Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Αν πάντως το Hellenic Highspeed διπλώσει το Thunder του χρόνου θεωρώ χρειάζεται μια καλή επισκευή στις μηχανές του ώστε να πιανει παραπλήσιες ταχύτητες. Το αδερφακι του Speedrunner 2 φέτος μετά την μεγάλη επισκευή από τη Seajets πετουσε. Και τώρα έρχεται Πειραιά με 35,6 ταχύτητα αν μη τι άλλο εντυπωσιακη για την ηλικία του.

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Στη γραμμή Πειραιάς - Κυκλαδες - Ηράκλειο αν κερδίσει τους ημερήσιους εκδρομείς της Σαντορίνης από Ηρακλειο που την πλειοψηφία τους για την ώρα την έχει η SJ, πιστευω πως μπορεί να φέρει πολύ καλά νούμερα στην εταιρία του..

Edited by cyclades_shipping
Posted

Την πλειοψηφια τους την εχουν τουριστικα γραφεια τα οποια συνεργαζονται με τη Seajets και ειναι σχεδον αδυνατον να κανουν συμφωνια με αλλη εταιρεια απο τον πρωτο χρονο.

Βεβαια εγω κραταω μικρο καλαθι για το αν θα μπει η Αττικα σε αυτη τη γραμμη αλλα εχουμε μηνες να το συζηταμε.

Posted (edited)

Η αττικά είναι πολύ κοντά με γελασακη, και σίγουρα δεν θα είναι δύσκολο να βρει πρακτορεία, έχει ήδη σχέσεις με κάποια μέσω Κρήτη και των εκδρομών που διοργανώνουν . Έτσι και αλλιώς η αττικά δεν είναι καινούργια έχει ξανακάνει την γραμμή αυτή με το 4 και το 7. Οπότε νομίζω ότι αν δεν μπει τελικά δεν θα είναι οι πράκτορες το θέμα.

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Όταν η Hellenic κουβαλούσε τους εκδρομείς από τη Κρήτη με το FC4 κάποιοι άλλοι δε ξέρανε που πέφτει η Κρήτη!!

Μια χαρά θα δουλέψει η εταιρεία και σε πολύ γνωστά μονοπάτια.

 

Posted

Σε όλα τα παραπάνω θεωρώ πως το καλύτερο για την Άττικα θα είναι να ασχοληθεί με Highspeed 4 και Thunder στη γραμμή Πειραιά Μύκονο Πάρο Ιο Σαντορίνη Ηράκλειο και τούμπαλιν, με το Hellenic highspeed στη γραμμή Πειραιάς Πάρος Νάξος Κουφονήσι Αμοργός. 

Να μην μπλέξει εκ νέου με τη Ραφήνα, θεωρώ πως δε θα το κάνει, ενδεχομένως να υπάρχει και κάποια δέσμευση στη συμφωνία για το Thunder.

Επίσης, το Hellenic highspeed θεωρώ πως είναι αρκετά κοντά στην ταχύτητα με αυτήν την οποία βγάζει τα δρομολόγια του το Highspeed 4.

Posted
4 hours ago, nomikos said:

Όταν η Hellenic κουβαλούσε τους εκδρομείς από τη Κρήτη με το FC4 κάποιοι άλλοι δε ξέρανε που πέφτει η Κρήτη!!

Στην Αττικα φανταζομαι αναφερεσαι.

Posted

Όταν ο Ηλιόπουλος έκανε δρομολόγια στη γραμμή Ηράκλειο Σαντορίνη δεν υπήρχε καν η Hellenic Seaways!! Το 1999 και το 2000 είχε το Δελφίνι ΧΧΧ στη γραμμή Ηράκλειο Κυκλάδες, ενώ την σύνδεση την είχε ξεκινήσει με δελφίνια δύο χρόνια νωρίτερα αλλά λόγω των συχνών απογορευτικων, ήρθε στη θέση του Δελφίνι ΧΧΧ 

Posted
4 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Όταν ο Ηλιόπουλος έκανε δρομολόγια στη γραμμή Ηράκλειο Σαντορίνη δεν υπήρχε καν η Hellenic Seaways!! Το 1999 και το 2000 είχε το Δελφίνι ΧΧΧ στη γραμμή Ηράκλειο Κυκλάδες, ενώ την σύνδεση την είχε ξεκινήσει με δελφίνια δύο χρόνια νωρίτερα αλλά λόγω των συχνών απογορευτικων, ήρθε στη θέση του Δελφίνι ΧΧΧ 

Mea culpa.

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Οι Στεφανου πηραν ταχυπλοο κ το εχουν δεμενο 1.5 χρονο,Η Fast ferries πουλησε το Thunter, οι Μινωικες εδωσαν το Santorini  στη  Sea jet!

τελικα αφηνουν τιποτα τα ταχυπλοα η δεν ξερουν τα διαχειριστουν!

μηπως η  Sea jet τελικα κανει δουλιτσα κ γεμιζει  τα δικα της με τουριστες κ οι αλλοι περνουν οτι  μενει;;;

Edited by margaritis24
Posted

λογικο ειναι η seajet να μπορει να διχειριστει τα ταχυπλοα, εχει εναν μεγαλο  (αν οχι τον μεγαλυτερο) στολο αυτου του ειδους. οποτε θεωρω οτι αφενος ξερει να παιζει με τις τιμες, να εχει ενα μεγαλο δικτυο δρομολογιων σε ολο το Αιγαιο. να αλλαζεο το πλοιο αναλογα με τις αναγκες. οποτε οι αλλοι με ενα ταχυπλοο δεν μπορουν να κερδισουν (ισος οσα θα ηθελαν) . η hsw ισος μπορει να κανει  μια σωστη διαχειρηση σ αυτον τον τομεα,αλλα οπως το αφησε πισω της αυτο το κομματι δεν πιστευω οτι θα κανει κατι σημαντικο. 

Posted (edited)

Ή απλά η seajets μπορεί να ρίχνει χρήμα συνεχώς, αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις, αυξάνοντας τα πιθανά κέρδη με πρακτικές για τις οποίες τα αρμόδια όργανα ελέγχου κάνουν τα στραβά μάτια. Το να κάνεις επιτυχημένη επιχειρηματικότητα με ταχύπλοα δεν μεταφράζεται μόνο ως εχω κέρδη. Απαιτεί και ένα σωρό άλλα πράγματα. 

Τη seajets, την βλεπει ο ξένος, και δεν την ξαναβλεπει. Ποσώς τον ενδιαφέρει τον τουρίστα αν δικαιούται εισιτήριο λόγω καθυστέρησης ή αν δικαιούται σνακ στο μπαρ. Διακοπές ήρθε να κάνει και να φύγει.

Ο ντόπιος, την βλεπει και την ξαναβλεπει, και θα προτιμήσει κάτι πιο φερεγγυο και προσιτό.

Άρα τι κι αν έχει τον μεγαλύτερο στόλο ταχυπλόων... οι φελλοί, πάντα επιπλέουν ;)

 

Edited by proud_ionian
Πιπέρι
Posted (edited)
5 hours ago, pkos said:

Τελευταίο δρομολόγιο σήμερα στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης για το 2024. Από αύριο ξεκινάει το Ηράκλειο παρέα με το ξαδελφάκι του.

Και φέτος εξυπηρέτηση πάρα πολύ καλά τη γραμμή μας μεταφέροντας πολύ κόσμο. Ο Ντόπιος κόσμος της Μυτιλήνης το προτιμούσε σε σχέση με το Νήσος Σάμος λόγω της ταχύτητας του μιας που έφτανε πάντα 8 παρά στο νησί μας και πάντα ήταν χωρίς καθυστερήσεις.

Ας ελπίσουμε η εταιρεία να μην το έχει για μπαλαντέρ σε όλες τις γραμμές της και να το βάλει μόνιμο στη γραμμή μας. Είναι η μόνη που έχει ταιριάξει εδώ και 10 χρόνια που κάνει δρομολόγια στο ΒΑ Αιγαίο.

Η αλλαγή σινιάλων και στρατοπέδου πότε θα γίνει;

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά
Posted

Υπάρχει μια φήμη από αρχές Ιουνίου πως Νησος Σαμος και Νησος Ρόδος θα πάνε μαζι με τη γραμμή τους στη Seajets . Τόσο καιρό φήμη που να μην έχει γράψει και  o @Panagia Ekatontapiliani έστω κάτι ,μια σπόντα ρε αδερφέ , δεν παίζει να  ισχύει . 😂

Η τον έχουν απειλήσει πως αν πει κάτι θα τον βάλουν να δει αγώνες του Ολυμπιακού 🤣

Posted
19 hours ago, Kaptennemo said:

Ακούγεται ότι η Αttica θα ναυλώσει άλλο ένα πλοίο για Αδριατική …

Kαλώς ήρθες (πρώην) superfast IX??

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...