Kaptennemo Posted October 9, 2024 Posted October 9, 2024 13 minutes ago, proud_ionian said: Ε πες το πια Είμαι επιφυλακτικός ακόμα…
iord Posted October 9, 2024 Posted October 9, 2024 2 hours ago, giorgos_249 said: Stena Britannica? Wow!! 🤣 Η σκέψη πάει προς STENA πλευρά στα πλαίσια του εκτενούς πάρε δοσε που έχουν τελευταία.
giorgos_249 Posted October 9, 2024 Posted October 9, 2024 Προφανώς το Britannica το έγραψα για πλάκα, αλλά κανένα Visentini τους δε θα μου έκανε εντύπωση....
Nick the Greek Posted October 9, 2024 Posted October 9, 2024 3 hours ago, Kaptennemo said: Μάλλον γερμανικής κατασκευής θα είναι αλλά δεν νομίζω SUPERFAST Καταλαβαίνεις πως μας ιντριγκάρεις τώρα. Αν αφαιρείς τα πρώην Superfast(δηλαδή την HDW), ferries έχουν χτίσει το Meyer Werft και το Flensburg. Εννοώ σύγχρονα. Το Meyer όσο θυμάμαι, μόνο κρουαζιερόπλοια. Άρα μένει το Flensburg. Αυτό εκτός από τα roro έχει χτίσει το Rusadir και το WB Yeats που για διαφορετικούς λόγους αποκλείονται. Και τα Kaunas/Vilnius είναι χτισμένα στην Γερμανία αλλά δεν μπορώ να το διανοηθώ. Το άλλο που μου έρχεται στο μυαλό, είναι το Silja Europa. Του οποίου η προσφυγο-ναύλωση τελειώνει οσονούπω.
iord Posted October 9, 2024 Posted October 9, 2024 1 hour ago, giorgos_249 said: Προφανώς το Britannica το έγραψα για πλάκα, αλλά κανένα Visentini τους δε θα μου έκανε εντύπωση.... Το δίδυμο της ΤΤ Nils Dacke και Robin hood τι ναυπήγησης είναι;
Nick the Greek Posted October 9, 2024 Posted October 9, 2024 (edited) Κι αυτά Γερμανία, σωστό. Αλλά δεν τα έβαλα στο συλλογισμό μου υπό την έννοια πως μιλάμε για πλοία 36 ετών και μάλιστα ταλαιπωρημένα. Υπενθυμίζω πως το Tom Sawyer βρέθηκε στην Ισπανία το καλοκαίρι του 2023 και η ναύλωση ήταν αποτυχία υπό την έννοια πως με το που άνοιγε πάνω από τα 15-16 μίλια το πλοίο έβγαζε προβλήματα. Τα Akka και Tinker Bell παραείναι μεγάλα και δε νομίζω να τα δίνει και η ΤΤ. Edited October 9, 2024 by Nick the Greek
HS_4 Posted October 10, 2024 Posted October 10, 2024 Αραγε υπάρχει τέτοια συμφωνια ανάμεσα σε fast ferries και άττικα στο πλαίσιο πώλησης του thunder?
sailor26 Posted October 14, 2024 Posted October 14, 2024 (edited) 22 hours ago, Trellla said: Από όσο λένε η πληροφορίες μου , το βαπόρι ετοιμάζεται για Σάμο Ικαρία. Θ αναβαθμιστεί η γραμμή αν πραγματοποιηθεί δρομολόγιο όπως έκανε το Sardinia Vera μειώνοντας τις πλευσιμες ωρες Edited October 14, 2024 by proud_ionian quote
George...f Posted October 14, 2024 Posted October 14, 2024 Νομίζω η συγκεκριμένη γραμμή χωρίς την άγονη τον χειμώνα με Φουρνους κλπ δεν είναι βιώσιμη για δεύτερο συμβατικό.
Villandry Posted October 14, 2024 Posted October 14, 2024 Μιλάτε για εποχιακή δρομολόγηση τύπου Ραφήνα Μύκονος Ικαρία Σάμος? Είναι πληροφορία ή εικασία?
Annivas Posted October 15, 2024 Posted October 15, 2024 Πολυ τολμηρό σενάριο για να είναι αληθινό . Και η Σάμος και η Ικαρια έχουν συνολικά 5-6 αεροπορικά δρομολόγια ημερησίως και το γεγονός ότι τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια δεν απέχουν πολύ απο τα αεροπορικά , έχει ως αποτέλεσμα πολλοί επιβάτες της γραμμής να επιλέγουν για την μετακίνηση τους το αεροπλάνο . Έπειτα στη γραμμή υπαρχει το Blue Star Myconos που δεν ανταγωνίζεται εύκολα και επίσης εχει και τις άγονες φούρνων και βορείου Αιγαίου. Και τέλος τα δυο αυτά νησιά ειναι πιο απομακρυσμένα απο κυκλαδες το οποίο σημαίνει περιορισμένη τουριστική σεζόν αφού δεν μπορούν να επενδύσουν σε επισκέπτες του Σαββατοκύριακου .
hsw Posted October 21, 2024 Posted October 21, 2024 Δεν συμφωνώ τόσο.. Με μια γρήγορη ματιά το καλοκαίρι η Σάμος έχει 5 αεροπορικά δρομολόγια ημερησίως (εκ των οποίων σχεδόν όλα με ελικοφόρα) και η Ικαρία 2 ημερησίως (και αυτά με ελικοφόρα). Οι τιμές βέβαια είναι όντως αρκετά κοντά οπότε δεν είναι τόσο ανταγωνιστικό το πλοίο, αλλά ίσως εκεί πατήσουν και οι Στεφάνου θέλοντας να δώσουν μια καλή εναλλακτική στους επιβάτες της γραμμής, ειδικά αν αναχωρεί από Ραφήνα όπου τα μίλια είναι λιγότερα. Εξάλλου με τις τιμές που έχει η Αττικα δεν είναι και δύσκολο να την ανταγωνιστείς, πλέον την ανταγωνίζεται ακόμα και ο Ηλιόπουλος με τα ταχύπλοα... Με ένα δρομολόγιο Ραφήνα - (Τήνος) - Μύκονος - Εύδηλος - Καρλόβασι, ταχύτητα 22,5 kt και ανταγωνιστικές τιμές στα επίπεδα της Αττικα μαζι με τη seasmiles έκπτωση (-20%) θα κάνανε: Μύκονο σε 3:15 (όπου ο ανταγωνίσμος -από Ραφήνα- έχει 40€ σε 4:00 ή 72€ σε 2:15) Εύδηλο σε 6:00 (όπου ο ανταγωνισμός έχει 58,50€ -ή 47€- σε 7:00) Καρλόβασι σε 7:30 (όπου ο ανταγωνισμός έχει 74€ -ή 59€- σε 8:45) Επίσης θα μπορούσανε να παίξουν κάποιες μέρες και για Αγ. Κήρυκο (6 ώρες) - Πάτμο (7,5 ώρες). Δεν λέω πως είναι ιδανικό σενάριο χωρίς ρίσκο, το χειμώνα θα είναι αρκετά δύσκολο. Όμως δεν νομίζω πως η Ανδροτηνομυκονια σηκώνει και έκτο πλοίο (συμβατικό από την "κοινοπραξία") ειδικά με αυτή την ταχύτητα (είδαμε και το Κουιν με τι ταχύτητες κατέληξε να ταξιδεύει). Είναι ένα πολύ δυνατό πλοίο, νεότερο σχεδόν από οποιοδήποτε θα κληθεί να ανταγωνιστεί, το οποίο αποτελεί ένα όπλο για να τολμήσουν να ανοίξουν μια καινούρια γραμμή και να επεκταθούν. Εξάλλου μην ξεχνάμε ότι η Αττικά έχει την Ικαροσαμια αρκετά παραμελημένη με δύσκολες επιστροφές τα καλοκαίρια και στο έλεος της άγονης της Καβάλας το χειμώνα, οπότε με σωστά δρομολόγια και τιμές θα μπορούσε να σταθεί. Και το χειμώνα που θα σφιξουν τα πράγματα μπορούνε να συνεχίσουν τη γραμμή κάποιες μέρες ως προέκταση του απογευματινού πλοίου της Ανδροτηνομυκονιας με πολύ χαμηλό κόστος και ρίσκο. Εδώ που τα λέμε δεν βλέπω και πολλές άλλες μη-άγονες γραμμές στις οποίες θα μπορούσε να δρομολογηθεί με (πιο) σίγουρη επιτυχία, ειδικά για το χειμώνα. Μια άλλη ωραία εναλλακτική θα ήταν το παλιό επιτυχημένο δρομολόγιο του Ιθάκη για (Τήνο) Μύκονο - Νάξο - Ίο (Σαντορίνη αν έβγαινε) αλλά εκεί θα ανταγωνίζονταν σε μεγάλο βαθμό τον εαυτό τους (Αικατερίνη και Super Express).
Villandry Posted October 21, 2024 Posted October 21, 2024 (edited) Η Ικαρία και η Σάμος σίγουρα χρειάζονται μία εταιρεία η οποία θα επενδύσει πάνω τους. Δε θα αντιμετωπίζει τα νησιά αυτά σαν αγγαρεία. Ενδιαφέρον θα είχε κι ένα δρομολόγιο Ραφήνα Άνδρος Ικαρία Σάμος. Όπου Άνδρος, όχι απαραίτητα Γαύριο. Και ταυτόχρονη μετάθεση του Superferry σε δρομολόγιο Ραφήνα Τήνος Μύκονος Πάρος. Εκτός αν όλα αυτά δεν ισχύουν κι απλά το Superferry αντικατασταθεί από το King και τολμήσει κάτι διαφορετικό, αλλού. Edited October 21, 2024 by proud_ionian quote
georgios express Posted November 18, 2024 Posted November 18, 2024 3 hours ago, KARAVI said: ... διαβάζω ότι η μεγαλομέτοχοι συμφώνησαν, ή λίγοι μικρομέτοχοι έχουν πειστεί κάποιοι άλλοι όχι, η δικηγόρος ότι θα συνεχίσουμε στα δικαστήρια... Αυτή είναι η δουλειά του ευφυούς δικηγόρου: να πείσει τον έναν αντίδικο ότι θα "το πάνε μέχρι τέλους" (Copyright: Αντώνης-δισέγγονος Π. Δέλτα-Σαμαράς). Από αναβολή σε δικάσιμο και αντιστρόφως και μετά από καμιά δεκαετία μπορεί να έλθει άσπρη μέρα και γι' αυτούς. Οπότε, κερδίζει κάτι ο αντίδικος που ούτως ή άλλως έχει την υπόθεση χαμένη, αλλά κυρίως κερδίζει και ο επίμονος δικηγόρος που απολαμβάνει ένα όχι ευκαταφρόνητο μερίδιο των αιτουμένων.
observer Posted November 22, 2024 Posted November 22, 2024 On 10/21/2024 at 6:05 PM, Villandry said: Η Ικαρία και η Σάμος σίγουρα χρειάζονται μία εταιρεία η οποία θα επενδύσει πάνω τους. Δε θα αντιμετωπίζει τα νησιά αυτά σαν αγγαρεία. Ενδιαφέρον θα είχε κι ένα δρομολόγιο Ραφήνα Άνδρος Ικαρία Σάμος. Όπου Άνδρος, όχι απαραίτητα Γαύριο. Και ταυτόχρονη μετάθεση του Superferry σε δρομολόγιο Ραφήνα Τήνος Μύκονος Πάρος. Εκτός αν όλα αυτά δεν ισχύουν κι απλά το Superferry αντικατασταθεί από το King και τολμήσει κάτι διαφορετικό, αλλού. προφανώς εννοείς Χώρα Άνδρου; Μπορεί να δέσει εκεί το Andros King και να αποβιβάζει αυτοκίνητα; Το τελευταίο που το επιχείρησε ήταν το Supercat Haroula ή κάνω λάθος;
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted November 27, 2024 Posted November 27, 2024 36 minutes ago, Annivas said: Δεν νομίζω να γίνει αυτή η σκάντζα γιατί δεν υπάρχει άλλο διαθέσιμο για το απογευματινό της Παροναξίας. Θα ναυλωθει κανενα κοκκινο ..
pkos Posted November 27, 2024 Posted November 27, 2024 Εκεί στην Αττικα θα νοσταλγούν τη πώληση του Ιθάκη φαίνεται τώρα που γίνονται αυτά...
Villandry Posted November 28, 2024 Posted November 28, 2024 Δεν πήραν πάντως και λίγα χρήματα στην πώληση του Ιθάκη...
proud_ionian Posted November 28, 2024 Author Posted November 28, 2024 Ε δε φαντάζομαι ότι θα κλαίνε δέκα χρόνια μετά
George...f Posted November 28, 2024 Posted November 28, 2024 Κακά τα ψέματα ήταν ένα πλοίο πασπαρτού και ανταγωνιστικό που σίγουρα της έδινε ένα αβαντάζ. Βέβαια μην ξεχνάμε πως έφυγε σε εξαιρετική τιμή, εφάμιλλη του κόστους ναυπηγησης του 14 χρόνια μετά, και έδωσε οικονομική ανάσα στην εταιρία του εκείνα τα δύσκολα χρόνια της κρίσης. Επίσης με την φυγή του βρήκε μόνιμο ρόλο το Δήλος στην Παροναξία καθώς μέχρι τότε δούλευε μόνο σεζόν.
express adonis Posted November 29, 2024 Posted November 29, 2024 (edited) Μακαρι να δουμε το Αδαμάντιος Κοραής μονιμα κυκλαδες... Edited November 29, 2024 by proud_ionian quote/μεταφορά
giorgos_249 Posted November 29, 2024 Posted November 29, 2024 To πλοίο είναι ο,τι καλύτερο έχει δει η Σαμοθράκη τα τελευταία 50 χρόνια!! Δε χρειάζεται να αλλάξει γραμμή, είναι ιδανικό για εκεί και εξυπηρετεί μια χαρά. Για Κυκλάδες είναι μικρό για οπουδήποτε. Σιγά σιγά βέβαια, επειδή είναι και 37 ετών, πρέπει να υπάρξει και ένα πλάνο ανανέωσης με κάποιο σύγχρονο υβριδικό/ηλεκτρικό πλοίο - η γραμμή είναι 30 ναυτικά μίλια και το δρομολόγιο επιδοτούμενο, ας γίνει ένας διαγωνισμός να δοθεί μια κρατική επιδότηση να ναυπηγηθεί ένα πλοίο με 15ετή πχ σύμβαση για τη γραμμή. Έτσι αντιμετωπίζουν τα σοβαρά κράτη τα νησιά τους.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now