Sf_X Posted May 14, 2015 Posted May 14, 2015 Η Λαταρα ειναι αλλη μια αποδειξη οτι τα πλοια πρεπει να φευγουν οσο ακομα ειναι στα καλα τους για να τα θυμουνται ολοι οι επιβατες με νοσταλγια και οχι να λενε''επιτελους ξεκουμπιστηκε''οπως λενε στα Χανια. Και ου μόνον... Η ζημιά έχει γίνει αφού η εταιρεία πάντα έδειχνε στους Χανιώτες ότι τους έχει "σίγουρους" με τον ένα η τον άλλο τρόπο... Για αυτό και τα σχόλια αγάπης κάτω απο το social update στην επίσημη σελίδα της στο θέμα της ναύλωσης του Έλυρος εν μέσω του καλοκαιριού...
redhellgr Posted June 10, 2015 Posted June 10, 2015 Να τονίσουμε βέβαια ότι όλα αυτά που κάνει η ΑΝΕΚ είναι δυνατά λόγω της ύπαρξης των Κρήτη Ι & ΙΙ . Πόσες φορές έχει "ξελασπώσει" ή έχει κάνει αρπαχτή η εταιρεία λόγω της υπάρξης των δίδυμων? έχω χάσει πλέον το μέτρημα. Ίσως τελικά να ήταν πράγματι τα "best buy for revenue" πλοία που έχει εντάξει στον στόλο της ever... Από το 2004-5 όμως έχει να τα "αγγίξει" . Και δυστυχώς φαίνεται...
proud_ionian Posted June 22, 2015 Author Posted June 22, 2015 χτες ηταν να γινει ΓΣ, αλλα δεν βγηκαν τα κουκια. επομενη ημερομηνια, 22/7
MILTIADIS Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 Δεν ηταν θεμα μη απαρτιας η αναβολη αλλα αποφαση των μετοχων.Μου μυριζει οτι θα θεσουν θεμα ΑΜΚ γι αυτο την πηγαν πισω..
Sf_X Posted June 30, 2015 Posted June 30, 2015 Πάλι κρέμασε η ΑΝΕΚ τους ναυλωτές... Δεν ήξερε που ψώνιζε η Algerie μιας και είχε την Αριάδνη τόσα συνεχόμενα καλοκαίρια...
MILTIADIS Posted June 30, 2015 Posted June 30, 2015 Ποια να είναι αυτή η τρίτη εταιρεία;Η go in Sardinia? Απ οσο γνωριζω η Ανεκ αυτη την περιοδο εχει διαφορες με την go in sardinia ενω εκρεμουσε και η αποφαση της διαιτησια του Λονδινου με τον Γκριμαλντι για το θεμα της hsw.Αρα-λογικα-ενας απο τους 2 εμπλεκεται αν και πιστευω κι εγω οτι ειναι οι πρωτοι!
Sf_X Posted June 30, 2015 Posted June 30, 2015 Με την SNCM για το θέμα της πρόωρης αποχώρησης του Βενιζέλου, έχει λήξει το θέμα?
polmyt Posted June 30, 2015 Posted June 30, 2015 Εμενα το αυτι μου παλι ακουσε ότι παραδοσιακος εφοπλιστης βρισκεται πισω από την συντηρητικη κατασχεση του πλοιου και η πηγη είναι πολύ αξιοπιστη
Panagia Ekatontapiliani Posted July 1, 2015 Posted July 1, 2015 Ο μοναδικός παραδοσιακός εφοπλιστής που να είχε πάρε δώσε με την ΑΝΕΚ ήταν ο Κώστας Αγαπητός που είχε ναυλωμένα παλιότερα τα Ro-Ro του στην ΑΝΕΚ-Sea Star, οπότε πιθανόν να έχει εκκρεμότητες με αυτούς από εκείνη τη περίοδο
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted July 1, 2015 Posted July 1, 2015 Να κάνω μια ερώτηση σχετικά με την κράτηση του πλοίου. Ο όποιος εφοπλιστής που κάνει κατάσχεση μπορεί να την πραγματοποιήσει και σε κάποιο απο το πλοία που λειτουργούν εντος Ελλάδας η' ηταν σκόπιμη η κράτηση του πλοίου στη Μασσαλία, προκειμένου να υπάρξουν προβλήματα αφου σίγουρα η Algerie ferries θα εγείρει απαιτήσεις απο τις συνεχείς ακυρώσεις των δρομολογίων ; Γνωρίζουμε βέβαια το προηγούμενο με τις ακυρώσεις των δρομολογίων του Ολύμπικ Τσάμπιον, αλλά εδώ τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά, αφου το πλοίο βρίσκεται στο εξωτερικό και μάλιστα εν μέσω υψηλής τουριστικής περιόδου.
polmyt Posted July 1, 2015 Posted July 1, 2015 Γενικοτερα είναι δυσκολο να γινει μια τετοια κινηση όταν το πλοιο βρισκεται στην Ελλαδα σε σχεση με όταν βρισκεται σε λιμανι του εξωτερικου.Δεν ξερω γιατι συμβαινει κατι τετοιο,ετσι μου μεταφερθηκε,ετσι σας λεω.Η περιπτωση του OLYMPIC CHAMPION ηταν μια εξαιρεση σε αυτό τον κανονα
George...f Posted July 1, 2015 Posted July 1, 2015 Προφανώς η κράτηση του πλοίου με την άφιξη του στην Αλγερία δεν ειναι τυχαία. Θα μπορούσε να γίνει και στην Ελλάδα λιγο πριν αναχωρήσει ή κατα τη διάρκεια των δρομολογίων του στα Χανιά. Οπότε θεωρώ ότι αυτή η κίνηση έχει σκοπό να εκθέσει την ΑΝΕΚ στην Algerie και ίσως να της δημιουργήσει νεα νομικά προβλήματα. Όπως φαίνεται κάποιος θέλει να στήσει την ΑΝΕΚ στον τοίχο και εν μέρει το έχει καταφέρει.
MILTIADIS Posted July 1, 2015 Posted July 1, 2015 Εμενα το αυτι μου παλι ακουσε ότι παραδοσιακος εφοπλιστης βρισκεται πισω από την συντηρητικη κατασχεση του πλοιου και η πηγη είναι πολύ αξιοπιστη Ο μοναδικός παραδοσιακός εφοπλιστής που να είχε πάρε δώσε με την ΑΝΕΚ ήταν ο Κώστας Αγαπητός που είχε ναυλωμένα παλιότερα τα Ro-Ro του στην ΑΝΕΚ-Sea Star, οπότε πιθανόν να έχει εκκρεμότητες με αυτούς από εκείνη τη περίοδο Και με τον Βεντουρη προσφατα λογω της ναυλωσης του Παναγια Τηνου.
MILTIADIS Posted July 23, 2015 Posted July 23, 2015 Δεν ηταν θεμα μη απαρτιας η αναβολη αλλα αποφαση των μετοχων.Μου μυριζει οτι θα θεσουν θεμα ΑΜΚ γι αυτο την πηγαν πισω.. Η ΑΝΕΚ αποφασισε τη συγκληση ΓΣ για την πραγματοποιηση αυξησης μετοχικου κεφαλαιου. Η ΓΣ ενέκρινε μεταξύ άλλων την εισήγηση του Διοικητικού Συμβουλίου για την σύγκληση έκτακτης γενικής συνέλευσης με θέμα ημερησίας διατάξεως την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας σε ποσό και με όρους που θα αποφασιστούν από την εν λόγω συνέλευση
proud_ionian Posted October 19, 2015 Author Posted October 19, 2015 μηπως πρεπει να την απασχολησουν την ανεκ οι φωτιες στα πλοια της; το κρητη ΙΙ τωρα, η τσιμινιερα του κυδων πριν λιγο καιρο, αυτα για φετος και χωρις να υπολογιζω την... εξ αγχιστειας φωτια στο Norman Atlantic, που ακουμπα την εταιρεια.
ithermos Posted October 19, 2015 Posted October 19, 2015 (edited) Και το Ιεράπετρα να συμπληρώσω Edited October 19, 2015 by proud_ionian quote
proud_ionian Posted October 19, 2015 Author Posted October 19, 2015 αυτο ηταν περσυ. ειπα να μην παω παραπισω
Sf_X Posted October 19, 2015 Posted October 19, 2015 Κάπου έχει χαθεί το μπαλάκι στην διοίκηση. Προ μερικών μηνών μιλούσαμε για μια εταιρεία σε τραγική κατάσταση οικονομικά που σίγουρα θα χε σκάσει αν δεν είχε σκάσει πρώτα η ΝΕΛ. Ίσως το μεταναστευτικό και οι ναυλώσεις του Βενιζέλου αλλά και τα μειωμένα έξοδα απο τα μικτά δρομολόγια να έχουν σώσει λίγο το ταμείο αλλά κάτι συνεχίζει να πηγαίνει στραβά στο κομμάτι διαχείρισης των πλοίων...
Blue Star Delos Posted December 19, 2015 Posted December 19, 2015 Για αύριο Σάββατο 19/12 στις 17:00 μετατίθεται το σημερινό δρομολόγιο του πλοίου, καθώς οι έλεγχοι απ' τις αρμόδιες αρχές δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη. Για την Δευτέρα 21/12 στις 17:00 μετατίθεται το σημερινό δρομολόγιο του πλοίου, καθώς ούτε σήμερα ολοκληρώθηκε ο έλεγχος απ' τις αρμόδιες αρχές! Δεν ολοκληρωθηκε γιατι..δεν το βρηκαν σε ολα οκ το πλοιο Μια λέξη.. κατάντια.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 31, 2015 Posted December 31, 2015 Φήμες θέλουν την εταιρεία να κάνει συζητήσεις με ναυπηγείο για την κατασκευή πλοίου στην Ν. Κορέα!!!
Petros P Posted December 31, 2015 Posted December 31, 2015 Το διάβασες και εσυ σημερα στο "Ε"... Αναφέρει και Κίνα βέβαια ..
olympic champion anek Posted January 1, 2016 Posted January 1, 2016 Η φημολογούμενη κατασκευή νέου πλοίου για την ΑΝΕΚ σε κάποιο από τα ναυπηγεία της Κίνας,έχει βάση,αν διαβάσουμε τη συγκεκριμένη συνέντευξη,που είχε δώσει ο Γιάννης Σ.Βαρδινογιάννης,στη ''Deal'' news!Πρόθεση της εταιρίας είναι η δρομολόγηση του πρώτου μεγάλου ελληνικού ακτοπλοϊκού πλοίου που θα χρησιμοποιεί ως καύσιμο το εξαιρετικά οικονομικό υγροποιημένο φυσικό αέριο LNG!Αναμένουμε λοιπόν περαιτέρω εξελίξεις! «Στόχος να φτιάξουμε νέο στόλο με πλοία LNG στην ANEK».html
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now