Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
On 11/27/2023 at 10:24 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Μείωση έως και 60% στα εισιτήρια των πλοίων Μητσόπουλου!

Να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης οι τιμές το καλοκαίρι ήταν 5,00€ το ατομικό, 3,00€ το παιδικό, 20,00€ το ΙΧ1, 25,00€ το ΙΧ2, 5,00€ το ΔΚ1, 6,00€ το ΔΚ2, 23,00€ το ΦΓ μέχρι 5 μέτρα και πάνω από 5,50 μέτρα πήγαινε η τιμή 5,50€ ανά μέτρο.

IMG_7614.jpg

Η εταιρία του κ. Μητσόπουλου διατηρεί όλο το μήνα Μάρτιο τα φθηνά εισιτήρια στα δρομολόγια των πλοίων της στη γραμμή μόνο της Κεραμωτής.

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
Posted
8 minutes ago, gpap2006 said:

94€ Μηλος Σαντορίνη είναι ληστεία κανονική. 

 

60€ Πάρο-Μύκονο 

80€ Πάρο - Μήλο (κάνοντας κρουαζιέρα με τα μικρά)

Αφού είναι μόνος του, ότι θέλει κάνει….

Posted

Έχει ξεφύγει το θέμα με τις τιμές. Εγώ αναρωτιέμαι αν η επιτροπή ανταγωνισμού έχει να πει κάτι πάνω σε αυτό. Τα τελευταία 3 χρόνια έχει ουσιαστικά εξαγοράσει 2 εταιρείας αγοράζοντας τα μοναδικά ταχύπλοα τους όπως η Aegean Speed Lines, Panellenic Lines και φέτος ναύλωσε το μοναδικό ταχύπλοο της Minoan. Πραγματικά είναι απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει να χρειάζεται να δώσεις στο Σαντορίνη- Κουφονήσι 96€ . Εγώ αναρωτιέμαι γιατί δεν υπάρχει μια εταιρεία να αγοράσει ταχύπλοα είτε αυτή λέγεται Hellenic είτε Fast Ferries είτε όπως θέλει να λέγεται.... O κόσμος εννοείται πως θα προτιμήσει μια εταιρεία που είναι συνεπής, με σωστή τιμολογιακή πολιτική που θα σέβεται τον επιβάτη, να μην τον αφήνει να περιμένει ώρες στους ντόκους με τις καθυστερήσεις, και να μη στοιβάζονται στα γκαραζ σα σαρδέλες και να λιποθυμούν από τις υψηλές θερμοκρασίες. Μια εταιρεία που να έχει νέα,γρήγορα πλοία και όραμα χρειάζεται. Ο καθένας μας πιστεύω θα ήθελε να ταξιδέψει με μια τέτοια εταιρεία. Ας πάρουν και παραδείγματα από το εξωτερικό. Ας φτιάξουν ένα site σαν αυτό της Molslinjen που το θεωρώ κορυφαίο, να πάρουν μερικά νέα ταχύπλοα, να είναι συνεπής και θα πάνε πολύ μπροστά. Ακόμα και αν βάλουν το χέρι βαθιά στη τσέπη πιστεύω πως στο μέλλον θα τους ανταμέιψει 100%...

Posted

Καλά τα λές φίλε μου. Αυτό θα γίνει όταν αρχίσουν να εφαρμόζονται οι νόμοι προς κάθε κατεύθυνση και αντιληφθεί ο οιοσδήποτε ενδιαφερόμενος πως υπάρχουν ξεκάθαροι όροι στην αγορά και στον ανταγωνισμό. Και ότι δεν χρειάζονται νοτιο-ιταλικές πρακτικές για να επιβιώσεις.

  • 3 weeks later...
Posted

Ε κάπως πρέπει να βγάλει τα λεφτά που έδωσε...

Αυτά είναι τα κακά του μονοπωλίου.

Αρκεί να υπάρχουν δρομολόγια και όχι με το που πέσει η κίνηση να εξαφανιστεί όπως έκανε και πάει φέτος να το επαναλάβει η ΣΑΟΣ.

Posted (edited)
2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Τι τιμή είχαν πέρυσι τα πλοία που έκαναν δρομολόγια από το Μαντούδι??

Για Σκόπελο ηταν της Seajets

ΕΠΙΒΑΤΗΣ ΜΕ ΤΑΧΥΠΛΟΟ ΠΛΟΙΟ

SILVER €  32.70 

PLATINUM €  65.40 
Ταχύπλοο Πλοίο

€  65.70 μέχρι 4.25m
ΤΑΧΥΠΛΟΟ

 

 

δεν μπορώ να βρω ακόμη των αλλων

Ανες 

Από/Προς Μαντούδι Ευβοίας: Επιβάτης Ι.Χ. ΜΟΤΟ <250cc MOTO >250cc
Σκιάθο/Γλώσσα/ Σκόπελο/Αγνώντα/Αλόννησο 25,00 € 62,00 €
Edited by wysiwid
  • 1 month later...
Posted

Στελέχη της Corsica Ferries και της GNV σε πολύ πρόσφατο αζμπέτε στη Napoli, ξέφρασαν την άποψη πως τα εισιτήρια θα γνωρίσουν αυξήσεις της τάξεως του 30-40% εξ΄ αιτίας του EU ETS και του Fuel EU Maritime. Και δε θα μου κάνει καθόλου εντύπωση να έχουν δίκιο. 

Posted

Ολοι οι οικονομολοι εχουν δικιο οτι πρεπει να αυξηθουν τα παντα γιατι ακριβενουν οι πρωτες υλες τα μεταφορικα το πετρελαιο,οι φοροι κλπ αλλα ο μισθος του Ευρωπαιου δεν ανεβαινει 40% ομως

Posted

Πλέον έριξε και την τιμή του αυτοκινητου για Τήνο από Πειραιά η Seajets συγκεκριμένα στα 76,70€ την ώρα που η Blue Star το έχει στα 110 € χωρίς καρτα Seasmiles.

Posted (edited)

Και 36 τα Ραφηνιωτικα. Πάλι όμως γεμάτα θα πηγαινοερχονται και πάλι θα γκρινιάζουν.

Κάποιος είχε αναφέρει εδώ μέσα που τα βρισκει τα φράγκα ο Ηλιόπουλος. Σποράδες; Φαρμακείο και παίζει μπάλα μόνος του. Δυτικες; Ότι τιμή θέλει βαράει με τα ταχύπλοα και εκεί μόνος του είναι. Κρητη; Πέραν των 3 ημερών που έχει δρομολογια το Θαντερ ότι θέλει κάνει. 

Μόνο το τι κόσμο μπαινο-βγάζουν τα ταχύπλοα στα ενδοκυκλαδικα και με τι τιμές δεν χρειάζεται τπτ άλλο. Το World μόνο σε κάθε νησί μπαινοβγαζει στάνταρ 500 άτομα και Σαντορίνη 1000 με εισιτήριο το φθηνότερο 80€. Το power τα ίδια. Κάντε τους υπολογισμούς... Και τις προηγούμενες χρονιες έπαιρνε στάνταρ επιδοτήσεις με γεμάτα ταχύπλοα. Τσουβαλια τα λεφτά.

Edited by togias_k
Posted (edited)
2 hours ago, togias_k said:

Δυτικες; Ότι τιμή θέλει βαράει με τα ταχύπλοα και εκεί μόνος του είναι.

Οπως και Ραφηνα επίσης στην απογευματινή ζώνη : με 60 € για Τήνο και 76 € για Μύκονο σε συνδυασμό με τις πληρότητες που έχει (σήμερα Παρασκευή πάνω από 600 άτομα και 130 ΙΧ πρέπει να τρίβουν τα χεράκια τους..)

Edited by cyclades_shipping
Posted

Πότε πήγε 91 ευρώ για Ρόδο με το BS2 το 12ωρο; Σε λίγο θα λέμε και ευχαριστώ. Δηλαδή και θα πληρώσεις τα νεφρά σου και θα χάσεις τη μέρα. Τουλάχιστον πχ για Μυτιλήνη ο επιβάτης είναι στα μισά λεφτά. 

Posted

Αυτό είναι για τους τουρίστες,τους ξέμπαρκους, με την SeaSmiles έχεις έκπτωση. Εδώ την ίδια χρέωση έχει το Σαντορίνη-Μύκονος, στο Πειραιάς-Ρόδος θα κολλούσαν..? Αλλά ναι, για Έλληνες οι τιμές αυτές είναι απλησίαστες. 

Posted

Ηράκλειο-Μυκονος τις ημέρες που είναι το Thunder, η Seajets το έχει 83€, όταν δεν είναι το Thunder έχει 105€..

Posted (edited)

Αδικαιολόγητες αυξήσεις τιμών σε ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Έρχονται έλεγχοι από την Επιτροπή Ανταγωνισμού
 

Quote

 

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού είναι η καθ’ ύλην αρμόδια να ελέγξει την τήρηση των κανόνων της αγοράς, και μάλιστα μιας εξαιρετικά ιδιαίτερης αγοράς όπως αυτή της ακτοπλοΐας. Γι’  αυτό και το Υπουργείο Ναυτιλίας, έχοντας καταγράψει τις τάσεις των τιμών και τις διαφοροποιήσεις που καταγράφονται σε αρκετές γραμμές θα ζητήσει, πιθανά και σήμερα, η αρμόδια Επιτροπή να εξετάσει αν τηρούνται όλοι οι κανόνες και οι νόμοι με βάση τις τρέχουσες συνθήκες.

Γραμμές, οι οποίες εξυπηρετούνται από μία εταιρεία ή ενδονησιωτικά δρομολόγια με πολύ υψηλό κόμιστρο, δυσανάλογο των ναυτικών μιλίων, δηλαδή της απόστασης που εκτελούν τα πλοία,  παρακολουθούνται από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας, με τον τελικό λόγο να έχει η επιτροπή Ανταγωνισμού.

Αν και στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι τιμές των εισιτηρίων δεν παρουσιάζουν αυξήσεις σε σχέση με το περσινό καλοκαίρι, καταγράφονται απότομες αυξομειώσεις όταν το ίδιο δρομολόγιο εκτελείται από μία εταιρεία είτε από περισσότερες ανάλογα την ημέρα (χωρίς φυσικά να συντρέχουν αντίστοιχοι οικονομικοί λόγοι). Αυτό που είναι πιθανό να εξεταστεί από την Επιτροπή Ανταγωνισμού είναι για τις αυξήσεις των εισιτηρίων ανάλογα τις ημέρες εκτέλεσης των δρομολογίων. Αν και αυτό έχει μία αντίστροφη ανάγνωση, ότι δηλαδή όπου υπάρχουν αρκετές εταιρείες και "δουλεύει" ο ανταγωνισμός οι τιμές είναι σε χαμηλότερα επίπεδα, την ίδια στιγμή οι διαφοροποιήσεις είναι αρκετά προς τα πάνω. Όπως στο δρομολόγιο Ηράκλειο-Σαντορίνη όπου την μία ημέρα το εισιτήριο της μίας εταιρείας είναι 92 ευρώ και την επόμενη ημέρα που υπάρχει και το ταχύπλοο της άλλης εταιρείας το εισιτήριο μειώνεται στα 59 ευρώ, είτε το δρομολόγιο Πάρος-Σύρος όπου την μία ημέρα το εισιτήριο του μοναδικού ταχύπλοου στη γραμμή είναι 59,70 ενώ την άλλη ημέρα που τα ταχύπλοα είναι δυο η τιμή μειώνεται στα 49 ευρώ

Διαφορετική εικόνα υπάρχει για τα ενδονησιωτικά δρομολόγια. Αν και τα κόστη για την λειτουργία ενός ταχύπλοου σκάφους με ένα συμβατικό πλοίο είναι διαφορετικά και αρκετά αυξημένο ειδικά το κόστος του καυσίμου για το πρώτο, οι αποκλίσεις είναι μεγάλες. Χαρακτηριστικά παραδείγματα, η γραμμή Πάρο- Νάξο, με ταχύπλοο κοστίζει μέχρι και 33 ευρώ (με συμβατικό μεταξύ 7-15 ευρώ), Πάρος – Ίος με ταχύπλοο από 58-64 ευρώ ( με συμβατικό 24), Μύκονο - Σαντορίνη από 82 ευρώ με ταχύπλοο ( 50 ευρώ συμβατικό) και Νάξο- Μήλο από 95 ευρώ με ταχύπλοο ( 16 ευρώ 

 

Edited by proud_ionian
Το γράψαμε. Διαβάζετε Shipfriends
Posted

"Αδικαιολόγητες"; Η ζήτηση καθορίζει την τιμή. Παντού και πάντα σε όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Εξαίρεση αποτελούν τα δρομολόγια που εφαρμόζουν το κρατικό ναυλολόγιο, είτε επιδοτούμενες, είτε κάτι άλλο.

Ήδη στους πρώτους ελέγχους που ανακοινώθηκαν, δεν προέκυψαν παραβάσεις, πλην της υποχρέωσης γνωστοποίησης της αλλαγής των τιμών.

Είμαι περίεργος να δω την καταγγελία που θα στείλει την Επιτροπή Ανταγωνισμού για έλεγχο, δεν λειτουργεί αυτεπάγγελτα, πρέπει κάποιος να ζητήσει τη συνδρομή της. Και φυσικά να δούμε τις "παρανομίες" που αφορούν τις τιμές. Κρατώ μικρό καλάθι.

  • 3 weeks later...
Posted

Το highspeed 4 φαινεται χάνει κόσμο απο το ch3 το πρωι και έτσι η άττικα ρίχνει την τιμή στα 66€ από 71 από 16/6.

Επίσης η seajet εριξε την τιμή στα 49,5 για το απογευματινό ταχύπλοο για παροναξιά. Ταυτόχρονα η άττικα άνοιξε αρκετες οικονομικές στο blue star 1 στα 40,50!

Posted

Από ότι φαινεται η Seajets ρίχνει τις τιμες τις καθημερινες Στα 51 € για Τήνο(59) ,33 για Άνδρο(38) και 61 για Μύκονο(76) στην παρένθεση οι τιμες που ίσχυαν μέχρι τώρα.

στην γραμμή της Ραφηνας με το Superrunner Jet.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...