ΝΗΡΕΑΣ Posted June 25, 2010 Posted June 25, 2010 Μήπως αυτές οι (μάλλον αρνητικές) εξελίξεις οδηγούν και σε σκέψεις σχετικά με τις συμμετοχές της ΑΝΕΚ σε άλλες εταιρείες.
Orestis Posted June 28, 2010 Posted June 28, 2010 αληθεια εχει βγει καμια ανακοινωση ρυθμιζομενης πληφοριας ή ο πωλων εχει ποσοστο που δεν εμπιπτει στις σχετικες διαταξεις; Σήμερα βγήκε η πρώτη σχετική ανακοίνωση, σύμφωνα με την οποία στις 23 Ιουνιίου η Morgan Stanley προέβη σε πώληση 1,4 εκ. μετοχών.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 9, 2010 Posted July 9, 2010 Fan Page στο facebook απέκτησε η εταιρεία και κληρώνει: 5 εισιτήρια για 2 άτομα στις γραμμές Αδριατικής (Αγκώνα-Βενετία) σε 2κλινη εξωτερική καμπίνα.5 εισιτήρια aller/retour για 2 άτομα στις Γραμμές Κρήτης (Χανιά – Ηράκλειο) σε 2κλινη εξωτερική καμπίνα. 5 εισιτήρια aller/retour για 2 άτομα στις γραμμές Β.Α. Αιγαίου ή Κυκλάδων-Δωδεκανήσων σε 2κλινη εξωτερική καμπίνα. 10 σετ καλοκαιρινά είδη ΑΝΕΚ LINES. (Σακ βουαγιάζ, καπέλο καλοκαιρινό, ηλιοπροστασία αυτοκινήτου, cooler bag με θήκες, πετσέτες θαλάσσης)
Panagia Ekatontapiliani Posted July 17, 2010 Posted July 17, 2010 Η ANEK LINES κατακτά την πρώτη θέση στην καρδιά των αναγνωστών του CONDE NAST TRAVELLER
Neptune Posted September 3, 2010 Posted September 3, 2010 Ποιος μπορει να μου εξηγησει γιατι μετα το Νησος Μυκονος και τα Κρητη Ι και ΙΙ στην Αιγαιον Πελαγος? Με το Μυκονος εγινε για να παρει την αγονη αλλα τα Κρητη γιατι Ετοιμαζονται κι αυτα για Κυθηρα?
gtogias Posted September 3, 2010 Posted September 3, 2010 (edited) Μήπως, λέω μήπως, τα ετοιμάζει για το Βόρειο Αιγαίο, οπότε ίσως πάρουν την επιδοτούμενη μέχρι Θεσσαλονίκη? Βέβαια το σενάριο αυτό θα έστεκε αν τα πλοία ήταν της HSW, που ως μη εισηγμένη είχε ένα θεματάκι με το μετοχολόγιο. Για την ΑΝΕΚ δεν ισχύει κάτι τέτοιο, εξού και τα Πρέβελη και Ιεράπετρα που έχουν επιδοτούμενες γραμμές ως ΑΝΕΚ. Edited September 3, 2010 by proud_ionian
gpap2006 Posted September 3, 2010 Posted September 3, 2010 (edited) Η εταιρία είναι σε μεταβατική περίοδο όπως και όλος ο όμιλος της SEA STAR άλλωστε. Η κυριακάτικη ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ την περασμένη Κυριακή έγραψε για επικείμενη πλήρη απορρόφιση της HSW από την ΑΝΕΚ. Δημιουργείται έτσι ένας πανίσχυρος στόλος απο 48 πλοία (47 αν πουλήσουν άμεσα το highspeed 1 όπως λέγεται) όλων των τύπων και των ηλικιών (από ΑΡΙΑΔΝΗ και ΕΛΥΡΟΣ μέχρι ΛΙΣΣΟΣ, highspeed, flyingcat, δελφίνια και ro-ro). H ANEK χρωστά και 25 εκατομ ευρώ στην Γκριμάλντι από την εξαγορά της HSW. H ένταξη των ΚΡΗΤΗ Ι - ΙΙ στη θυγατρική της ΑΝΕΚ ίσως να σχετίζεται με την αναδιάρθρωση του στόλου του ομίλου sea star. Edited September 3, 2010 by gpap2006
Orestis Posted September 3, 2010 Posted September 3, 2010 Εκτιμώ πως η εξέλιξη αυτή δεν έχει να κάνει σε τίποτα με τις φημολογούμενες εξελίξεις στον κλάδο της ακτοπλοΐας. Τα 25 εκ. που αναφέρεις είναι η δόση που οφείλει η ΑΝΕΚ για το 2010 καθώς το συνολικό οφειλόμενο ποσό είναι 75 εκ. πληρωτέο μέχρι το τέλος του 2012.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 4, 2010 Posted September 4, 2010 Αυτή η αλλαγή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς των Κρήτη Ι & ΙΙ ισχύει από τη 01 Σεπτεμβρίου. Γιατί έχω την εντύπωση ότι μπορούν να σχετίζονται με τίποτα λογιστικά τρικ για τα οικονομικά αποτελέσματα της ΑΝΕΚ??
Panagia Ekatontapiliani Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 H ΑΝΕΚ LINES και η INTERAMERICAN «Ασφαλώς Μαζί» για μία ακόμα χρονιά!
Orestis Posted October 8, 2010 Posted October 8, 2010 Έκτακτη Γενική Συνέλευση (στις 31/10) με θέμα την ΑΜΚ κατά 25,2 εκ. ευρώ ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία.
NHSOS XIOS Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 (edited) Δύσκολοι καιροί... Αληθεια,ποσο 'ασχημα' μπορουν να πηγαινουν τα πραγματα για τον ομιλο ΑΝΕΚ? 1.Στα Χανια ναι μεν κραταει καλα(ετσι πιστευω τουλαχιστον)αλλα τα εσοδα δεν ειναι τα ιδια σιγουρα,κατι ψιχουλα θα παιρνει και η ΑΤΤΙΚΑ. 2.Στο Ηρακλειο,απο εκει που ειχε το 40-50% της γραμμης,τωρα μοιραζεται το ιδιο ποσοστο με την ΑΤΤΙΚΑ. 3.Χιο-Μυτιληνη μαλλον εγκαταλειπει την μαχη(τουλαχιστον με το ΛΙΣΣΟΣ δηλαδη) 4.Στα Δωδεκανησα με το Ν.ΡΟΔΟΣ(μεσω της HSW)δεν νομιζω να παει η 'βαλιτσα' πολυ μακρια. 5.Με τις αγονες,τελειωσε του ΛΙΣΣΟΣ κ ισως σταματησει και του ΠΡΕΒΕΛΗΣ Μπορει να ειναι μια μεγαλη εταιρια κ να λεμε οτι δεν κινδυνευει οπως καποιες αλλες μικρες αλλα μηπως τα εσοδα/κερδη της,εχουν συρρικνωθει σε απελπιστικα επιπεδα? ΥΓ.Να βαλουμε οτι εχει κανει και 2 πολυεξοδες μετασκευες στο ενδιαμεσο?(ΕΛΥΡΟΣ,Ν.ΡΟΔΟΣ) Edited October 31, 2010 by NHSOS XIOS
gpap2006 Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 Έχει ανοίξει πολλά μέτωπα και δεν μπορεί να τα κρατήσει όλα πιστεύω. Ειδικά τα Δωδεκάνησα είναι χαμένος κόπος (και χρήμα φαντάζομαι). Το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ (λόγω διαστάσεων) είναι ιδανικό για Κρήτη και μόνο εκεί. Τί καλύτερο από το να δίπλωνε το ΕΛΥΡΟΣ με το Ν.ΡΟΔΟΣ στα Χανιά? Το ΛΑΤΩ δεν είναι ανταγωνιστικό πλέον. Η ΑΝΕΚ μέχρι τώρα πόνταρε και στον τοπικισμό των Κρητικών που πολλές φορές την γλίτωνε από τα δύσκολα. Αν η ΑΤΤΙΚΑ επιμείνει και βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες (με αντικατάσταση του ΟΡΙΖΟΝΤΑ στα Χανιά από νεότερο) θα υπάρχει μεγάλο σφίξιμο και ζόρισμα για την ΑΝΕΚ. Σχετικά με τις επιδοτούμενες, δε μπορώ να καταλάβω τί θα πει κόβονται τα δρομολόγια του ΕΛΥΡΟΣ. Η άγονη της Κασοκαρπαθίας εξυπηρετείται διαρκώς από την εποχή του ΝΗΡΕΥΣ, του ΚΙΜΩΛΟΣ, κλπ. Τί συνέβη ξαφνικά και σκέφτονται να την κόψουν? Τα νησιά πώς θα ζήσουν?
Panagia Ekatontapiliani Posted November 1, 2010 Posted November 1, 2010 ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ Σας ενημερώνουμε ότι η Εκτακτη Γενική Συνέλευση καθώς και η Ιδιαίτερη Γενική Συνέλευση της Εταιρείας μας στις 30/10/2010 δεν πραγματοποιήθηκαν λόγω μη ύπαρξης της απαιτούμενης απαρτίας και θα ακολουθήσει Α’ Επαναληπτική Εκτακτη Γενική Συνέλευση καθώς και Α’ ΕπαναληπτικήΙδιαίτερη Γενική Συνέλευση στις 10/11/2010 ημέρα Τετάρτη και ώρα 10:00 & 11:00 αντίστοιχα, δυνάμει της από 09/10/2010 δημοσιευμένης πρόσκλησης.
polman Posted November 4, 2010 Posted November 4, 2010 Γενικώς δεν έχω ιδιαίτερη προτίμηση σε ναυτιλιακές, ίσως λόγω και της δουλειάς μου που καταλαβαίνω από οικονομικά να βλέπω τι παίζετε, αλλά νομίζω πως έχω αρχίσει πλέον και γίνομαι αντι-Ανεκάκιας. Δηλαδή αυτή η εταιρεία έχει κάνει: - Πρώτα από όλα μας έβαλε το Λισσός στα βόρεια και κάθε δύο μέρες ασχήμαινε το λιμάνι, Φοβόσουν να βγεις έξω μην ζαλιστείς από την ταχύτητα της μανούβρας - Πήρε την HSW και με σταδιακά βήματα την διαλύει. Αρχικά έκανε τα γνωστά με τα δρομολόγια του Ν.Χιος και έβγαλε πρακτικά το Ν. Μύκονος από την HSW. - Έβαλε το Ν. Ρόδος ως μοναχοβάπορα σε μια μακρινή διαδρομή απέναντι σε 2 πολύ καλά πλοία με μεγάλη παρουσία στη γραμμή. Δηλαδή η ΝΕΛ μεταφέρει πιο πολλούς επιβάτες στη Χίο από ότι η ΑΝΕΚ Δωδεκάνησα. Καθαρά άστοχη κίνηση σε ένα δύσκολο δρομολόγιο και με δρομολόγια ανά δυο μέρες. Έχω ξαναπεί ότι ο ντόπιος δεν θέλει να ψάχνει πότε έχει δρομολόγια αλλά να τα ξέρει. - Στα Χανιά θα πάθει ότι και η ΝΕΛ με το Ν. Χίος. Δεν θέλει να βάλει ένα ακόμα καλό πλοίο στη γραμμή και να την δέσει. Κάποιος είχε αναφέρει το Ν. Ρόδος ως ιδανική λύση για Χανιά και θα συμφωνούσα μαζί του. Η BSF έδειξε στο Ηράκλειο ότι τηρεί το σλόγκαν ήρθαμε για να μείνουμε και δεν θα παραξενευτώ αν δούμε κανά κόκκινο στα Χανιά αντί για τον Ορίζοντα. Όπως βλέπω τα πράγματα έχουν δημιουργηθεί δυο πόλοι στο Αιγαίο, ΑΝΕΚ/HSW vs BSF + Aegean speedlines + NEL. Οι 3 τελευταίες δεν συμμαχούν μεταξύ τους βέβαια αλλά δεν κονταροχτυπιούνται κιόλας. Η ΝΕΛ δεν χτυπάει την bsf στις γραμμές της (η δρομολόγηση του Ιππότη ως τελειωτικό χτύπημα στο Ν. Ρόδος μοιάζει), με την ASL επίσης δεν υπάρχει καμία κόντρα. Αντιθέτως η ASL βοήθησε BSF και ΝΕΛ (με την υποτιθέμενη ναύλωση του SR2II). Σε μια μεγάλη οικονομική κρίση οι κόντρες στην ακτοπλοΐα είναι πιο πολλές από ποτέ και σίγουρα θα έχουν ενδιαφέρον.
proud_ionian Posted November 4, 2010 Author Posted November 4, 2010 Το βασικο προβλημα της ΑΝΕΚ (δεν εχει νοημα να μιλαμε για Sea Star ή HSW, αφου οι ανθρωποι της ΑΝΕΚ διοικουν), ειναι οτι στις περισσοτερες γραμμες, λειτουργουν με τη λογικη της βραχυπροθεσμης αρπαχτης και δεν επενδυουν στη μεσοπροθεσμη* σταθερη και συνεχη παρουσια (η ακριβως αντιθετη λογικη απο αυτη της Blue Star & της HSW επι Στριντζη). το λισσος πηγαινε για παροπλισμο και οπως ηταν βρεθηκε ΒΑ Αιγαιο. Δυομισυ χρονια που εμεινε πανω, δε νομιζω να εριξαν λεφτα στο πλοιο περα απο τα απολυτως απαραιτητα το νησος χιος που μολις ειχε καθιερωθει στο ΒΑ Αιγαιο και ειχε πλεον σταθερο κοινο, απαξιωθηκε συστηματικα, με τις προσεγγισεις σε συρο μυκονο (και τη συνεπακολουθη δυωρη παραταση της διαδρομης, χωρια τις βαρβαρες ωρες). το νησος μυκονος που εφερε σαμο και ικαρια πολυ πιο κοντα στον πειραια, απο απευθειας αρχισε να πηγαινει μεσω παροναξιας και μετα ενσωματωσε και την αγονη πηγαινοντας και συρο και μυκονο και φουρνους και αγιο κυρηκο κλπ, με αποτελεσμα και χρονο περισσοτερο να κανει και τα νησια να μην εξυπηρετει, λογω του πολυ κοσμου που αφηνε απ'εξω το κολλημα (του αγαπητου ?) με συρο μυκονο παρο ναξο. πιστευουν οτι πρεπει ολα τα πλοια τους πρεπει να περνανε απο εκει η απαξιωση των highspeed, που απο υποδειγματικα και αναγνωρισιμα ταχυπλοα, διακριθηκαν στις βλαβες και στις πυρκαγιες εν πλω η απαξιωση του Αριαδνη, που αντι να διπλωσει τον ελυρο, στα χανια (με προσθηκες καμπινων) περιφερεται στην γαλλοφωνη αφρικη η απαξιωση της HSW συνολικα, που αντιμετωπιζεται οπως ο ΟΦΗ απο τον ΠΑΟ. απο εταιρεια μοντελο εγινε εταιρεια... η περιφρονηση της εδρας τους (της γραμμης των χανιων). ειναι ικανοι να ναυλωσουν και τον ελυρο και να κατεβασουν το λισσος στα χανια. η εμμονη με τις αγονες. αντι να επιδιωξουν (οπως η bs) αγονες που να συμπληρωνουν... γονιμες (πχ Falklands, αστυπαλαια καλυμνος νισυρος κλπ) βασιστηκαν σε αγονες σχεδιασμου καπτα-μακη. μπορει η ΑΝΕΚ να εχει μαζεψει πολλα πλοια (ειτε η ιδια απ ευθειας, ειτε μεσα στην ομπρελλα των φιλιων εταιρειων), μπορει να ειναι το κλιμα για τον επιβατη πιο φιλοξενο και για το πληρωμα πιο ανετο, αλλα καπου εχει χαθει η μπαλλα. η ελλειψη στρατηγικης ειναι εμφανεστατη. για την ακριβεια η μονη στρατηγικη ειναι να χαλαμε το φαγητο του διπλανου, για να μενει και εκεινος νηστικος, επειδη εμεις δεν εχουμε μαγειρεψει. (κατι σαν το τσουκο τσουκου ball του βαζελου και του ρεχαγκελ. χαλαμε το παιχνιδι του αλλουνου). η εταιρεια ακομη δεν εχει καταφερει να συγκαλεσει τη ΓΣ για την αυξηση κεφαλαιου, για την πληρωμη της επομενης δοσης στη minoan για τη HSW., οι ζημιες μεγαλωνουν και αντι να επιδιωχθει μια εξυγιανση, συνεχιζεται ο ανταρτοπολεμος. ΥΓ: η σχεση Attica & Aegean SL ειναι βαθυτερη και οχι απλα συμπαθειας ή μη ενοχλησης. * δεν μου αρεσει ο ορος μακροπροθεσμα. μακροπροθεσμα θα ειμαστε ολοι νεκροι
Nikos_Chania Posted November 4, 2010 Posted November 4, 2010 (edited) Δηλαδή η ΝΕΛ μεταφέρει πιο πολλούς επιβάτες στη Χίο από ότι η ΑΝΕΚ Δωδεκάνησα. Η μόνη ένστασή μου στις παρατηρήσεις σου είναι ότι σύγκρινες την κίνηση της ΝΕΛ στην Χίο, όπου είναι η έδρα της, με την κίνηση της ΑΝΕΚ στα Δωδεκάνησα. Μη συγκρίσιμα ποσά... Edited November 4, 2010 by proud_ionian quote
Parianos Posted November 6, 2010 Posted November 6, 2010 (edited) Πολύ καλή ανάλυση αγαπητέ μου φίλε proud ionian. Το θέμα της ΑΝΕΚ είναι ότι μεταφεροντας την επαρχιώτικη αντίληψη διοίκησης ορισμένων στελεχών της, στην ουσία απαξίωσε και συνεχίζει να απαξιώνει την HSW. Θα έπρεπε να διαφυλαχθεί τόσο η κυριαρχία της HSW στις γραμμές των Κυκλάδων και του ΒΑ Αιγαίου και να διασφαλισθεί και η συνέχεια του οργανωμένου τρόπου διοίκησης της που ήταν κατά γενικη ομολογια αρκετα πετυχημένη. Edited November 6, 2010 by Parianos
margaritis24 Posted November 6, 2010 Posted November 6, 2010 (edited) το ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι η εταιρεια ανοιχτηκε πιο μακρια αποτι εφτανε το χερι της κ αυτο ειναι πολυ κακο..μπλεχτηκε σε ξενα χωραφια για να κερδισει καποιο αμεσο κερδος αλλα οπως ξερουμε ολοι(εκτος απο την ανεκ ομως) η ακτοπλοοια εχει μακροπροθεσμο κερδος.ανοιξε μετωπα τα οποια δεν κλεινουν,η αττικα δεν θα φυγει ατην κρητη κ η νελ οσο μπορει θα την πεταξει εξω απο την γραμμη!ο ιταλος της εδωσε την HSW γιατι ηθελε ρευστο αλλα ουτε αυτον δεν εχει να πληρωσει../στο τελος μην την βγαλει κ απο καμια γραμμη για να πατσισουνε κιολας καινουργια πλοια δεν μπορει να φερει λογω κρισης αρα θα μεινει πισω στον αναταγωνισμο! οσο για τα στελεχει που συντελουν σε αυτο το εγκλημα η καλυτερη απαντηση ειναι τα πληρωματα που τα χουν παιξει πια η hsw εγινε αποικια της ανεκ κ οποιος μπορει την κανει για να σωθει φευγει,τα ονοματα τα ξερετε Edited November 6, 2010 by margaritis24
pathfinder Posted November 8, 2010 Posted November 8, 2010 Συγνώμη αν φύγω λίγο εκτός topic. Αυτά που εγώ νομίζω ότι επηρεάζουν την πορεία του ομίλου (και όχι μόνο αυτού) είναι τα εξής 1- Χρηματιστήριο. Στις εισηγμένες εταιρείες πολλές φορές οι μέτοχοι έχουν πολλαπλά κέρδη από τις αγοραπωλησίες μετοχών παρά από τα αποτελέσματα της ίδιας της εταιρείας. Η είδηση ενός νέου εγχειρήματος καταντά μερικές φορές πιό σημαντική από το ίδιο το εγχείρημα. Επίσης στην εικόνα του ισολογισμού θυσιάζονται πολλές φορές πιό μακροπρόθεσμα οφέλη. Μιά είδηση ή συγκυρία αρκεί για να κερδίση μία μετοχή σημαντική υπεραξία ενώ χρειάζεται αρκετός χρόνος και εργασία για να επιτευχθεί το ίδιο μέσω των αποτελεσμάτων. 2- Συγχωρήστε μου την προσωπική γνώμη ότι οι Έλληνες είμαστε μεν αξιοθαύμαστοι σαν πλοικτήτες/εφοπλιστές -το για πόσο ακόμη είναι θέμα προς συζήτηση νομίζω- αλλά υστερούμε αρκετά σαν operators. Με άλλα λόγια μάλλον προσπαθούμε "να βολέψουμε" τα διαθέσιμα πλοία μας σε κάποιες γραμμές παρά επιλέγουμε τα κατάλληλα πλοία (αλλά και άλλους σχετικούς παράγοντες) για κάποιο συγκεκριμένο εγχείρημα. (Η πιό φωτεινή εξαίρεση τα τελευταία χρόνια - ΙΜΗΟ - ήταν ό Παναγόπουλος με το 2 ημερών κυκλικό της Ανκώνα (ακολούθησαν βέβαια και οι άλλοι) και ο Στρίντζης με τα μικρά BS. Στον αντίποδα οι Μινωικές με Αρετούσα και κορεάτικα κυρίως). Ετσι βλέπουμε τις κινήσεις που επεσήμανε ο proud αλλά και τον ΤΕΟ στην άγονη, ταχύπλοα να προσπαθούν να σταθούν σαν συμβατικά, η Ρόδος να κοντεύει να περάσει σε αριθμό πλοίων την "φορτωμένη" με πλοία Κρήτη κλπ. Δεν γνωρίζω πολλά για την επιβατική κίνηση αλλά σίγουρα όσον αφορά στα φορτία (και αυτά είναι ένα σημαντικό σκέλος των ΕΓ/ΟΓ και των ΦΓ/ΟΓ) πρέπει κανείς να λαμβάνει υπόψιν του τις συνολικές απαιτήσεις/ροές/δυνατότητες της εφοδιαστικής αλυσίδας (της οποίας το πλοίο -γραμμής κυρίως- είναι μέρος μόνο) και αυτό φοβάμαι δεν γίνεται. 3- Αυτή η αδυναμία σχεδιασμού με βάση τις ανάγκες των -δυνητικών- πελατών (χωρίς να ξεχνάμε βέβαια και άλλους παράγοντες όπως π.χ. σε κάποιες περιπτώσεις τους "συνδικαλιστές" κλπ.) οδηγούν την επιβατηγό ναυτιλία σε εσωστρέφεια και σκληρό ανταγωνισμό στο εσωτερικό και απουσία από τις αγορές του εξωτερικού (πλην Αδριατικής). Νομίζω ότι, επειδή και οι συνθήκες αλλάζουν, θα ήταν ευχής έργο το τμήμα αυτό της ναυτιλίας -αλλά κατά την άποψή μου και η ποντοπόρος- να αλλάξουν στον βαθμό που είναι εφικτό τον τρόπο προσέγγισης του μεταφορικού έργου. Παρ΄ότι όλοι αντιλαμβανόμαστε τις δυσκολίες της σημερινής κατάστασης μακάρι τόσο η HSW/ANEK όσο και οι άλλες εταιρείες της να προσεγγίσουν το θέμα ακτοπλοία με περισσότερο ορθολογισμό, καλύτερη οργάνωση και με ευρύτερη οπτική γωνία (ή και περισσότερο επαγγελματισμό αν θέλετε).
NHSOS XIOS Posted November 10, 2010 Posted November 10, 2010 (edited) η εταιρεια ακομη δεν εχει καταφερει να συγκαλεσει τη ΓΣ για την αυξηση κεφαλαιου, για την πληρωμη της επομενης δοσης στη minoan για τη HSW., οι ζημιες μεγαλωνουν και αντι να επιδιωχθει μια εξυγιανση, συνεχιζεται ο ανταρτοπολεμος. Ουτε και σημερα καταφεραν να κανουν την γενικη συνελευση 21/11 η νεα ημερομηνια. Edited November 10, 2010 by NHSOS XIOS
Panagia Ekatontapiliani Posted November 22, 2010 Posted November 22, 2010 Αναβλήθηκε για τις 19 Δεκεμβρίου 2010 η δεύτερη έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της ΑΝΕΚ που είχε θέμα την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας.
NHSOS XIOS Posted November 22, 2010 Posted November 22, 2010 Γιατι δεν μπορουν να κανουν μια γενικη συνελευση και αναβαλλεται η μια μετα την αλλη,υπαρχει καποια λογικη εξηγηση η απο πισω κρυβεται κατι αλλο Ειναι μια απο τις μεγαλυτερες ναυτιλιακες στην Ελλαδα και δεν μπορουν να συγκεντρωσουν τους μετοχους τους να αποφασισουν για το μελλον της εταιριας
gtogias Posted November 22, 2010 Posted November 22, 2010 Τους μετόχους τους βρίσκουν. Τα 25 μύρια δε βρίσκουν.
Orestis Posted November 22, 2010 Posted November 22, 2010 Οι πρώτες δύο ήταν λογικό και αναμενόμενο να αναβληθούν καθώς τα ποσοστά απαρτίας που απαιτούνταν σε αυτές δεν ήταν δυνατόν να επιτευχθούν. Η χθεσινή αναβολή προήλθε από μετόχους που κατέχουν το 5% και όχι λόγω έλλειψης απαρτίας. Άλλη αναβολή πάντως δεν μπορεί να υπάρξει.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now