gpap2006 Posted December 11, 2010 Posted December 11, 2010 (edited) Αν περιμένει να τελειώσουν οι ετήσιες της ΑΤΤΙΚΑ μιλάμε για παράδοση τέλη Απρίλη στους νέους ιδιοκτήτες. Λογικά η Blue Star θα αποχωρήσει από τη γραμμή με option να επιστρέψει κάποια στιγμή μελλοντικα με ένα από τα μικρά μπλε (ίσως όταν η 39χρονη Πόπη κουνήσει μαντήλι?). Η Ραφήνα πάντα ήταν δευτερεύουσα για τα μπλε (την άφηνε άλλωστε 4 μήνες το χρόνο). Τους νοιάζει η απόλυτη κυριαρχία σε Παροναξια και Δωδεκάνησα. Edited December 11, 2010 by gpap2006
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 11, 2010 Posted December 11, 2010 (edited) 3. Ή θα βάλει τον βάπορα να κάνει τοπικά Ραφήνα-Άνδρο (το καλοκαίρι), και θα παίξει με το Ιθάκη σκέτα Τήνο-Μύκονο, χτυπώντας στο ψαχνό Πόπες-Θεολόγους-Χαισπίντ (τουλάχιστον για το καλοκαίρι, όπου το χειμώνα "μαγικά" ο βάπορας θα κάνει ΑνδροΤηνοΜυκονία και το Ιθάκη τις σκάντζες των άλλων). Τώρα που το ξανασκέφτομαι, αυτή είναι μια καλή ιδέα, καθώς εξασφαλίζει τον μη ανταγωνισμό μεταξύ αγοραστή-πωλητή και την βιωσιμότητα των πλοίων. Σε μια τέτοια περίπτωση, πιστεύω ότι η μεγάλη χαμένη θα είναι η Πηνελόπη που δεν βλέπω ποια τύχη θα μπορούσε να έχει. Οπότε, έάν ισχύσουν αυτά που υποθέτει ο csst9728, δεν θα με εξέπληττε εάν έβλεπα και στην γέφυρα του Σουπερφέρρυ τον Βελαλόπουλο. Προς Θεού, μην εκθέσουμε τον άνθρωπο, υποθέσεις κάνω. Edit Και πριν αλέκτωρ...διαψεύσθηκε η υπόθεση περί του πιθανού νέου πλοιάρχου. Άλλη μία μεγάλη μεταγραφή για τον cpt Αγάπιο Παριανό που αποτελεί πλέον τον νέο πλοίαρχο του SUPERFERRY II. Επιστροφή στα νερά του Αιγαίου για τον Ικαριώτη πλοίαρχο μετά το πέρασμά του από το Ιόνιο και το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ. Καλοτάξιδος και ο cpt Αγάπιος και το βαπόρι. Edited December 11, 2010 by ΝΗΡΕΑΣ
George Posted December 11, 2010 Posted December 11, 2010 (edited) Για τον καπτα Αντώνη μας τα είπε ο Neptune. Ο καπτα Αντωνης Βεντουρης πλεον στις λιστες του ΝΑΤ. Να του ευχηθω καλη ξεκουραση και ολα να πανε οπως τα θελει απο δω και περα Ο cpt Αγάπιος θα μείνει στο βαπόρι όσο αυτό ανήκει στη Blue Star. Μετά λογικά θα ενισχύσει με την παρουσία του το υπόλοιπο team καπετανέων της Blue Star. Όσο για το SUPERFERRY και τη νέα του καριέρα άρχισαν ήδη να πέφτουν ονόματα πλοιαρχων τα οποία θεωρώ πως δεν σωστό να αναφέρουμε ακόμα μιας και αποτελούν αποκλειστικά και μόνο φήμες. Edited December 12, 2010 by Neptune
Cruise Europa Posted December 13, 2010 Posted December 13, 2010 Βλέποντας αυτό Ο Βασίλης Γεροντάκης για λίγες ημέρες στο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ. ακούγοντας ότι έχουν περάσει κατά καιρούς και άλλοι Αξιωματικοί-κυρίως της HSW-για λίγο απο την Aegean Cargo και αφουγκράζοντας τις φήμες του λιμανιού ότι η Sea Star θέλει να δημιουργήσει μία μόνο εταιρεία με όλα τα Ro/Ro των συνεργαζομενων εταιρειών της,πιστεύω ότι φθάνει η μέρα των αλλαγών!!!
csst9728 Posted December 13, 2010 Posted December 13, 2010 (edited) Πριν λίγο που έκανα μια βόλτα στο κατασκότεινο (λόγω χόλινταίης ΔΕΗ) λιμάνι, πέτυχα κάτι γλάρους που έπιναν ρακές και σαν να άκουσα πως ο βάπορας θα αποκτήσει και νέο όνομα που θα περιέχει μέσα τη λέξη "ΑΝΔΡΟΣ". Τώρα, μεθυσμένοι ήταν? ξερόλες? Α ρο νόου! (που λέει και ο πανμέγιστος Τάσος Μπουγάς )... Και στην όλη κουβέντα του καφενέ, υπάρχει μία μπίλια που δεν ξέρουμε που θα πέσει... Η μπίλια είναι το μικρό κορεάτικο που θα περισσεψει με τη δρομολόγηση του Δήλος. Τα δικά μου (εντελώς προσωπικά) σενάρια: α. Τήνο-Μύκονο καλοκαίρι, σκάντζες στα υπόλοιπα το χειμώνα. Βγάζουμε Τήνο σε 3 ώρες και Μύκονο σε λιγότερες από 4 και βαράμε Πόπες, Λόγους, και Χαρσπίν (τοπική ερμηνεία του HighSpeed - μιας και έχουμε κρίση και ο άλλος δεν δίνει εύκολα το εξτρά εικοσάευρο+ για κανα μισάωρο διαφορά). Κίνηση ελαφρού ρίσκου, αλλά πιθανόν να αποδώσει μιας και ο βάπωρ χτύπαγε πρωτόκολλο με τς Αντριώται και μετά συνέχιζε για τα άλλα νησιά πολύ χαλαρά. β. Σποράδες: Πάμε να βαρέσουμε το μονοπώλιο της hsw. Εδώ μπουκάραμε στα Χανιά μπας και τους φάμε κανά ευρώπουλο, εκεί θα κολλήσουμε; Καλύτερο πλοίο έχουμε, γληγορότερο, θα τς πάρουμε τη γραμμούλα και ίσως μαζί με τα εσώρουχα.. γ. Δυτικές: Να πάμε να βαρέσουμε την ΑΝΜΕΖ και το Βεντούρη; Να κλέψουμε εκκλησίες; Και να μπούμε και στα χωράφια της Ετζίαν; Λες και μας πείραξαν; Τρελοί είμεθα; δ. Επιπλέον σε Παροναξίες; Εδώ αυξάνουμε κατά 600-700 νοματαίους τη χωρητικότητα του πρωινού.. κι άλλο να βάλουμε; ε. Δωδεκάνησα: Προσωρινή λύση μέχρι την έλευση του Πάτμος, να αποδεσμεύσουμε κανα Διαγόρα ή κανα μεγάλο μπας και πουλήσουμε Διαγόρα ή Ορίζοντα.. Και αν μας κράξουν που θα χει λίγες καμπίνες; Θα χαλάσουμε το όνομά μας (που για ένα όνομα ζούμε στην κενωνία). Υστερόγραφα: α. Σεναριολογώ πολύ αλλά με καίει υπερβολικά το σενάριον (α) μιας και ζω τη γραμμή.. Είμαι και περίεργος εκ φύσεως οπότε βράστα.. β. Το ποστ θα ταίριαζε καλύτερα σε θρεντ με θέμα: Καφε - Μπαρ "Οι κουσκουσιάρηδες γλάροι" γ. Διαβάζω Τσιφόρο αυτόν τον καιρό και έχω επηρρεαστεί δ. Το να αλλάξει το όνομα μου φαίνεται λιγάκι δύσκολο. Άλλωστε αν ξεχάσουμε το φιλί στην Τήνο, το όνομά του είναι δοξασμένο εις τους αιώνας των αιώνων.. ε. Δεν έχω την παραμικρή αξιόπιστη πληροφορία. Ονόματα δεν λέμε - Υπολήψεις δεν θίγουμε Και ουδεμίαν σχέση έχουν με την πραγματικότητα Edited December 13, 2010 by csst9728
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 27, 2010 Posted December 27, 2010 Για κάντε λίγο κράτει στα σενάρια, γιατί όπως είναι υπέρθερμο το κλίμα στη Κορέα...δεν τόχουν σε τίποτε οι απόγονοι του Κιμ Ιλ Σουνγκ...να ρίξουν κανένα πύραυλο στα τιμημένα ναπηγεία της Daewoo. Και είναι και μικρή η ρημάδα η απόσταση, φθάνουν και οι μικρού βεληνεκούς. Και τότε...αντίο τα σενάρια. ΥΓ Μας βλέπω να συγκροτούμε νέο εκστρατευτικό σώμα που θα στελεχώσει την αντιπυραυλική άμυνα των DSME...μέχρι να παραδοθεί και το Πάτμος.
Nick the Greek Posted December 27, 2010 Posted December 27, 2010 Για τις διασυνδέσεις του Απόστολου Βεντούρη με τους Βορειοκορεάτες, τι ξέρουμε?
Orestis Posted December 27, 2010 Posted December 27, 2010 Προς το παρόν πάντως τη μεγαλύτερη πολεμική προς τα ναυπηγεία της Κορέας την ασκούν αἱ ἰταλικαὶ δυνάμεις…
HIGHSPEED 4 Posted January 3, 2011 Posted January 3, 2011 Στο πλαισιο των ημερων λοιπον (του κακου χαμου), εφτασαν στα αφτια μου -χωρις ομως να με παιρνει να κανω ερωτησεις- πως καποιος περιμενουν οι Μεγαλαι Δυναμεις (Grimaldi, ΑΤΤΙΚΑ, ΑΝΕΚ) να αποχωρησει απο την ενεργο δραση. Και επειδη στην ουσια απο τους 3 πλεον καθολου τυχαια χτυπαει ηδη καμπανα για τον εναν, μενει να δουν οι αλλοι τις εξελιξεις για να πραξουν/επενδυσουν. Τη λογικη αυτη των αλλων δυο, δε δυναται να την κατανοησει σαν Business Plan σοβαρων εαταιριων (δηλαδη ποιος θα τελειωσει πρωτος για να δουμε μετα εμεις τι θα κανουμε) πανισχυρος απο οικονομικη & πολιτικη αποψη παραγοντας/εφοπλιστης/τραπεζιτης/επενδυτης(ελληνικης και οχι μονο καταγωγης), ο οποιος φαινεται αθεατα οπως γενικα ειναι και ο τροπος που κινηται να ειναι ρυθμιστης πολλων εξελιξεων. Το συγκικριμενο ονομα/οικογενεια για να ειμαι ειληκρηνης το αγνοουσα μεχρι και προσφατα οπως πιθανως πολλοι και απο εδω, οποτε καθε μαντεψια θα πεσει μαλλον στο κενο, αλλα οταν εμαθα (με αποδειξεις οχι με λογια) τρομαξε το ματι μου Ο εν λογω κυριος διατηρει κατι παραπανω απο αδερφικες σχεσεις με τον Ιταλο, αλλα και μεγαλοστελεχοι τις ΑΤΤΙΚΑ. Στην μοιρασια της πιττας που θα γινει θα παιξει ρολο ενα τεραστιο project που εχει στα χερια του, και εδω ειναι το θεμα. Σε ποιον θα το δωσει, χωρις να αποκλειεται μονος του να κανει τη δουλεια χωρις βεβαιως να φανει και βαζοντας τους αλλους μπροστα. Αλλωστε απο μεγαλοεφοπλιστες βιτρινες εχουμε γεμισει (ονοματα μη λεμε οικογενειες μη θυγουμε) P.S. Κατανοοω πως μερικα θα σας φανουν επιστημονικη φαντασια, αλλα εδω θα μαστε να να ξαναπουμε!
Parianos Posted January 3, 2011 Posted January 3, 2011 (edited) Του κουτρουλη ο γαμος μου φαινεται πως γινεται στην ακτοπλοια. Στην ΝΕΛ κάποιοι ριχνουν 95 μυριa (ωραιοι επενδυτες θα ειναι), στην ΧΕΛΛΕΝΙΚ εμφανιστηκαν ακομα πιο πολλοι ειδημονες (ωχ,ωχ,ωχ) ενω akoma kai τα δρομολογια της ακουγεται πως θα τα βγαζει μια πρωην της ΝΕΛ (α ρε μεγαλε βεζυρη ητανε που ητανε στραβο το κλιμα το φαγε και ο γαιδαρος)και η ΑΝΕΚ (α καλα!). Τι εγινε ρε παιδια η μπλεξαμε τα μπουτια μας ή πραγματικα οπως μας λεει και ο ΗIGHSPEED 4, κατι βαρυ και μεγαλο ετοιμαζεταi; Edited January 3, 2011 by proud_ionian quote
stradivarius Posted January 3, 2011 Posted January 3, 2011 Κάθε φορά πιστεύουμε ότι τα έχουμε δει όλα, και στην επόμενη κωλοτούμπα διαπιστώνουμε ότι δεν έχουμε δει τίποτα. Υπό αυτή την έννοια, τα πάντα είναι πιθανά.
Neptune Posted January 3, 2011 Posted January 3, 2011 Τωρα που το λες σε μια ανακοινωση της Χελλενικ ειδα απο κατω να υπογραφει ως υπευθυνη μαρκετινγκ η Θεοδωρα Ρηγα πρωην της ΝΕΛ αλλα δε νομιζω οτι εχει φτασει να βγαζει και δρομολογια...
NHSOS XIOS Posted January 10, 2011 Posted January 10, 2011 Κατα καιρους εχει γραφτει εδω η στο θεμα της ΝΕΛ,η περιπτωση αντικαταστασης του ΜΥΤΙΛΗΝΗ.Κατι αναφερει και το emprosnet απο προχτες Το μεγάλο στοίχημα για τη ΝΕΛ είναι να βρει πλοίο που θα το βάλει στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη για να αντικαταστήσει το «Μυτιλήνη», κίνηση που εντάσσεται στην προσπάθεια της Ναυτιλιακής να πάρει τον πλήρη έλεγχο της εν λόγω γραμμής. Οι πληροφορίες από τη ΝΕΛ αναφέρουν πως η Εταιρεία βρίσκεται πολύ κοντά στην απόκτηση νέου πλοίου Ξερει κανεις κατι περισσοτερο?
gnikles Posted January 10, 2011 Posted January 10, 2011 (edited) Πριν καιρό είχα μάθει ότι η ΝΕΛ έβλεπε ένα πλοίο,Regina Baltica νομίζω το λένε. Edited January 10, 2011 by proud_ionian quote
coyote Posted January 10, 2011 Posted January 10, 2011 Φίλε το REGINA BALTICA είναι αυτό. Πάντως εγώ έχω ακούσει πως θέλουν πλοίο λίγο μεγαλύτερο σε μήκος και πλάτος από τον Ευρωπαίο και να έχει αρκετά μεγάλο γκαραζ για φορτηγά. Πάντως όσο για το REGINA BALTICA βρίσκεται προς πώληση εδώ και καιρό και έχει ακουστεί και για την Jadrolinija
NHSOS XIOS Posted January 10, 2011 Posted January 10, 2011 Οπως τα λες ειναι για το REGINA.Απ οτι καταλαβαινω παντως,το ΜΥΤΙΛΗΝΗ δεν τους κανει γιατι εχει μικρο γκαραζ,οχι επειδη ειναι παλιο Το IONIAN SKY τους κανει? Υπαρχει ηδη και η συνεργασια με την ΠΗΝΕΛΟΠΗ.
margaritis24 Posted January 10, 2011 Posted January 10, 2011 (edited) το sky ειναι πολυ δυσκολο για την χιο λογω των μπαταριστων μηχανων του!πρεπει να μηδενισει ο αξονας απεξω απο το λιμανι με standby 2μιλια πριν τουλαχιστον...ειναι σε στυλ ερωτκριτου σε μανουβρα Edited January 10, 2011 by margaritis24
proud_ionian Posted January 10, 2011 Author Posted January 10, 2011 σωπα ρε, μια χαρα θα μπαινει. διπλοτιμονο ειναι. εδω εμπαινε η λισσαρα που ειναι μονοτιμονη.
polman Posted January 11, 2011 Posted January 11, 2011 Με τις καταναλώσεις που έχει το Μυτιλήνη παντως και τον δρομο που εχει, ακομα και να αποδρομολογηθεί απο Χιο - Μυτιληνη, σιγουρα θα το βλέπουμε για καμια 10αρια χρονια ακομα
gpap2006 Posted January 22, 2011 Posted January 22, 2011 Το http://www.ellinikiaktoploia.net/ μιλά για εξεταζόμενη περίπτωση δρομολόγισης του IONIAN SKY στο Βορειοανατολικό Αιγαίο στην άγονη που κάνει σήμερα το ΠΗΝΕΛΟΠΗ.
enas chiotis Posted January 22, 2011 Posted January 22, 2011 Μάλλον για αντικαταστάτη του Μυτιλήνη το προορίζει το δημοσίευμα.
coyote Posted January 22, 2011 Posted January 22, 2011 Επίσης σήμερα άκουσα πως εκτός από το Ιonian Sky κοίταξαν και το Εlli Τ. Oσο για την Ποπαρα, άκουσα πως ενδιαφέρονται για κάποιο πλοίο που βρίσκεται στη Νορβηγια,χωρίσ όμως να μάθω ποιό.
NHSOS XIOS Posted January 22, 2011 Posted January 22, 2011 (edited) Απ οτι καταλαβαινω παντως,το ΜΥΤΙΛΗΝΗ δεν τους κανει γιατι εχει μικρο γκαραζ,οχι επειδη ειναι παλιο Το IONIAN SKY τους κανει? Υπαρχει ηδη και η συνεργασια με την ΠΗΝΕΛΟΠΗ. Ε κατι ειχαμε υποψιαστει κ εμεις λιγες μερες πριν Βεβαια τα κρεβατια του(450 σε 107καμπινες)ειναι λιγοτερα απο του ΜΥΤΙΛΗΝΗ(560 σε 250καμπινες)αλλα αυτο ενδιαφερει μονο τους υπναραδες(και σιγουρα 'καιει' την ΝΕΛ) Edited January 22, 2011 by NHSOS XIOS
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now