George Posted September 3, 2006 Posted September 3, 2006 (edited) Δεν βρήκα thread για το συγκεκριμένο βαπόρι ούτε για το ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ όσο κι αν έψαξα γι'αυτό και άνοιξα καινούριο. Ταξίδεψα λοιπόν χθες με το καράβι από τη Ραφήνα για το Μαρμάρι και θα κάνω μια μικρή περιγραφή. Σε γενικές γραμμές το βαπόρι είναι αρκετά συμπαθητικό και θα μπορούσα να πω αυτό ακριβώς που χρειάζεται η γραμμή. Χωρίς ιδιαίτερες πολυτέλειες και τρομερά πράγματα. Από τον καταπέλτη των επιβατών ανεβαίνεις (σ.σ. δεν υπάρχουν κυλιόμενες) σε έναν μικρό χώρο που θεωρείται reception. Ακριβώς αριστερά μπαίνεις σε ένα αρκετά μεγάλο σαλόνι με καναπέδες όπου πρύμα υπάρχουν video games και πλώρα ένα bar. Το συγκεκριμένο σαλόνι είναι αρκετά σκοτεινό λόγω της έλλειψης παραθύρων. Πρύμα υπάρχει και πόρτα που σε οδηγεί στο χώρο του ρεμέτζου. Προχωρώντας πλώρα, βρίσκεις πόρτες που σε οδηγούν στο πάνω ανοιχτό ντεκ και πιο μπροστά ένα ακόμα μικρότερο σαλόνι μπεζ απόχρωσης και πολύ φωτεινό και τέλος λίγο πιο πλώρα ένα Playroom. Το ανοιχτό κατάστρωμα εκτείνεται από πρύμα έως την γέφυρα του πλοίου. Από τις τσιμινιέρες και πίσω υπάρχουν καθίσματα και πάγκοι σκεπασμένοι. Όλοι οι χώροι του πλοίου, εσωτερικοί και εξωτερικοί είναι πεντακάθαροι. Στο ταξίδεμα τώρα, το πλοίο πήγε από 14,9 έως 15,2 κόμβους χωρίς κανένα ιδιαίτερο vibration ή οτιδήποτε άλλο. Την απόσταση Ραφήνα - Μαρμάρι την καλύπτει σε 1 ώρα ακριβώς. Και αν θέλουμε να κάνουμε και μια σύγκριση με το άλλο πλοίο της γραμμής, είναι μακράν καλύτερο. Τέλος και τα δύο βαπόρια βγάζουν τη νύχτα δεμένα στο Μαρμάρι. ΥΓ: (1986, ex-Ferry Tachibana, Orient Star, Star A, Aρτεμησία) Edited February 17, 2018 by Nick the Greek tag
Panagia Ekatontapiliani Posted April 18, 2007 Posted April 18, 2007 Ενδιαφέρον για το πλοίο έδειξε ένας Έλληνας πλοιοκτήτης (έχει ένα βαπόρι τώρα) για να το αγοράσει. Δε πιστεύω όμως ότι θα προχωρήσει μια τέτοια αγοροπωλησία.
JASON1234 Posted June 22, 2007 Posted June 22, 2007 Φωτογραφία από το Μαρμάρι.Την φωτογραφία τη τραβηξα από το λιμάνι του Μαρμαρίου συγκεκριμένα από το ΕΒΟΙΑ
ΓιάννηςΑ340 Posted June 22, 2007 Posted June 22, 2007 Άσχημο καράβι. Σαν κουτί είναι. Καμία χάρη. Πού το Κάρυστος που είχε όλες τις χάρες!!!
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 22, 2007 Posted June 22, 2007 Φ'ιλε Γιάννη δεν είναι και άσχημο καράβι, (εννοείται όμως πως συμφωνώ για τις χάρες του Κάρυστος, αυτό δα έλειπε ). Βάζω και εγώ μία φώτο του στην Ραφήνα, μιας και το καραβάκι αυτό δεν έχει πολλές, και μιας και πιστεύω ότι οι φώτο του φίλου jason1234, λόγω της γωνίας που έχουν τραβηχτεί, το αδικούν.
JASON1234 Posted June 22, 2007 Posted June 22, 2007 Φίλε Σείρειε.Την φωτογραφία την τράβηξα πριν δύο χρόνια.Τότε δεν ήξερα καν το shipfriendsforum και δεν είχα ούτε καν ίντερνετ.Την φωτογραφία την τράβηξα τελείως ερασιτεχνικά.Άμα ήξερα ότι κάποτε θα έμπαινε στο ίντερνετ θα την είχα τραβήξει με μεγαλύτερη προσοχή
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 22, 2007 Posted June 22, 2007 Jason προς θεού, δεν το είπα για να σε προσβάλω. Στον καθένα μπορεί να τύχει να μην έχει καλή γωνία λήψης σε κάποια φώτο, και σε μένα πολλές φορές. Απλά το είπα σχολιάζοντας ότι αδικείται το πλοίο από τις συγκεκριμένες φώτο. Πάντως σου ζητάω συγγνώμη, αν και....
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 4, 2008 Posted October 4, 2008 Δύο φωτογραφίες του ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ στα ανοιχτά της Ραφήνας τον Αύγουστο που μας πέρασε, σε συνάντηση του με το Πηνελόπη Α.
rafina-lines Posted August 26, 2009 Posted August 26, 2009 Σήμερα ανεκτέλεστα τα δύο τελευταία δρομολόγια του ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ. Είχαμε αντικατάσταση από το EUBOEA STAR, και μάλιστα με καθυστέρηση. Λογικά το πλοίο πρέπει να παραμένει Μαρμάρι. Ξέρει κανείς τίποτα??
KARYSTOS Posted August 27, 2009 Posted August 27, 2009 Δεν ανέβαζε στροφές η μια μηχανή γιατί υπήρχε ένα πρόβλημα με κάποιο φωτοκύτταρο. Τετάρτη βράδυ θα έβγαινε για δοκιμαστικό έξω απο το Μαρμάρι. Δεν γνωριζω τα χθεσινα αποτελέσματα...
rafina-lines Posted August 27, 2009 Posted August 27, 2009 Σ'ευχαριστώ πολύ, KARYSTOS. Ήταν πολύτιμες οι πληροφορίες σου! Να σε πληροφορήσω κι εγώ πως το πλοίο έκανε σήμερα όλα του τα δρομολόγια κανονικά. Οπότε μάλλον το δοκιμαστικό χτες πέτυχε. (δεν έχει και AIS βλέπεις, να ξέρουμε τι κάνει...).
KARYSTOS Posted August 30, 2009 Posted August 30, 2009 29/8/09 στο Μαρμάρι. Η κορνίζα.... γύρω είναι από το Ευβοια!
Panagia Ekatontapiliani Posted November 26, 2009 Posted November 26, 2009 Από τις αρχές Νοεμβρίου το Αρτεμίσια είναι δεμένο ένεκα της ετησίας ακινησίας του.
karystos11 Posted December 21, 2009 Posted December 21, 2009 (edited) Tο Αρτεμισία έχει την καλύτερη γέφυρα που είχε ποτέ πλοίο δρομολογημένο για Μαρμάρι & Κάρυστο.Θα μπορούσαν να την ζηλέψουν ακόμα και πλοία που εκτελούν δρομολόγια στον σαρωνικό. Edited December 21, 2009 by karystos11
polmyt Posted December 22, 2009 Posted December 22, 2009 To ΑΡΤΕΜΗΣΙΑ εκτος απο την καλυτερη γεφυρα κατα την αποψη μου ενα απο τα καλυτερα πλοια στο μεγεθος του αυτη τη στιγμη Οι εσωτερικοι του χωροι ειναι αρκετα καλαισθητοι χωρις πολλα πολλα.Παντα περιποιημενο και καθαρο μεσα και εξω.Σιγουρα δεν θα δει κανεις κανα παλατι μεσα αλλα για δρομολογιο μιας ωρας ειναι μια χαρα. Το γκαραζ του μου ειχε φανει καλο για τη γραμμη που κανει.
karystos11 Posted December 22, 2009 Posted December 22, 2009 Η γέφυρα του έχει πολλά εργαλεία όπως joy stick για το bow thruster,τα τιμόνια και τις προπέλες.Σπαστά τιμόνια τύπου becker γυρίζουν 90 μοίρες.Επιπλέον δύο πυξίδες (gyro),δύο αυτόματους πιλότους και ηλεκτρονικό χάρτη.Αξίζει να αναφερθεί τις κονσόλες που έχει με τα χειριστήρια και στις δύο βαρδιόλες όπου περιέχουν δύο ανεξάρτητα τιμόνια και επιπλέον το bow thruster.Ωστόσο για τον chief engineer του Αρτεμισία έχει engine control room ακριβώς πίσω από την γέφυρα εκτός από αυτό που έχει μέσα στο μηχανοστάσιο.Έχει άπαιχτη γέφυρα!!!
margaritis24 Posted December 22, 2009 Posted December 22, 2009 βαλε οτι κ οι εργατες τις αγκυρας ελεχγονται κ απο την γεφυρα
Neptune Posted December 22, 2009 Posted December 22, 2009 Σιγα αυτο γινεται και στο Κεφαλονια :p Προφανως ο λογος για ολα αυτα τα συστηματα ειναι οτι η μανουβρα εκει που δουλευε ηταν one man show λογω της ελαχιστης συνθεσης πληρωματος
karystos11 Posted December 22, 2009 Posted December 22, 2009 Επίσης έχει δύο κύριες μηχανές daihatsu 8 dml-32l,ισχύος 2.206 kw εκάστη και δύο ηλεκτρομηχανές daihatsu x 370 kw και μία emergency 150 kw.Tο γκαράζ είναι χωρητικότητας 125 Ι.Χ. και έχει πρωτόκολλο 630 επιβάτες χειμώνα & καλοκαίρι.Ωστόσο είναι 1498.35 κόρων.Αξίξει επιπλέον να αναφερθούν ο πλοίαρχος cpt. Τάσος Βλάμης και ο Α' μηχανικός Μιχάλης Παπαχατζής.
rafina-lines Posted December 31, 2009 Posted December 31, 2009 Από σήμερα, και το ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ στο AIS. Το καλύτερο δώρο από τον Άγιο Βασίλη για το 2010. Καλορίζικο, καλώς μας ήρθε και πάλι, καλά ταξίδια να έχει, χρόνια πολλά, και καλή χρονιά στο πλήρωμά του! Με το καλό να βγάλει κι αυτή τη χρονιά στο δύσκολο έργο του! ;-)
Panagia Ekatontapiliani Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 Μικρό πρόβλημα με την αγκυρα του είχε σήμερα το Αρτεμισία Πηγη: ΥΟΑΝ & ΥΠΠ Πρωινές ώρες σήμερα, στο λιμένα Ραφήνας, κατά τη διάρκεια χειρισμών απόπλου του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ» Ν.Π. 11295, παρουσιάστηκε αδυναμία άπαρσης των αγκυρών.Με συνδρομή γερανού επετεύχθη η απεμπλοκή τους και το πλοίο απέπλευσε περί ώρα 16.30 αντί της προγραμματισμένης 12.15, για λιμένα Μαρμαρίου, σύμφωνα με το εγκεκριμένο του δρομολόγιο.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 18, 2010 Posted February 18, 2010 Προβλήματα με τη πρόσδεση του Αρτεμισια στο Μαρμαρι σε ένα δρομολόγιο Πηγη: ΥΟΑΝ & ΥΠΠ Η Λιμενική Αρχή Μαρμαρίου, ενημερώθηκε, χθες στις 15.00, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ» Ν.Π. 11295, ότι, λόγω των εργασιών επισκευής της ράμπας στο λιμάνι του Μαρμαρίου, καθίσταται επισφαλής η προσέγγιση του πλοίου στον προβλήτα φορτοεκφόρτωσης πλοίων.Στις 15.30, το πλοίο κατέπλευσε στο λιμάνι του Μαρμαρίου και αποβίβασε με ασφάλεια 90 επιβάτες, ενώ το προγραμματισμένο δρομολόγιο του για Ραφήνα στις 16.15, παρέμεινε ανεκτέλεστο.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 Λοιπόν που λέτε, απόψε το έχω ρίξει στην μελέτη παλαιών αποτελεσμάτων συνεδριάσεων του ΣΑΣ. Και βρίσκω αρκετά είναι η αλήθεια, άξια ενδιαφέροντος . Όπως για παράδειγμα την αίτηση που είχε υποβάλλει η εταιρεία του ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ στο ΣΑΣ που συνεδρίασε την 1/Μαρ/2005 (τις ημέρες δηλαδή που πυρετωδώς προετοίμαζε την έναρξη των εργασιών του και το shipfriends ), για δρομολόγηση του πλοίου στην γραμμή Πειραιά - Αίγινας . Ακόμα πιό ενδιαφέρουσα όμως από την αίτηση, βρήκα την γνωμοδότηση του συμβουλίου.... Κατά πλειοψηφία θετική:α) υπό τον όρο της εκτέλεσης του δρομολογίου των 19:30 από Πειραιά τις ημέρες που αυτό δεν γίνεται από άλλα πλοία και β) σε συνδυασμό με τη δυνατότητα δρομολόγησης του Ε/Γ-Ο/Γ ΕΞΠΡΕΣ ΑΔΩΝΙΣ στη γραμμή ΡΑΦΗΝΑΣ-ΜΑΡΜΑΡΙΟΥ υπό τον όρο της εξεύρεσης από την εταιρεία HFD κατάλληλου χώρου ελλιμενισμού του πλοίου ΕΞΠΡΕΣ ΑΔΩΝΙΣ ώστε να μην διαταράσσεται το πρόγραμμα των πλοίων που ήδη δραστηριοποιούνται στους ανωτέρω λιμένες. Με απλά λόγια, το αίτημα σας εγκρινόμενο ...απορρίπτεται !!!
polmyt Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Οντως το ΑΡΤΕΜΗΣΙΑ ηταν να δρομολογηθει στο Σαρωνικο και μαλιστα οπως μας ειχε ενημερωσει ο φιλος valencay θα επιανε μονο Αιγινα.Λιγες μερες αργοτερα ηρθε και η ειδηση οτι τελικα δεν θα παει Σαρωνικο Δεν πιστευω παντως οτι η αποφαση της εταιρειας του να το κρατησει στο Μαρμαρι ειχε να κανει με το ΕΞΠΡΕΣ ΑΔΩΝΙΣ.Μαλλον κατι αλλο πρεπει να επαιξε
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 ...Δεν πιστευω παντως οτι η αποφαση της εταιρειας του να το κρατησει στο Μαρμαρι ειχε να κανει με το ΕΞΠΡΕΣ ΑΔΩΝΙΣ.Μαλλον κατι αλλο πρεπει να επαιξε Σίγουρα και μπορεί κάτι άλλο να έπαιξε. Εμείς μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε και απλή παράθεση των στοιχείων. Μία μικρή νοικοκυρεμένη εταιρεία, έχοντας δύο πλοία διαθέσιμα (ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ - ΜΑΡΜΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ) για μία γραμμή που ήδη υπάρχει και τρίτο (ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ), πολύ λογικά σκεπτόμενη κάνει αίτηση για δρομολόγηση του ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ στην γραμμή Πειραιάς - Αίγινα, ώστε να παραμείνει στην γραμμή Μαρμαρίου - Ραφήνας (που δεν "σηκώνει" πάνω από δύο πλοία) με το ΜΑΡΜΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ. Η απάντηση σε αυτήν την αίτηση ήταν βέβαια όπως είδαμε, το ότι σε αντικατάσταση του στην γραμμή του Μαρμαρίου, όχι μόνο θα έπρεπε να μπει άλλο πλοίο (άρα ξανά τρία στην γραμμή), αλλά θα ήταν και ένα πλοίο κατά 30-40 μέτρα μεγαλύτερο από τα ήδη υπάρχοντα, και θα έπρεπε βέβαια να τηρηθούν και οι ανάλογες ...προυποθέσεις : β) σε συνδυασμό με τη δυνατότητα δρομολόγησης του Ε/Γ-Ο/Γ ΕΞΠΡΕΣ ΑΔΩΝΙΣ στη γραμμή ΡΑΦΗΝΑΣ-ΜΑΡΜΑΡΙΟΥ υπό τον όρο της εξεύρεσης από την εταιρεία HFD κατάλληλου χώρου ελλιμενισμού του πλοίου ΕΞΠΡΕΣ ΑΔΩΝΙΣ ώστε να μην διαταράσσεται το πρόγραμμα των πλοίων που ήδη δραστηριοποιούνται στους ανωτέρω λιμένες. Πολύ ορθά σκεπτόμενη λοιπόν η εταιρεία του ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ, προτίμησε την παραμονή του πλοίου στο Μαρμάρι, και τον ...ξενιτεμό του ΕΞΠΡΕΣ ΜΑΡΜΑΡΙ στο Λαύριο. Λοιπον ,και μια ειδηση τηs τελευταιαs στιγμηs.Το Αρτεμισια ΔΕΝ παει Αργοσαρωνικο.Παραμενει Ραφηνα. Αντ αυτου το Μαρμαρι Εξ. παει για μετασκευη απο Δευτερα.Το που θα παει αγνωστον.... Υ.Γ. 1 : Να έβλεπα το κατά 30 μέτρα μεγαλύτερο (από το ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ) ΕΞΠΡΕΣ ΑΔΩΝΙΣ να ρεμετζάρει δίπλα στις ψαρόβαρκες, και τι στον κόσμο !!! Υ.Γ. 2 : Να έβλεπα και τρία πλοία δεμένα στην σειρά στο λιμάνι του Μαρμαρίου, να έκανα χαρά μεγάλη !!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now