Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Στη Σαντορίνη υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με τις μεταφορικές οι οποίες είναι δυσαρεστημένες από το νέο σχήμα Attica-HSW.Μήπως η ΑΝΕΚ φέρει το νέο της ρο-ρο προς τα εδώ σε συνδυασμενα δρομολόγια με Ηράκλειο ή Χανιά;

Posted (edited)

Όταν οι καρότσες περιμένουν 2 και 3 μέρες για να μην μπουν σε Blue Star παρα μόνο στο Πρέβελη (ο Κοραής είναι γεμάτος) τότε δε νομίζω πως θα έμπαινε στη γραμμή ανταγωνιστικά.Αλλά θα έμπαινε για να εξυπηρετήσει τη πελατεία.

Edited by proud_ionian
quote αντι reply
Posted

Μα δεν υπαρχει κοινοπραξια στις γραμμες των Κυκλαδων.Στην Κρητη κ στην Αδριατικη αρα κατι τετοιο σαν ενδεχομενο δεν υφισταται.

Posted
16 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το νέο όνομα του Maestro Sea θα είναι Λυκτος από τη περιοχή του Καστελιού του Ηρακλείου. Επιπλέον να υπενθυμίσω ότι η ANEK έχει πλοία που δουλεύουν και εκτός Ελλάδας, πχ Κύδων & Κρήτη Ι, για να σας βάλω να ψάχνεται που μπορεί να δουλέψει το πλοίο!!!

Εγω παντως απο αυτο καταλαβαινω οτι το πλοιο θα παει ειτε στην Ιταλια ,ειτε να κανει παρεα στο ΚΥΔΩΝ

Posted

Ανταγωνιστικα στα Eurocargo της Πατρας σε συνεχεια του πολεμου των Χανιων; Απιθανο;

Posted

Γράφω στον κουτσομπόλη γιατί δεν έχω ακούσει ούτε γνωρίζω κάτι: γνωρίζει κάποιος τι σκοπεύει να κάνει η Άττικα με τα ταχύπλοα του Σαρωνικού;

Posted

Δε ξερω τι θα κανει η Αττικα με το σαρωνικο αλλα ειναι ευκαιρεια των Στεφανου να μπουνε δυνατα σε μια γραμμη με τα 2 ταχυπλοα 

Posted

Είναι βιώσιμα τα ταχύπλοα τέτοιου μεγέθους σε ετήσια βάση? Έχω την εντύπωση ότι μόνο τα δελφίνια είναι.

Posted
57 minutes ago, gtogias said:

Είναι βιώσιμα τα ταχύπλοα τέτοιου μεγέθους σε ετήσια βάση? Έχω την εντύπωση ότι μόνο τα δελφίνια είναι.

Λίαν αμφίβολο για τα ταχύπλοα.

Posted

Στο οικονομικο τυπο του σκ πηρε το ματι μου 2 διαφορετικα δημοσιευματα που φωτογραφιζαν την επιτευξη συμφωνιας μεταξυ Τραπεζας Πειραιως κ Fortress μεχρι τις 25/8,που ειναι η γενικη συνελευση της MIG,για τον ελεγχο της Αττικα.

Μαλιστα ακουγεται οτι την πλευρα του fund περα του ομιλου Γκριμαλντι την εχει προσεγγισει και καποιος Αιγυπτιος μεγιστανας(οχι εφοπλιστης)οι οποιοι μεχρι στιγμης ειναι κ οι φανεροι μνηστηρες για να την αναλαβουν μολις η Fortress προχωρησει στη μεταπωληση της νυφης.

Ας τα καταγραψουμε ολα αυτα ετσι για την ιστορια..

Posted (edited)

Σαγουιρης (Sawiris)εγραφε :D αλλα ελεγε οτι ειναι ο αδερφος αυτου που ειχε επενδυσει παλιοτερα στη wind.

Edited by MILTIADIS
Posted

Μιας και το έγραψε ένας παλιοφιλος εδω μέσα στο facebook του αρχιπελάγους , κοιτάει κάποιο απο τα Isola di.. η Seajets ?

Posted (edited)

 

10 hours ago, MILTIADIS said:
9 hours ago, proud_ionian said:

νομιζω οτι δεν ειναι αφιξη στην πατρα, αλλα στο ηρακλειο, με νηολογιο πειραια, για λιγες μονο εμφανισεις.

ΥΓ: δεν ξερω για τα ακτοπλοϊκα, αλλα για τα πολιτικα, μην παιξτε στοιχημα, ουτε ενα centσι

 

34 minutes ago, margaritis24 said:

Δε νομιζω οτι κανει πια για την ακτοπλοοια μας εκτος εαν του ριξει λεφτα κ το μαζεψει αρκετα γιατι δεν πρεπει να ειναι κ στα καλυτερα του το πλοιο

Ετσι γιατι ειδα ενα ονειρο χθες οτι ηταν καλοκαιρι του 2019,ειχε αλλαξει η κυβερνηση και ο βαπορας ξανακοβε βολτες στη χωρα μας με παρομοια φορεσια. :D

Το όνειρο (το αληθινο 😛 ) να υποθέσω ειναιγια δίπλωμα του Μυκονος ή καμια νέα/παλιά γραμμή,λέγε με Θεσσαλονίκη? :P

Edited by Petros P
Posted

Πάντως άμα τελικά όντως πουληθεί δεν θα το απέκλεια να κατέληγε και στη θέση του Superrunner (ΑΝ όντως πρόκειται να αντικατασταθεί από μεγαλύτερο πλοίο). 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...