Panagia Ekatontapiliani Posted September 9, 2021 Posted September 9, 2021 Το Aqua Blue δεν μπορεί να φύγει από τη γραμμή του Λαυρίου. Επιπλέον δύσκολα θα πάρει τη γραμμή της Κάσου Καρπάθου. Επιπλέον οι επιδοτούμενες γραμμές θα ξεκινήσουν από την 1η Μαρτίου, γιατί πάντα οι παλιές συμβάσεις παίρνουν μια παράταση 4 μηνών μεχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες με το τρέχον διαγωνισμό.
proud_ionian Posted September 14, 2021 Author Posted September 14, 2021 κυκλοφορει τελευταια οτι horizon & ροδος ειναι τα πρωτα που θα ηθελε ο ομιλος να διωξει, μολις το επιτρεψουν οι συνθηκες.
Champion Jet_2 Posted September 14, 2021 Posted September 14, 2021 Με το σενάριο της επιμήκυνσης των δυο fast του Μπαρι να έχει ανάψει για τα καλά και ο χρόνος και η διαδικασία που θα χρειαστεί μέχρι να ολοκληρωθεί το project θα χρειαστούν σίγουρα τα παραπάνω πλοία στις γραμμές που εξυπηρετούν.Εδω και χωρίς της επιμήκυνση των fast το Αριάδνη θα είναι αμοιβό και λογικά θα είναι αυτό που θα πραγματοποιήσει τις σκαντζες των πλοίων που θα χρειαστεί να ανέβουν δεξαμενή φέτος τον χειμώνα.Ίσως αν δεν ανανεωθεί η ναύλωση του Blue Star 1 στην Irish να δούμε κάποιο εκ των δυο να μας αφήνει.
basilis89 Posted September 14, 2021 Posted September 14, 2021 (edited) Για λογο ρευστότητας θα θέλουν να τα διωξουν; Edited September 14, 2021 by proud_ionian quote
proud_ionian Posted September 14, 2021 Author Posted September 14, 2021 συντροφισσες και συντροφοι και καθ' εξιν αντιρρησιες, διαβαστε προσεκτικα τι εγραψα παραπανω. δεν λεω οτι φευγουν αυριο το πρωι, ουτε οτι φευγουν και τα δυο μαζι. think out of the box . δεν γυριζει η γη γυρω απο το αριαδνη, ουτε γυρω απο τον πειραια.
MILTIADIS Posted September 14, 2021 Posted September 14, 2021 Αν και δεν ξερω απο που προερχεται αυτη η φημη,θεωρω πιο πιθανο αν φυγει να φυγει πρωτα καποιο απο τα"ακριβα"πλοια του στολου παρα αυτα τα 2.
Annivas Posted September 15, 2021 Posted September 15, 2021 Σε αυτή την συγκυρία που υπάρχει φημολογούμενο αγοραστικό ενδιαφέρον για την αγορά της εταιρείας , μου φαντάζει δύσκολο να κάνει κάποια κίνηση αγοραπωλησίας τουλάχιστον μέχρι να ξεκαθαρίσει αυτή η υπόθεση .
proud_ionian Posted September 15, 2021 Author Posted September 15, 2021 @Annivas ουτε εσυ διαβαζεις 7 hours ago, proud_ionian said: μολις το επιτρεψουν οι συνθηκες.
Alex80 Posted September 15, 2021 Posted September 15, 2021 (edited) Αν πέσει η εταιρεία αυτή στα χέρια του Ιταλού καλά να πάθουμε Edited September 15, 2021 by Alex80
MILTIADIS Posted September 15, 2021 Posted September 15, 2021 (edited) On 8/23/2021 at 5:34 PM, MILTIADIS said: ...Απο την αλλη αυτο φημολογειται οτι μπορει να συνοδευτει απο την πωληση της Superfast στον Γκριμαλντι κινηση αρκετα λογικη και για οικονομικους και για αντιμονοπωλιακους λογους. Σημερα ο Μανουελ Γκριμαλντι επιβεβαιωσε με δηλωσεις του οτι ενδιαφερεται να αγορασει ενα τμημα πλοιων κ γραμμων της Αττικα. https://www.shippingitaly.it/2021/09/15/grimaldi-conferma-linteresse-per-attica-e-annuncia-un-altro-ordine-per-nuove-super-car-carrier/ Edited September 15, 2021 by MILTIADIS quote αντι reply
proud_ionian Posted September 15, 2021 Author Posted September 15, 2021 νομιζω οτι η παραπανω δηλωση του προεδρου, σηματοδοτει εξελιξεις θυμιζω οτι κανα εναμισυ μηνα πριν τη συμφωνια του grimaldi με attica & πειραιως, να πουλησει στην πρωτη τις μετοχες του στη HSW και να μην μπλοκαρει την εξαγορα της εταιριας απο την Attica, ειχε κανει δηλωσεις οπου ελεγε οτι θελει λεφτα, αλλα αν δεν εχουν λεφτα, του κανουν πλοια και γραμμες. σεπτεμβρης ηταν και τοτε. σεβαστηκε ο μανωλης τα μπανια του λαου
Strofalos Posted September 15, 2021 Posted September 15, 2021 Λαμπρά!!! Από μονοπώλιο (ΜFD) σε μονοπώλιο (Grimaldi) το πάμε..! "Τίποτα πιο εκλεκτό??" που έλεγε και ο Φέρμας στην ταινία..? Έχουμε να φάμε Βισεντίνι και λοιπά Ro-Ro στο Αιγαίο που θα λέμε Δημητρούλα και θα κλαίμε...
nomikos Posted September 16, 2021 Posted September 16, 2021 Αν και ποτέ γίνει γιατί σίγουρα πρέπει να εγκριθεί κάτι τέτοιο από την επιτροπή ανταγωνισμού.Η αγορά πλοίων και γραμμής δεν είναι απαραίτητο να έχει τη μορφή αγοράς όπως λέγεται αλλά τη μορφή ανακατατάξεων συμφωνίας.Μένει ο Ιταλός μόνος στις γραμμές της Βόρειας Ιταλίας και αποχωρεί μόνο από Χανιά. Η κοινοπραξία είναι ισχυρή στο Bari και δε νομίζω να το δώσει έτσι εύκολα χωρίς να κερδίσει κάτι στη Κρήτη.
proud_ionian Posted September 16, 2021 Author Posted September 16, 2021 Ότι ζητήσει θα του δώσουν, προκειμένου να ξεφορτωθεί η Πειραιώς την attica. Δεν θα ζητήσει κάτι ανέφικτο. Η επιτροπή ανταγωνισμού είναι για να επικυρώνει τα deals Iσχυρος είναι μόνο ο Ιταλός
nomikos Posted September 16, 2021 Posted September 16, 2021 Να ρωτήσω κάτι.Στη τράπεζα Πειραιώς δεν έχει μερίδιο και μετοχές η οικογένεια Βαρδινογιάννη;
proud_ionian Posted September 16, 2021 Author Posted September 16, 2021 Είχε παλιά. Ξένα funds και το ΤΧΣ κάνουν κουμάντο
MARKOS2013 Posted September 16, 2021 Posted September 16, 2021 (edited) Αρκετός κόσμος πηγαίνει απο Χανιά με Μινωικές.Μια ενδεχόμενη δρομολόγηση του θα άλλαζε το κλίμα υπέρ της ΑΝΕΚ και θα περιόριζε τις απώλειες . Ενα πλοίο ιδανικό και συνδεδεμένο με το Ρέθυμνο. Και μόνο από συναισθηματικης άποψης θα το προτιμούσε πάρα πολύς κόσμος γιατί μυρίχει Ρέθυμνο Edited September 16, 2021 by proud_ionian
Annivas Posted September 16, 2021 Posted September 16, 2021 Εν τω μεταξύ μην θεωρούμε και apriori ότι έχει χάσει το Πρέβελης την επιδοτούμενη γραμμή .
JTEDimandix Posted September 16, 2021 Posted September 16, 2021 @Annivas Όχι δεν το θεωρώ έτσι, άμα την χάσει λέμε τι θα γίνει. Ούτε εγώ θέλω να χάσει την γραμμή, αλλά από την μια είναι και το marketing. Εγώ προσωπικά δεν θα πήγαινα Κάσο ή Κάρπαθο με ένα πλοίο που λέγεται "Πρέβελη", μη σας πω ότι η ονομασία "Όλυμπος" πάει γάντι με την Κάρπαθο. Άλλωστε, ακόμα στα νηολόγια Ρεθύμνου είναι και έχει και Ρεθυμνιώτικο όνομα. Δεν ξέρω αν δεν το αλλάξαν επίτηδες, με την σκέψη ότι κάποια στιγμή θα ξαναδρομομογούνταν. Αλλά δεν είμαι και στο μυαλό τους. Τώρα, δεν ξέρω κατά πόσον το Όλυμπος θα δεθεί με την γραμμή, είμαι της άποψης ότι παραείναι μικρό. Αλλά δεν ξέρω αν θα υποβιβάσει ή αν θα διαφημίσει την Κασοκαρπαθία. Θα δείξει όταν θα έρθει η ώρα. Μέχρι τότε, ας εικάζουμε οτι θέλουμε😉
fourtounakis Posted September 23, 2021 Posted September 23, 2021 Γνωρίζουμε έστω και προσεγγιστικά , αν υφίστανται όροι ως προς τις συνθέσεις των πληρωμάτων , εφοσον γίνει όλο αυτό το mega deal ?
gtogias Posted September 23, 2021 Posted September 23, 2021 Τι εννοείται σχετικά με τις συνθέσεις? Υπάρχει κάποιο ζήτημα περί αυτών?
nomikos Posted September 23, 2021 Posted September 23, 2021 (edited) Κοντά 20 χρόνια ο Μανωλάκης προσπαθεί να γίνει κυρίαρχος στη Κρήτη.Με την είσοδο του τότε στην ΑΝΕΚ όπου στη συνέχεια έφυγε νύχτα από εκεί.Για να δούμε αν θα τα καταφέρει μετά από τόσα χρόνια. Edited September 23, 2021 by nomikos
fourtounakis Posted September 23, 2021 Posted September 23, 2021 39 minutes ago, gtogias said: Τι εννοείται σχετικά με τις συνθέσεις? Υπάρχει κάποιο ζήτημα περί αυτών? Το αναφέρω ως προς τους ναυτικούς τους δικούς μας. Πέρα από το ζήτημα του μονοπωλίου , υπάρχει θαρρω και αυτό το ζήτημα. Αν επικρατήσουν Ιταλοί πχ ναυτικοί στα πλοία , οι δικοί μας τι θα κάνουν ;
togias_k Posted September 26, 2021 Posted September 26, 2021 Διάβασα στο fb ότι υπάρχει αίτημα για του χρόνου το καλοκαίρι το Flying Cat 3 να κάνει ενδοκυκλαδικα δρομολόγια με έδρα την Συρο από 27/5 έως 30/9.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 26, 2021 Posted September 26, 2021 Το δρομολόγιο Σύρο Μύκονο Πάρο Νάξο Ίο Σαντορίνη και επιστροφή, που είχε δηλωθεί στις ετήσιες δηλώσεις για το Hellenic Highspeed. Ενώ το Flying Cat 3 είχε δηλώσει το δρομολόγιο Ίο Σαντορίνη Ίο Νάξο Μύκονο Ραφήνα. Ακόμα είναι πολύ νωρίς για να είναι σίγουρο ότι θα γίνει αυτή η δρομολόγηση.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now