Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Κοντρα μεταξύ Fast Ferries & Seajets στο ενδοκυκλαδικο κομμάτι στις τιμες Ναξος-Μυκονος και Ναξος - Τήνος στα 20€ με το Αικατερίνη ταυτόχρονα το Jumbo στα 29 (Νάξο-Τήνο) και 36 (Νάξο-Μύκονο).

Edited by cyclades_shipping
Posted

29€ με 20€ είναι 45% διαφορά......36€ με 20€ είναι 80% διαφορά....κόντρα τιμών δεν το λες....

Posted
8 hours ago, cyclades_shipping said:

Κοντρα μεταξύ Fast Ferries & Seajets στο ενδοκυκλαδικο κομμάτι στις τιμες Ναξος-Μυκονος και Ναξος - Τήνος στα 20€ με το Αικατερίνη ταυτόχρονα το Jumbo στα 29 (Νάξο-Τήνο) και 36 (Νάξο-Μύκονο).

αυτο ισχυει τα Σ/Κ τωρα ειναι κ τις καθημερινες;

Posted (edited)

ΣΚ κυρίως λέγοντας κοντρα εννοώ πως από τα 57,70€ το έριξε στα 36 η SJ κάποιες μέρες έχουν κ ίδια τιμη.

για Μύκονο (36€)

η Fast έπειτα το έριξε στα 20 για τα ΣΚ

Τις καθημερινες στο Ναξος - Μυκονος έχουν ίδια τιμη (36€) ενώ στο Ναξος-Τηνος (25€ η Fast) και 29,70 η SJ.

Ανάλογη «κόντρα» υπάρχει και στο πρωινό από Πάρο  για Μύκονο όπου η Seajets έχει ακριβώς την ίδια τιμη με το Andros Queen στα 36€ δλδ

γενικα  τα Superexpress , Thunder , Θεολογος ,Αικατερίνη και Andros Queen δέχονται αρκετή πίεση στο ενδοκυκλαδικο από την SJ…

Edited by cyclades_shipping
Posted
7 hours ago, basilis89 said:

Είναι πιο ακριβά να πας Τήνο παρά Μύκονο απο Νάξο?

Εδώ και παρά πολλά χρόνια συμβαίνει γιατί βαράνε τις τιμές για Μυκονο αλλά συμβαίνει και σε άλλες γραμμές όπως τα ενδοκυκλαδικά… Γι’αυτό πρέπει να ψάχνεις τι και πως…!!!

Posted
8 hours ago, cyclades_shipping said:

ΣΚ κυρίως λέγοντας κοντρα εννοώ πως από τα 57,70€ το έριξε στα 36 η SJ κάποιες μέρες έχουν κ ίδια τιμη.

για Μύκονο (36€)

η Fast έπειτα το έριξε στα 20 για τα ΣΚ

Τις καθημερινες στο Ναξος - Μυκονος έχουν ίδια τιμη (36€) ενώ στο Ναξος-Τηνος (25€ η Fast) και 29,70 η SJ.

Ανάλογη «κόντρα» υπάρχει και στο πρωινό από Πάρο  για Μύκονο όπου η Seajets έχει ακριβώς την ίδια τιμη με το Andros Queen στα 36€ δλδ

γενικα  τα Superexpress , Thunder , Θεολογος ,Αικατερίνη και Andros Queen δέχονται αρκετή πίεση στο ενδοκυκλαδικο από την SJ…

Πίεση στο ενδοκυκλαδικο δέχεται η Seajets, όχι η κοινοπραξία.

Posted
5 minutes ago, HIGHSPEED 6 said:

Η γραμμή επι Highspeed πήγαινε τρένο, παρολο που είχε πανάκριβο

Μια διόρθωση ,αν δεν κάνω λάθος το Highspeed 4 το 2005 ειχε παραπλήσιο κόστος εισιτηρίου με το Superrunner Jet 2 συγκεκριμένα 40,20€ η Economy Class.

Posted

Μη ξεχνάμε βέβαια ότι με τις ανατιμήσεις, τα 40€ του 2005 είναι γύρω στα 60€ σήμερα 

  • 1 month later...
Posted (edited)

Σαντορίνη-Ιος, με το Superexpress κόστος εισιτηρίου 58.50€ (ουαου) για να μην λέμε μόνο για την Seajet. Έχουμε γεμίσει αρπαχτικά 

Edited by proud_ionian
μεταφορά
Posted

Δεν έχουμε γεμίσει αρπακτικά απαραίτητα. Η κάθε εταιρεία κοστολογεί χρησιμοποιώντας πολλές παραμέτρους.

Εδώ η εταιρεία αποφάσισε πως δεν θέλει το σκέλος Σαντορίνη-Ίος να της καταλάβει θέσεις και προτιμάει να τις πουλησει π.χ. στο Σαντορίνη-Πάρος ή στο Σαντορίνη-Ραφήνα. Καθιστά λοιπόν λιγότερο ελκυστικό το σκέλος αυτό με υψηλότερη τιμή.

Το ίδιο γινότανε και με το Σαντορίνη Παλάς. Το Ηράκλειο-Πειραιάς κόστιζε μισό νεφρό κι ας έκανε τον ίδιο χρόνο με τα παλάτια. Οπότε με αυξημένη τιμή, δεν ήταν ελκυστικό και έτσι μπορούσε να πουλήσει στα άλλα σκέλη. 

Βέβαια υπάρχουν κι αυτοί που τα κλείνουν σε τέτοιες τιμές...

Posted

Μα το Σαντορινη-Παρος το έχει πιο φθηνά…46.50€… Δεν την συμφερει δηλαδή να βάλει πχ 200-300 για Ιο που πιάνει πριν την Παρο; 
Την αρπαχτή την ονομάζουμε πολιτική της (κάθε)εταιρίας 

Posted

Ναι, αυτό σου εξηγώ. Όσα σκέλη θέλει να περιορίσει την προσφορά θέσεων, αυξάνει την τιμή. Για αυτό και η Πάρος είναι φθηνότερη από την Ίο, διότι προτιμάει να πουλήσει στο Σαντορίνη-Πάρος παρά στο Σαντορίνη-Ίος. Διότι αν με τα δεδομένα της ξέρει οτι η κίνηση έχει μεγαλύτερη μερίδα στο Σαντορίνη-Πάρος αλλά το Ίος-Πάρος δεν έχει ιδιαίτερη κίνηση, τότε δεν συμφέρει να κλειστεί μία θέση στο Σαντορίνη-Ίος με κίνδυνο να μείνει απούλητη στο Ίος-Πάρος.

Δεν είναι αρπαχτή, αρέσει δεν αρέσει. 4μηνη υποχρεωτική δρομολόγηση έχουν. Αρπαχτή κάνουν και έκαναν άλλες εταιρείες με συμβατικά ετήσιας δρομόλογησης.

Απο την στιγμή που υπάρχουν άλλες 3 (τρεις) εταιρείες στο ίδιο δρομολόγιο, ο επιβάτης έχει να διαλέξει. Αν η GSF ήθελε να πουλάει στο Σαντορίνη-Ίος, θα έριχνε την τιμή. Αλλά φαντάσου ένα εισιτήριο π.χ. 30 ευρώ για Ίο. Όλοι θα κλείνανε με αυτό με αποτέλεσμα να μην μπορεί κάποιος να μπει από Σαντορίνη για άλλα νησιά.

Posted

Με συγχωρείς αλλα άμα θες να λέγεσαι σοβαρή εταιρία δεν λειτουργείς έτσι, και προφανώς ευθύνη έχουν σε αυτό και οι ανύπαρκτοι ελεγκτικοί μηχανισμοί του κράτους. Στην τελική άμα σκέφτονται έτσι (να τιμωρήσουμε τον επιβάτη που θα κατέβει στο επόμενο λιμάνι με παράλογες τιμες ) ας το αφαιρέσει το νησί από το δρομολόγιο.

Άμα ήθελε πραγματικά να εξυπηρετήσει η εταιρία την Ιο για παράδειγμα θα μπορούσε να διαθέσει έναν συγκεκριμένο αριθμό εισιτηρίων με ένα λογικό κόστος σε συνάρτηση με τα επόμενα λιμάνια(κλιμακωτή τιμή).
Η Σαντορινη είναι η αφετηρία της για το δρομολόγιο επιστροφής και δεν φεύγει με πρωτόκολλο, ίσα ίσα που έχει τα χαμηλότερα νουμερα από τα ανταγωνιστικά ταχύπλοα.

Posted

Αποδεκτές όλες οι παραπάνω απόψεις και τo εύκολο θα ήταν η τρέχουσα μεθοδολογία τιμολόγησης να αποδοθεί κλασσικά σε greed, αλλά για σκεφθείτε να έχουν προχωρήσει σε προωθημένες τεχνικές και να μην το υποψιάζεται κανείς.

Posted
20 hours ago, Nikos_Chania said:

Εδώ η εταιρεία αποφάσισε πως δεν θέλει το σκέλος Σαντορίνη-Ίος να της καταλάβει θέσεις και προτιμάει να τις πουλησει π.χ. στο Σαντορίνη-Πάρος ή στο Σαντορίνη-Ραφήνα. Καθιστά λοιπόν λιγότερο ελκυστικό το σκέλος αυτό με υψηλότερη τιμή.

Έχω διαφορετική άποψη από το φίλο @Nikos_Chania (καλοπροαίρετα πάντα). Εννοείται ότι η κάθε εταιρία θέλει να πουλήσει μια θέση τρεις φορές σε ένα δρομολόγιο παρά μία γιατί έτσι θα έχει πολύ περισσότερα έσοδα οπότε η αναφορά στο Santorini Palace για τη γραμμή Πειραιάς - Ηράκλειο είναι απόλυτα σωστή.

Στην περίπτωση του Superexpress όμως πιστεύω ότι η εταιρεία κοστολογεί πανάκριβα τα σκέλη Σαντορίνη - Ίος (58,50€) και Σαντορίνη - Μύκονος (82,50€) γιατί εκεί βρίσκει και τα κάνει υπό την έννοια ότι υπάρχει σίγουρη πελατεία και ανταγωνισμός με παρόμοιες τιμές οπότε τσεκουρώνει εκ του ασφαλούς. Στις συγκεκριμένες συνδέσεις όλο το καλοκαίρι δεν υπήρχε ανταγωνισμός από κάποιο συμβατικό. Στο Σαντορίνη - Ίος το Blue Star 1 έφευγε 06:45 το πρωί ενώ ο Σολωμός υπήρχε τρεις φορές την εβδομάδα.

Αντίθετα στο κομμάτι Σαντορίνη - Πάρος κρατά την τιμή πιο χαμηλά (46,50€) γιατί εκεί υπάρχει συμβατικό (το Blue Star Delos). Ακριβώς το ίδιο κάνει στις ίδιες συνδέσεις και η Seajets με ελαφρώς υψηλότερες τιμές. Και το ίδιο συμβαίνει και σε όλες σχεδόν τις συνδέσεις όπου υπάρχει ανταγωνισμός ταχυπλόου και συμβατικού (χαρακτηριστικό παράδειγμα το Πειραιάς - Πάρος). 

Άλλωστε το Superexpress είναι πολύ δύσκολο να γεμίσει με 1000 άτομα πρωτόκολλο όταν φεύγει τελευταίο από τη Σαντορίνη απ' όλα τα ταχύπλοα (14:15) οπότε πιο πολύ προσπαθεί να κερδίσει κόσμο παρά να επιλέξει και καταμερισμό εσόδων. Και αυτό φαίνεται και από την τιμή στο Σαντορίνη - Ραφήνα που είναι στα 82€. Αν γέμιζε στο ενδοκυκλαδικό θα ήταν πολύ υψηλότερη (όπως αντίστοιχα ήταν του Santorini Palace στο Πειραιάς - Ηράκλειο).

 

  • 2 weeks later...
Posted

Στα 44,70€ το ατομικό ειστηριο (απο 59 του καλοκαιριου) το Ραννερ για τον Οκτώβριο από/προς Τήνο, οι τιμες για Άνδρο και Μύκονο μένουν ίδιες.

Posted (edited)
On 10/1/2024 at 12:57 PM, gtogias said:

Γιατί είναι καλή επιλογή η Κύμη για Χίο (έστω Βολισσό - Λημνιά) και Ψαρά; Σε ποιους (και πόσους) απευθύνεται μια τέτοια δρομολόγηση;

Σε αυτούς που δεν δίνουν 600 ευρώ για να περάσει μια 4μελής οικογένεια με καμπίνα με τα δύο μέλη με παιδικό εισιτήριο, όσο δηλαδή για να πάνε στην Ιταλία, ίσως και περισσότερο αν μιλάμε για Ηγουμενίτσα Μπρίντεζι. 

Ενα πλοίο συμβατικό με 18 μίλια ταχύτητα θα κάνει 5 ώρες, θα είναι ημερόπλοιο, δεν θέλει καμπίνα και θα κάνει 300 το πέρασμα. 

Το Ανεμος σταμάταγε στην Σκύρο στην διαδρομή Θεσσαλονίκη - Ηράκλειο.

Το Σκόπελος ήταν 80 μέτρα μήκος και μεγαλύτερο από το Λήμνος.

Οι τιμές έχουν ξεφύγει εντελώς, όπως έγραψα και στο προηγούμενο σχόλιο και πριν το γράψω το τσέκαρα

https://www.ferryscanner.com/el/aktoploika/seating

608 ευρώ για μία οικογένεια με αυτοκίνητο για την Χίο με 2 παιδικά εισιτήρια σε καμπίνα αφού ταξιδεύει νύχτα και κάνει 9 ώρες. 

Δεν συζητάω αν το συγκεκριμένο πλοίο έκανε την διαδρομή Κύμη - Μεστά, Κύμη - Λήμνος, Κύμη - Σίγρι που είναι όλα σκάρτα 90 μίλια, οπότε θα πήγαινε σε 4 ώρες το πολύ. Οπότε με μισή απόσταση και ημερόπλοιο, πόσο χαμηλότερα θα πήγαινε το εισιτήριο ? Οσο το Βόλος - Σκόπελος σήμερα ?

Η διαδρομή για την Κύμη είναι το πρόβλημα, όπως και για το Μαντούδι. Αν αντί για 2-2.15 για την Κύμη και μισή ώρα παραπάνω για το Μαντούδι, είχαμε μισή ώρα λιγότερη σε κάθε διαδρομή, θα υπήρχε αρκετός τουρισμός από το εσωτερικό στα νησιά του ανατολικού Αιγαίου, όπως υπήρχε παλιά. Τώρα όλοι κρέμονται από τα τσάρτερ. Εννοείται ότι Αθήνα - Κύμη με το ντίζελ έχω κόστος 10-11 ευρώ ανά διαδρομή και 6 ευρώ διόδια και Αττική οδό, ενώ ένα βενζίνης θέλει 40 ευρώ με επιστροφή με τα διόδια. 

....

Edited by proud_ionian
quote
Posted
8 hours ago, bas said:

608 ευρώ για μία οικογένεια με αυτοκίνητο για την Χίο με 2 παιδικά εισιτήρια σε καμπίνα αφού ταξιδεύει νύχτα και κάνει 9 ώρες. 

Πειραιάς-Χίος, Τετράκλινη εσωτερική, 2 ενήλικες και 2 παιδιά έως 10 ετών, 1 αυτοκίνητο, σύνολο 255,50. Πήγαινέλα 511.

Που τα βρίσκετε αυτά τα νούμερα ήθελα να ξερα.

Posted

Στις γραμμές της Κρήτης τα παιδιά έχουν 50% έως τα 12 έτη, ακόμα και στην Attica, σε αντίθεση με τα άλλα δρομολόγια που η έκπτωση ισχύει έως τα 10 έτη, από την ίδια εταιρεία!

Επομένως, παιδί 11 ετών πληρώνει ολόκληρο εισιτήριο για να πάει στη Χίο, άρα αυξάνεται και το κόστος.

Posted

Αρχικά για τις τιμές, πριν γράψετε διαβάστε το λίνκ που σας ανέβασα. Είχε το μπλου σταρ και σε εξωτερική καμπίνα, έβαλα 2 παιδιά και μου έβαλε μισά εισιτήρια 31 ευρώ αντί για 62 το καθένα. Το σύνολο είναι 608 ευρώ. 

Τώρα όπως έγραψαν και άλλοι τα εισιτήρια έχουν ακριβύνει πολύ. 

Κάποτε με 600 περνάγαμε Ηγουμενίτσα - Ανκόνα σε εξωτερική καμπίνα μία οικογένεια με μικρά παιδιά. 

Τώρα έχουν ανέβει και εκεί πολύ. 

Μιλάμε λοιπόν γενικότερα. 

Γιατί να πάει κάποιος από Κύμη.

Με τον σημερινό δρόμο, δεν αξίζει. Με ένα καλύτερο όμως δρόμο, που θα κατέβαινε η διαδρομή στην 1.30 ώρες από την Αθήνα, μόνο οι νταλίκες θα πήγαιναν από Πειραιά ή ακόμα καλύτερα από Ελευσίνα με Ρο Ρο. 

Και για μένα αυτό είναι το πρόβλημα της ακτοπλοϊας στην χώρα μας. 

Πολλά πλοία για μικρή σεζόν, για επιβάτες και επιβατικά πλοία για φορτηγά. 

Βλέπουμε τον Γκριμάλντι στην Ιταλία, να λέει παιδιά, δεν γουστάρω επιβάτες. Είστε λίγο καιρό τον χρόνο, ενώ η νταλίκα κάθε μέρα. Εχετε και το αεροπλάνο, έχετε πλέον και τις Βαλκανικές οδούς που πάτε οι περισσότεροι. 

Ετσι κάθε πλοίο που φέρνει έχει λιγότερες καμπίνες. 

Λογικό αφού αυτή η 4μελής οικογένεια που θα κάνει το πέρασμα θα θέλει κοντά στο χιλιάρικο για αυτό, όταν από τα Βαλκάνια με ένα ύπνο σε καλό ξενοδοχείο, δεν θα περάσει τα 600-700 στο πήγαινε - έλα. 

Εχουμε όμως και την γεωγραφία για να επιστρέψουμε στο θέμα μας. 

Αυτή λέει ότι τα δυτικά λιμάνια της Χίου, της Λέσβου και η Μύρινα είναι κάτι λιγότερο από 90 μίλια από την Κύμη.

Δηλαδή για αργό πλοίο των 18 μιλίων 5 ώρες, για αυτά των 24 - 25, αρκετά κάτω από τις 4 και για τα διάφορα ταχύπλοα ση τζετ κάτω από 3 ώρες. 

Το λιμάνι της είναι απόλυτα ασφαλές και έχει μεγάλη δυνατότητα να εξυπηρετήσει 3 με 4 πλοία ταυτόχρονα, τα δύο σε πρυμνοδέτηση και τα 2 σε πλαγιοπρυμνοδέτηση, με μεγάλους χώρους φόρτωσης και για τα καλοκαίρια που έχουμε τους επιβάτες, θα είχαμε μικρότερη απόσταση, άρα πολύ φτηνότερα εισιτήρια και πολλές οικογένειες που τώρα προτιμούν την ηπειρωτική Ελλάδα θα το σκέφτονταν για τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου, γιατί σήμερα οι επιβάτες προς τα νησιά γενικά είναι πιτσιρικάδες και επειδή οι νέοι αργούν να κάνουν οικογένεια, όλοι όσοι πάνε παρέες ή το πολύ ζευγάρι, που κοιμούνται κατάστρωμα ή αεροπορικές και το κόστος μοιράζεται, όπως μοιράζεται και το κόστος του αυτοκινήτου. 

Οικογένεια που θα δώσει 500-600 μεταφορικά μόνο, δηλαδή διαμονή 5-7 ημερών στην ηπειρωτική Ελλάδα, μόνο αν της περισσεύουν και αν της περισσεύουν τόσα, θα πάει με αεροπλάνο και θα νοικιάσει. 

Αρα το ερώτημα είναι απλό.

Πόσοι που ΔΕΝ έχουν εξοχικό ή σπίτι να τους φιλοξενήσει στα νησιά αυτά, θα έδιναν 500-600 ευρώ μόνο για το πέρασμα ?

Το 1 %, το 5 %, το 10 % ?

Δεν νομίζω να διαφωνεί κανείς, γιατί τα νούμερα είναι αμείλικτα. 

Για να καταλάβετε κάποια πράγματα. Φίλος που τέλειωσε ένα μισοπαρατημένο εξοχικό στην Καλαμάτα, το έκανε 2 διαμερίσματα βραχυχρόνιας και το νοικιάζει τα 2-3 τελευταία χρόνια. Εχει κρατήσεις από τον Μάρτιο μέχρι τον Νοέμβριο, ακόμα και στα τριήμερα του χειμώνα και κάθε χρόνο έχει 30 % αύξηση. Και δεν είναι και φτηνά και έχει και την πισίνα και τώρα ψάχνει να το κάνει επάγγελμα με άλλα σπίτια, αλλά οι τιμές των οικοπέδων και των σπιτιών έχουν ανέβει. 

Γιατί η Καλαμάτα είναι στις δύο ώρες από την Αθήνα, έχει θάλασσα, βουνό και ζωή, είναι εύκολος δρόμος και με 100-150 ευρώ, ανάλογα με το καύσιμο, μαζί με τα πολλά διόδια πας για πλάκα και ξεκούραστα. 

Το ίδιο ισχύει για άλλο φίλο στα Γιάννενα που έγινε ξενοδόχος. 4 ώρες τα Γιάννενα πλέον και από του χρόνου που θα τελειώσει και ο Α3 θα γλυτώνεις και την γέφυρα στον ίδιο χρόνο. 

Τα νησιά αν δεν αλλάξουν μυαλά, κυρίως αυτοί με τα φορτηγά που ελέγχουν και την ναυτιλία, θα περιμένουν τους Τούρκους και τα τσάρτερ. Οσο υπάρχουν αυτά είναι καλά. 

Και επειδή ξεκινήσαμε το θέμα από τις Σποράδες και εκεί υπάρχει θέμα κόστους μεταφορικών. 

Πως θα αλλάξουν αυτά και θα μειωθεί ?

Μόνο αν αποκτήσουν πρόσβαση στην κοινή λογική οι τοπικές κοινωνίες. 

Τέλος επειδή αναφέρθηκε για την Χίο και η Ραφήνα. 

Η Ραφήνα από το κέντρο της Αθήνας είναι κοντά στην μία ώρα. Δυνατότητα να αφήσεις το αυτοκίνητο εκεί το καλοκαίρι, είναι δύσκολο αν μιλάμε για οικογένεια και όχι για 20χρονους, ο οποίος έτσι και αλλιώς θα πάει με το ΚΤΕΛ.

Και οι αποστάσεις για τα Μεστά που είναι το πιο βολικό για Ραφήνα και Πειραιά λιμάνι, αφού τα άλλα είναι πολύ πιο μακριά.

Κύμη - Μεστά 87

Ραφήνα - Μεστά 97

Πειραιάς - Μεστά 135.

Κύμη - Σίγρι 88

Ραφήνα - Σίγρι 125

Πειραιάς - Σίγρι 165

Για Λήμνο δεν τίθεται σύγκριση.

 

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...