gtogias Posted March 10, 2015 Posted March 10, 2015 Σύντομα 3? Ποιο θα σταματήσει? Δε θα ξεκινήσει πάλι και το Πρέβελης?
seazoom Posted March 10, 2015 Posted March 10, 2015 Λογικά θα βγεί εκτός το ένα απο τα Κρήτη με την έλευση του Blue Galaxy.
mytilene Posted March 10, 2015 Posted March 10, 2015 Ειδικα το κομματι των δημοσιων σχεσεων, στην τελευταια εκθεση που γινοταν στο Βερολινο μολις εγινε η "κατασχεση", το περιπτερο τους εκλεισε κ εφυγαν ολοι που ηταν εκει... Ετσι κανεις δεν ενοχληθηκε απο τις ερωτησεις!!! Με τέτοιες ''δημόσιες σχέσεις'' πήγε και η ΝΕΛ να προχωρήσει και βλέπουμε που κατάντησε. !!!!
moutsos Posted March 11, 2015 Posted March 11, 2015 οι δημόσιες σχέσεις ότι και να κάνουν στην κατασταση που είναι η Ανεκ ή η Νελ τι να κάνουν?να βαφτίσουν το arrest προγραμματισμένη ακινησία? προφανώς η ανακοίνωση ειναι κακογραμμένη αλλα πιστεύω ότι τα αιτια των προβλημάτων δεν ειναι οι δημόσιες σχέσεις αλλα η διαχειριση της εταιρείας.
seazoom Posted March 11, 2015 Posted March 11, 2015 (edited) Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή που ζούμε είναι για κάθε εταιρεία, ναυτιλιακή και μη, επιτακτική ανάγκη για πολλούς και διάφορους λόγους που δεν χρειάζονται ανάλυση. Όταν μια εταιρεία δεν ασχολείται καθόλου με το τμήμα αυτό, δείχνει παραίτηση απο πολλά πράγματα. Για παράδειγμα, η ΑΝΕΚ είχε πάντα δυνατό τμήμα, που όμως μετά τα γεγονότα της φωτιάς του Νόρμαν Ατλάντικ, το τμήμα αυτό εξαφανίστηκε, και περιορίζεται σε ελάχιστες ανακοινώσεις και αυτές κακοδιατυπωμένες. Στα δε μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι αναρτήσεις είναι μονάχα δύο για την ΑΝΕΚ το τελευταίο τρίμηνο, απο εκεί που υπήρχε καθημερινή πολλαπλή παρουσία. Όταν θέλει μία εταιρεία να ανακάμψει απο το οτιδήποτε, φροντίζει μαζί με όλα τα υπόλοιπα, να δυναμώσει την παρουσία της στις δημόσιες σχέσεις, με όλους τους τρόπους που γίνονται αυτές. Εδώ συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο.... Edited March 11, 2015 by seazoom
Strofades Posted March 11, 2015 Posted March 11, 2015 Η ΑΝΕΚ δεν κατάφερε τις χρυσές εποχές να χτίσει βάσεις για μια σταθερή πορεία στο χώρο σε πολλά σημεία και ειδικά στον στόλο της που έμεινε αρκετά πίσω απο τον ανταγωνισμό με αποτέλεσμα σήμερα να μην μπορεί να αξιοποιήσει τα πλοία της ή τουλάχιστον να τα ξεφορτωθεί! Τώρα που άρχισε το ντόμινο ίδωμεν... *Θυμάμαι και κάτι "φήμες" για νέα πλοία lng & μετατροπή υπάρχοντων και αναρωτιέμαι αν ήταν ανέκδοτο τελικά, κοιτάζοντας την εταιρία του σήμερα!
proud_ionian Posted March 11, 2015 Author Posted March 11, 2015 οι δημόσιες σχέσεις ότι και να κάνουν στην κατασταση που είναι η Ανεκ ή η Νελ τι να κάνουν?να βαφτίσουν το arrest προγραμματισμένη ακινησία? προφανώς η ανακοίνωση ειναι κακογραμμένη αλλα πιστεύω ότι τα αιτια των προβλημάτων δεν ειναι οι δημόσιες σχέσεις αλλα η διαχειριση της εταιρείας. ολα τα εχει η μαριωρη, ο φερετζες της λειπει. συμφωνω με τον μουτσο οτι φταιει ο τροπος που διοικηθηκε η εταιρεια και η μακρα πορεια παρακμης
mytilene Posted March 11, 2015 Posted March 11, 2015 Το μόνο σίγουρο είναι οτι φταίει η διοίκηση,ένας καθηγητής μου στο πανεπιστήμιο έλεγε: ΔΙΕΥΘΥΝΤΑΡΑΔΕΣ ΜΟΥ(ΕΙΡΩΝΙΚΑ) ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ-ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΕΛΕΓΧΟ..Τώρα εκεί στην ΑΝΕΚ λογικά κάνουν τη μια μ@@@κια μετά την άλλη και στο τέλος θα πάνε άκλαυτοι κι αυτοί!!!
Petros P Posted March 11, 2015 Posted March 11, 2015 Μήπως πολλα "οικονομικά λάθη" γίνονται για την πιο εύκολη απορρόφηση...?
proud_ionian Posted March 11, 2015 Author Posted March 11, 2015 αυτη πετρο ειναι η ευκολη δικαιολογια των "ηττημενων". η εταιρεια εχει την ιδια διοικηση πανω απο δεκα χρονια και τα λαθη δεν εγιναν τωρα.
MILTIADIS Posted March 11, 2015 Posted March 11, 2015 (edited) Δευτερη λυπητερη περιμενει οπως φαινεται την Ανεκ τις επομενες εβδομαδες καθως οπως αποκαλυπτει σημερα το ship2shore θα διεξαχθει σε διαιτητικο δικαστηριου του Λονδινου η δικη για το θεμα της Goinsardinia.Οι Ιταλοι οπως αναφερεται εμφανιζονται βεβαιοι για θετικο αποτελεσμα το οποιο θα περιλαμβανει την καταβολη απο πλευρας Ανεκ του ποσου των 5.000.000 ευρω ως προστιμο(περαν των 500χιλιαδων που εχει ηδη εκδικασει εις βαρος της η Ιταλικη δικαιοσυνη). Oltre ai problemi con Hellenic e Grimaldi, Anek, che non ha risposto a nessuna domanda al riguardo, dovrà a breve fare i conti con altri italiani. Secondo quanto riportato da l’Unione Sarda, infatti, si svolgerà a breve l’arbitrato inglese sulla lite fra la compagnia greca e Goinsardinia, la società consortile cui Anek la scorsa estate ritirò anzitempo il traghetto El. Venizelos noleggiatole a inizio stagione, con gravi conseguenze per la controparte e i suoi passeggeri. Secondo i greci il rientro anticipato della nave era giustificato dall’inadempienza di Goinsardinia nei pagamenti, ma, stando alla stampa sarda, le indagini della Guardia di Finanza sui conti del consorzio isolano ne avrebbero alleggerito significativamente le responsabilità. Il che potrebbe avere un ruolo determinante quando gli arbitri londinesi decideranno del risarcimento da 5 milioni di euro chiesto ad Anek da Goinsardinia, che nel frattempo ha comunicato che nel 2015 non opererà, in attesa di risolvere gli strascichi legali della passata stagione Edited March 11, 2015 by MILTIADIS
pathfinder Posted March 11, 2015 Posted March 11, 2015 (edited) Τα πολλά λάθη της διοίκησης επί σειρά ετών λειτούργησαν σωρευτικά. Πέραν από τα "εφοπλιστικά" λάθη όμως, νομίζω ότι τον μεγαλύτερο ρόλο τον έπαιξαν τα "παιγνίδια". Ίσως να το έχω ξαναπεί αλλά για τις εισηγμένες πολλές φορές "η μετοχή" τρώει την εταιρεία. Αυτό ασφαλώς δεν είναι Ελληνικό φαινόμενο και στον "βωμό" των αποτελεσμάτων ... "σφάζονται" εταιρείες (όχι απαραίτητα όμως και οι μέτοχοι). Πέρα από την πορεία της ΑΝΕΚ ας μην ξεχνάμε και πόσες άλλες εταιρείες "ακούμπησε" και την -έστω συμπτωματική- κατάληξή τους. Είναι κρίμα -ακόμη- μία ιστορική εταιρεία να βρίσκεται σε τόσο δεινή θέση. Δεν ξέρω αν θέλει (και μπορεί) η Πειραιώς να βοηθήσει, αλλά θέλω να πιστεύω ότι ίσως η κατάσταση είναι ακόμη οριακά αναστρέψιμη. Με τα σημερινά δεδομένα δηλ. την σχετικά εύθραυστη ισορροπία της ΑΤΤΙΚΑ και την απουσία κεφαλαίων η "απορρόφηση" φαντάζει αρκετά δύσκολη. Edited March 11, 2015 by pathfinder
margaritis24 Posted March 15, 2015 Posted March 15, 2015 (edited) στην σελιδα της algerie ferries στο facebook λεει πως ναυλωσαν το πλοιο για το καλοκαιρι απο βδομαδα που θα πεσει η προκαταβολη για την ναυλωση θα ξεκινησει κ το champion.. Edited March 15, 2015 by proud_ionian quote
minoan Posted March 15, 2015 Posted March 15, 2015 To count down ξεκινησε και δε το σταματανε οι προκαταβολες!
proud_ionian Posted March 15, 2015 Author Posted March 15, 2015 ακριβως. αν ξεκινησουν τα detentions και τα κατασχετηρια... μετα θα ζητουν οι ιταλοι της goinsardinia μετα τα πληρωματα κ.ο.κ
margaritis24 Posted March 15, 2015 Posted March 15, 2015 παντως αν παρει κοντα στα λεφτα που επαιρνε το Αριαδνη στην ξενιτια ειναι καλα λεφτα που στα χανια δεν θα τα εβγαζε!
Nikos_Chania Posted March 18, 2015 Posted March 18, 2015 Σύμφωνα με την σελίδα της εταιρείας στο φατσοτέφτερο, τα δύο της πλοία HELLENIC SPIRIT και OLYMPIC CHAMPION θα εκτελούν δρομολόγια από την Παρασκευή 20 Μαρτίου ως εξής
Nils Holgersson Posted March 18, 2015 Posted March 18, 2015 (edited) Δευτερη λυπητερη περιμενει οπως φαινεται την Ανεκ τις επομενες εβδομαδες καθως οπως αποκαλυπτει σημερα το ship2shore θα διεξαχθει σε διαιτητικο δικαστηριου του Λονδινου η δικη για το θεμα της Goinsardinia.Οι Ιταλοι οπως αναφερεται εμφανιζονται βεβαιοι για θετικο αποτελεσμα το οποιο θα περιλαμβανει την καταβολη απο πλευρας Ανεκ του ποσου των 5.000.000 ευρω ως προστιμο(περαν των 500χιλιαδων που εχει ηδη εκδικασει εις βαρος της η Ιταλικη δικαιοσυνη).καπου εγινε λαθος στη μεταφραση φιλε Miltiadi στο δημοσίευμα του ship2shore ....η ΑΝΕΚ LINES θα διεκδισει 5 εκατομμύρια και όχι η Goinsardinia.... Edited March 18, 2015 by proud_ionian quote
MILTIADIS Posted March 19, 2015 Posted March 19, 2015 Τα χρηματα αυτα τα αλληλοζηταει η go απο την ανεκ(και αντιστροφα)για καλυψη αποζημιωσεων,διαφυγοντα κερδη κλπ.Στο Λονδινο θα εξεταστει η προσφυγη της Ανεκ αλλα οι Ιταλοι δηλωνουν αισιοδοξοι οτι θα απορριφθει και η υποθεση θα κλεισει υπερ τους.
Orestis Posted March 19, 2015 Posted March 19, 2015 Τράπεζα Πειραιώς: Εκποιείται το 23,56% του μ/κ της ΑΝΕΚ Σε νέα φάση εισέρχονται οι διαδικασίες αναδιάρθρωσης της ακτοπλοΐας μετά την απόφαση της Τράπεζας Πειραιώς να προχωρήσει σε εκποίηση 43.685.197 μετοχών της ΑΝΕΚ, κυριότητας της Sea Star Capital. Πρόκειται για το 23,5661% του μετοχικού κεφαλαίου της ΑΝΕΚ. Η Τράπεζα Πειραιώς έγινε κάτοχος των μετοχών αυτών τον Δεκέμβριο του 2014, όταν κατήγγειλε δάνειο που είχε ενέχυρο τις μετοχές που κατείχε η κυπριακή Sea Star Capital, η οποία ανήκει κατά πλειοψηφία στον κ. Γιάννη Σ. Βαρδινογιάννη, διευθύνοντα σύμβουλο της ΑΝΕΚ. Με σχετική ανακοίνωση η εισηγμένη στο κυπριακό χρηματιστήριο εταιρεία Se Star αναφέρει ότι «η ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Α.Ε επισπεύδει δυνάμει της υπ’ αριθμ. 93/24-2-2015 απόφασης του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Μελετών της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς (Ν.Π.Δ.Δ.) την εκποίηση 43.685.197 κοινών ονομαστικών ενεχυριασμένων μετοχών» της ΑΝΕΚ, κυριότητας της Sea Star Capital. Στη συνέχεια αναφέρει ότι διορίστηκε η εταιρεία”Alpha Finance ΑΕΠΕΥ ως το αρμόδιο μέλος του Χ.A. για τη διενέργεια της εκποίησης, η οποία θα λάβει χώρα σήμερα Πέμπτη 19.3.2015. Στην ανακοίνωση της Sea Star Capital προστίθεται ότι «το διοικητικό συμβούλιο προέβη σε όλες τις νομικές ενέργειες προκειμένου να προστατεύσει την περιουσία της εταιρείας και θα προβεί σε νεότερη ανακοίνωση αναφορικά με τη διενέργεια της ως άνω εκποίησης». Ναυτεμπορική
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 19, 2015 Posted March 19, 2015 Στη συνέχεια αναφέρει ότι διορίστηκε η εταιρεία”Alpha Finance ΑΕΠΕΥ ως το αρμόδιο μέλος του Χ.A. για τη διενέργεια της εκποίησης, η οποία θα λάβει χώρα σήμερα Πέμπτη 19.3.2015. Μάθαμε τι έγινε, βρέθηκε αγοραστής?
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 19, 2015 Posted March 19, 2015 Εδώ γράφει ότι εκποιήθηκαν εξωχρηματιστηριακά στα 0,08 ευρώ, και συνολικά 3,5 εκ ευρώ περίπου, χωρίς να αναφέρεται ο αγοραστής.
MILTIADIS Posted March 24, 2015 Posted March 24, 2015 Η Πειραιως ηταν και ο αγοραστης Η εταιρεία ΑΝΕΚ Α.Ε. ανακοινώνει με βάση το Ν. 3556/2007 (άρθρο 9 και άρθρο 21) σε συνδυασμό με την απόφαση 1/434/03.07.2007 της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς και σε συνέχεια της από 23/03/15 σχετικής ενημέρωσης προς την εταιρεία μας, ότι η εταιρεία «ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Α.Ε.» απέκτησε την 19/03/2015 την κυριότητα 43.685.197 κοινών ονομαστικών μετοχών της εταιρείας μας, ήτοι ποσοστό 23,5661 % επί των συνολικών δικαιωμάτων ψήφου των κοινών ονομαστικών μετοχών της εταιρείας μας, λόγω πλειστηριασμού των ως άνω μετοχών που κατείχε η εταιρεία «SEA STAR CAPITAL PLC». Μετά την συγκεκριμένη γνωστοποίηση η εταιρεία «ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Α.Ε» κατέχει: α) 43.685.197 κοινές ονομαστικές μετοχές που αντιστοιχούν σε ποσοστό 23,5661 % του κοινού μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας και των αντίστοιχων δικαιωμάτων ψήφου β) έμμεσα 1.929.210 δικαιώματα ψήφου που αντιστοιχούν σε ποσοστό 1,0407 % επί των συνολικών δικαιωμάτων ψήφου των κοινών ονομαστικών μετοχών της εταιρείας μας, (ήτοι συνολικά 24,1788 % επί των συνολικών δικαιωμάτων ψήφου της εταιρείας)
olympic champion anek Posted March 30, 2015 Posted March 30, 2015 Στο online booking της ΑΝΕΚ εμφανίζει το πλοίο Κρήτη 2 να επανέρχεται στα δρομολόγια της γραμμής των Χανίων στις 20 Απριλίου.Υποτίθεται ότι το ''Blue Galaxy'' θα διπλώσει το ''Έλυρος''.Ίσως,να μην έχει ανανεωθεί το σύστημα ή τελικά να επανέλθει μετά το Πάσχα το ''Κρήτη''.Ποιος ξέρει...;Θα το δούμε σύντομα...
CptAris Posted March 30, 2015 Posted March 30, 2015 (edited) Το ΕΛΥΡΟΣ έχει ναυλωθεί στην Algerie Ferries για το καλοκαίρι Edited March 30, 2015 by proud_ionian λινκ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now