MILTIADIS Posted June 26, 2018 Posted June 26, 2018 H ανακοινωση της ΑΝΕΚ για τα ημερησια δρομολογια του καλοκαιριου να διαβαστει αυτουσια απο τους εκπροσωπους της στο επομενο ΣΑΣ. 😂😂 http://hania.news/2018/06/26/ανεκ-138-ημερήσια-δρομολόγια-προς-κρήτη/ Γενικα τις τελευταιες μερες εχει αρχισει ο αγων της προπαγανδας στην πολη αναλογος με αυτον που ειχε γινει το 2003 λιγο πριν βαλει πλοιο ο Στριντζης.
Nikos_Chania Posted June 26, 2018 Posted June 26, 2018 1 hour ago, MILTIADIS said: H ανακοινωση της ΑΝΕΚ για τα ημερησια δρομολογια του καλοκαιριου να διαβαστει αυτουσια απο τους εκπροσωπους της στο επομενο ΣΑΣ. 😂😂 http://hania.news/2018/06/26/ανεκ-138-ημερήσια-δρομολόγια-προς-κρήτη/ Γενικα τις τελευταιες μερες εχει αρχισει ο αγων της προπαγανδας στην πολη αναλογος με αυτον που ειχε γινει το 2003 λιγο πριν βαλει πλοιο ο Στριντζης. Μόνο που εγώ τους παίζω μπάλα στην.....αντιπολίτευση και τους βγαζω σέντρα τα....παπαγαλάκια και φερέφωνα των τοπικιστών. Δεν ξερω ποσα ημερησια πρόσθεσαν για να βγαλουν τριψηφιο αριθμο αλλά σύντομα θα φάνε κράξιμο. Θελουν ανταγωνισμό και θα στρώσουν κι αυτοί. Ημερήσιο το 2006 με το Λισσος με αναχώρηση 08:00 από Πειραιά και άφιξη 16:30 στη Σούδα. Και φέτος αναχώρηση 10:00 με άφιξη 19:00; Όσο για το τι προσφέρει η ΑΝΕΚ των Χανιωτών άλλη ιστορία!
panagiotisg Posted July 2, 2018 Posted July 2, 2018 Στην ιστοσελίδα της εταιρείας (στο στόλο) έχουν προσθέσει το ΑΣΤΕΡΙΩΝ ΙΙ !!!
proud_ionian Posted July 16, 2018 Author Posted July 16, 2018 2 minutes ago, proud_ionian said: η ΑΝΕΚ κρατησε το μονοπωλιο με βαρυ κοστος και ακομη δεν εχει βγει η αποφαση της διαιτησιας, στα διαιτητικα δικαστηρια του λονδινου, οπου εχουν προσφυγει και η ΑΝΕΚ και ο Ομιλος Grimaldi, σχετικα με την προκαταβολη και το συνολικο τιμημα της αποτυχημενης εξαγορας της HSW απο την ΑΝΕΚ. σχεδον 7 χρονια εχουν περασει και ακομη δεν εχει βγει αποφαση. ουτε στην ελλαδα να εκδικαζονταν
SeaTwister Posted July 17, 2018 Posted July 17, 2018 Με αφορμή την νέα γραμμή της Minoan προς Χανιά φαίνεται πως η ΑΝΕΚ αποκτά μεγαλύτερο αναγωνισμό από ποτέ. Τόσα χρόνια κράταγε με νύχια και με δόντια σχεδόν μονοπώλιο στα Χανιά. Τώρα όμως με τα Κρήτη 2 και Ελ. Βενιζέλος σε Ηράκλειο και Χανιά δύσκολα θα μπορέσει να το κρατήσει. Τουλάχιστον το Κρήτη 2 δεν μπορεί να ορθοποδίσει απέναντι στα Blue Galaxy/Horizon και στα παλάτια. Στα Χανιά το Ελ. Βενιζέλος αν το κρατήσει στη γραμμή θα τα βγάλει πέρα όπως έχει αποδειχθεί. Ίσως με τις νέες κινήσεις της Minoan είναι καιρός να φέρει κάποιο από τα υπερσύγχρονα στι Αιγαίο. Αλλιώς... το μονοπώλιο θα το κρατήσει το Πρέβελης στην Κασοκαρπαθία!
Blue Star Delos Posted July 17, 2018 Posted July 17, 2018 Το Κρήτη 2 λειτουργεί κοινοπρακτικά με το Blue Horizon και όχι ανταγωνιστικά...
SeaTwister Posted July 17, 2018 Posted July 17, 2018 Ναι αυτό εννοείται αλλά όλο και περισσότερο ο ζυγός γέρνει προς την μεριά του Blue Horizon ως νεότερου και πιο σύγχρονου πλοίου έστω κι αν υπάρχει σχέση συνεργασίας ανάμεσα στις δυο εταιρίες.
Nikos_Chania Posted July 17, 2018 Posted July 17, 2018 Να φέρει τα σύγχρονα πλοια της στα Χανιά; Όπως έκανε και παλαιότερα που απειλείτο το κάστρο της; Μα αυτή είναι η άθλια συμπεριφορά της απέναντι στον λαό της. Τους βάζει καλά καράβια όταν απειλείται. Όταν παιζει μπάλα μόνη της, ξεχνάει ποιός την ίδρυσε και ποιος την κρατάει ζωντανή! 3 καλοκαίρια τώρα στέλνει το Ελυρος στην Αλγερία, αφήνει την γραμμή στο Βενιζέλος που αν και ανακαινίσθηκε, μηχανικά αναγκάζει την εταιρεία να παραμένει στις 8.5 με 9 ώρες ημερήσιου ενώ θα μπορούσε να κάνει 7.5 και 8 ώρες όπως παλαιότερα. Το παν είναι να σεβόμαστε το χέρι που μας ταΐζει όλο το χρόνο κι όχι όποτε το έχουμε ανάγκη.
proud_ionian Posted July 17, 2018 Author Posted July 17, 2018 το ελυρος μονο στα χαρτια ειναι δικο της. τις αποφασεις τις παιρνουν ξενες τραπεζες. νομιζω η natixis. ουτε τα εσοδα απο τα μπαρ δεν πρεπει να παιρνει
gtogias Posted July 17, 2018 Posted July 17, 2018 Σίγουρα λόγο στα τεκταινόμενα της εταιρείας έχει και η Πειραιώς, η τράπεζα όχι το κόμμα στον ομώνυμο δρόμο. Στην οποία τράπεζα συμμετέχουν κλάδοι της οικογένειας που σχετίζεται με την ΑΝΕΚ. Μπέρδεμα η κατάσταση.
proud_ionian Posted July 17, 2018 Author Posted July 17, 2018 οπως εχουμε πει και σε αλλα τοπικ, ειναι μνημονιακη υποχρεωση των τραπεζων, να απαλλαγουν απο τις μη τραπεζικες δραστηριοτητες. μολις τελειωσει με την attica, θα ερθει η σειρα της ΑΝΕΚ. για τον Ελυρο παντως, νομιζω οτι τον πρωτο λογο εχει η Natixis
Sf_X Posted July 17, 2018 Posted July 17, 2018 Κάτι ακόμα... τα "υπερσύγχρονα" Τσάμπιον & Σπιριτ ήταν τέτοια όταν κτίσθηκαν στα 00ς. Πλέον χρήζουν ανακαίνισης, όχι ριζικής αλλά σίγουρα με μοκέτες να βουλιάζουν, συχνά χαλασμένες τουαλέτες, και άλλα προβλήματα που εμφανίζονται εδώ και εκεί δεν τα λες και σε άριστη κατάσταση
MILTIADIS Posted July 18, 2018 Posted July 18, 2018 Σημερα απεκτησα το επετειακο λευκωμα της ΑΝΕΚ για τα 50 χρονια λειτουργιας της. Ειναι ενα πανεμορφο βιβλιο με σπανιοτατες φωτογραφιες απο τα 70s, 80s κ τα 90s απο τα εγκαινια ολων των πλοιων που εχουν περασει απο το στολο της,διαφημισεις εποχης κ πολλα αλλα ενδιαφεροντα ιστορικα στοιχεια. Θα ελεγα πως θα επρεπε να το αποκτησει καθε καραβολατρης.
lostromos Posted July 18, 2018 Posted July 18, 2018 (edited) 6 hours ago, MILTIADIS said: Σημερα απεκτησα το επετειακο λευκωμα της ΑΝΕΚ Πως γίνεται να το αποκτήσουμε; Edited July 19, 2018 by proud_ionian quote αντι reply
MILTIADIS Posted July 18, 2018 Posted July 18, 2018 Αν εισαι στα Χανια απο τα κεντρικα γραφεια της εταιρειας στη Λεωφορο Σουδας.Για την υπολοιπη Ελλαδα δυστυχως δεν γνωριζω.
Petros P Posted July 19, 2018 Posted July 19, 2018 9 hours ago, lostromos said: Πως γίνεται να το αποκτήσουμε; Το έχω σε pdf , βέβαια το έχω και σε κανονικο που το περίμενα λίγο καιρό 😛 , αν κανει σε pdf να το στείλω με ενα mail (πρέπει να το ειχα κατεβάσει απο το σάιτ της ΑΝΕΚ μ φαινεται)
Nikos_Chania Posted July 19, 2018 Posted July 19, 2018 Μία περίοδο υπήρχε και στο κεντρικό πρακτορείο της Ανεκ στον Πειραιά στην Ακτή Κονδύλη
Petros P Posted August 4, 2018 Posted August 4, 2018 On 8/7/2017 at 10:30 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Όλα έχουν τακτοποίηθει και φαίνεται έχει ξεπεράσει τη κρίση και με τις φετινές ναυλωσεις πλοίων στην Ιταλία και Καραϊβική, θα βελτιώσουν ακόμα περισσότερο τα οικονομικά της αποτέλεσματα. Ελάτε να ταξιδέψουμε παρέα στο χθές και το σήμερα της ANEK LINES μέσα από το φακό του Θοδωρή Παπαδουλάκη! 50 Χρόνια ANEK LINES - με πλώρη το μέλλον! Σήμερα το είδα,περιγράφει την ΑΝΕΚ στο έπακρο..με τα καλά και τα κακά της
nomikos Posted August 4, 2018 Posted August 4, 2018 Πρωτη φορα ειδα το βιντεακι και ακολουθησαν αλλες 4.Δε ξερω για εσας αλλα εμενα με αγγιξε.Η ΑΝΕΚ παντα ξεχωριζε απο τις αλλες εταιρειες για τους λογους που αναφερθηκαν στο βιντεο.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 8, 2018 Posted August 8, 2018 ΑΝΕΚ LINES: Καλοκαίρι με περιβαλλοντικό πρόσημο Quote Η ΑΝΕΚ LINES, με το βλέμμα στραμμένο σε ένα καλύτερο αύριο για το περιβάλλον και αναγνωρίζοντας τη σημασία να διατηρηθούν καθαρές οι ελληνικές θάλασσες και ακτές, ενώνει τις δυνάμεις της με το Ενυδρείο Κρήτης – CRETAQUARIUM και προσφέρει πάνω από 200.000 εύχρηστα τασάκια από ανακυκλώσιμο υλικό, σε όλους εκείνους που επιλέγουν να ταξιδέψουν με τα πλοία της. Πιο συγκεκριμένα, η ΑΝΕΚ LINES αντιλαμβανόμενη ότι τα αποτσίγαρα αποτελούν βασική πηγή μόλυνσης όχι μόνο για την θαλάσσια ζωή, αλλά και για τα μικρά ζώα, και τα μικρά παιδιά συμβάλλει στον περιορισμό τους, προσφέροντας πάνω από 200.000 τασάκια παραλίας. Λέει «όχι» στα αποτσίγαρα και μας ενθαρρύνει να αλλάξουμε καθημερινές συνήθειες που όμως έχουν επιβλαβείς συνέπειες για την υγεία μας και το περιβάλλον. Το αποτσίγαρο, αυτό το είδος του μικρού απορρίμματος είναι κυριολεκτικά ένα τεράστιο πρόβλημα τοξικής ρύπανσης του περιβάλλοντος και αποτελεί το μεγαλύτερο ποσοστό (κοντά στο 40%) των απορριμμάτων που συλλέγονται παγκοσμίως στους καθαρισμούς των ακτών. Βάσει στατιστικών οι Έλληνες καπνιστές «παράγουν» κάθε χρόνο κοντά στα 22 δισεκατομμύρια αποτσίγαρα, πολλά από τα οποία καταλήγουν στη θάλασσα, μολύνοντας την, δηλητηριάζοντας ψάρια, θαλασσοπούλια και ανθρώπους. Η ΑΝΕΚ, αποδεικνύοντας για μία ακόμα φορά έμπρακτα τη διαχρονική της μέριμνα για το περιβάλλον, μέσα από την πρωτοποριακή της συνεργασία με το Ενυδρείο Κρήτης – CRETAQUARIUM, στοχεύει μεταξύ άλλων στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση ολοένα και περισσότερων συνανθρώπων μας, προς όφελος του περιβάλλοντος. Εστιάζοντας στη διάσωση της θαλάσσια ζωής, καλεί όλους να συμβάλλουν δυναμικά στην καταπολέμηση της ρύπανσης του φυσικού μας πλούτου, για να αναδειχθεί η ομορφιά της Ελλάδας μας, για έναν πιο πράσινο πλανήτη, για ένα καλύτερο κόσμο για τα παιδιά μας. Η ΑΝΕΚ LINES συμπλέει με το Ενυδρείο Κρήτης – CRETAQUARIUM ως προς την πρόληψη και καταπολέμηση του αποτσίγαρου και μας καλεί να αλλάξουμε συνήθειες, να κάνουμε την αρχή αξιοποιώντας το εύχρηστο τασάκι παραλίας. Γιατί οι παραλίες δεν είναι σταχτοδοχεία. Ας τις κρατήσουμε καθαρές!
proud_ionian Posted August 8, 2018 Author Posted August 8, 2018 αμα εχεις λυσει, ολα τα ζγτηματα, που αφορουν τη συμμορφωση των πλοιων σου με ECΑ και παραφυαδες αυτης, ασχολεισαι με τις γοπες.
Cpt dokimos Posted August 28, 2018 Posted August 28, 2018 ακατανοητο ωστοσο παραμενει για το φτωχο μου το μυαλο πως η ανεκ εχει αγορασει 2 πλοια σε τοσο συντομο χρονικο διαστημα . Μια εταιρια που δυστυχως την σφιγγει ο εκ Νεαπολεως κλοιος 🤣🤣 ασφυκτικα .
superfastship Posted September 24, 2018 Posted September 24, 2018 Έχω δύο απορίες σχετικά με την εταιρεία: 1) Πως γίνεται να μην έχει βγάλει μέχρι τώρα ανακοίνωση για την αγορά του Αστερίωνα, ώντας εισηγμένη στο χριματηστήριο εταιρεία; 2) Υπάρχει στα σχέδιά της πλάνο για την αντικατάσταση του Κρήτη απο το Ηράκλειο; Όπως και να το κάνουμε είναι ένα πολύ παλιό πλοίο και είναι λογικό τα μερίδια της Μινοαν στη γραμμή αυτή να είναι τόσο μεγαλύτερα σε σχέση με της κοινοπραξίας. Το ξέρω οτι δεν είναι και εύκολο να βρει cash η ανεκ, αλλά αυτές οι φήμες για αγορά επιπλέον ιαπωνικού καραβιού που υπήρχαν, ισχύουν ακόμα; Γιατί θα μπορούσε έτσι άνετα να βάλει το νέο στο Ηράκλειο και να στείλει το κρήτη για σκραπ (εκτός και αν του βρει καμία ναύλωση όπως του αδερφού του).
proud_ionian Posted September 24, 2018 Author Posted September 24, 2018 για τον αστεριωνα θα παρεις την απαντηση σε προηγουμενα ποστ. δεν ανηκει στην ανεκ, αλλα σε κυπριακη εταιρια (πιθανοτατα ανθρωπων κοντα στην ΑΝΕΚ, αλλα οχι θυγατρικη της)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now