτει η γραμμές της ιταλίας δέν αποφέρουν εδώ και καιρό ποιά τα αναμενόμενα ,σίγουρα θα γίνουν ανακατατάξεις και αλλαγές ,και σίγουρα θα έχει μεγάλο ενδειαφέρον για όσους παρακολουθούν τα τεκτενόμενα στό χώρο το τι μελις γενέσθε στό άμεσο μέλλον.Και θα ήθελα να κλείσω με μία ευχή .Οι αλλγές πού θα προκείψουν να είναι σε όφελος τών επιβατών -φορτηγών-κ.λ.π-πελατών, και σε όφελος ελληνόκτητων εταιριών.
proud_ionian Posted March 21, 2010 Author Posted March 21, 2010 οτι θα ερθουν ανακαταταξεις ειναι δεδομενο. σεναρια εχουν ακουστει πολλα, αλλα το πως θα διαμορφωθει η τελικη κατασταση, θα εξαρτηθει κυριως απο τα ανοιγματα του καθενος (τι χρωσταει και τι αντοχες εχει ακομη). σε τετοιες εποχες υφεσης και αναμενομενης τουριστικης μειωσης, το βασικο ειναι να εξασφαλισθει η βιωσιμοτητα των σχηματων που θα απομεινουν, αλλα και οτι η εξυπηρετηση των γραμμων (εσωτερικων και διεθνων) δεν θα επιστρεψει σε ωραρια και συνθηκες πλοιων που υπηρχαν προ εικοσαετιας
minoan Posted March 21, 2010 Posted March 21, 2010 Κ εγώ το ελπίζω αυτό proud_ionian και φοβάμαι μην ξαναζήσω όσα ζούσαμε πριν αρχίσουν οι ναυπηγήσεις... Κ αρχίσουμε πάλι να ταξιδεύουμε με 35+ετίας πλοία...
sunbird Posted March 22, 2010 Posted March 22, 2010 Κ εγώ το ελπίζω αυτό proud_ionian και φοβάμαι μην ξαναζήσω όσα ζούσαμε πριν αρχίσουν οι ναυπηγήσεις... Κ αρχίσουμε πάλι να ταξιδεύουμε με 35+ετίας πλοία... Ε όχι και να γυρίσουμε πάλι πίσω στα 38+ετίας πλοία ''θεός φυλάξει'' ,μόνο μπροστά κοιτάμε, και καλό θα ήταν να μήν πουληθεί άλλο ''sf'' εφόσον όπως δηλώνει η ίδια η εταιρεία δέν αντιμετοπίζει οικονομικό πρόβλημα ,και αν η γραμμή στήν ιταλία δέν πάει καλά, ας χαρούμε στήν ελλάδα αυτά τα υπέροχα πλοία ,και το επιβατικό κοινό ξέρει να ανταμείβει τίς καλές προσπάθειες ,όπως ομολογουμένως έχει διαπιστωθεί.
NIKOSNAXOS Posted March 23, 2010 Posted March 23, 2010 Χθες προσπαθησα να μπω στο μυαλο των διοικουντων της ATTICA GROUP να δω τι μπορει να κανουν μετα την αφιξη των νεοτευκτων.Κατεληξα λοιπον: ΣΦΧΙΙ:Ηρακλειο ΣΦΧΙ:Χανια Σουπερφερι ΙΙ:Ρεθυμνο BS Ithaki:Ραφηνα-Ανδρο-Τηνο-Μυκονο BS Naxos:Συρο-τηνο-μυκονο BS Paros:Παρο-ναξο-σαντορινη BS new 1:παρο ναξο σαντορινη BS new 2:χιο-μυτιληνη Diagoras:Θεσ/νικη-Ηρακλειο Blue Horizon,BS 1,BS 2:Δωδεκανησα Ετσι εχουμε σχεδον ολο το Αιγαιο!!:D Το παρον ειναι της φαντασιας μου και δεν εχει καμια σχεση με την πραγματικοτητα..απλα κουτσομπολιο!!
speedrunner Posted March 23, 2010 Posted March 23, 2010 (edited) Εγώ πιστεύω ότι κάποιο απο τα Ithaki/Paros/Naxos θα κατέβει Δυτικές!!!!!! Edited March 23, 2010 by proud_ionian quote
sg3 Posted March 23, 2010 Posted March 23, 2010 να κανω κι εγω μια υποθεση: blue star 1/2 :12νησα blue star new1 : παρο ναξο ιο σαντορινη (πρωϊνο) blue star new2 :12νησα(στη θεση του διαγορα) blue star παρος : παρο ναξο μικρες κυκλαδες blue star ναξος : συρο τηνο μυκονο blue star ιθακη : ανδρο τηνο μυκονο διαγορας : θεσ/νικη - σποραδες -κυκλαδες-κρητη & θεσ/νικη-λημνο-λεσβο-χιο-σαμο-12νησα superfast 12 : ηρακλειο superfast 11 : χανια superfast 1,2 :μπαρι superferry 2,blue horizon,superfast 6: ?????????????΅(εκτος αν χτυπησει χιο λεσβο ?)
proud_ionian Posted March 23, 2010 Author Posted March 23, 2010 καποτε θα πρεπει να κανουμε ενα best of της γωνιας του κουτσομπολη. δε αναφερομαι σε πληροφοριες που κατα καιρους μοιραζομαστε εδω, αλλα στους διαγωνισμους μαντειας που κανουμε για το line up των εταιρειων. (εδω ηδη 2 αποτυχημενα line-ups της attica για το 2009 & το 2010 )
minoan Posted March 23, 2010 Posted March 23, 2010 (edited) Οι τοπικές εφημερίδες του Ηρακλείου σήμερα αναφέρουν ότι ΜΙΝΟΑΝ και ΑΤΤΙΚΑ είναι έτοιμες για συνεργασία... Όχι ότι δεν το ξέραμε... Edited March 23, 2010 by mavrios
sunbird Posted March 24, 2010 Posted March 24, 2010 (edited) Ωραία τα γράφετε και μπορεί κάπως έτσι να γίνουν.Ομως δέν καταλαβαίνω γιατί π.χ τό ''bs paros''δέν θα μπορούσε να εξυπηρετεί άνετα τήν γραμμή ικαρία-φούρνοι-σάμο ,αφού πληθυσμιακά αυτή τήν στιγμή εξυπηρετεί τόν ίδιο αριθμό μονίμων κατοίκων λ.χ πάρο-νάξο-σαντορίνη ,υπερβολή δέν είναι τρία πλοία στίς κυκλάδες ,κανένα γιά ικαρία-φούρνοι-σάμο? Και πάλι δέν καταλαβαίνω γιατί το ''bs1 η' bs2'' δέν θα μπορούσε να εξυπηρετεί τή γραμμή χίου-μυτιλήνης ,αφού πληθυσμιακά αυτήν τή στιγμή εξυπηρετούν μικρότερο αριθμό μονίμων κατοίκων λ.χ 1η πάτμο-λέρο-κω-ρόδο 2η θήρα-κω-ρόδο ,διότι σάν πλοίο αναμφισβήτητα διαθέτει τα προσόντα για νυχτερινό δρομολόγιο, και πλεονέκτημα αναμφισβήτητο τήν ταχυτητά του πού είναι γνωστή ,υπερβολή δέν είναι τρία πλοία στα δωδεκάνησα ,κανένα στή χίο-μυτιλήνη ? Edited March 24, 2010 by proud_ionian
taxiarhis Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 το 2001 το bs1 εκανε δοκιμαστικο χιο-μυτιληνη με παρουσια του στριντζη.Ο ιδιος ανακοινωσε οτι λογω βυθισματος του λιμανιου της χιου το bs1 δεν μπορουσε να εξυπηρετησει την γραμμη και θα εβαζαν αλλο πλοιο οπως και εγινε και εβαλαν το nissos mukonos.
proud_ionian Posted March 27, 2010 Author Posted March 27, 2010 για το θεμα του λιμανιου της χιου, τα βαθη που υπηρχαν τοτε και τα βαθη που υπαρχουν τωρα, τα εχουμε συζητησει στο τοπικ του λιμανιου. πολλα εχουν αλλαξει απο τοτε.
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 31, 2010 Posted March 31, 2010 Το σημαντικότερο από όλα είναι πως αν δεν αλλάξει κάτι ριζικά στις δύο αγορές που δραστηριοποιούνται οι Μινωικές γραμμές, δεν υπάρχει καμία ελπίδα ανάκαμψης. Αυτό που λες Ορέστη...καθώς και τα εξαιρετικά αποτελέσματα και των υπολοίπων...οδηγούν με βεβαιότητα σε αμοιβαίες συμφωνίες σε Κρήτη και Αδριατική.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now