spiroszante Posted November 4, 2024 Posted November 4, 2024 On 10/22/2024 at 1:16 PM, giordim said: Βάφτηκε με τα νέα σινιάλα; Από την αριστερή μπάντα ναι: Και μία μακέτα για το πώς θα είναι με τα νέα σινιάλα: Πηγή: Ελληνική ακτοπλοία
Metal maniac Posted December 5, 2024 Posted December 5, 2024 Το ανανεωμένο Εύβοια Σταρ τελειώνει τις εργασίες του
Panagia Ekatontapiliani Posted December 5, 2024 Posted December 5, 2024 Χθες πραγματοποίησε ένα δοκιμαστικό
togias_k Posted December 9, 2024 Posted December 9, 2024 Απ'οτι φαίνεται αύριο επιστρέφει στην ενεργό δράση εκτελώντας το απογευματινό δρομολόγιο από Ραφηνα. Τελικά έγινε ανακαίνιση στους εσωτερικους χωρους;
Panagia Ekatontapiliani Posted December 10, 2024 Posted December 10, 2024 Χθες πραγματοποίησε άλλο ένα δοκιμαστικό πιο πετυχημένο από την πρώτη φορά.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 10, 2024 Posted December 10, 2024 Ότι κράτησε λίγα λεπτά την ταχύτητα του και μετά κινήθηκε με μονοψήφια ταχύτητα.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 12, 2024 Posted December 12, 2024 Βλέπω αλλαγές στις ταπετσαρίες των καθισμάτων αλλά δεν ξέρω εάν έχουν γίνει αυτά τώρα. Η φωτογραφία είναι από τη σελίδα South Evia Tours στο Facebook.
Metal maniac Posted January 28 Posted January 28 Εδώ ένα πολύ μικρό βίντεο με το πλοίο (δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο) απλά είπα να το βάλω λόγο ότι το δείχνει με τα νέα σινιάλα και χρώματα του
Panagia Ekatontapiliani Posted February 15 Posted February 15 Συνάντηση με το Εύβοια Σταρ ανοικτά της Ραφήνας με τα νέα σινιάλα του (Olympian Ferries)
togias_k Posted March 31 Posted March 31 Πρόσφατο ταξίδι με το Ευβοια Σταρ, πρώτη φορά μετά την ανακαίνιση. Η είσοδος των επιβατών έχει γίνει αλά Θεολόγος, όσον αφορά τα χρώματα και την οροφή. Τα σαλόνια του πλοίου έγιναν πιο φωτεινά, αν και η επιλογή του πατώματος με βρίσκει αντίθετο, καθώς είναι κάτι σαν μωσαϊκό που δεν ταιριάζει ιδιαίτερα. Οι τουαλετες με απογοήτευσαν, καθως ηταν βρωμικες(με 2 δρομολογια τη μερα) και δεν πρεπει να επεσαν πολλα λεφτα εκει. Overall, πολύ θετικό (και αξιο αποριας) το ότι έπεσαν τόσα λεφτά, όχι μόνο στο ξενοδοχειακό αλλά και στον μηχανολογικο τομέα. Στα της εταιρείας, δυστυχώς το κόστος μετάβασης έχει γίνει δυσβάσταχτο. 12€ ο ναυλος και 27€ το μικρο ΙΧ. Κόπηκε η έκπτωση τριτεκνων, και ο φοιτητικός ναυλος έχει 30% έκπτωση και όχι 50% όπως σε όλη την Ελλάδα. Και σίγουρα δεν βοηθάνε τα 2 δρομολογια την ημέρα τα ΣΚ. Ειδικότερα τον Αύγουστο που είχε 3 δρομολόγια την ημέρα έπεσε και άλλο στις προτιμήσεις των επιβατών. Αφού τώρα είναι εταιρεία, σίγουρα κάπως πρέπει να κινηθεί διαφορετικά, να βάλει έκπτωση στην αυθημερόν μετάβαση κλπ Τώρα, αν μπει το Νήσος Αίγινα που γράφεται, δεν ξέρω από που να πρωτοαρχισω. Ο Άγιος Νεκτάριος που ακούγεται, είναι στα μέτρα της γραμμης σαν δεύτερο πλοιο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now