Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Αν και ξέρω πως θα πάω στον φιδεμπορα, να σας πω τι βλέπω? Aqua Blue βραδινό δυτικές, Superstar II βραδινό Παροναξίας, Superstar Άγονη Β. Αιγαίου. 

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Εγώ πάλι πιστεύω πως δεν πρόκειται να πειραματιστουν με το aqua blue.το πλοίο δεν είναι για πολλά ζόρια και το έχει αποδείξει.Επισης επειδή την άγονη την έχουν πάρει με το aqua blue αν πάνε να το αντικαταστήσουν π.χ με το superstar θα πρέπει να γίνει και αναπροσαρμογή της επιδότησης προς τα κάτω.

Posted
30 minutes ago, Strofalos said:

Superstar II βραδινό Παροναξίας

Να βάλει το SuperStar 2 στο βραδινό της Παροναξίας το βλέπω λίγο δύσκολο γιατί 1ο οι μεταφορικές της Παροναξίας έχουν συμβόλαια με την Attica (της Σαντορίνης όμως όχι)και 2ο δεν μπορεί να ανταγωνιστεί λόγω της χαμηλής ταχύτητας του το Πάτμος των 25 μιλίων.Αμφιβαλλω αν θα το προτιμήσει κανείς εκεί.

15 minutes ago, mpolo said:

Εγώ πάλι πιστεύω πως δεν πρόκειται να πειραματιστουν με το aqua blue.το πλοίο δεν είναι για πολλά ζόρια και το έχει αποδείξει.Επισης επειδή την άγονη την έχουν πάρει με το aqua blue αν πάνε να το αντικαταστήσουν π.χ με το superstar θα πρέπει να γίνει και αναπροσαρμογή της επιδότησης προς τα κάτω.

Συμφωνώ μαζί σου πάνω σε αυτό.Καλο είναι να μείνει το Aqua Blue να μείνει εκεί που είναι (άγονη Λαυρίου-Λήμνου).

Και όσο αφορά τα Superstar και Superstar 2, θα δείξει που θα δρομολογηθούν..

Posted

Δεν θα γίνει άνω κάτω όλος ο προγραμματισμός της Seajets για τα συμβατικά της με την έλευση του Superstar II. Εγώ προβλέπω ότι το Superstar II θα δρομολογηθεί στη γραμμή Πειραιά Πάρο Νάξο Ιό Σαντορίνη.

Το Aqua Blue στη γραμμή του Λαυρίου, το Aqua Jewel στη γραμμή των Κυθήρων, το Σποράδες Σταρ στη γραμμή των Σποράδων και το Superstar στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων.

Posted
2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Δεν θα γίνει άνω κάτω όλος ο προγραμματισμός της Seajets για τα συμβατικά της με την έλευση του Superstar II. Εγώ προβλέπω ότι το Superstar II θα δρομολογηθεί στη γραμμή Πειραιά Πάρο Νάξο Ιό Σαντορίνη.

Το Aqua Blue στη γραμμή του Λαυρίου, το Aqua Jewel στη γραμμή των Κυθήρων, το Σποράδες Σταρ στη γραμμή των Σποράδων και το Superstar στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων.

Ακριβώς αυτό είχα πει στο θέμα του Aqua Blue.....

'Οταν με το καλό ετοιμαστεί το superstar ii (προσωπικά δύσκολο το βλέπω πριν τα μέσα Ιουλίου), βλέπω αυτό να μπαίνει στην περίοδο αιχμής ως έξτρα δρομολόγιο στην Παροναξία, και δεν θα υπάρξει καμία μετακίνηση για το Aqua.  Από την άλλη, διόλου απίθανο το superstar II να διεκδικήσει κάποια άγονη τον ερχόμενο χειμώνα όμως

Posted
3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Εγώ προβλέπω ότι το Superstar II θα δρομολογηθεί στη γραμμή Πειραιά Πάρο Νάξο Ιό Σαντορίνη.

Λίγο δύσκολο να δρομολογηθεί στη Παροναξία για τους λόγους που έχω αναφέρει:

On 2/22/2023 at 10:02 PM, spiroszante said:

1ο οι μεταφορικές της Παροναξίας έχουν συμβόλαια με την Attica (της Σαντορίνης όμως όχι)και 2ο δεν μπορεί να ανταγωνιστεί λόγω της χαμηλής ταχύτητας του το Πάτμος των 25 μιλίων.Αμφιβαλλω αν θα το προτιμήσει κανείς εκεί.

 

Posted

Μη ξεχνάς ότι η Παροναξία έχει περάσει σε νέα εποχή από θέματα ταχύτητας των πλοίων.Η ταχύτητα του SuperStar 2 είναι αρκετά μικρότερη σε σχέση με τα Blue Star Δήλος και Πάτμος που φεύγουν πρωί και απόγευμα αντίστοιχα από τον Πειραιά και να το βάλει ο Ηλιόπουλος βραδινό, αμφιβάλλω αν θα το υποστηρίξει ο κόσμος. 

Posted

Ισως το εισητηριο είναι αρκετά πιο φθηνό, πιάνοντας έτσι το φοιτηταριό,την πολυμελή οικογένεια και τον 18χρονο που θα γεμισουν Πάρο Νάξο και Σαντορίνη

Posted

Λέτε το Δήλος και το Πάτμος στη γραμμή της Παροναξιας. Εάν το Χίος πάει στη γραμμή της Κασοκαρπαθιας δεν περισσεύει το Πάτμος για να έρθει στη Παροναξια!! Πρέπει να μείνει ένα πλοίο στη άγονη γραμμή των Δωδεκανήσων. Εάν η Seajets επιλέξει βραδινές αναχωρήσεις από το Πειραιά και να φτάνει το πρωί στη Σαντορίνη θα δουλέψει αρκετά καλά με κόσμο για τη Σαντορίνη, όπως και με φορτηγά της γραμμής, όπως είχε γίνει με το Νήσος Σάμος.

  • 1 month later...
Posted (edited)

Κατά τη γνώμη μου το Gotlandia II για δρομολόγηση θα το βάζα Ραφήνα Μύκονο Εύδηλο Καρλόβασι Χίο Λέσβο btw είμαι καινουργιος

Edited by proud_ionian
μεταφορα
  • 1 month later...
Posted

Έχω μια σκέψη που θα ήθελα να την μοιραστώ μαζί σας. Πιστεύετω ότι το clementine θα αντικαταστήσει ενα απο τα champion/spirit στην  γραμμή που ειναι  μετα την απορρόφηση.Αυτο το λεω μιας και η επιτροπή ανταγωνισμού λεει να μείνει στα Χανιά ένα καράβι και μιας δεύτερης εταιρίας πλοίο (Κύδων) όπως διάβασαμε οπότε ελευθερώνει 2 πλοία μπαλαντέρ η πολύ απλά για να τα βάλει στο Ηράκλειο και να αντικαταστήσει τα υπάρχων. Τι πιστεύεται εσείς; 

Δεν ήξερα αν ήταν το κατάλληλο Topic αυτό 

Posted

Η επιτροπή ανταγωνισμού προς το παρόν δεν έχει εκφράσει άποψη...

Αυτό στο οποίο αναφέρεσαι είναι κάποιο άρθρο ενός δημοσιογράφους που εκφράζει τις απόψεις των πηγών του...

Στο δια ταύτα... η μέχρι τώρα εμπειρία δείχνει ότι στο Αιγαίο η Attica χρειαζεται ένα δεύτερο πλοίο... άρα μάλλον δεν θα πάει Αδριατική...

Επιπλέον τα μεγέθη στην Αδριατική δείχνουν ότι τα πλοία που στέκονται είναι αρκετά μεγαλύτερα από αυτό...

Posted (edited)
On 4/2/2023 at 10:01 PM, Captainfanouris said:

Κατά τη γνώμη μου το Gotlandia II για δρομολόγηση θα το βάζα Ραφήνα Μύκονο Εύδηλο Καρλόβασι Χίο Λέσβο btw είμαι καινουργιος

Εγω θα το έβαζα 

πρωινό απο

Λέσβο Χίο Μύκονο Τήνο Σύρο Πειραιά 

και μεσημέρι επιστροφή 

Πειραιά Σύρο Τήνο Μύκονο Χίο Λέσβο 

Edited by wysiwid
Posted

Μα γιατί; Είναι διαχρονικό όνειρο να ανεβαίνεις στο βόρειο Αιγαίο, αφού πρώτα περάσεις από τις μισές Κυκλάδες.

Posted
3 hours ago, wysiwid said:

Εγω θα το έβαζα 

πρωινό απο

Λέσβο Χίο Μύκονο Τήνο Σύρο Πειραιά 

και μεσημέρι επιστροφή 

Πειραιά Σύρο Τήνο Μύκονο Χίο Λέσβο 

Ναι  τα μελτεμια του καλοκαιριου τα ρωτησε?

Posted (edited)
25 minutes ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said:

Ναι  τα μελτεμια του καλοκαιριου τα ρωτησε?

Τα άλλα σε ποια θάλασσα ταξιδεύουν στο Κρητικό η στο Β Αιγαίο η στις Σποράδες; η οταν ηταν στη Σουηδία ;

Ως γνωστό το χειμερινό ύψος κύματος ουδεμία σχέση δεν έχει με το θερινό …

122m ταχύπλοο .. εγω μονο το τι καίει δεν ξέρω αλλιως θα σάρωνε …

Είναι απαράδεκτες οι ωρές ταξιδιου για Χίο και Λέσβο ουτε καν σωστές εμπορικές ώρες με το καλό να ανοίξει και εκεί ο ανταγωνισμός  

Χωρια οτι θα περνούσε πρωτο σαν ταχυπλοο απο Μύκονο για Πειραια 

Και απο Σύρο για Πειραιά

Edited by wysiwid
Posted

το μόνο νησί του Β Αιγαίου που μπορεί να δουλέψει καλά με ταχύπλοο είναι η Ίκαρια πχ Πειραιάς-Μύκονος-Αγιος Κυρηκος ισως και Πατμος 3-4 φορες την εβδομάδα.

Posted
29 minutes ago, wysiwid said:

Τα άλλα σε ποια θάλασσα ταξιδεύουν στο Κρητικό η στο Β Αιγαίο η στις Σποράδες; η οταν ηταν στη Σουηδία ;

Ως γνωστό το χειμερινό ύψος κύματος ουδεμία σχέση δεν έχει με το θερινό …

122m ταχύπλοο .. εγω μονο το τι καίει δεν ξέρω αλλιως θα σάρωνε …

Είναι απαράδεκτες οι ωρές ταξιδιου για Χίο και Λέσβο ουτε καν σωστές εμπορικές ώρες με το καλό να ανοίξει και εκεί ο ανταγωνισμός  

Χωρια οτι θα περνούσε πρωτο σαν ταχυπλοο απο Μύκονο για Πειραια 

Και απο Σύρο για Πειραιά

Nαι...πως ταξιδευουν ταξιδευουν...πως ταξιδευουν ομως...

  • 1 month later...
Posted

Δεν ξερω αν είναι το κατάλληλο τοπικ αλλά μόνο εγώ έχω ζαλιστεί με τις δρομολογήσεις και αντικατάστασεις της Attica και της Seajets;

Posted

Μην νομίζεις... Και εγώ δεν μπορώ να καταλάβω προς τι όλες αυτές οι αλλαγές,με τα πλοία να μην έχουνε μια σταθερή γραμμή 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...