Nick the Greek Posted May 29, 2020 Posted May 29, 2020 Μόλις είπε "μόλα όλα" ο πλοίαρχος του Blue Star Delos στη Μύκονο, από όλο το άδειο λιμάνι, για κάποιο λόγο έβαλαν το πλοίο στην 3, στο σημείο δηλαδή με το λιγότερο διαθέσιμο χώρο. Κάποιος λόγος φαντάζομαι θα υπάρχει αλλά δε μπορώ να τον κατανοήσω. Έβγαλε 100+ επιβάτες, καμιά 60αριά ΙΧ και 8 φορτηγά. Κατά τα άλλα το μοτορσιπάκι Μαστρονίκος ξεφορτώνει οικοδομικά υλικά, με άλλα 3 πλοία να περιμένουν στη ράδα τη σειρά τους. Είναι τα Κάπτεν Διαμαντής, Καλλιόπη Κουμιανού και Ζενίθ Αγίας Πετρ.. έεεε Βόλου.
mytilene Posted May 29, 2020 Posted May 29, 2020 Εν τω μεταξύ η θέση εκεί στα μοτορσιπάκια ΔΕΝ αδειάζει ποτέ,φεύγει το ένα πέφτει το άλλο.Ανεβαίνει η οικοδομή λογικά.
hayabusagr Posted May 29, 2020 Posted May 29, 2020 8 hours ago, mytilene said: Εν τω μεταξύ η θέση εκεί στα μοτορσιπάκια ΔΕΝ αδειάζει ποτέ,φεύγει το ένα πέφτει το άλλο.Ανεβαίνει η οικοδομή λογικά. πλωτό εργοτάξιο εινα το νησί και ακομη και εργασίες του δήμου που θα μπορούσαν να έχουν γίνει μέσα στο lockdown (όπως πχ η αποκατάσταση του πλακόστρωτου στο Γυαλό) δεν εγιναν και τρέχουν τώρα.
proud_ionian Posted May 29, 2020 Posted May 29, 2020 μα δεν ειχαν απαγορευτει οι οικοδομικες δραστηριοτητες στο νησι, κατα τη διαρκεια του lockdown?
mytilene Posted May 30, 2020 Posted May 30, 2020 Ενδιαφερουσα αφιξη σημερα του BLUE CARRIER 1 αξημέρωτα στη ΜΥΚΟΝΟ:!!!!!Nick ετοιμάσου😄
Nick the Greek Posted May 31, 2020 Posted May 31, 2020 Σε επιφυλακή ρε, τι λές τώρα, εφαρμόζω Σχέδιο Ξενοκράτης Ο Καπετάν Χρήστος έριξε καταπέλτη στη Μύκονο στις 2140 το βράδυ του Σαββάτου, προερχόμενος από Ελευσίνα - Σύρο - Τήνο. Δεν είχε κανένα φορτηγό στο επάνω γκαράζ, σχεδόν γεμάτο όμως το κάτω. Όταν δεν έχει φορτίο στο επάνω ο καταπέλτης στρώνει καλά. Εκφόρτωση 2 μονά φορτηγά, 4 επικαθήμενα βυτία και 6 νταλίκες. Υποπτεύομαι πως το πλοίο πάει κι αλλού μετά, μια και βγήκαν 4 βυτία με σκοπό να ξαναμπούν όταν επιστρέψουν τα βυτία της Μυκόνου ώστε να γίνει διαφορετική διάταξη στο γκαράζ για τον επόμενο προορισμό. Τελικά τα βυτία επέστρεψαν στις 0130 και το πλοίο έλυσε κάβους για τη Σύρο και μετά για Σίφνο. Δεν ξέρω αν έχει ξαναπάει Σίφνο το συγκεκριμένο. Ο Μπλέ Κουβαλητής 1 όντως έφτασε στη Μύκονο στις 0250 κατάφορτος. Για να μην το πολυλογώ, όλο το πάνω γκαράζ, το μισό πλοίο βασικά ήταν για τη Μύκονο με το κοντέρ τελικά να γράφει 2 ημιφορτηγά και 39 νταλίκες εκφόρτωση, ενώ μία νταλίκα φορτώθηκε στο πάνω γκαράζ, υποψιάζομαι με προορισμό τον Πειραιά. Το πλοίο απέπλευσε στις 0430 για τη Νάξο, έκατσε δηλαδή πάνω από μιάμιση ώρα. Με τα επικαθήμενα όμως όλα σχεδόν στο πάνω γκαράζ και με τις ιδιαιτερότητες που αυτό συνεπάγεται, ήταν λογικό να πάρει τόση ώρα.
mytilene Posted May 31, 2020 Posted May 31, 2020 ΜΥΚΟΝΟ ΝΑΞΟ ΠΑΡΟ για να χαλαρώσει τα συμβατικά έκανε.Ευχαριστούμε πολύ NICK για την μεταμεσονύχτια ανταπόκριση.....ΝΑΞΟ ΠΑΡΟ δεν άντεξες ε???😄😄
Nick the Greek Posted June 3, 2020 Posted June 3, 2020 1 hour ago, Superfast VI said: Μετά από πολύ καιρό πρώτη μέρα με δύο πρωινές αφίξεις από Ραφήνα, δύο επανεκκινήσεις ουσιαστικά, του Superferry και του FF Andros. Στην πρώτη μέρα λοιπόν για το Andros είχαμε 3 νταλίκες και 25+ ιχ και για το Superferry 1 νταλίκα 2 βανακια και 31 ιχ. Από επιβάτες όχι και πάρα πολλά πράγματα και για τα δυο. Ανάλογη εικόνα και στη Μύκονο. Λίγα πράγματα από επιβάτες και στα 3 πλοία, πολλά περισσότερα τα φορτηγά στο Fast Ferries Andros, πολλά περισσότερα τα ΙΧ στο Superferry.
mytilene Posted June 3, 2020 Posted June 3, 2020 (edited) Όσο μπόρεσα είδα κινήση και από τα 3 λιμάνια της ΑΤΜ και στα 2 πλοία.Πιστεύω ψιλο-ξεκάθαρα φαίνεται η ''μοιρασιά'' ΙΧ-επιβάτες GSF / Φορτηγά FAST. ΣΗΜ:Αρκέτα ιχ έβγαλε και το BS PAROS σήμερα στη Μύκονο Edited June 3, 2020 by mytilene
Nick the Greek Posted June 4, 2020 Posted June 4, 2020 Στις 1325 σήμερα εριξε καταπέλτη το BS Paros στη Μύκονο, 6 ώρες ταξίδι, όσο και το Ναιάς ΙΙ κάποτε. Από πεζούς επιβάτες είχαμε καμιά 40αριά, 20 δίκυκλα, 50ΙΧ, 1 ημιφορτηγό και 8 νταλίκες. Από φόρτωση ελάχιστους επιβάτες, 9 ΙΧ, 2 μονά φορτηγά και 5 νταλίκες. Αναχώρηση 1420 για Τήνο - Σύρο - Πειραιά.
Nick the Greek Posted June 5, 2020 Posted June 5, 2020 Πρώτο πλοίο του αποψινού βραδυνού τρένου με φόντο το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, ήταν το Σουπερφέρρυ ΙΙ που εκφόρτωσε καμιά 50αριά ΙΧ, 100 επιβάτες και 3 νταλίκες. Με επιφύλαξη τα παραπάνω νούμερα γιατί είχα κι άλλες ασχολίες. Μετά είχαμε το πρώην Νήσος Μύκονος στις 2155 που έβγαλε καμιά 120αριά επιβάτες, 30 ΙΧ και μία νταλίκα με άμεση αναχώρηση για Ικαρία και Σάμο. Στις 2215 έριξε καταπέλτη στη Μύκονο και το Καπετάν Χρήστος, παραδόξως στην 5 της Μυκόνου. Προφανώς δοκιμάζουν που μπορεί να στρώσει καλύτερα ο καταπέλτης ή απλά ήθελαν να βρίσκεται το πλοίο μακριά από τα υπόλοιπα ferries που αναμένονταν. Κάτω γκαράζ πρέπει να ήταν γεμάτο ενώ φαίνονταν 2 μόνο φορτηγά στο πάνω. Από κίνηση 5 επικαθήμενα, 1 μονό βυτίο και 3 επικαθήμενα βυτία. Φόρτωση 2 επικαθήμενα, επιστροφή των άδειων βυτίων και αναχώρηση στις 0120, το κόβω να πηγαίνει για τη Σύρα. Να περάσει ο επόμενος. Είναι ο Θεολόγος Π που κατέπλευσε στη θέση 1 στις 2240 και εκφόρτωσε περίπου 100 επιβάτες, 40 ΙΧ, 1 ημιφορτηγό και 15 επικαθήμενα. Το πλοίο ανεχώρησε στις 2315 έχοντας φορτώσει περίπου 15 επιβατες, 25 ΙΧ, 2 ημιφορτηγά και 4 επικαθήμενα με προορισμό τη Ραφήνα. Τέλος είχαμε το Fast Ferries Andros που έριξε καταπέλτη στην 1 του Τούρλου στις 2340. Λίγα πράγματα από κίνηση, τελευταίο πλοίο της ημέρας άλλωστε. Έβγαλε καμιά 70αριά επιβάτες και 27 ΙΧ ενώ φόρτωσε 2 επικαθήμενα σιλοφόρα και 2 ΙΧ αποπλέοντας στις 2355 κατ' ευθείαν για τη Ραφήνα.
margaritis24 Posted August 16, 2020 Posted August 16, 2020 Κατεβασμα απο μεστα σιγρι για το πλοιο εβγαλε καμια 20 ατομα στη μυκονο κ 6 ι.χ. Πηρε γυρω στα 150 ατομα χωρις να εχει ανοιξει καταπελτακη τους εβαλε μεσα στο γκαραζ 5 ψυγεια κ 2 χωματουργικα κ 12 ι.χ.
Nick the Greek Posted August 19, 2020 Posted August 19, 2020 Προσέγγιση Τάλως σήμερα στη Μύκονο κατά τις 1630, το πλοίο περίμενε να αναχωρήσει το WC Jet για λόγους ασφαλείας κατά τα φαινόμενα, αφού θα φόρτωνε βυτία. Έτσι και έγινε, ο Τάλως αναπόδισε μόλις έφυγε το WC Jet και φόρτωσε 2 μονά βυτία στο πάνω γκαράζ και 3 επικαθήμενα στο κάτω, αναχωρόντας άμεσα για τον Πειραιά. Τώρα πέστε μου εσείς ποιός κανονισμός είναι αυτός που επιτρέπει πχ στο Champion Jet 2 να παίρνει καύσιμα φορτωμένο με επιβάτες και οχήματα και το βυτίο δίπλα στον καταπέλτη, ενώ ο Τάλως δεν μπορεί να φορτώσει άδεια βυτία με την παρουσία και μόνο άλλου επιβατηγού στο ίδιο λιμάνι. Και σε ένα λιμάνι όπως η Μύκονος με 7 θέσεις, που θα μπορούσε το ταχύπλοο να έχει πάει στην 7 και το Τάλως στην 1 ή ανάποδα... Και Μπλέ Κουβαλητή 1 είχαμε σήμερα στη Μύκονο με άφιξη 1800 από Βαθύ - Νάξο - Πάρο. Φόρτωση 5 νταλίκες και φύγαμε για τελικό. Ομολογώ πως για να κάνει τέτοια προσέγγιση, θα περίμενα καμιά 20αριά κομμάτια, όχι μόνο 5.
Nick the Greek Posted August 22, 2020 Posted August 22, 2020 Προσέγγιση του Νέαρχου χθές κατά τις 0300 στη Μύκονο προερχόμενο από Πειραιά - Σύρο - Τήνο και με προορισμό τη Σαντορίνη. Εκφόρτωση 2 επικαθήμενα βυτία και φύγαμε.
proud_ionian Posted September 7, 2020 Posted September 7, 2020 On 8/26/2020 at 10:56 PM, Nick the Greek said: Άραγε ποιός θα πηγαίνει στην πλαγιοδέτηση για διανυκτέρευση? Το Φέρρυ που θα έρχεται πρώτο, ή ο Θεολόγος που έχει τη θέση ρεζερβέ όλα αυτά τα χρόνια? αποψε παντως το ferry κοιμηθηκε στο κρεβατι (πλαγιοδετηση) και ο θεολογος στον καναπε
margaritis24 Posted September 7, 2020 Posted September 7, 2020 Μια μια θα το πανε γιατι σημερα ειναι αναποδα
Nick the Greek Posted September 30, 2020 Posted September 30, 2020 Τελευταία μέρα του Σεπτεμβρίου σήμερα και αρκετή πρωινή κίνηση στο λιμάνι της Μυκόνου. Το Θεολόγος Π στο γνωστό του δρομολόγιο των 0735 για Τήνο - Άνδρο - Ραφήνα πολύ ήσυχο κατά τις 0730 έχοντας ήδη φορτώσει αρκετά φορτηγά(πολλά από αυτά από το προηγούμενο βράδυ ίσως) και αναχωρώντας στην ώρα του με τον Μάκη Σκιαδά να ανταποδίδει τα σφυρίγματα του Κώστα Βελαλόπουλου. Ο τελευταίος βρισκόταν στα χειριστήρια του Ιωσήφ Κ του οποίου την ίδια ώρα είχαμε την πρώτη άφιξη στη Μύκονο προερχόμενο από Ρόδο και Κώ. Στην ώρα του το πλοίο(0730), φόρτωσε μόλις 3 βυτία και απέπλευσε στις 0750 για τον Πειραιά. Αξιοσημείωτο πως περίμενε την ώρα, ανεξάρτητα αν δεν είχε άλλη φόρτωση. Αργό στη μανούβρα το πλοίο, ή τέλος πάντων ο κάπτα-Κώστας το μαθαίνει ακόμα και το πάει πολύ συντηρητικά, έδεσε με αριστερή στροφή στην 2 της Μυκόνου. Από κίνηση είχε περίπου 20 βυτία στο επάνω γκαράζ, πράγμα που σημαίνει πως σίγουρα θα είχε αρκετά κομμάτια και στο κάτω. Συνολικά πιθανολογώ πως θα έχει 40-45 κομμάτια για τον Πειραιά. Την ίδια ώρα στην 6 του λιμανιού βρισκόταν και το Καπετάν Χρήστος που είχε καταπλεύσει στις 0300 προερχόμενο από Ελευσίνα - Άνδρο - Σύρο. Είχε ξεκινήσει να φορτώνει αφού είχαν επιστρέψει σε αυτό τα βυτία που ανεφοδίασαν τα βενζινάδικα και το αεροδρόμιο του νησιού, είδα να φορτώνει καμιά 10αριά κομμάτια όσο ήμουν εκεί. Αρκετά μπελαλίδικη φόρτωση με το πλοίο να σκαμπανεβάζει αρκετά κατά διαστήματα σαν αποτέλεσμα δυτικού ανέμου 3-4 που φύσαγε νωρίτερα σήμερα στη Χώρα Μυκόνου και με τον μικρό κυματισμό να χτυπάει ζωντανός στο πλάι του Καπετάν Χρήστος. Χαρακτηριστικό πως υπήρχε μέλος του πληρώματος που παρακολουθούσε όλα τα βυτία όταν περνούσαν την κούρμπα του καταπέλτη με το γκαράζ, ώστε να βεβαιωθεί πως δεν θα έβρισκαν κάτω. Το πλοίο είχε 2 βυτία στο πάνω γκαράζ ενώ σχεδόν γεμάτο ήταν και το κάτω με τα βυτία να μπαίνουν στις κεντρικές γραμμές φόρτωσης από ένα μικρό άνοιγμα που σχημάτιζαν οι νταλίκες που ήταν φορτωμένες μέχρι έξω στις πλαινές γραμμές φόρτωσης. Νόμισα πως διέκρινα ένα μουσαμά Ναξιώτικης μεταφορικής και δεν έκανα λάθος, το πλοίο ανεχώρησε στις 0820 με προορισμό τη Νάξο όπου και βρίσκεται αυτήν τη στιγμή. Τελευταία σημερινή άφιξη το φορτηγάκι Πάντιμος(κατά το "πάντιμον και μεγαλοπρεπές ονομά Σου" που λένε στην εκκλησία) προερχόμενο από Τσιγγέλι και φορτωμένο μάλλον με οικοδομικά υλικά. Νομίζω περιμένει να φύγουν τα μεσημεριανά φέρρυ για να δέσει στο μπαστούνι δυτικά(θέση 6.5) και να ξεκινήσει εκφόρτωση.
Nick the Greek Posted November 10, 2020 Posted November 10, 2020 (edited) Στις 0023 απόψε έριξε καταπέλτη στην 1 της Μυκόνου ο Μπλέ Κουβαλητής 1, στις 0051 τον πήρε πάνω και ανεχώρησε με προορισμό την Κώ. Δεν μπήκε στον κόπο να ανοίξει τη φρακτή του κυρίως γκαράζ γιατί οι 10 νταλίκες και το 1 μονό φορτηγό που είχαν φορτωθεί με προορισμό τη Μύκονο, βρίσκονταν όλα στο επάνω γκαράζ. Edited November 10, 2020 by Nick the Greek
Nick the Greek Posted November 13, 2020 Posted November 13, 2020 Στις 2100 έριξε καταπέλτη στη Μύκονο απόψε το πρώην Νήσος Μύκονος με αδιάφορη δεξιά στροφή, προερχόμενο από Πειραιά και Σύρο. Σχεδόν γεμάτο το γκαράζ, χωρίς να έχει ρίξει πατάρια προφανώς. Απεβίβασε περίπου 15 νοματαίους, 2 ΙΧ, ένα δίκυκλο και 4 νταλίκες. Η φόρτωση ήταν 2 ΙΧ και 1 δίκυκλο και απέπλευσε στις 2115 για Ικαρία και Σάμο.
Nick the Greek Posted November 20, 2020 Posted November 20, 2020 Το αποψινό πέρασμα του Νήσος Μύκονος από τη Μύκονο καθ' οδόν πρός Ικαριά και Σάμο, έφερε 7-8 επιβάτες, 5 ΙΧ και 9 νταλίκες.
Nick the Greek Posted December 16, 2020 Posted December 16, 2020 Ήταν 8 τα μποφώρ απόψε στη Μύκονο και ο Μπλέ Κουβαλητής 1 δεν τα βρήκε καθόλου εύκολα τα πράγματα, έριξε πάντως καταπέλτη στην 1 της Μυκόνου προερχόμενος από τον Πειραιά στις 2345. Στην ημίωρη παραμονή του(στην οποία το πλοίο φανερά σκαμπανέβαζε) δεν άνοιξε το κυρίως γκαράζ αλλά εκφόρτωσε 14 νταλίκες από το πάνω γκαράζ, αποπλέοντας με προορισμό την Κώ και τη Ρόδο. Λίγη ώρα αργότερα(στις 0100) είχαμε και το Καπετάν Χρήστος προερχόμενο κατ' ευθείαν από Ελευσίνα. Περίεργη μανούβρα, ξεκίνησε να γυρνάει έξω από την 1 για να πέσει τελικά στην 4 κι αφού οι καβοδέτες πρός στιγμήν νόμιζαν πως θα πέσει στην 3. Γενικά όσες φορές το έχω δεί με καιρό, δυσκολεύεται αρκετά στη μανούβρα, έδεσε μετά κόπων και βασάνων και σκαμπανέβαζε πολύ αισθητά όσο ήταν δεμένο. Άδειο από πάνω, γεμάτο όλο το κάτω γκαράζ απ' όσο είδα. Από κίνηση για Μύκονο είχαμε 1 μονό βυτίο, 1 επικαθήμενο βυτίο και 6 νταλίκες, μέχρι τις 0200. Νομίζω τώρα αναμένει τα άδεια βυτία και μετά θα κατηφορίσει για τη Νάξο.
Nick the Greek Posted December 18, 2020 Posted December 18, 2020 On 10/6/2020 at 1:58 PM, Nick the Greek said: Αυτοί που ξέρουν πάνω στο νησί και πάνω στα πλοία, λένε πως η κατάσταση είναι απείρως χειρότερη απ΄ ότι φαίνεται εξωτερικά μια και η προβλήτα έχει υποστεί εκτεταμμένη υποσκαφή σαν αποτέλεσμα της πολυετούς εγκατάλειψης και διαχρονικού καθαρισμού της μύτης των εγκληματικά ανευθύνως υπευθύνων για τη συντήρηση του λιμανιού(με λένε Λιμενικό Ταμείο Μυκόνου). Και φοβούνται πως μπορεί να έχουμε ακόμη και ατυχήματα κατά τη διαδικασία φορτο-εκφόρτωσης των πλοίων. Όσο βλέπω τον τελευταίο καιρό το Μύκονος, πέφτει συνέχεια στη θέση 2 και υποψιάζομαι πως το γεγονός ότι δεν πέφτει στην 1 έχει σχέση με το παραπάνω. Έτσι κι απόψε, το πλοίο έδεσε στις 2115 στη Μύκονο και εκφόρτωσε λίγους επιβάτες, 8 ΙΧ και 3 νταλίκες. Από φόρτωση 14 ΙΧ και άμεσος απόπλους για την Ικαριά.
Nick the Greek Posted December 29, 2020 Posted December 29, 2020 Άφιξη του Μύκονος στο ομώνυμό του νησί κατά τις 2100 απόψε, προερχόμενο από Πειραιά και Σύρο, εμφανές το σουελάκι μέσα στο λιμάνι. Από κίνηση είχαμε 7 ΙΧ και 3 νταλίκες εκφόρτωση, 2 ΙΧ φόρτωση και αναχώρηση για Ικαριά στις 2115.
Nick the Greek Posted December 31, 2020 Posted December 31, 2020 Η τελευταία άφιξη του 2020 στη Μυκονάρα, ήταν η Μυκονάρα! Μόλις σήκωσε καταπέλτη για Σύρο - Πειραιά βγάζοντας 1 ΙΧ και 2 επιβάτες και φορτώνοντας 3 ΙΧ από τη Μύκονο. Αναχώρηση από τη Σύρο έχει στις 2355, ταλαιπωρία για όλους το αποψινό δρομολόγιο. Ναυτικοί, πράκτορες, λιμενικοί..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now