Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

καλα μη βαρατε. στη θεση του νησος χιος θελουν να παει το αριαδνη λογω γκαραζ. τωρα μπορει να βγουνε ολα να μη βγει τιποτα η να βγουν και τα μισα. γι αυτο τα εγραψα και στον κουτσομπολη και οχι στις ειδησεις

  • Replies 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Πάντως η συγχώνευση μπορεί να είναι μεταξύ δύο, αλλά το σενάριο του Neptune περιλαμβάνει και Ναπολιτάνικη εμπλοκή (έστω σε μορφή συννενόησης). 

Ερώτησις: Για τον χειμώνα, τα γκαράζ των Χίος-Πάτμος δεν είναι αρκετά για τη γραμμή; Χρειάζεται μεγαλύτερη (και ακριβότερη) χωρητικότητα;

Posted (edited)

Μήπως έχουν ως μακρόπνοο στόχο και να εκτοπισουν σιγά σιγά το Πελαγιτη που ότι εποχή και αν είναι παίρνει τα φορτηγα από όλους;

Edited by proud_ionian
Posted

Μεσα εισαι. Το παραπονο των μεταφορικων ειναι οτι τις μερες αιχμης δεν υπαρχουν θεσεις γι αυτους και αναγκαζονται να πανε στη σιγουρια του Πελαγιτη μονιμα. Και ετσι το ρορο παει κι ερχεται αδειο

Posted

αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι τα ΔΗΛΟΣ κ ΠΑΤΜΟΣ δεν μπορουν να δουλεψουν κ πανε για δεσιμο εστω κ το χειμωνα

Posted

Γιατι ειναι απληρωτα... Τα δανεια τρεχουν... Και στα χειμερινα δρομολογια μπαινουν μεσα!!! 

Posted

ναι ενταξει ολα αυτα αλλα πως γινεται το καλοκαιρι το ΔΗΛΟΣ να σπαει ταμεια κ το χειμωνα τζιφος!προσωπικα πιστευω πως πρεπει να γινουν αλλαγες στα δρομολογια κ καινουργιες δρομολογησεις σε νεες γραμμες

Posted

γιατι το καλοκαιρι υπαρχει κινηση απο τον τουρισμο και το χειμωνα μονο οι μονιμοι κατοικοι κι αυτοι πλεον με τις τιμες στο θεο το σκεφτονται? μα καλα σε αλλη χωρα ζεις. δε ξερεις για την εποχικοτητα της ακτοπλοιας?

Posted

αν καταφέρουν κι δίωξουν τον Πελαγίτη μεγάλο τίμημα θα έχουν και οι επιβάτες διότι υπάρχει μια επιλογή να ταξιδέψει το αυτοκινητο σου με το μισό κόστος μετά βράστα κσι μη γελιώμαστε μη νομίζουν ότι μετά θα τη γλυτώσουν τα φορτηγά απο τις τιμές της "κοινοπραξίας"

Posted

Μεσα εισαι. Το παραπονο των μεταφορικων ειναι οτι τις μερες αιχμης δεν υπαρχουν θεσεις γι αυτους και αναγκαζονται να πανε στη σιγουρια του Πελαγιτη μονιμα.

 

ποσες ειναι πια αυτες οι μερες αιχμης που δεν μπορουν να καλυφθουν με 5-6 επιπλεον δρομολογια και χρειαζεται αναδιαταξη του στολου

  • 2 weeks later...
Posted

Θα σχολιασω εδω το status του proud μιας και θεωρω οτι ειναι μια καλη αφορμη για συζητηση την ωρα που οι εξελιξεις στη Συρια τρεχουν.

Αντε, το εβγαλαν και το 2013 οι ακτοπλοϊκες. προβλεπω εκκενωση συριας απο κομβοϊ ελληνικων οχηματαγωγων

Προσωπικα δεν θεωρω οτι η Συρια ειναι ιδια περιπτωση με τη Λιβυη.Το 2011 η ναυλωση των ελληνικων(και Ιταλικων)πλοιων ειχε γινει απο μεγαλες πετρελαικες και κατασκευαστικες εταιρειες του εξωτερικου(κυριως Κινα)προκειμενου να αποχωρησουν οι ξενοι υπηκοοι/εργαζομενοι τους καθως η βια στην περιοχη κλιμακωθηκε πολυ αποτομα.

 

Στη Συρια αντιθετα δεν υπαρχει τετοιο μεγαλο ξενο εργατικο δυναμικο,ουτε η επενδυτικη δραστηριοτητα που υπηρχε στη Λιβυη.Ακομα και οι ξενοι που εμεναν εκει μετα απο τοσους μηνες εμφυλιων συγκρουσεων λογικα θα την εχουν εγκαταλειψει οπως και εκατομμυρια αλλοι Συροι προσφυγες.

 

Οσο για τη μεταφορα φορτηγων απο Αιγυπτο-Τουρκια(παρακαμπτωντας δηλαδη την εμπολεμη ζωνη)τα ειδαμε τα χαλια οποτε μαλλον θα το ξανασκεφτουν. B)

Posted

Πάντως, στην Κύπρο ετοιμάζονται για το ενδεχόμενο μαζικής απομάκρυνσης από την Συρία και την λειτουργία της Κύπρου ως κέντρου διερχομένων. Και συμφωνώ με τον Μιλτιάδη, ότι η οποία επιχείρηση θα γίνει θα είναι πολύ μικρότερης κλίμακας από αυτής της Λιβύης. Εκτός και εάν η κατάσταση ξεφύγει και επεκταθεί και στα γειτονικά κράτη...οπότε...κλάφτα Χαράλαμπε...

Posted

Άσχετο με τα προηγούμενα, εδώ κυκλοφόρησε μία φήμη για ναύλωση του αδύναμου κρίκου της ΑνδροΤηνοΜυκονίας από τη ΝΕΛ για άγονες. 

Δεν ξέρω αν έχει βάση - το αναφέρω μπας και μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει (ή ακόμα και να το διαψεύσει).

Posted

ειχε ξανακουστει οταν το ενα ειχε προβληματα και δεν ξεκινουσε και ο ταξιαρχης σερνοταν λογω βλαβης.. δε ξερω αν ειναι αναπαραγωγη της τοτε παλιας φημης η ξαναφουντωσε το ενδιαφερον

Posted (edited)

Προσωπικά βλεπω το σενάριο αυτό αβασιμο για τον παρακατω λογο.....

 

Διοτι ΑΝ το ακουα μαρια εχει ναυλο 1300 ευρω την ημερα (οπως ειχε γραφτει), αυτο λογικα σε περίπτωση που ναυλωθεί, θα έχει λιγότερο, ετσι ; Οποτε εαν δεν τακτοποιηθούν τα χρέη του πλοίου, ναύλωση δε μπορεί να γίνει, και με τα χρέη να εκκρεμούν εαν γίνει ρύθμιση τύπου IONIAN SKY (σου πληρωνω το πληρωμα - δε δινω ναυλο για Χ μηνες ) , τοτε για την περίπτωση του ΠΗΝΕΛΟΠΗ, το βαπόρι θα πατήσει τα 45+ κι ακομα θα ταξιδευει !

Edited by giorgos_249
Posted

Το...τελευταιο απαιτει το βαπορι να ειναι στοιχειωδως σε κατασταση ανταγωνιστικη...κατι το οποιο σημαινει ΠΟΛΛΑ λεφτα για συμμαζεμα.....στην συγκεκριμενη εταιρεια υπαρχουν ?? και αν ναι, θα πανε σε αυτο ??...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...