aggelos_lask Posted yesterday at 08:39 AM Posted yesterday at 08:39 AM 1 hour ago, wysiwid said: Το διπλώνει με το Σούπερσταρ 2 και χτυπάει οποιαδήποτε γραμμή στοχεύσει είτε Κυκλάδες , είτε Β Αιγαίο είτε Κρήτη κτλ Όντως θα ήταν πολύ καλή κίνηση!
aggelos_lask Posted yesterday at 08:42 AM Posted yesterday at 08:42 AM 1 hour ago, pilot said: Μεταξύ μας αυτά τα 2 σκεφτόμουν και εγώ και ειδικά τις άγονες του Διαγόρα (btw, τα δρομολόγια των άγονων βορείου Αιγαίου από Καβάλα/Θεσσαλονίκη ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί🙄), με πιθανή μετακύλιση του Διαγόρα στη γραμμή Βαθύ-Κω-Ρόδο, και παραμονή του Αστερίων 2 στην Κρήτη. Πάντως θα συμφωνήσω και με τη σκέψη του nomikos πιο πάνω. Ο Ανεμος σε ένα βραδινό προς Σαντορίνη (έχει και αρκετές καμπίνες) θα μπορούσε να σκίσει. Το γεγονός ότι η ταχύτητα του δεν είναι και το πιο δυνατό του σημείο, αλλά έχει κρεβάτια, τον κάνει ιδανικό (στα μάτια μου τουλάχιτον) για νυχτερινές πλόες κοντινών σχετικά αποστάσεων. Η για ημερήσια δρομολόγια όχι ιδιαίτερα μεγάλων αποστάσεων όπως που μπορεί να αρκεστεί με μια ταχύτητα στο "ρελαντί" όπως το Πειραιάς-Σύρος-Τήνος-Μύκονος Εδώ δεν έχουν μπει καθόλου ακόμα στο σύστημα κρατήσεων τα δρομολόγια από το Λαύριο για το βόρειο Αιγαίο🤓
basilis89 Posted yesterday at 09:01 AM Posted yesterday at 09:01 AM Να μπει το Βενιζέλος Παροναξία?? Και κάθε πότε θα δένει στα λιμάνια? Γιατί μόνο με μπουνάτσα θα δένει..
The ferry Posted yesterday at 09:19 AM Posted yesterday at 09:19 AM (edited) Είχε πάει και στα δωδεκανησα με δυσκολότερες προβλήτες. Δεν νομίζω να υπάρχει τόσο τεράστιο θέμα μια και τα λιμάνια Πάρο Νάξο Ιο Σαντορίνη εκτός του ότι έχουν πολύ μικρές προβλήτες δεν είναι "κλειστά" (πχ κάσος, Τήνος, Κάλυμνος κλπ) με κυματοθραυστες που εμποδίζουν την ανοιχτή μανούβρα. Edited yesterday at 09:36 AM by polmyt quote
wysiwid Posted yesterday at 09:23 AM Posted yesterday at 09:23 AM (edited) Νομίζω σε αυτό προσανατολίζονται. Και θα ελευθερώσει και ισωσ Κάποια ταχύπλοα ταυτόχρονα Edited yesterday at 09:36 AM by polmyt quote
Annivas Posted yesterday at 09:27 AM Posted yesterday at 09:27 AM Στην Νάξο και στην Ίο με τον αέρα να χτυπά την τεράστια πλευρική του επιφάνεια πως θα μπορέσει να κρατηθεί??
Villandry Posted yesterday at 09:56 AM Posted yesterday at 09:56 AM (edited) Δε νομίζω πως θα δυσκολευτεί περισσότερο από το Σάμος. Edited yesterday at 09:58 AM by polmyt quote
pilot Posted yesterday at 10:07 AM Posted yesterday at 10:07 AM Και μην ξεχνάμε βέβαια και την Ανάφη (εδώ γελάμε🤪) όπου το καλοκαίρι το BS1 προσεγγίζει 2 φορές την εβδομάδα. Βέβαια σε ένα σενάριο δρομολόγησης Βενιζέλου σε βραδινό Κυκλάδες, εννοείται η Ανάφη θα έφευγε και θα την κολλούσαν σε άλλο δρομολόγιο. Πάντως θα ήταν ενδιαφέρουσα πρόκληση το εγχείρημα του Βενιζέλος σε βραδινό δρομολόγιο Παροναξίας-Σαντορίνη, αν και προσωπικά πιστεύω πως πλοία όπως το Ανεμος ή το Σουπερσταρ 2 ή ακόμα καλύτερα κάποιο από τα Andros Queen/King των Στεφάνου από του χρόνου βέβαια (ειδικά το δεύτερο) θα ήταν ιδανικότερα σε ένα τέτοιο σενάριο.
aggelos_lask Posted yesterday at 10:29 AM Posted yesterday at 10:29 AM (edited) Πιστεύω ότι με μια πολύ καλή τιμή θα μπορούσε να χτυπήσει το Πειραιάς Χανιά αλλά με ενδιάμεση στάση την Μήλο Edited yesterday at 11:12 AM by polmyt quote
aggelos_lask Posted yesterday at 10:34 AM Posted yesterday at 10:34 AM 37 minutes ago, Villandry said: Δε νομίζω πως θα δυσκολευτεί περισσότερο από το Σάμος. Καλύτερα πάντως είναι το Bs1 με Νήσος Ρόδος πάνω στην Χίο και την Μυτιλήνη
The ferry Posted yesterday at 11:25 AM Posted yesterday at 11:25 AM 53 minutes ago, aggelos_lask said: Πιστεύω ότι με μια πολύ καλή τιμή θα μπορούσε να χτυπήσει τον Πειραιά Χανιά αλλά με ενδιάμεση στάση τη Μήλο Αυτή η γραμμή που αναφέρατε απαιτεί πολύ γκαράζ. Πράγμα που το Άνεμος δεν έχει τόσο όσο χρειάζεται. Η γραμμή της Κρήτης γενικά αλλά και το νησί της Σαντορίνης σηκώνει πολλά φορτηγά. Το Άνεμος πιστεύω ότι ταιριαζει για κυκλαδιτικες γραμμές
MILTIADIS Posted yesterday at 11:37 AM Posted yesterday at 11:37 AM Ποια Κρητη ρε παιδια τι λετε τωρα
basilis89 Posted yesterday at 02:40 PM Posted yesterday at 02:40 PM 5 hours ago, Annivas said: Στην Νάξο και στην Ίο με τον αέρα να χτυπά την τεράστια πλευρική του επιφάνεια πως θα μπορέσει να κρατηθεί?? Ακριβώς αυτό!! Εδώ τ Δηλος και το μεγάλο μπλου σταρ με τεράστιες ιπποδυνάμεις έχουν θέμα...
The ferry Posted yesterday at 03:08 PM Posted yesterday at 03:08 PM (edited) Ολα τα πλοία δυσκολεύονται. Μη τα ξανά λέμε για τις άχρηστες προβλήτες να εξυπηρετήσουν τα πλοία. Αλλά δεν είναι και ακατόρθωτο (βλέπε νησος σαμος) πάντα με τη συμβολή των παναξιων πλοιαρχων και πληρωμάτων. Edited yesterday at 06:41 PM by polmyt quote
Annivas Posted yesterday at 04:24 PM Posted yesterday at 04:24 PM Νήσος Σαμος και Ελ Βενιζέλος είναι δύο βαπόρια με τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά και διαφορετικές δυσκολίες και ευκολίες . Το μεν Σαμος είναι μονοτιμονο με μικρό ζεύγος και το γύρισμα του θέλει ακρίβεια ,περισσότερο χώρο και χρόνο σε σχέση με το Βενιζέλος που έχει μεγάλο ζεύγος και δυο τιμόνια . Απο την άλλη όμως είναι ένα βαπόρι αμπάσο με μεγάλο βύθισμα που δεν έχει μεγάλη έκπτωση στον άνεμο . Αντίθετα ο Βενιζέλος με την τεράστια πλευρική επιφάνεια να την χτυπούν 45 ή 50 κόμβοι αέρα , η δεν θα προλαβαίνει να πιαστεί ή θα κόβει τους κάβους το έναν πίσω από τον άλλον .και θα τα μαζεύει να φεύγει . όπως είπε κι ο φίλος @basilis89 υπάρχουν περιπτώσεις που στην Νάξο και στην Ιο τα βρίσκουν μπαστούνια τα blue Star Delos & blue Star 1 .
NOMIKOS LINES Posted yesterday at 04:30 PM Posted yesterday at 04:30 PM (edited) Άνεμος και superstar2 Πειραιά ικαρια Σάμο με καθημερινά δρομολόγια; Θα δούλευε; Edited yesterday at 06:41 PM by polmyt quote
pilot Posted yesterday at 05:00 PM Posted yesterday at 05:00 PM (edited) Δεδομένου ότι το Blue Star Myconos έχει καθημερινά δρομολόγια στα 2 αυτά νησιά τα καλοκαίρια, μάλλον δύσκολα θα δούλευαν και τα 2! Το ένα από τα 2 σε βραδινό δρομολόγιο ίσως ναι Edited yesterday at 06:41 PM by polmyt quote
The ferry Posted yesterday at 05:02 PM Posted yesterday at 05:02 PM 37 minutes ago, Annivas said: Νήσος Σαμος και Ελ Βενιζέλος είναι δύο βαπόρια με τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά και διαφορετικές δυσκολίες και ευκολίες . Το μεν Σαμος είναι μονοτιμονο με μικρό ζεύγος και το γύρισμα του θέλει ακρίβεια ,περισσότερο χώρο και χρόνο σε σχέση με το Βενιζέλος που έχει μεγάλο ζεύγος και δυο τιμόνια . Απο την άλλη όμως είναι ένα βαπόρι αμπάσο με μεγάλο βύθισμα που δεν έχει μεγάλη έκπτωση στον άνεμο . Αντίθετα ο Βενιζέλος με την τεράστια πλευρική επιφάνεια να την χτυπούν 45 ή 50 κόμβοι αέρα , η δεν θα προλαβαίνει να πιαστεί ή θα κόβει τους κάβους το έναν πίσω από τον άλλον .και θα τα μαζεύει να φεύγει . όπως είπε κι ο φίλος @basilis89 υπάρχουν περιπτώσεις που στην Νάξο και στην Ιο τα βρίσκουν μπαστούνια τα blue Star Delos & blue Star 1 . Σχετικά με τη Νάξο. Η ναξος έχει ένα ρυμουλκό. Δεν θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί τις μέρες που έχει 45 - 50 κόμβους;;;
basilis89 Posted yesterday at 07:23 PM Posted yesterday at 07:23 PM Από πότε η Νάξος απέκτησε ρυμουλκό?? Είναι αδιανόητο να μιλάμε για δρομολόγηση του Βενιζέλου σε καθημερινή δράση στην Παροναξία. Εδώ περασμένες χρονιές που γινόντουσαν εκδρομές των κρητικών καραβιών το 3ημερο του Αγίου Πνεύματος, η πρόσδεση των καραβιών γινόταν με δυσκολία.
The ferry Posted yesterday at 07:26 PM Posted yesterday at 07:26 PM (edited) Έχει το ρυμουλκο Κωνσταντίνος Edited yesterday at 07:28 PM by polmyt quote
Αρακλειανός Posted yesterday at 07:29 PM Posted yesterday at 07:29 PM Αυτό δεν είναι εκεί μόνο για κάτι εργασίες κοντά στη Μυρτιδιώτισσα?
wysiwid Posted yesterday at 07:44 PM Posted yesterday at 07:44 PM 2 hours ago, pilot said: Δεδομένου ότι το Blue Star Myconos έχει καθημερινά δρομολόγια στα 2 αυτά νησιά τα καλοκαίρια, μάλλον δύσκολα θα δούλευαν και τα 2! Σημασια έχει κι οι ώρες αν θα είναι εμπορικές αν πχ το πλοίο έχει αφιξη στα τσεκ ιν και αναχώρηση μετά τα τσεκ ιν προφανώς και θα το επιλέξει αν είναι να περιμένει να φύγει 6 το απόγευμα Η Seajets έχει έξυπνο εμπορικό τμήμα θα φροντίσει να φτάνει εμπορικές ώρες το πλοίο 11:00-14:00
polmyt Posted yesterday at 07:47 PM Posted yesterday at 07:47 PM 19 minutes ago, The ferry said: Έχει το ρυμουλκο Κωνσταντίνος Καλα αν μιλαμε για αυτο το ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ δεν μπορει να τραβηξει καλα καλα παντοφλα ,οχι βαπορια τετοιου μεγεθους
Petros P Posted yesterday at 07:48 PM Posted yesterday at 07:48 PM Αυτό έχει δεν έχει 20 bollard pull και είναι για τεχνικά έργα αν θυμάμαι καλά
The ferry Posted 23 hours ago Posted 23 hours ago Σωστά. Δεν είπαμε να το τραβήξει, είπαμε να δώσει μια πολύ μικρή βοήθεια σε σχέση με προπέλες, προπελακι, τιμόνι, και θραστερ. Ολες οι προβλήτες είναι θέμα ας μην τα ξανά λέμε.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now