Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
2 hours ago, Mike18 said:

Λέτε να δούμε το Κρήτη 1 να ταξιδεύει μαζί με το αδελφάκι του τώρα που θα φυγει το οραιζον για το Μαρόκο;; 

Αυτό από που προκύπτει;

  • Replies 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Σε γνωστή σελίδα στο φεισμπουκ διάβασα σε σχόλια οτι το καράβι θα φύγει στο Μαρόκο.. Δεδομένου οτι το Ρόδος θα παει στο δρομολογειο της Χίου αναρωτήθηκα αν θα εβαζε τα Κρητη μαζί... 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Posted

Μην πιστευεις ο,τι διαβαζεις.

Επισης οπου ακους πολλες καραβολατρικες ειδησεις,κρατα μικρο καλαθι :D

Posted

Σωστα το Blue Horizon ετοιμαζεται για καλοκαιρινη δρομολογηση στο Μαροκο και πολυ πιθανο ειναι να συνδεει την Ταγγερη με τη Μασσαλια. (Με τα σινιαλα της blue star)

Posted

Εγω παντως θα περιμενω πρωτα να ανοιξει τα συνορα της η Γαλλια στις διηπειρωτικες μεταφορες επιβατων και μετα θα το στειλω...

Posted
1 hour ago, karavolatris said:

Αν ισχύει αυτό με το Blue Horizon τότε ποιο θα το αντικαταστήσει στην γραμμή του Ηρακλείου;

ΚΡΗΤΗ ΙΙ και ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ στο Ηρακλειο. ΕΛΥΡΟΣ κ GALAXY Χανια

Posted (edited)

Εγώ γιατί νομίζω ότι θα πάει το Έλυρος στο Ηράκλειο και ο Βενιζέλος στα Χανιά;)

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Posted (edited)

Θα συμφωνήσω μαζί σου γιατι θα πάει και το Αριάδνη στο Ηράκλειο με τα χρωματα της bsf μετα την ναύλωση 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
  • 1 month later...
Posted

Ποσοστά στο Αζόρες Εξπρές δεν έχω απλά εμένα με ''πονάει'' να το βλέπω παροπλισμένο στο Πέραμα.Αυτή τη στιγμή στο Αιγαίο κυκλοφορούν βαπόρια ίδιας ηλικίας και λιγότερων ή παρόμοιων δυνατοτήτων τα οποία θέλω απλά να τα αναφέρω.Έχουμε και λέμε. Πρωτέας, Σύμη, Ιονίς, Μακεδών, Εύβοια Σταρ, Πανόραμα,Φοίβος Κεφαλονια😘 Superferry ii .Νομίζω πως δεν είναι και λίγα.Παρομοίως υπάρχουν βαπόρια μερικά χρόνια νεότερα όπως ο Κοραής το Aqua Jewel το Αικατερίνη,το FF Andros και μερικά ακόμα.Απλά τα αναφέρω γιατί πιστεύω πως υπάρχει χώρος και υπάρχουν γραμμές για να αξιοποιηθεί το Αζόρες.

Posted

Ισχύει ότι υπάρχουν πολυ κατωτερα πλοια στην ηλικια του. Αναλογα με ποσες καμπινες και ποσα φορτηγα παιρνει μπορουμε να το καταταξουμε σε μια γραμμή. Η πιο ταιριαστή θα ηταν Δυτικές, να θυμηθούμε εποχες Μηλος Εξπρές! Αλλα ξαναλεω γραμμες που θα ταίριαζαν στο πλοιο θα ηταν απο Ραφήνα για Ικαροσαμια (και κανενα αλλο νησι πχ Συρο Μυκονο) ή Μεστα Σιγρι

Posted (edited)

ΟΚ συμφωνοι ,κυκολοφορουν μεγαλυτερης ηλικιας και χειροτερα βαπορια απο το συγκεκριμενο,αλλα αυτο δεν παει να πει οτι πρεπει να ερθει αλλο ενα υπερηλικο βαπορι.

Σκεφτειτε οτι εχουμε καταντησει να το αποδεχομαστε ολο αυτο σαν φυσιολογικο και να λεμε κριμα που δεν ταξιδευει αλλο ενα συνομιλικο.Κανονικα πλοια της ηλικιας του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ και του SUPERFERRY II θα επρεπε να ειναι η εξαιρεση,ακριβως επειδη οντως τα προσεχουν οσο δεν παει και οχι ο κανονας.Ολοι εχουμε δεθει με τα πλοια εκεινης της εποχης ,αλλα με αυτη τη λογικη θα επρεπε ακομα να ταξιδευουμε με το ΑΓΓΕΛΙΚΑ και με το ΠΙΝΔΟΣ

Edited by polmyt
Posted

Η Ραφήνα έχει δυο εταιρείες με ισχυρά Brand στα τρία νησιά που τα έχουν χτίσει με τα 5 συμβατικά τους πλοία τα οποία μπορούν να σηκώσουν το capacity της γραμμής . Κι επειδή  σε αυτή την γραμμή οι περισσότεροι επιβάτες είναι επαναλαμβανόμενοι και ξέρουν πλοία, πρόσωπα και καταστάσεις, πιστεύω ότι δεν θα είχε καμία τύχη. 

Κακά τα ψέματα και οι δυο εταιρείες είναι εκεί 365 ημέρες τον χρόνο με αξιόλογα και καλοσυντηρημένα πλοία, οπότε είναι δύσκολο να βρει χώρο ένα πλοίο το οποίο δεν θα προσδώσει το κάτι παραπάνω από τα ήδη υπάρχοντα.  Και για όλα αυτά πιο πρόσφατο και πιο τρανό παράδειγμα από το περυσινό με το AQUA BLUE δεν υπάρχει.

 

Posted

Το Aqua Blue ουτε ειχε διαφημιστεί καθόλου, μπηκε στη γραμμή πολυ αθόρυβα μια μέρα και αρχισε δρομολόγια. Ουτε επισης ειχε προσφορες σε σχεση με τις εταιριες της Ραφήνας (Τρίτεκνους, αυθημερόν κλπ) και δεν εκατσε πολυ για να το μαθει ο κόσμος. Βασικα δεν διαφημιστηκε το Ικαρια Σάμος. 2ον εγω ειπα για Ικαροσαμια και Μεστα Σιγρι. Για Ανδροτηνομυκονια προφανως δεν τίθεται θεμα συζητησης σε σχεση με τον ανταγωνισμό. 

Posted (edited)

Πιστεύω πως το βαπόρι θα ταίριαζε περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη γραμμή στις Σποράδες.Από Βόλο κυρίως.Εκεί τα πλοία του ανταγωνισμού είναι υποδεέστερα ακόμα και το Σκιάθος που δεν έχει καλό γκαράζ.Με στόχευση στις μεταφορικές και με καλό προγραμματισμό στα δρομολόγια.Ίσως και με κάποια προέκταση προς Θεσσαλονίκη τους θερινούς μήνες προς εξυπηρέτηση των μεταφορικών.Και όλα αυτά για του χρόνου.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
  • 2 weeks later...
Posted

Μιας που είμαστε στην "γωνιά του κουτσομπόλη", τι βλέπετε να γίνεται με το Αδαμάντιος Κοραής και την ΖΑΝΤΕ θα μείνουν στη Σαμοθράκη μετά τον Οκτώβρη;

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...