Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Σε συνέντευξή του στη Ναυτεμπορική, ο πρόεδρος της εταιρίας Μ.Λάμπρος, μιλάει για τις μικρές εταιρίες σε σχέση με τους κολοσσούς Carnival και RCCL.

To πιο σημαντικό είναι η ναυπήγηση 2 πλοίων χωρητικότητας άνω των 1000 επιβατών σε ελληνικό ναυπηγείο.

Αυτό είναι και μια απάντησή μου για το SOLAS 2010, με τα κλασσικά πλοία να παροπλίζονται [αντίο Οcean Monarch, Blue Monarch, Ocean Countess].

O χρόνος θα δείξει για το αν ναυπηγηθούν τα πλοία, αλλά σίγουρα χρειάζεται να ανανεωθούν οι εταιρίες τώρα που οι "μεγάλοι" κάθε χρόνο ενισχύουν την παρουσία τους στην Αν.Μεσόγειο.

Posted

Βρήκα σήμερα αφήσα της Monarch σε βιτρίνα ταξιδιωτικού γραφείου της Γερμανίας με φωτογραφία του Countess:D!

Πολύ προσεγμένη και όμορφη!

Μακάρι να πάει καλά και να τραβήξει κόσμο απο κεντρική Ευρώπη:mad:.

Posted

Πάντως στην σελίδα της εταιρίας υπάρχει ανακοίνωση για προσφορές.

Γενικά βλέπουμε ότι και οι δύο εταιρίες προσπαθούν να κάνουν το προϊόν τους ελκυστικό για τους Έλληνες. Θα ήταν ενδιαφέρον αν στο τέλος της σαιζόν έβγαζαν και μία ανακοίνωση με την κίνηση σε Έλληνες επιβάτες.

Απορία για όποιον γνωρίζει:

Τιμές gross που λέει στην ανακοίνωση, τί είναι?

  • 1 month later...
Posted

Κοινωνική προσφορά από την Monarch Classic Cruises

Πηγη www.portnet.gr

Η ελληνική εταιρεία κρουαζιερών “Monarch Classic Cruises” συμμετέχοντας στην προσπάθεια για την ανακούφιση των πυροπαθών της χώρας μας, ανακοινώνει ότι προτίθεται να φιλοξενήσει( κατά την εφετινή ή την προσεχή περίοδο) σε κρουαζιέρες τριών ή τεσσάρων ημερών στο Αιγαίο, παιδιά των οικογενειών που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαϊές, δίνοντάς τους την ευκαιρία να αλλάξουν περιβάλλον, εικόνες και παραστάσεις. Τα παιδιά, ηλικίας από 6 μέχρι 17 ετών, μπορούν να συνοδεύονται από τους γονείς τους.

Για πληροφορίες: τηλ.2111002020

  • 1 year later...
Posted

Εκτός από αυτό, για τη νέα σαιζόν φαίνεται ότι η εταιρία θα προσφέρει και τα 2 εναλλακτικά 3ήμερα (σε συνεργασία με την GSC μήπως???) όπως και η Louis αλλά και ότι κόβει τις προσεγγίσεις σε Κων/πολη αφού η νέα 7ήμερή της μας μεταφέρει σε πιο ζεστά μέρη (Π.Σάιντ, Αγ. Τόπους, Λεμεσσό, Αττάλεια και από Ελλάδα Σαντορίνη και Μύκονο)

Δεν ακούγεται άσχημο...

  • 1 month later...
Posted

Εδώ και καιρό έχει ακουστεί ότι θα φέρει δυο πλοία η Modern Classic Cruises (ex Monarch Classic Cruises), για να αντικαταστήσει τα παλιότερα της που θα έχουν πρόβλημα με τη συνθήκη Στοκχόλμης το 2010.

Αλλά μια διεξοδική ανάγνωση στα νέα της εταιρείας, λέει:

It is with great pride, that Modern Classic Cruises in partnership with Vision Cruises can announce the employment of the luxurious M/V VISION STAR for the 2009 Aegean Cruise season.

Με αλλα λογια μια συνεργασια με τη Vision Cruises, που θα πραγματοποιηθεί με τη δρομολόγηση του VISION STAR στο Αιγαίο.;)B)

Αλλά πλοία που έχει η Vision Cruises είναι τα γνωστά μας Princess Daphne, το Vision Star, το Vision Athena & το Princess Daphne ex Ocean Monarch

Posted

πρόκειται δηλαδη στην ουσία για τον εξάδελφο Ποταμιάνο εκ Πορτογαλίας ορμόμενο, και άρα μιλάμε για συνεργασία μεταξύ τους συν τον Κολλάκη.

Ενδιαφέρον..

Posted

Να αναφέρουμε για την ιστορία ότι η εταιρία έγινε "Modern" από "Μonarch", μετά από προσφυγή στη δικαιοσύνη της Monarch Airlines.

Posted
Εκτός από αυτό, για τη νέα σαιζόν φαίνεται ότι η εταιρία θα προσφέρει και τα 2 εναλλακτικά 3ήμερα (σε συνεργασία με την GSC μήπως???)

Μάλλον κάτι τέτοιο παίζει..

Posted

Οπότε μένει το "The Aegean Pearl", πίσω στην αποκλειστική εκμετάλευση της Louis?

Ποιός περίμενε πάντως πριν 2-3 χρόνια ότι η GSC θα είχε τη χρήση ενός τέτοιου πλοίου.

Μια γενική παρατήρηση που έχω να κάνω και πάει όχι μόνο στις εταιρίες κρουαζιέρας, αλλά και στις ακτοπλοϊκές, πότε θα σταματήσει ο επίναυλος καυσίμου? Οι ξένες εταιρίες ήδη τον έχουν καταργήσει, προσπαθώντας να μειώσουν τις τιμές των εισητηρίων...

Posted

Ίσως αυτό πρέπει να γίνει ένα ξεχωριστό θέμα συζήτησης, δηλ. ποιές εταιρείες έχουν ακόμα επίναυλο καυσίμου...

Posted

Aν τα καταφερει καλα με τους πειρατες :rolleyes: θα ειναι στον Πειραια στις 2 Φεβρουαριου, Πλοιαρχος ειναι προγραμματισμενος να αναλαβει παλιος κρουαζιερας απο το νησι των Φαιακων

Posted

Ψάχνοντας για νεότερα στο site της εταιρίας, παρατηρούμε ότι άλλαξε για μια ακόμα φορά όνομα, σε Meditteranean Classic Cruises, όνομα κατά τη γνώμη μου πιο ταιριαστό για το προϊόν της εταιρίας.

Άγνωστο ακόμα γιατί έχει εξαφανιστεί απο το στόλο της το Blue Monarch. Άραγε ποιό πλοίο θα αναλάβει τα 7ήμερα?

Posted

Το πρόβλημα είναι μήπως έχει μπλεξίματα με την MSC με αυτη την αλλαγη.Αν και για το 7ημερο ακόμη ψαχνονται για το ποιο θα είναι το βαπόρι.

Posted

Πάντως όποιος περάσει έξω απ'τα γραφεία της εταιρείας θα δεί ότι φέρει ακόμα την αρχική ονομασία της, δηλαδή Monarch Classic Cruises!!

  • 3 weeks later...
Posted

Στο site της εταιρίας μπορούμε να δούμε και τον Ερμή με το Aegean Glory τα οποία θα κάνουν μονοήμερες κρουαζιέρες.Ας ελπίσουμε ο Ερμής να πάρει ακόμη μια ευκαιρία αν και εμένα μου φαίνεται πού δύσκολο.Επίσης αναφέρεται ότι θα ανακοινωθεί ακόμη ένα πλοίο το οποίο όμως δεν αναφέρεται που θα δρομολογηθεί.

  • 2 weeks later...
Posted

Τα επιβατηγα πλοια που εκτελουν ταξιδια με λιμανι αφετηριας τερματισμου ωφειλουν κατα την απαιτηση των ναυτικων σωματειων να εχουν μερος του πληρωματος τους απο την χωρα υποδοχης, το οποιο να ειναι ασφαλισμενο σε αυτη.

Ετσι γινεται μεχρι τωρα και καλως γινεται, ενα βεβαια το πλοιο σηκωσει σημαια τοτε ουτως η αλλως οι ναυτικοι του ειναι συμβεβλημενοι με το ΝΑΤ.

Posted
Από σήμερα στο site της εταιρίας και το Athena το οποίο θα κάνει τις 7ήμερες κρουαζιέρες.

Aν δεν κάνω λάθος, μιλάμε για το ΑΤHENA της Vision Cruises, σωστά ???

Εντάσσεται μαζί με το VISION STAR (Superstar Gemini) στα δύο πλοία που μας ανέφερε ο Π100 ή είναι μία τρίτη κίνηση της εταιρείας ??? Η ερώτηση μου έχει να κάνει με την ηλικία του ATHENA, εκτός βέβαια αν το πλοίο έχει εναρμονιστεί με την συνθήκη της Στοκχόλμης.

Εδώ και καιρό έχει ακουστεί ότι θα φέρει δυο πλοία η Modern Classic Cruises (ex Monarch Classic Cruises), για να αντικαταστήσει τα παλιότερα της που θα έχουν πρόβλημα με τη συνθήκη Στοκχόλμης το 2010.
Posted
Τα επιβατηγα πλοια που εκτελουν ταξιδια με λιμανι αφετηριας τερματισμου ωφειλουν κατα την απαιτηση των ναυτικων σωματειων να εχουν μερος του πληρωματος τους απο την χωρα υποδοχης, το οποιο να ειναι ασφαλισμενο σε αυτη.

Ετσι γινεται μεχρι τωρα και καλως γινεται, ενα βεβαια το πλοιο σηκωσει σημαια τοτε ουτως η αλλως οι ναυτικοι του ειναι συμβεβλημενοι με το ΝΑΤ.

Dhladh einai sigouro oti kai ta 2 ploia 8a sumperilhf8oun sto Nat e...Auta einai polu kala nea gia tous ellhnes nautikous an me to kalo isxusei,mias kia opws blepw sto site se 2 mhnes to ploio arxizei krouazieres

Posted
Στο site της εταιρίας μπορούμε να δούμε και τον Ερμή με το Aegean Glory τα οποία θα κάνουν μονοήμερες κρουαζιέρες.

Η προσθήκη του Hermes στο στόλο της Meditteranean Classic Cruises, μπορεί να έχει σχέση ότι το πλοίο άνηκε στο Ποταμιάνο (μάζωξη των Ποταμιανων).

Μήπως όμως η προσθήκη του Aegean Glory, έχει σχέση με τη φήμη που είχα αναφέρει για πιθανή πώληση του πλοίου??:confused:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...