Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Αυτό δεν είναι υπόθεση ή ευσεβής πόθος, σενάριο επιστημονικής φαντασίας είναι. Καταλαβαίνω πως το Tera έχει μεγάλο fan club, τόσο λόγω του μεγέθους του, όσο και της ταχύτητας του, αλλά με τα τωρινά δεδομένα δεν ταιριάζει για πουθενά. Οκ, είμαστε καραβολάτρες και θέλουμε όλα τα πλοία να ταξιδεύουν, άλλα ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές...

Edited by BS CHIOS
  • Replies 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Έχω την εντύπωση πως πολλά από τα "σενάρια" που εμφανίζονται είναι τελείως στην τύχη. Ούτε έχουν σχέση με τα πλοία και τις δυνατότητες τους, ούτε με τις γραμμές και τις ανάγκες τους. Κουβέντα να γίνεται.

Posted
9 hours ago, kenteris said:

To terajet Θα ταίριαζε για Χίο Μυτιλήνη πιστεύω που δέν έχει κάν ταχύπλοο.

Εδώ φέτος ο Ηλιόπουλος είχε πριν κάποιους μήνες "ψιλοανακοινωσει" δρομολόγιο για Ικαρία- Σάμο και εννοείται πως τελικά δεν το είδαμε ποτέ (γιατί προφανώς δεν την "έπαιρνε οικονομικά" την εταιρεία του) και θα ρίσκαρε Χίο- Μυτιλήνη από Πειραιά? 

Posted

Σε μία γραμμή μπορεί να σταθεί το Τέρα κι αυτή είναι στις Κυκλάδες. Πουθενά αλλού. Όπου πάνε οι ανφάν γκατέ. Γιατί μόνο αυτούς θα κουβαλάει. Παράδειγμα το Worldchampion.

Posted

Το πλοίο έχει εισιτήριο.αν θες μπαίνεις αν δεν θες Όχι.δεν σε υποχρεώνει κανεις.αν δεν θες δεν πας.αν θες πας και φοβάσαι πήγαινε κάπου οδικως.αν δεν βολεύει κι αυτό βάζεις νεφτι και τρέχεις.γιατι τόση εμπάθεια δεν μπορώ να καταλάβω!χιουμοριστικά παντα

Posted (edited)
20 hours ago, ΟΡΙΩΝ said:

4) Ας έρθουν με το καλό και θα φανούν οι δυνατότητες τους...

Δεν νομίζει πως αν και όταν η οψιον για +2 να ενεργοποιηθεί θα είναι για τις γραμμές της Κρήτης.
Απλά και εκείνα θα πάνε στην Αδριατική και θα έρθουν εδώ τα Φοσεν.
Λογικά τα δυο πρώτα θα φέρουν μόνιμα στο Πειραιά την Αριάδνη και τα Λευκά Όρη ώστε να μείνει η Αδριατική από 2027 με τα δύο καινούργια, τα δύο Φοσεν και τα Ι, ΙΙ και ΧΙ

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά
Posted (edited)

Τοσα δεν είναι και τώρα? Εκτός αν λόγω jumboising μειώσουν αναχωρήσεις

Edited by polmyt
quote
Posted

Πιστεύω με  όσα ανακοινώνονται θα υπάρξουν εξελίξεις. Μπορεί να εξαγορασθούν γραμμές, πλοία εταιρείες όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά....Σιγά σιγά θα  τα δούμε. Το μόνο σίγουρο   είναι ότι θα γίνουν αλλαγές. Ποιος ή ποιοι και πόσοι  θα μείνουν.. 

Posted (edited)
7 hours ago, NOMIKOS LINES said:

Αστοχίες πολλές σε μια εποχή όπου τα λάθη δεν μαζεύονται εύκολα. Ίσως θα έπρεπε όταν απορρόφησαν την Hellenic και μετά την ΑΝΕΚ να επικεντρωθούν σε ποιες γραμμές θέλουν να κυριαρχήσουν και από ποιες άμεσα (6-8 μήνες) αποχωρούν οριστικά.

Εγώ θεωρώ πως και με την φήμη που ακούγεται στον κουτσομπόλη για αγοραπωλησία που θα κάνει μπαμ στην ακτοπλοΐα, σε συνδιασμο με το ότι η Attica προσπαθεί να σπάσει τις εταιρίες σε κομμάτια, 3 είναι τα τινά. Η Hellenic και όλο το κομμάτι των ταχύπλοων (ο Σαρωνικος δηλαδή κατά κύριο λόγο) περνάνε στην Seajets, που ούτως η αλλως η Attica την άφησε μόνη της να κυριαρχήσει και απαξίωσε το brand των Highspeed στις Κυκλαδες. Το δεύτερο σενάριο είναι να απεμπλακεί τελειως από τα συμβατικα, άρα η γραμμή και τα πλοία της Χίου-Μυτιλήνης περνάνε στον Ηλιόπουλο όπως αντίστοιχα έγινε στις Σποραδες, και το τρίτο σενάριο είναι η Superfast να περασει σταδιακα υπό την ομπρέλα της Stena. Η ΑΝΕΚ θεωρώ δύσκολο να πωληθεί στον Γρυλλο (SkyExpress) για τον λόγο ότι οι γραμμές της Κρήτης είναι από τις πλέον κερδοφόρες και σίγουρα συνεισφέρουν στα αποτελέσματα του Ομίλου.

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά
Posted

Δεν ακουγονται μονο για την Attica σενάρια και φήμες, αλλά και για άλλες εταιρίες, όπως πχ των Δυτικών Κυκλάδων

Posted (edited)

και ένα τέταρτο η Superfast στον θείο Μανώλη....(μέσω χρηματιστηρίου ή εξαγορά

Edited by proud_ionian
Posted

Εγώ επιμένω στρατηγική χρειάζεται. Που θες να κυριαρχήσεις και μπουκαρεις. Πρώτος διδάξας οπερικλης  παναγοπουλος. 

Posted
8 hours ago, LoveBoat said:

και ένα τέταρτο η Superfast στον θείο Μανώλη....(μέσω χρηματιστηρίου ή εξαγορά

Εεεε πιστεύω δεν είναι και τόσο πιθανό να πάει το XI στον G από την στιγμή που θέλει να διώξει στην πρώτη ευκαιρία και το Ausonia 

Posted

Επειδή το 27 αργεί μήπως η Attica να το τσιμπήσει πίσω; Έτοιμο βαπόρι της, με φορεμενα scrubber επάνω, και ομολογουμένως και πιο πετυχημένα αισθητικά, για να φύγει κανας μαθουσάλας σιγά σιγά. Παρά έχει εκτεθεί στην Αδριατικη. Δεν νομίζω ότι ο G δεν θα το έδινε πίσω στη σωστη τιμη.

Posted (edited)

Οταν εχεις προγραμμα ναυπήγησης 2+2 ( ναι μεν σε δοσεις αλλα θα τα πληρωσει) να τρεχει για τα μεγαλυτερα ροπαξ που εχουν ερθει ποτε στην ελλαδα, και απο την αλλη εχεις υπογραψει συνεργασιες υψους 1δις με την Ελευσίνα, για επισκευες μετασκευες ναπηγησεις, το να πας και να παρεις το 12 στην "σωστη τιμη" ειναι ενα μη ρεαλιστικο σεναριο.

Edited by proud_ionian
quote
Posted
16 hours ago, Samianshiplover said:

Εεεε πιστεύω δεν είναι και τόσο πιθανό να πάει το XI στον G από την στιγμή που θέλει να διώξει στην πρώτη ευκαιρία και το Ausonia 

Πιο μεγάλη πιθανότητα υπάρχει να το φέρει από εδώ αντικαθιστώντας το Florencia/Venezia πάρα να το πουλήσει σε Ελληνική εταιρεία....

Posted

Μην ξεχνάμε ότι στα κοντά (μάλλον) θα βγουν στην αγορά  τα πρώην sf3 & sf4 καθώς η spirit of Tasmania θα παραλάβει σύντομα τα δυο new-build spirit of Tasmania IV & V. Τα sea trials του πρώτου ξεκίνησαν πριν λίγες μέρες. Πρόκειται για δυο πλοία που δύσκολα θα βρουν θέση σε κάποια γραμμή εκτός Ευρώπης και με δεδομένο ότι στα βόρεια θεωρούνται μεσήλικα… δεν είναι απίθανη η επιστροφή τους στην Μεσόγειο… 

Posted
On 7/14/2024 at 8:57 AM, NOMIKOS LINES said:

Άμα δεν στηριχθεί ας έρθει στις σποραδες πρωινό από Αλόννησο προς βολο στην θέση του ερατω;  sold out! 

Και προσθέτει και ένα πέρασμα απογευματινό τοπικό Αλόννησο - Σκόπελο - Σκιάθο και επιστροφή ή απογευματινό πέρασμα απο Αλόννησο - Σκόπελο - Σκιάθο - Μαντούδι ή Βόλο - Σκιάθο - Σκόπελο Αλόννησο

και παίρνει και τις πτήσεις - ελεύθερους και οργανωμένους - οσους θέλουν να κάνουν μονοήμερη απο Αλόννησο Σκόπελο και απο Σκόπελο Σκιάθο

300 + ειναι οι οργανωμένοι πχ μια τυπική ημέρα πτήσεων …. Τωρα πανε με εκδρομικά παλιότερε στο flying cat 

Posted (edited)

Αν μπει και το καινούριο Ραφήνα,το Superferry όντως περισσεύει.

Θα μπορούσε να μπει σε μια γραμμή το καλοκαίρι όπως Ραφήνα,Σύρο,Πάρο,Ίο Σαντορίνη.Θα δουλέψει πολύ καλά και δε μπαίνει στα νερά της Sea Jets.

Αλλά και Παροναξία θα δούλευε πολύ καλά με αναχώρηση από Πειραιά μετά το Δήλος κατά τις 08.30.

Εκτός και αν το Queen η το καινούριο μπουν Παροναξία...

Edited by nomikos

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...