Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
2 hours ago, captain mitsos said:

Εμένα πήρε το αυτί μου κάτι ότι το High-speed 4 θα το πάρει ο Ηλιόπουλος...εάν γίνει αυτό είναι ένα έξτρα όπλο σε σχέση με τους ανταγωνιστές του 

Possible, για αυτό ίσως να σταματάει 9/9 φέτος...

Posted (edited)

Και το Champion Jet 3 στις 9/9 σταματάει που δραστηριοποιείτε επίσης στην γραμμη της Παροναξίας, οποτε μάλλον είναι θέμα κίνησης.

Edited by cyclades_shipping
Posted
34 minutes ago, koukos said:

Possible, για αυτό ίσως να σταματάει 9/9 φέτος...

Αυτό κάθε χρόνο ακούγεται…Αν το δώσουν το χουν χάσει το παιχνίδι.

Υποτίθεται φέτος πήγε καλύτερα ο τουρισμός..απορρώ πώς σταματάνε τόσο νωρίς τα ταχύπλοα.

Βέβαια η seajet ακολουθεί την άττικα.

Posted (edited)
6 minutes ago, HS_4 said:

Υποτίθεται φέτος πήγε καλύτερα ο τουρισμός..απορρώ πώς σταματάνε τόσο νωρίς τα ταχύπλοα.

Γιατί αν η Αττικά επέκτεινε την δικη της δρομολόγηση στην Παροναξία με το Highspeed 4, θα επέκτεινε πολύ πιθανόν  και η Seajets την δικη της και 2 ταχύπλοα Σεπτέμβρη μήνα για τα ίδια νησια με μόλις 1 ώρα διαφορα ειναι υπερβολή..

Πάντως στις υπόλοιπες γραμμές θα σταματήσουν  τις ίδιες ημερομηνίες που είχαν σταματησει και τις προηγουμενες χρονιές.

Edited by cyclades_shipping
Posted

Πάντως το 4αρι δουλεύει πολύ καλα στη γραμμή του που κάνει σχεδόν 10 χρόνια τώρα. Έχει τη δίκη του κίνηση και το δικό του όνομα στην πιατσα, που αν και η Hellenic έχει αποδυναμώσει είναι ακόμη δυνατό. Μακάρι το Thunder να καταλήξει στην Hellenic και να ξαναχτιστεί το brand των Highspeed.

Posted

Υπάρχει η φήμη οτι η Seajets πιστευει οτι η γραμμή των Σποράδων το καλοκαίρι μπορεί να υποστηρίξει την δρομολόγηση του ΣΟΥΠΕΡΣΤΑΡ 2 απο Βόλο για τα νησιά και το Ιωλκός να επικεντρωθεί στο Μαντούδι. Απλα σαν φήμη το γράφω 

Αναλογα και με το αν θα επιδοτηθεί η οχι η Θεσσαλονίκη το 2025

Posted

Βασικά οχι να την υποστηρίξει, να την απογειώσει. Αν και λίγο μεγαλύτερο σε μήκος απο τον Βέλγο,είναι κρουαζιερόπλοιο μπροστά του . Τι πρωτοκολλο άραγε θα έχει ? 1500?

Posted (edited)

Προσανατολίζονται για τον Αγνώντα εκτος και αν σκαφτει φετος το λιμανι της Χώρας 

Ο Αγνωντας ολοκληρώνεται σε λιγες ημερες

Edited by proud_ionian
quote
Posted (edited)

Πριν την μετασκευή είχε πρωτοκολλο 1460 άτομα επειδη έκλεισαν και κάποια μαγαζια στο εσωτερικό πιθανόν θα αυξήθηκε, από φωτό που ειχα δει το Μάρτιο είχαν ξηλώσει το παλιο εσωτερικό του.

Edited by cyclades_shipping
Posted

Έχει χωρητικότητα 19.763gt (2.390 dwt), μήκος 137m, πλάτος 24,61m και βύθισμα 5,65m. Μπορεί να μεταφέρει 1.460 επιβάτες (148 κρεβάτια) και 340 Ι.Χ. (510 γραμμικά μέτρα). Εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές Burmeister & Wain 8L45GB συνολικής ισχύος 12.480 KW και μπορεί να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 19 κόμβων.
 

Πριν την μετασκευή

οποτε θεωρουν οτι θα υπερκαλύπτει την κινηση του Σουπερστάρ και του Ιωλκός το πρωι 

Just now, wysiwid said:

Έχει χωρητικότητα 19.763gt (2.390 dwt), μήκος 137m, πλάτος 24,61m και βύθισμα 5,65m. Μπορεί να μεταφέρει 1.460 επιβάτες (148 κρεβάτια) και 340 Ι.Χ. (510 γραμμικά μέτρα). Εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές Burmeister & Wain 8L45GB συνολικής ισχύος 12.480 KW και μπορεί να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 19 κόμβων.
 

Πριν την μετασκευή

οποτε θεωρουν οτι θα υπερκαλύπτει την κινηση του Σουπερστάρ και του Ιωλκός το πρωι σε συνδυασμό και με καποιο ταχυπλοο . Ενω το Ιωλκός Μαντουδι

 

Posted

Γιατί όχι και το Tera Jet και το Worldchampuon Jet, και όλος ο στόλος της εταιρείας στις Σποράδες; Α, και στο Μαντούδι. Μη πω για τα newbyildings του Μανώλη.

Απλά σαν υπόθεση τα αναφέρω.

Posted (edited)

@gtogias υπάρχει λόγος να υπαρχει ειρωνεία ; Απλα σου μετέφερω μια πληροφορία και την Μετέφερα και στο συγκεκριμενο τμημα του γκρουπ. Μπορουσα να το μεταφέρω και απευθειας στην ενοτητα με τα δρομολογια γιατι ειναι αξιοπιστη πηγη

Δεν καταλαιβαινω το σχόλιο. Μου ηρθε αυτη η πληροφορια και την μοιραζομαι . 

Μαλιστα πρπσπαθουν να ενταξουν και Χίο και Λεσβο σε ολο το εγχείρημα 

Edited by wysiwid
Posted

Αντιλαμβάνομαι την αγωνία σας για την καλύτερη - πληρέστερη - πιο συχνή ακτοπλοϊκή συγκοινωνία των νησιών της περιοχής σας. Έχετε όλα τα δίκια και την αμέριστη συμπαράσταση μου, και αυτό δεν είναι ειρωνεία.

Η ένσταση μου είναι ότι συχνά πυκνά παρουσιάζεται στο forum, όχι υποχρεωτικά από εσάς, μια υπερβολική φημολογία ότι άπασες οι εταιρείες της ακτοπλοΐας ενδιαφέρονται - προτίθενται να δρομολογήσουν τα πλοία τους στις Σποράδες, είτε από Βόλο, είτε από Μαντούδι.

Καλώς ή κακώς οι εταιρείες έχουν τις δικές τους προτεραιότητες, και η κίνηση σε ετήσια βάση, ακόμα και εποχιακά δεν δικαιολογεί επιπλέον δρομολογήσεις, γι' αυτό και για την γραμμή της Θεσσαλονίκης δεν υπάρχει ενδιαφέρον άνευ επιδότησης. 

Γι' αυτό έρχονται αρχές Ιουλίου και φεύγουν αρχές Σεπτεμβρίου, τα νούμερα είναι αμείλικτα. 

 

Posted (edited)

Εγω απλά μετέφερα μια πληροφορία …  δεν εχω λόγο στην εταιρία ή στις αποφασεις. Οι τακτικες δηλωσεις θα γίνουν συντομα γνωστές. Και εγω προτιμώ μικρότερα πλοια και διασπορά ωρων γιατι πρόκειται για κοντινα νησια στην ηπειρωτική χώρα

Edited by wysiwid
Posted

Έχει βάση αυτό που λες από χωρητικότητα για το καλοκαίρι από Απρίλιο  μέχρι μέσα Σεπτεμβρίου. Όντως θα γλιτώσουν παρά πολλά χρήματα καθώς μιλάμε για 1 ολόκληρο καράβι λιγότερο. Επίσης πανέξυπνο να επικεντρωθεί στο Μαντούδι το Ιωλκος. Και γκαράζ έχει για την γραμμή και καλό καλοκαιρινό πρωτόκολλο . Για να δούμε. Για χειμώνα να φανταστώ το ποιο οικονομικό θα παραμείνει σωστα; 

Posted (edited)

Από την άλλη φέτος το επιβατικό κοινο είχε 2 επιλογές στην πρωινη ζώνη μια στις 07:30 και μια στις 08:45 κάτι που το θεωρώ πλεονέκτημα και ότι προσελκύει παραπάνω επιβάτες.

Edited by cyclades_shipping
Posted

το Superstar 2 εχει μεγαλυτερο γκαραζ αλλα το superstar εχει σε πρωτοκολλο,ποσα ι.χ. αφησε δλδ εξω το καλοκαιρι για να θελει μεγαλυτερο γκαραζ;;;

Posted (edited)

+ ότι το Superstar 2 έχει και κατα 2 κομβους μικρότερη ταχύτητα.

@margaritis24 Πάντως με τε στοιχεία της κίνησης του Ιουλίου στη γραμμή Βόλο Σποραδες που είχαν ανεβει στο topic Δρομολόγια Σποραδων δεν φαινεται να έμειναν έξω ΙΧ τα 2 συμβατικα πρέπει να κάλυψαν και με το παραπάνω την κινηση.

Edited by cyclades_shipping
Posted

Πάντως αν δρομολογηθεί το 2 στις Σποράδες απελευθερώνεται το ορίτζιναλ για άλλη γραμμή.

Το συνδέω με άλλη φήμη που είχε ακουστεί για τη γραμμή της Σύρου, Τήνου, Μυκόνου μιας και εκεί μόνο το ορίτζιναλ μπορεί να σταθεί.

Posted

Η γραμμή είναι υπερκαλυμμένη με τα τα ταχύπλοα της που το καλοκαίρι θα τους κόβει κίνηση μια τέτοια δρομολόγηση. Το χειμώνα επίσης με τα Blue της γραμμής, συν την προσέγγιση της Παροναξίας κάποια απογεύματα δεν νομίζω ότι αφήνει περιθώριο κέρδους.

Posted (edited)

Επίσημα είναι δηλωμένο στην «παλιά» του γραμμή (Ραφηνα - Άνδρο - Τήνο - Μύκονο) χωρις να σημαίνει κατι απαραίτητα, αν παει Βόλο το 2 θα δούμε που θα καταλήξει το original μέσα στον χειμώνα θα είναι πιο ξεκάθαρα τα πράγματα..

Edited by cyclades_shipping
Posted
On 9/6/2024 at 3:17 PM, wysiwid said:

Αναλογα και με το αν θα επιδοτηθεί η οχι η Θεσσαλονίκη το 2025

H δήλωση δρομολόγησης ταχύπλοου από άλλη εταιρεία για του χρόνου, προκαλεί γέλια και ξέρασμα. Πάλι τελευταία στιγμή ο Σούπερ Μάριο θα τρέχει με τη Θεσσαλονίκη. Μη σε πω ότι ήδη θα το έχει στα πλάνα του από την άνοιξη. 
Για όλα τα υπόλοιπα που έχουν γραφτεί από φθινόπωρο προς χειμώνα θα έρθουν εξελίξεις μάλλον.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...