JTEDimandix Posted June 9, 2022 Posted June 9, 2022 @pilotΗ Κως έχει Blue Star 2, Χίος και Αριάδνη, αλλά όλα (από όσο ξέρω) κάνουν στάσεις σε νησιά. Αν κάνει απ' ευθείας ο Πρέβελης, δίνω πιθανότητα 50-50 να πετύχει το εγχείρημα (Μην ξεχνάμε πως ο Πρέβελης είναι κάποιας ηλικίας και κάποιας τεχνολογίας, πως θα διαφημιστεί;).
proud_ionian Posted June 28, 2022 Author Posted June 28, 2022 Φήμες/Πληροφορίες, ότι η διοίκηση της ΑΝΕΚ, θελει να ξεφορτωθει τη συμμετοχη της εταιριας, στην ΕΤΑΝΑΠ που εμφιαλωνει το νερο Σαμαριά.
proud_ionian Posted July 4, 2022 Author Posted July 4, 2022 Σύμφωνα με το Euro2day η διοίκηση της ΑΝΕΚ στην επικείμενη ΓΣ θα προτείνει γενναία ΑΜΚ για να καλυφθεί η αρνητική καθαρή θέση της εταιρίας
emvolos Posted July 14, 2022 Posted July 14, 2022 On 6/29/2022 at 1:09 AM, proud_ionian said: Φήμες/Πληροφορίες, ότι η διοίκηση της ΑΝΕΚ, θελει να ξεφορτωθει τη συμμετοχη της εταιριας, στην ΕΤΑΝΑΠ που εμφιαλωνει το νερο Σαμαριά. ΕΤ.ΑΝ.ΑΠ ΕΤαιρία ΑΝάπτυξης ΑΠοκορώνου άλλη λαμπρή ιδέα του "παππού Ειρηναίου" η οποία κοίταζε δεκαετίες μπροστά και όντως ανέβασε τον τόπο...
emvolos Posted August 2, 2022 Posted August 2, 2022 On 11/7/2021 at 1:36 PM, JTEDimandix said: @dimitris.nikolakakis Ευχαριστώ, φίλτατε συνονόματε. Έτσι εξηγείται τόση χαρά. Αυτό δείχνει ότι τότε η ΑΝΕΚ ήταν 100% εταιρεία λαϊκής βάσης. Και αν δεν κάνω λάθος ήταν μέχρι να μπει στο χρηματιστήριο.... ή μέχρι να την πάρει ο Βαρδινογιάννης; I really don't know. Όσον αφορά την δεύτερη πληροφορία, και πάλι ευχαριστώ, η αλήθεια είναι πως έχω χάσει επεισόδια. (Άσε που δεν είμαι και Χ.Ο., παρόλο που υπάρχουν ουκ ολίγοι ιερείς που τους έχω εκτίμηση (Ειρηναίος included), λόγω της προσφοράς τους στον τόπο τους.). Ξανά ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Ο Ειρηναίος καλεσμένος στην συνέλευση της εταιρίας οπου θα γινόταν και η ανακοίνωση ένταξης της στο Χρηματιστήριο ειχε αναφέρει χαρακτηριστικά πως "Η εταιρία σήμερα δεν μπαίνει εις το χρηματιστήριον, αλλά εις ΚΡΙΜΑτιστήριον"... Είπαμε. Τουλάχιστον 100 χρόνια μπροστά!
proud_ionian Posted September 12, 2022 Author Posted September 12, 2022 (edited) On 7/4/2022 at 2:41 PM, proud_ionian said: Σύμφωνα με το Euro2day η διοίκηση της ΑΝΕΚ στην επικείμενη ΓΣ θα προτείνει γενναία ΑΜΚ για να καλυφθεί η αρνητική καθαρή θέση της εταιρίας ΑΜΚ 87 εκ, εισηγείται η διοίκηση στην έκτακτη γενική συνέλευση που συγκαλείται, με μοναδικό θέμα ημερήσιας διάταξης την ΑΜΚ. Υπέρ παλαιών μετόχων!!! Πολλά τα ερωτηματικά και για τη στάση των δανειστών που έχουν λίγο πάνω από το 1/3 των μετοχών, αλλά και της οικογένειας Βαρδινογιάννη, που μέσω της ΒΑΡΜΙΝ ελέγχει λίγο πάνω από το 1/5. Θα βάλουν λεφτά; θα βρουν τρίτο επενδυτή; θα τρέξει το σχέδιο συγχώνευσης με την Attica, (αναπροσαρμοσμένο προφανώς); Η εταιρία δεν μπορεί να σέρνεται άλλο. Πρέπει να βρεθεί λύση. Από ότι φαίνεται πάντως οι δανειστές δεν έχουν λυμένα τα χέρια τους και η πλευρά Βαρδινογιάννη κάνει ότι είναι δυνατόν, για να διατηρήσει τον έλεγχο. Edited September 12, 2022 by proud_ionian
nomikos Posted September 12, 2022 Posted September 12, 2022 Θεωρώ πως επειδή πάνε να κάνουνε ΑΜΚ προσπαθούν να βάλουν επενδυτή μέσα ώστε να μη γίνει η συγχώνευση με την Άττικα.
proud_ionian Posted September 15, 2022 Author Posted September 15, 2022 10 hours ago, rantanplan said: ίσως μια ναυπήγηση να υπονοείται (λόγω και του ποσού) από το: "η Attica έχει καταθέσει πρόταση, ύψους 120 εκατ. ευρώ, για επενδύσεις αναβάθμισης του στόλου της με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης. Πρόκειται για το α’ μέρος των επενδύσεων που δρομολογεί η ακτοπλοϊκή, με στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός της, τη σταδιακή μετάβαση σε μια οικονομία χαμηλών εκπομπών άνθρακα και την ενεργειακή αναβάθμιση των πλοίων της". 10 hours ago, ithermos said: Μάλλον ουτοπικό για το άμεσο μέλλον. 10 hours ago, proud_ionian said: Αν ζητάνε πάντως 120 εκ από το ταμείο ανακαμψης, κάτι υπάρχει στα σκαριά. Σε αντίθεση με την Attica η ΑΝΕΚ πολυ δύσκολα θα μπορούσε να εντάξει κάποιο επενδυτικό σχέδιο στο Ταμείο Ανάκαμψης. Η εγκριτικη διαδικασία περνά από τις Τράπεζες και μόνο αξιοχρεα νομικά πρόσωπα μπορούν να ενταχθούν. Σε γενικές γραμμές κάθε επενδυτικό σχέδιο προβλέπει ίδια συμμετοχή κατά ελάχιστο 20% και το υπόλοιπο μείγμα χαμηλοτοκων δανείων του Ταμείου και Τραπεζικού Δανεισμού. Η πρώτη έγκριση είναι από τις Τράπεζες. Όπως είναι αντιληπτό, δύσκολα τα πράγματα.
proud_ionian Posted October 27, 2022 Author Posted October 27, 2022 Από τις... υποσημειώσεις της ΑΜΚ της Παγκρήτιας, μαθαίνουμε ότι η ΑΝΕΚ πώλησε το περίπου 5% που κατείχε πριν την ΑΜΚ, στη Lyktos του Μ.Σαλλα.
proud_ionian Posted November 8, 2022 Author Posted November 8, 2022 Δικαστικες περιπετειες εχει ο ΙΣΒ, που αφορουν κακως κειμενα στη διοικηση εταιριων στις οποιες συμμετειχε, κυριως της ΕΛΜΙΝ. Απο το δημοσιευμα μαθαινουμε οτι απο το καλοκαιρι συμμετεχει και στο νεο Δ.Σ του Γηροκομειου Αθηνων.
proud_ionian Posted November 10, 2022 Author Posted November 10, 2022 (edited) 6 χρόνια με αναστολή εφαγε ο ΙΣΒ για την παραπάνω υπόθεση, μέχρι να εκδικαστεί σε δεύτερο βαθμό. Εμπλέκονται και δύο ζεύγη εφοριακων. Edited November 10, 2022 by proud_ionian
Mike18 Posted April 15, 2023 Posted April 15, 2023 Μια κίνηση μη συνηθισμένη που τιμά το πλοίο και την εταιρία https://flashnews.gr/post/632382/en-plo-i-akolouthia-tou-epitafiou-sto-e-g-o-g-kriti-ii-foto/
SAMAINA Posted April 15, 2023 Posted April 15, 2023 Παρακαταθήκη του μεγάλου Ειρηναίου η ύπαρξη παρεκλησίων στα πλοία της εταιρείας. Ακολουθία του Επιταφίου έγινε και σε Fossen της Αδριατικής, δεν θυμάμαι σε ποιο!
Panagia Ekatontapiliani Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 Όπως ανακοινώθηκε από την Attica Group σε δύο πλοία της ΑΝΕΚ θα υπάρξει εγκατάσταση συστημάτων καθαρισμού καυσαερίων (scrubbers) συνολικού κόστους περίπου 20 εκατ. ευρώ, ενώ άλλα 11,3 εκατ. ευρώ θα δοθούν σε συντηρήσεις πλοίων της κρητικής εταιρείας, που εκτιμάται ότι λόγω της οικονομικής δυσχέρειας ήταν σε χαμηλά επίπεδα επί σειρά ετών. Τα οφέλη που θα προκύψουν από την επένδυση σε scrubbers θα προέλθουν από τη χρήση οικονομικότερου τύπου καυσίμου «3,5% HSFO», σε σχέση με το ακριβότερο καύσιμο «0,5% VLSFO» που χρησιμοποιείται σήμερα, και θα είναι περίπου 9,5 εκατ. ευρώ, με τις σημερινές τιμές καυσίμων, ενώ θα καταστήσουν τα πλοία της ΑΝΕΚ ανταγωνιστικά στις γραμμές όπου δραστηριοποιούνται.
Shippihs Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 Λογικά τα 2 φοσεν θα φορέσουν τα σκραμπερ. Αυτο που λέει τώρα για συντήρηση καλά τα υπολοιπα (Ελυρος,Αστεριον Βενιζέλος) να περιλαμβάνει και τα κρητη και πρεβελη;
proud_ionian Posted October 30, 2023 Author Posted October 30, 2023 Το Αστεριων είναι υπό διαχείριση Attica εδώ και 20 μήνες
marioskef Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Τα οφέλη που θα προκύψουν από την επένδυση σε scrubbers θα προέλθουν από τη χρήση οικονομικότερου τύπου καυσίμου «3,5% HSFO», σε σχέση με το ακριβότερο καύσιμο «0,5% VLSFO» που χρησιμοποιείται σήμερα, και θα είναι περίπου 9,5 εκατ. ευρώ, με τις σημερινές τιμές καυσίμων, ενώ θα καταστήσουν τα πλοία της ΑΝΕΚ ανταγωνιστικά στις γραμμές όπου δραστηριοποιούνται. To οφελος που αναφερει ειναι σε ετησια βαση ή στη διαρκεια της οικονομικης ζωης του πλοιου?
LoveBoat Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 (edited) Εξαρτάται ποια πλοία θα παραμείνουν πιστεύω.. Edited October 30, 2023 by Nick the Greek Quote
Nick the Greek Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 7 hours ago, marioskef said: To οφελος που αναφερει ειναι σε ετησια βαση ή στη διαρκεια της οικονομικης ζωης του πλοιου? Εν πρώτοις Μάριε να πούμε πως αναφέρονται ξεκάθαρα στα 2 πλοία της ΑΝΕΚ, υποθέτουμε όλοι πως πρόκειται για τα 2 Fosen. Και όχι στο στόλο ολόκληρο. Κι επειδή δεν μου αρέσει να μιλάμε χωρίς στοιχεία, ας προσπαθήσουμε να βάλουμε λίγη ουσία σε αυτό που ισχυρίζονται(9.5 εκατομμύρια όφελος). Να προσθέσω ότι νομίζω πως εδώ μιλάμε για ετήσια βάση, δε νομίζω πως υπολογίζουν την διάρκεια ζωής του πλοίου, υπό την έννοια πως κατά πάσα πιθανότητα ούτε και οι ίδιοι την γνωρίζουν. Άσε που σε αυτήν την περίπτωση το νούμερο θα ήταν πολύ μικρό. Για το 2021 λοιπόν, η ΑΝΕΚ στην ΕΕ έχει δηλώσει ετήσια κατανάλωση για το Hellenic Spirit 33,819 τόνους HFO και για το Olympic Champion 34,713 τόνους HFO. Συνολική κατανάλωση των 2 πλοίων λοιπόν 68,532 τόνοι HFO. Από κεί και πέρα είναι απλά μαθηματικά τα οποία μας λένε πως έχουν υπολογίσει το spread στις τιμές περίπου στα 138 δολλάρια τον τόνο. Κάτι το οποίο είναι σχετικά μετριοπαθής σαν υπολογισμός. Αλλά όπως και να έχει, ρεαλιστικός.
Annivas Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 Απορία δεξιού ψαλτου!!! Τα scrubbers για δυο πλοία με την εγκατάσταση τους τα κοστολογούν 20εκατ. ;;; Το ποσό δεν φαντάζει απλώς υπέρογκο αλλά εκτός λογικής .
margaritis24 Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 Σαν πολλα δεν ειναι τα 20.μυρια για scrubbers; Η ειναι μαζι κ η συντηρηση στις μηχανες κ στα 2 πλοια
Nick the Greek Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 Κι εμένα μου έκανε εντύπωση, δεδομένου ότι ένα ακριβό μοντέλο για bulk carrier κάνει πολύυυυ λιγότερο. Αλλά δεν έχω εμπειρία από εγκατάσταση σε ferry και δεν μπορώ να πώ. Εξαρτάται και πως το υπολογίζουν βέβαια. Μπορεί να συμπεριλαμβάνουν το χρόνο που θα μείνουν δεμένα τα πλοία και τα διαφυγόντα κέρδη. Κι αυτός είναι ένας υπολογισμός που μόνο εκείνοι έχουν στοιχεία για να τον υποστηρίξουν.
marioskef Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 Στην αντίστοιχη συζήτηση που κάναμε πριν 3 χρόνια (όταν συζητούσαμε πόσα scrubbers μπορούν να μπουν με τα χρήματα του ομολογου) η κατάληξη ήταν γύρω στα 6 εκατομμύρια... Πάντως αν τα νούμερα είναι κάπου κοντά σε αυτά που ανακοίνωσε σήμερα, μια τέτοια επένδυση αποσβαινεται σε 2 χρόνια!!!! Απορώ γιατί τα scrubbers δεν μπήκαν σε όλα από χθες...
Nick the Greek Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 Ρευστό δεν υπήρχε για κάτι τέτοιο, και ήταν ο βασικός λόγος πιστεύω. Από την άλλη γενικότερα εν Ελλάδι υπήρχε τεράστια διστακτικότητα ως πρός το κομμάτι scrubbers, αν μιλούσες από το 2017 και μετά με τους εμπλεκόμενους εν Ελλάδι. Διστακτικότητα και γιατί οι Έλληνες τεχνικοί διευθυντές δεν είχαν γνώση γύρω από το θέμα αλλά και γιατί αν διαβάσεις τοποθετήσεις πλοιοκτητών αλλά και ανακοινώσεις του Βενιάμη(ΕΕΕ), το ύφος ήταν σα να μιλάει η κυρία Λουκά για τον Ψινάκη . Υπήρχε πολύ μεγάλη δαιμονοποίηση.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now