lostromos Posted July 1, 2020 Posted July 1, 2020 On 6/25/2020 at 2:59 PM, Orestis said: Δεν νομίζω πως το είχαμε πει καθώς είναι πολύ πρόσφατη εξέλιξη. Γι αυτό άλλωστε είχε μείνει αναπάντητο και το ερώτημά σου. On 6/30/2020 at 1:43 AM, MILTIADIS said: Απαντηση της ΑΝΕΚ σε επιστολη της επιτροπης κεφαλαιαγορας με αφρμη το παραπανω δημοσιευμα. Έχει διευθετηθεί απ ότι είδαμε στην ανακοίνωση.
Orestis Posted August 23, 2020 Posted August 23, 2020 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΝΑΡΞΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΚΔΟΘΗΚΑΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΚΑΤΟΠΙΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΕΤΟΧΕΣ Συνεπώς η Γ.Σ. της 2ας Σεπτεμβρίου θα γίνει με νέα δεδομένα στην μετοχική σύνθεση.
Nikos_Chania Posted September 25, 2020 Posted September 25, 2020 (edited) Από τα αποτελέσματα της έκθεσης, πέραν της αναμενόμενης μείωσης στα έσοδα και τον κύκλο εργασιών, μαθαίνουμε τα εξής: -Η κοινοπραξία παρατάθηκε εως τις 31.12.2020 -Λόγω της τρεχουσας κατάστασης μας προιδεαζει για αναδιαταξη των δρομολογιων της την επομενη περιοδο -εχει δυο μισθωσεις πλοίων (κυδων, ποιο άλλο;) με τις οποίες εκτιμά 5εκ έσοδα μέσα σε ενα έτος, και εχουν και την option αγοράς -με τις Μινωικές προσπαθούν να βρουν ποιος θα πληρώσει τους δικηγόρους -αυξήθηκαν οι υποχρεώσεις της προς προμηθευτές κατά 2εκ. Αναφέρει και την εκδικαση της υποθεσης Νορμαν. Edited September 25, 2020 by proud_ionian link
MILTIADIS Posted September 25, 2020 Posted September 25, 2020 2 hours ago, Nikos_Chania said: Από τα αποτελέσματα της έκθεσης, πέραν της αναμενόμενης μείωσης στα έσοδα και τον κύκλο εργασιών, μαθαίνουμε τα εξής: -με τις Μινωικές προσπαθούν να βρουν ποιος θα πληρώσει τους δικηγόρους Σε σημειο της εκθεσης αναφερεται οτι εχει σχηματιστει προβλεψη καταβολης 2 εκατ. ευρω για τα δικαστικα εξοδα της εν λογω υποθεσης.
George...f Posted September 25, 2020 Posted September 25, 2020 Δεν είναι λίγο περίεργο που η κοινοπραξία παρατάθηκε μόνο μέχρι το τέλος του έτους και οχι μακροπρόθεσμα; Δεν προβλέπω να λήγει σύντομα, ειδικά με την όλη κατάσταση τώρα, απλά πολύ φοβάμαι ότι οι όροι για την ΑΝΕΚ θα αλλάξουν εις βάρος της. Καλώς η κακώς η Αττικά έχει το πάνω χέρι αυτή τη στιγμή.
Nikos_Chania Posted September 26, 2020 Posted September 26, 2020 12 hours ago, MILTIADIS said: Σε σημειο της εκθεσης αναφερεται οτι εχει σχηματιστει προβλεψη καταβολης 2 εκατ. ευρω για τα δικαστικα εξοδα της εν λογω υποθεσης. Σαφέστατα. Σου λέει βαλτα στον προυπολογισμό να τα χουμε, γιατί όταν κληθούμε να τα πληρώσουμε μην μας φανεί στα αρνητικά της έκθεσης βλέπουν το μέλλον
MILTIADIS Posted September 26, 2020 Posted September 26, 2020 Λογικα απο τη στιγμη που υπηρχε αγωγη και ανταγωγη και απορριφθηκαν και οι 2 θα πληρωσουν και οι δυο πλευρες τα αναλογα δικαστικα εξοδα.
proud_ionian Posted October 6, 2020 Author Posted October 6, 2020 (edited) συμφωνα με το euro2day και τη στηλη χαμαιλεων, ο ορκωτος ελεγκτης περιγραφει το μελλον της ΑΝΕΚ, σαν ενα κυπελο με βραστο σιταρι, ανακατεμενο με σταφιδα, μυγδαλα, γλυκανισο και σπορους ροδιου, πασπαλισμενα με ζαχαρη αχνη Quote ANEK. Αρνητική καθαρή θέση, σε εταιρικό επίπεδο, ακόμη και μετά τη μερική μετατροπή του ΜΟΔ εμφανίζει η ΑΝΕΚ. Ειδικότερα, στις 30 Ιουνίου τα ίδια κεφάλαια της μητρικής του ομώνυμου ομίλου ήταν αρνητικά κατά 17,8 εκατ. ευρώ. Ακολούθησε, τον Αύγουστο, η ολοκλήρωση της διαδικασίας μετατροπής μέρους του ομολογιακού δανείου (Μ.Ο.Δ.) σε κοινές μετοχές. Με τη μετατροπή των εν λόγω ομολογιών επήλθε αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά το ποσό των 10,8 εκατ. ευρώ. Το κεφάλαιο κίνησης, σε εταιρικό και ενοποιημένο επίπεδο, παραμένει επίσης αρνητικό (270 και 262,6 εκατ. ευρώ αντίστοιχα), ενώ υφίστανται σημαντικές ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις προς τράπεζες. Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με την επίπτωση της πανδημίας, υποδηλώνουν σύμφωνα με τον ορκωτό «την ύπαρξη ουσιώδους αβεβαιότητας, η οποία ενδεχομένως θα εγείρει σημαντική αμφιβολία, σχετικά με τη δυνατότητα εταιρείας και ομίλου να συνεχίσουν τη δραστηριότητά τους». Edited October 6, 2020 by proud_ionian μακαρια η οδος
proud_ionian Posted October 7, 2020 Author Posted October 7, 2020 Υπαρχει μια φημη, οτι οι δανειστες, η πειραιως βασικα, θα αναθεσουν το management της ΑΝΕΚ στην Attica. Δεν θυμαμαι αν το εχουμε αναφερει ξανα. Τελευταια φορα ειδα να το αναφερει το bankingnews
Nikos_Chania Posted October 8, 2020 Posted October 8, 2020 Μα ο κόσμος το χει τούμπανο On 9/12/2020 at 12:33 PM, Nikos_Chania said: [...] Αλλά αν καλοσκεφτείς οτι δεν αποφασίζει πλέον η ΑΝΕΚ τι θα γίνει στα Χανιά, μιας και η Attica έχει και το μαχαίρι και το καρπούζι, μπορεί να τα φορτώσει στην ΑΝΕΚ. On 9/15/2020 at 6:38 PM, Nikos_Chania said: [...] Η ΑΝΕΚ δεν ειναι πια αυτο που επιμένουν να παρουσιάζουν οι φανατικοί. Εχει χάσει ότι ήταν και όντως κατηντησε δεκανικι της αττικα. [...] On 9/15/2020 at 1:08 PM, Nikos_Chania said: Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Προκειμένου η Ανεκ να μην φύγει από την γραμμή/ές, μην αποκλείεις το ενδεχόμενο να συμμετέχει στην κοινοπραξία αντι πινακίου φακης. Το οτι η Πειραιώς θα το αναθέσει και επίσημα, σαφέστατα και είναι μία νέα είδηση. Επισημοποιεί την ήδη υπάρχουσα κατάσταση.
margaritis24 Posted October 8, 2020 Posted October 8, 2020 Το θεμα σε ολο αυτο ειναι το ποσο θα επηρεασει την Αττικα που κινειται σε σταθερη τροχια η εξαγορα της Ανεκ,η το ποσο το ποσο θα τη βαλει μεσα..
Nikos_Chania Posted October 8, 2020 Posted October 8, 2020 Δε νομίζω οτι μιλάμε για πρόθεση εξαγοράς της ΑΝΕΚ από την Αττικα, τουλάχιστον στην παρούσα οικονομική κατάσταση της ΑΝΕΚ.
Lord Posted October 8, 2020 Posted October 8, 2020 Το ιδιο το κράτος δεν θα αφήσει την ΑΝΕΚ να σβήσει ετσι απλά για πολλούς λόγους, εδω θα είμαστε και θα το δείτε.Οταν φθάσει εντελώς στο απροχώρητο η κατάσταση και δουν ότι δεν μπορεί να βοηθηθεί με κανέναν τροπο(πχ ειτε να βρεθεί νέος επενδυτής, ειτε να απορροφηθει από άλλη εταιρία) θα βάλει το χέρι βαθιά βοηθώντας την είτε με κανα περίεργο δάνειο ειτε με κανα μερικο σβήσιμο χρέους.
Marios Superfast Posted October 8, 2020 Posted October 8, 2020 (edited) Για ποιο λόγο να κάνει κάτι τέτοιο το κράτος? Τι παραπάνω έχει από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία στον χώρο ώστε το κράτος να προβεί σε κάτι τέτοιο? Edited October 8, 2020 by proud_ionian quote αντί reply
Petros P Posted October 8, 2020 Posted October 8, 2020 Θα έχουμε πολλά brands με εναν ιδιοκτήτη σε 1-2 χρόνια .Εδώ είμαστε και θα τον θυμηθείτε τον Πετραν τον ΠΕιραιώτη 😛 Μαριε η ΑΝΕΚ είναι ο νομος Χανίων .
Marios Superfast Posted October 8, 2020 Posted October 8, 2020 Υπό την αιγίδα γαλανολευκης εταιρείας ?
proud_ionian Posted October 8, 2020 Author Posted October 8, 2020 δεν νομιζω οτι υπαρχει πιθανοτητα να διασωθει η ΑΝΕΚ ως ανεξαρτητη κραταια εταιρια. εκεινο θα υπηρχε περιπτωση να δουμε, αν ασκουνταν ισχυρες παρεμβασεις, ειναι να μεινει το brand ΑΝΕΚ, σε 2-3 πλοια που θα πιανουν κρητη, στα πλαισια ενος μεγαλυτερου σχηματος (Attica ή κατι αλλο). πχ οπως παραμενουν οι μινωικες σαν 100% θυγατρικη του ομιλου grimaldi και δραστηριοποιουνται μονο στην κρητη. αργει ομως η ωρα για κατι τετοιο
Nick the Greek Posted October 17, 2020 Posted October 17, 2020 Όπου νά ναι θα σημάνουν οι καμπάνες.. αυτά τα πλοία, είναι δικά τους... έεεε των τραπεζών και δικά μας. Μέχρι να σημάνουν όμως οι καμπάνες όπως λένε και οι γεμάτοι οιωνούς στίχοι του Γιάννη Ρίτσου, ας δούμε Έλυρο και Olympic Champion μαζί στο ντόκ 3 σε νυχτερινό φόντο, πρίν λίγες ημέρες στον Πειραιά.
proud_ionian Posted October 27, 2020 Author Posted October 27, 2020 ξενοι συνασθενεις (o Ian Unwin συγκεκριμμενα), στελνουν πλοιο της ΑΝΕΚ στη GNV το διαστημα 06ος - 09ος 2021. Civitavecchia - Termini Imerese και Olbia - Genoa. Στοιχηματιζουν για ενα απο τα δυο κρητη
proud_ionian Posted October 27, 2020 Author Posted October 27, 2020 το κρητη Ι εχει ξαναπαει GNV παντως.
MILTIADIS Posted November 8, 2020 Posted November 8, 2020 Οντως το Κρητη Ι θα ειναι το πλοιο που θα (ξανα)ναυλωσει η GNV το επομενο καλοκαιρι.
nomikos Posted November 12, 2020 Posted November 12, 2020 Με αφορμή τη μη εκτέλεση του δρομολογιου του Πρέβελης τη περασμένη Τρίτη θυμήθηκα πως η εταιρεία πριν 8-10 χρόνια ήταν πιο ευέλικτη και έβρισκε λύσεις ώστε να εξυπηρετείται κυρίως η κίνηση της Σαντορίνης που από τότε ήταν πολύ μεγάλη σε νταλίκες αλλά και σε επιβάτες. Συγκεκριμένα θυμάμαι το 2010 σε καθυστερήσεις του Πρέβελης τις Παρασκευές κάποιο Κρήτη να ξελασπώνει με δρομολόγιο Πειραιάς Σαντορίνη Κρήτη. Επίσης τον Αύγουστο του 2011 πάλι σε καθυστέρηση του Πρέβελης προς Πειραιά είχε περάσει το Olympic Champion ανεβαίνοντας από ημερήσιο σε μία θεαματική προσέγγιση-σκούπα στον Αθηνιό. Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μία αδράνεια και στασιμότητα στην εταιρεία,όπως το έχουμε αναφέρει πολλές φορές στο παρελθόν.
MILTIADIS Posted November 12, 2020 Posted November 12, 2020 Πριν 8-10 χρονια δεν υπηρχε κοινοπραξια με την Blue Star η οποια ειναι πλεον και ο βασικος παικτης της περιοχης.Οποτε επακολουθο και η ελειψη ευελιξιας στις μερες μας.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now