Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Φίλε GeorgePag θα σε συμβούλευα να ταξιδέψεις με το Superferry και θα αντιληφθείς την ανωτερότητα του. Το πλοίο είναι στολίδι.

Οποιος έχει ταξιδέψει καταλαβαίνει τι λέω.Δεν τίθεται καν σύγκριση.

 

  • Replies 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Καλά το ξενοδοχειακό δεν νομίζω πως συγκρίνεται. Δεν έχω μπει στο ΑΝΕΜΟΣ αλλά από ότι φωτογραφίες έχω δει το Superferry είναι πολύ ανώτερο 

Posted
5 hours ago, Thassos212 said:

...Καλά ενώ έχει τόσο κόσμο και το συγκεκριμένο έχει ικανοποιητικό χώρο για ΙΧ θέλουν να το πουλήσουν...

Και αν έχουν υπολογίσει (υποθέτω με αριθμούς, όχι αεριτζίδικα) ότι η τιμή πώλησής του υπερβαίνει τα έσοδα από την εκμετάλλευσή του στην συγκεκριμένη γραμμή, τι θα εμποδίσει τους πλοιοκτήτες του να κάνουν αυτό που τους συμφέρει; 

 

Posted
On 7/31/2024 at 8:43 PM, hayabusagr said:

Καλά το ξενοδοχειακό δεν νομίζω πως συγκρίνεται. Δεν έχω μπει στο ΑΝΕΜΟΣ αλλά από ότι φωτογραφίες έχω δει το Superferry είναι πολύ ανώτερο 

Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης Μιλάμε γιά 2 πολύ καλά βαπόρια που ανήκουν σε άλλη κατηγορία

Posted
12 hours ago, ss chania said:

Δεν εννουσα το Κρήτη 2 εννοουσα τον Βενιζέλο αλλα και αυτο θα ηταν μια ιδεα.Αλλα οπως ειπα...Σιγα μην το γυρισουν πισω.Αν ξαναταξιδεψει σε ελληνικά υδατα να μου τρυπήσετε τη μύτη 

Λέγοντας δεινόσαυρο εννοούμε τα Κρήτη κ ο Βενιζέλος δεν θα ήταν το βαπόρι που θέλουν εκεί κάτω
Αφού έχουν σίγουρο ναύλο γιατί να γυρίσει πίσω;;

Posted

Παντως εφοσον τα Κρητη ειναι οριστικα εκτος δρασης, τα καλοκαιρια τους λειπει βαπορι απο το rotation γι αυτο και ναυλωσαν φετος το Claudia. Αν τα εσοδα απο το ΚΥΔΩΝ ειναι τοσα πολλα ωστε να συμφερει να μεινει Πουερτο Ρικο τοτε θα βλεπουμε για χρονια τη φετινη διαταξη του στολου χωρις αλλαγες.

Posted
22 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Λέγοντας δεινόσαυρο εννοούμε τα Κρήτη κ ο Βενιζέλος δεν θα ήταν το βαπόρι που θέλουν εκεί κάτω
Αφού έχουν σίγουρο ναύλο γιατί να γυρίσει πίσω;;

Αυτο λεω,οτι ρεαλιστικα μιλώντας θα μείνει εκεί μεχρι να γινει παλιοσίδερα.Δεν γυρνάει ουτε με μπαρλοτιες

Posted

Παρατηρώντας την παρουσία του Λευκά Όρη στην Αδριατική, θεωρώ πως με μία αξιόλογη επισκευή το Κρήτη ΙΙ θα μπορούσε να σταθεί ως λύση ανάγκης στη γραμμή της Βενετίας, αντί της Κλαούντια δηλαδή.

Posted

Το Κρητη 2 ετσι οπως εχουν γινει τα πράγματα δεν μπορεί να υπάρξει αξιολογη επισκευη του

Posted

Ερώτηση

Ισχύει ότι όλα τα πλοία που πάνε Ραφήνα σήμερα υπάρχει περίπτωση να μεταφερθούν στο Λαύριο?

Συγνώμη άμα το χω γράψει σε λάθος forum 

Posted

Έχει βγει σχετική ανακοίνωση. Αν μπεις στο κόπο και ψάξεις, θα το δεις γραμμένο σε δύο τρία σημεία μέσα στο φόρουμ.

  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Εμένα

μου μυρίζει GOLDEN STAR FERRIES και ίσως να έχουμε και τράμπα με το SUPERFERRY όταν ετοιμαστεί το σπανιόλικο....!!!!!!!!!

Edited by proud_ionian
Posted (edited)

Την Φαστ θα την συνέφερε μία τέτοια τράμπα, το SF είναι ταμάμ για τη γραμμή του Αικατερίνη. Η Γκόλντεν τί να το κάνει το Thunder;

Αφού έχει το Princess να κάθεται.

Edited by proud_ionian
quote
Posted (edited)
13 hours ago, koukos said:

Το ταχύπλοο θα περάσει στην Αττικά Γκρουπ όπως και Ντιτρόιτ Τζετ

Πιθανολογώ πως θα δραστηριοποιηθεί η αττικά με τα νέα ταχύπλοα στις γραμμές Ραφήνα-Τήνο-Μύκονο-Νάξο-Ιό-Σαντορίνη πρωί απέναντι στην σιτζετς και στο σουπερεξπρες και Πειραιά-Σύρο-Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Σαντορίνη απόγευμα απεναντι στο απογευματινό της σιτζετς

 

Ναι θα μπορούσε να γίνει εναλλάξ ωστε να έχει καθημερινές αναχωρήσεις και προς Πειραιά και προς Ηράκλειο απλά σκέφτομαι ότι αν κρατήσει την ώρα του θαντερ 09:00 θα ανταγωνίζεται το χάι σπιντ 4 για Πάρο και θα κάνει και περισσότερο χρόνο λόγω Σύρου-Μυκόνου. Οπότε το 4 θα μπορούσε να πάει απόγευμα απέναντι στο απογευματινό της seajets.

Edited by Top1
Posted
 

Εγω πάλι θεωρώ πως αν επανέλθει το hs2 και ειναι λειτουργικό θα μπορούσε να δουλέψει στην κλασσική γραμμή ραφηνα τηνο μυκονο ναξο.

Και οι πιο safe επιλογές θα ήταν τα hell highspeed και “thunder” να δούλευαν εναλλαξ πειρ-κυκλάδες-ηρακλειο.

Εναλλακτικά θα μπορούσε το hell highspeed να δούλευε πειρ-σιφνο(σεριφο)-ιο-σαντορινη που δούλευαν χρόνια τα highspeed και το thunder πειραιά-κυκλάδες-ηράκλειο. 

 

Το hs4 δεν πρέπει να πειραχτεί παρά μόνο η ώρα μηπως εχει νωρίτερη αναχώρηση.

Το απογευματινο ταχυπλοο της seajet ουσιαστικά κοντράρει το blue star 1 και κάνουν ίδιο χρονο πέριπου (όταν δεν έχει σύρο). 
Δεν θα έχει τόσα ταχύπλοα να χτυπήσει και το απόγευμα.

Το θέμα είναι να χτυπήσει σε γραμμές κάπως έτοιμες και που θα μπορεί. Για παράδειγμα η γραμμή του ηρακλείου είναι επιτυχημένη και την πρωτοάνοιξε το hs5 και μετά ακολούθησαν οι υπόλοιποι. Έτσι και αλλιώς εκεί στοχεύεις το ενδοκυκλαδικό κομμάτι και όχι το πειραιας-παρος που πας γρηγορότερα εξάλλου με το δήλος απο ότι με το thunder. Εκεί μπορείς να παίξεις διάφορες συνδέσεις. πχ Πειρ-Ναξος-Μυκ-Ιος-Φολ-Σαντορινη-Ηρακλειο ή Πειρ-Τηνος-Μυκ-Ιος-Σαντ-Ηρακλειο ή ακόμα να ανοίξεις και άλλες συνδέσεις. πχ η Σίκινος ανεβηκε φέτος και εξυπηρετείται μόνο με τον Σολωμο…

Posted (edited)

Δεν πρέπει να αλλάξει κάτι από την γραμμή του θαντερ. Να παραμείνει Πειραιά Σύρο Μύκονο Πάρο ιό Σαντορίνη Ηράκλειο. Ίσως να προστεθεί η τηνος. Και να γίνεται από δυο πλοία ένα προς Πειραιά ένα προς Ηράκλειο. Τα υπόλοιπα μπορούν να επιστρέψουν στο παλιό μοντέλο χαισπιντ δηλαδή να πιάνουν 2-3 νησιά το πρωί και να προλαβαίνουν να κάνουν και απογευματινό με αλλά 2-3 νησιά. Έτσι ελαχιστοποιούνται και οι καθυστερήσεις που δημιουργούνται με τις προσεγγισεις σε πολλά νησιά και δημιουργούνται ανταγωνιστικά απευθείας δρομολόγια. Πχ πρωί Σύρο Τήνο Μύκονο απόγευμα Ιό Σαντορίνη με προσεγγίσεις Σίκινο,Σιφνο,Φολεγανδρο αναλόγως. 
Αυτα που έγραψες εσυ δεν καταλαβαίνω την λογική του. Θα πηγαίνει Νάξο , θα ανεβαίνει Μύκονο και μετά θα ξανακατεβαινει Ιο; 

Εγώ προβλέπω για το ερχόμενο καλοκαίρι τον εξής προγραμματισμό ταχύπλοων:

World champion jet: όπως είναι τωρα

CHJ3: Επίσης ως έχει 

CHJ2: >>>

Καποιο της seajets: Λαύριο-Σεριφο-Σιφνο-Μηλο (απογευματινή αναχώρηση)

HS4: Πειραιάς-Πάρος-Νάξος-Κουφονήσι-Κατάπολα (αλλαγή ώρας)

πρώην Thunder : Πειραιάς-Σύρος-Τηνος-Μύκονος-Παρος-Ιός-Σαντορίνη-Ηράκλειο 

Detroit Highspeed? :Πειραιάς-Σίφνος-Ιός-Σαντορίνη πρωί / Πειραιάς-Σύρος-Τηνος Μύκονος απόγευμα 

Superexpress: όπως φέτος ή ίσως αναχώρηση πιο αργά 

Flying Cat 3: Ραφήνα-Τήνο-Μύκονο-Νάξο πρωί απόγευμα 

Flying cat 4: Πειραιάς-Χανιά

Hellenic Highspeed: Πρωί Ραφήνα-Τήνο-Μύκονο-Νάξο-Ιό-Σαντορίνη-Ιός-Σίφνος-Πειραιάς 

Superrunner jet II: Πειραιάς-Σαντορίνη-Ηράκλειο 

Superrunner jet: απόγευμα Ραφήνα-Τήνο-Σύρο-Πάρο-Ίο-Σαντορίνη-(Ηράκλειο)

Elite jet: Ρέθυμνο-Μήλος/Ρεθυμνο-Σαντορινη 

Speedrunner jet: Πειραιάς-(Μήλος)-Φολέγανδρος-Σίκινος-Ιός/Σαντορινη-Κατάπολα (πρωί 09:00)

Jumbo jet: Πειραιάς-Μήλος-Χανιά (λόγω ταχύτητας)

Tera Jet: Ραφήνα-Άνδρο-Τήνο-Μύκονο-Νάξο -Πάρο (πρωί)

Olympic Champion jet: Πειραιάς-Σύρος-Τηνος-Μύκονος-Ναξος-Κουφονήσι 

Champion jet 1: απογευμα  Πειραιάς-Σύρος-Μύκονος-Παρος-Ναξος-Ιός-Σαντορίνη-(Ηράκλειο) 

Power jet: το ιδιο με προσθήκη Σύρου-Τήνου και να πηγαίνει Πάρο πριν την Μύκονο 

Paros/Naxos Jet ή Caldera Vista: Λαύριο-Σύρος-Παρος-Φολέγανδρος-Σίκινος-Ίος-Κατάπολα-Κουφονήσι-Ναξος

Edited by proud_ionian
Posted

Εμένα πήρε το αυτί μου κάτι ότι το High-speed 4 θα το πάρει ο Ηλιόπουλος...εάν γίνει αυτό είναι ένα έξτρα όπλο σε σχέση με τους ανταγωνιστές του 

Posted (edited)

Αν πάρει αυτό δεν θα έχει και ανταγωνιστές 

Edited by proud_ionian
Posted

Η "γωνιά του κουτσομπόλη" ή το "μαντείο των Δελφών (έστω και της Δωδώνης...)";!!

Εδώ "κάποιες" εταιρείες δεν ξέρουν τι θα δρομολογήσουν από ταχύπλοα την επόμενη εβδομάδα και βγάλαμε και γενικό πλάνο δρομολογίων για του χρόνου το καλοκαίρι....

Posted

Ίσως πρέπει να γίνει ένα έξτρα τοπικ, "σενάρια και υποθέσεις" ώστε όσοι θέλουν να τα γράφουν εκεί, γιατί με βάση το όνομα το τοπικ αυτο είναι για φήμες οι οποίες ακούγονται έντονα, και όχι για σενάρια. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...