Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Τα τιμολόγια του Ίλιον είναι τα εξής:

Πειραιά Αίγινα: 9,50ευρω/άτομο, 6,00ευρω/ΔΚ

Πειραιά Αγκίστρι: 10,70ευρω/άτομο, 7,00ευρω/ΔΚ

Αίγινα Αγκίστρι: 2,70ευρω/άτομο, 2,50ευρω/ΔΚ

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Σε όλες τα δρομολόγια του Φαίδρα, οι τιμές είναι σε προσφορά. Το εισιτήριο για τον επιβάτη είναι 8,5 Ευρω & για το ΙΧ 25 Ευρω. Όταν οι τιμές για την Αίγινα με τον Φοίβο είναι 9,5 Ευρω & 27,5 Ευρω αντίστοιχα.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
  • 2 weeks later...
Posted (edited)
Όσο προσιτά και να λέμε οτι είναι τα BS, το εισιτήριο για Σύρο έχει πράγματι 26 αλλά......είναι κι αυτά λεφτά τα οποία βγάζουμε με κόπο και δεν μας τρέχουν απ' τα πατζάκια.

Επί τού χρηματικού,όλα τά λεφτά μας μέ κόπο τά βγάζουμε.Δέν καταλαβαίνω πόσο θα έπρεπε να έχη το εισιτήριο γιά να θεωρήται "καλή τιμή".Προσωπικά πιστεύω οτι τά 26 ευρώ είναι προσιτό εισιτήριο-όμως από τά 30κάτι και άνω αρχίζει νά "τσούζη",ακόμα και άν λάβουμε υπ'όψιν μας την ταχύτητα,συνέπεια κλπ τών πλοίων αυτών.

Edited by polmyt
Posted (edited)
1.Επί τού χρηματικού,όλα τά λεφτά μας μέ κόπο τά βγάζουμε.Δέν καταλαβαίνω πόσο θα έπρεπε να έχη το εισιτήριο γιά να θεωρήται "καλή τιμή".Προσωπικά πιστεύω οτι τά 26 ευρώ είναι προσιτό εισιτήριο-όμως από τά 30κάτι και άνω αρχίζει νά "τσούζη",ακόμα και άν λάβουμε υπ'όψιν μας την ταχύτητα,συνέπεια κλπ τών πλοίων αυτών.

Φίλε μου θα δεις για πότε το εισιτήριο θα πάει 30+ ευρώ και δεν θα διαμαρτυρηθεί κανείς ούτε που θα το καταλάβουμε. Παλιά ταξίδευα με 20 και μέσα σε 2 χρόνια αύξηση 6 με τον βασικό μισθό να παραμένει στα ίδια επίπεδα. ;) Για να μην μιλήσω για τις υπέρογκες τιμές των ταχύπλοων της Hsw. Πληρώνεις 44 για να φτάσεις Σύρο 20 λεπτά νωρίτερα από οτι το μεγάλο blue star, τέλος πάντων η τιμολογιακή πολιτική είναι άλλο θέμα που σηκώνει μεγάλη συζήτηση.

Edited by polmyt
Posted (edited)

Τώρα άμα τό εισιτήριο πάη στά 44 ευρώ,απλούστατα ΔΕΝ θά ξαναπάω στην Κώ.Στόν Πόρο,που πήγαινα ανελλιπώς τά τελευταία 20 χρόνια κάθε καλοκαίρι συχνότατα,από πέρυσι που πήγε το εισιτήριο γύρω στά 15 ευρώ έπαψα να πηγαίνω...

Edited by polmyt
Posted

Τί έγινε Λευτέρη...ξανάπεσαν -στα προ αυξήσεων και διαμαρτυριών επίπεδα- οι τιμές στους Αίολους ή είναι η ιδέα μου?

Posted
Αλλά, ως θαύμα...ας δούμε εάν θα διαρκέσει και πάνω από 3 ημέρες.:rolleyes:
ολα αυτα τα θαυματα θα κρατησουν ως τις 04/10;)
Posted
Τί έγινε Λευτέρη...ξανάπεσαν -στα προ αυξήσεων και διαμαρτυριών επίπεδα- οι τιμές στους Αίολους ή είναι η ιδέα μου?

Ναι εδώ και μιά βδομάδα τα πλοία έχουν τις χαμηλές τους τιμές...Κρίμα γιατί η λογική της "αρπαχτής" δεν λειτούργησε όπως θα περίμενε η εταιρεία...

Οι πληρότητες ήταν πάρα πολύ μικρές και η κάψα του καλοκαιριού άφησε ασυγκίνητους τους επιβάτες.Προσωπική μου γνώμη μιά πιο λογική οικονομική πολιτική της εταιρείας θα έδινε αφάνταστα περισότερο κόσμο στα πλοία...

Posted
ολα αυτα τα θαυματα θα κρατησουν ως τις 04/10;)
Το μόνο που απομένει ακόμα, είναι να δούμε τους Αίολους να πηγαίνουν με 35 μίλια...και με τιμές Χοζοβιώτισσας.:rolleyes:
Κρίμα γιατί η λογική της "αρπαχτής" δεν λειτούργησε όπως θα περίμενε η εταιρεία...
Όχι κρίμα Λευτέρη...ευτυχώς να λες. Ευτυχώς που δεν λειτούργησε, γιατί θα το σκεφθούν πολύ καλύτερα την επόμενη φορά.
Posted

Aπαραδεκτες ηταν οι τιμες της ΝΕΛ με τους Κεντερηδες.Ειναι αδικιολογητοι αλλα δεν φταινε αυτοι αφου δεν υπαρχει κρατος καλα κανουν.Ο κοσμος ομως γυρισε την πλατη στην ΝΕΛ αφου δεν προσφεραν τπτ.Διπλασιες τιμες απο τα αλλα συμβατικα και ακριβως οι ιδιες ωρες ταξιδιου.Γιατι λοιπον καποιος να τα προτιμησει??B)

Posted (edited)

Μιας και εδώ μιλάμε για τιμολόγια.

Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει στο εξής απλό ερώτημα.

1) Γιατί το εισιτήριο του Νήσος Χίος για Σύρο έχει 29€ κατάστρωμα ενώ στο Blue Star 1 και Blue Star 2 έχει 26€ η οικονομικη θέση (που μπορείς να κάτσεις και μέσα)?? Τα 2 πλοία έχουν ακριβώς τις ίδιες ώρες. Περίπου 3:20 λεπτά κάνει το Blue Star και 3:25 λεπτά κάνει το Ν Χίος. Φοβερή τιμολογιακή πολιτική από την hsw.

2) Γιατί τα ταχύπλοα της Hellenic είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ?? Το Speedrunner έχει 37€ και το Highspeed ......44,5???? ΕΛΕΟΣ. Και μη μου πείτε για καλές τιμές σε σύκγριση με υπηρεσίες. Παίρνω 750€ μισθό και πονάει πολύ το 45αρι αν ποτέ προτιμήσω ταχύπλοο. Και γιατί να το προτιμήσω δηλαδή. Να δώσω 18 ευρώ παραπάνω για να είμαι Σύρο 20 λεπτά νωρίτερα?

Υ.Γ. Οικονομική κρίση αλλά τα ταχύπλοα το καλοκαίρι ήταν γεμάτα. Αυτά βλέπουν οι εταιρείες και χτυπάνε τις τιμές. Τι να πω. Ο μόνος είμαι που βλέπω υπερβολικές τις τιμές?

Edited by panpeggy
Posted

1) Γιατί 26 ευρώ έχει και το Ιθάκη...26 θα έχει και το Superferry το χειμώνα. Νομίζω ότι η BSF έχει το ίδιο εισιτήριο στην οικονομική, ανεξαρτήτως πλοίου.

2) Εάν η Aegean ήταν leader τόσα χρόνια στα ταχύπλοα στις Κυκλάδες....και η HSW νεοεισερχόμενη που διεκδικεί μερίδιο...πιστεύω ότι τα πράγματα θα ήταν αντίστροφα.

Posted (edited)
1) Γιατί 26 ευρώ έχει και το Ιθάκη...26 θα έχει και το Superferry το χειμώνα. Νομίζω ότι η BSF έχει το ίδιο εισιτήριο στην οικονομική, ανεξαρτήτως πλοίου.

2) Εάν η Aegean ήταν leader τόσα χρόνια στα ταχύπλοα στις Κυκλάδες....και η HSW νεοεισερχόμενη που διεκδικεί μερίδιο...πιστεύω ότι τα πράγματα θα ήταν αντίστροφα.

Ναί, γνωρίζω οτι 26 έχουν και τα άλλα πλοία

Το ερώτημα μου είναι γιατί τα πλοία της Hellenic είναι ακριβότερα χωρίς κανένα προφανη λόγο. Αν αναγκαστώ να πάρω το Νήσος Χίος γιατί πρέπει να δώσω 33.5 ευρώ για να κάτσω μέσα? Για να βλέπω τα φρου φρου κι αρώματα που έχει μέσα το πλοίο (φωτάκια, χαλάκια περίεργα και άλλες τέτοιες χαζομάρες?)....:mad:

Σε ποιο προορισμό αναφέρεσαι;

Πειραιάς - Σύρος φίλε μου. Τα ταχύπλοα της Hellenic είναι πολύ ακριβά σε σχέση με το speedrunner III που είχα ταξιδέψει θέλοντας και μη πλήρωσα 37€

2) Εάν η Aegean ήταν leader τόσα χρόνια στα ταχύπλοα στις Κυκλάδες....και η HSW νεοεισερχόμενη που διεκδικεί μερίδιο...πιστεύω ότι τα πράγματα θα ήταν αντίστροφα.

Φίλε μου ακόμη και μονοπώλιο να ήταν γιατί να πρέπει να δίνουμε ένα κάρο λεφτά? Θεωρείς δηλαδή οτι τα 44.5 είναι λογική τιμή? Ακόμη και αν ήμουν πλούσιος απλά το θεωρώ κοροϊδία. Δηλαδή αν τα είχε 10 ευρώ φθηνότερα νομίζεις η εταιρεία θα έπεφτε έξω και θα κατέβαζε ρολά? όχι βέβαια. Απλά θα έβγαζε λίγο λιγότερα εκατομμύρια από οτι τώρα.

Edited by polmyt
3 σε 1
Posted
Το Speedrunner έχει 37€ και το Highspeed ......44,5????

Έχεις κάνει κάποιο λάθος στις τιμές, η Aegeanspeedlines έχει τη Σύρο 39 ευρώ και η HSW 40,5 (44,5 είχε σε κάποια δρομολόγια του καλοκαιριού).

Όσο για τις διαφοροποιήσεις στις τιμές, αυτές είναι αναμενόμενες και θεμιτές. Δεν είναι δυνατόν όλες οι εταιρείες να έχουν κοινό τιμοκατάλογο. Οι διαφοροποιήσεις μπορούν να οφείλονται σε πολλούς λόγους, είτε στα χαρακτηριστικά του πλοίου (ηλικία, ταχύτητα, ξενοδοχειακοί χώροι κλπ), είτε στα χαρακτηριστικά του δρομολογίου (συχνότητα, αριθμός προσεγγίσεων κλπ), είτε στην ίδια την εταιρεία που βάσει της στρατηγικής της και των μεριδίων αγοράς που έχει, επιλέγει την τιμολογιακή πολιτική της.

Posted

Ο πόλεμος των τιμών έχει ξεκινήσει για τα καλά μετά την είσοδο του Φαίδρα στη γραμμή Πειραιά Σουβαλα.

Πρώτα από όλα ξεκίνησε ο Αλέξανδρος, μειώνοντας το εισιτήριο στα 5 Ευρώ, μιας και είδε να χάνει το παιχνίδι της Σουβαλας από το μεγαλύτερο βαπόρι.

Επειτα η HSW προχώρησε σε έκπτωση 40% στα τιμολόγια των φορτηγών της Αίγινας, γιατί πλέον έχει χάσει σημαντικά μερίδια από το Φαίδρα.

  • 2 weeks later...
Posted

Μετά τον Αλέξανδρο ήρθε η σειρά του Άγιου Νεκτάριου Αίγινας για να μειώσει τα τιμολόγια του, έτσι ώστε να αντέξει τον ανταγωνισμό. Έτσι η τιμή για τον επιβάτη είναι 7 Ευρώ και 18 Ευρώ για το ΙΧ, ενώ πριν ήταν 8 Ευρώ και 23 Ευρώ αντίστοιχα. Άσχετα εάν στη διαφήμιση μιλεί ότι οι προηγούμενες τιμές ήταν 9,5 Ευρώ και 28 Ευρώ αντίστοιχα.

post-54-128326983436_thumb.jpg

  • 2 weeks later...
Posted

Τιμολογιακα παντως το CRUISE EUROPA δεν ειναι φτηνο,κοστιζει οσο και τα palace,51 το deck και 109 η τετρακλινη εσωτερικη ενω δεν δινει καθολου air seats(δεν εχει δηλαδη).

Posted

Και με ποια λογικη περιμενες να ειναι φτηνοτερο? Του νεοτευκτου που ψαχνει να προσεγγισει κοσμο? Οι Μινωικες αλλωστε ειναι τοσα χρονια στην Αδριατικη δεν ηρθαν χθες.

  • 1 month later...
Posted

Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε αν θα υπάρξει αντίδραση από την πλευρά της Blue Star στις νέες τιμές της HSW (σε Σύρο, Μύκονο, Πάρο & Νάξο) καθώς με τα νέα τιμολόγια οι τιμές της είναι 12-33% ακριβότερες.

Posted

Παρατήρησα πως η ΑΝΕΚ έχει αλλάξει από τις 11 Νοεμβρίου τον τιμοκατάλογο της στη γραμμή του Ηρακλείου. Οι τιμές των 3 εταιρειών για τα βραδινά δρομολόγια είναι:

Εταιρεία: MinoanANEK - Superfast

Οικονομική: 37 - 19 - 36

Δίκλινη εξ.: 926190

Δίκλινη εσ.: 8556 - 83

Τετράκλινη εξ.: 6745 - 66

Οχήματα: 8873 - 87

Posted

Μια σημείωση

Οι τιμες της ΑΝΕΚ ειναι προσφορας και ισχύουν μονο σε μετ' επιστροφης εισητηρια...

Posted

Γιατί το λες αυτό; Δεν το είδα να αναφέρεται πουθενά και το online booking δίνει αυτές τις τιμές ακόμα και για απλή διαδρομή.

Posted

Υποθετω πως αναφέρεσαι στις τιμές που αναγράφονται εδω:

http://web.anek.gr/portal/page/portal/ANEK_prod/Fares_Offers

όπου γραφει σε ένα αστερισκο οτι:

... ισχύουν μόνο εφόσον συνδυαστούν σε ταξίδια aller-retour ...

Και ακριβως στο τέλος της σελίδας υπάρχει ένα link που αναγράφει και τις κανονικες τιμες, αυτες δηλαδη που ισχυαν προ της προσφορας...

Όλη αυτη η διατυπωση με οδηγησε στο αυθαιρετο συμπερασμα απο οτι βλεπω οτι ειναι για μετ' επιστροφής μονο ταξιδια... Και λεω αυθαιρετο γιατι πράγματι στο booking ακομη κι one way παρεχει τις τιμες που αναφερει...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...