Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 3 months later...
  • Replies 378
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Το πλοίο βρίσκεται σήμερα στη Genova, όχι όμως σε κάποια επισκευαστική βάση. Αντιθέτως βρίσκεται στο εμπορικό λιμάνι, εκεί που φορτώνουν τα ρορό. Υποθέτω λοιπόν πως πρόκειται να κάνει κάποιο δρομολόγιο(α) με αυτή την αμφίεση.

Posted

Genova-Porto Torres για καποιες εμφανισεις για φορτηγα οπως σωστα μαντεψες..Θα το δουμε κ αυτο😂

Θα μετεξελιχθει και σε επιβατικη γραμμη στη μετα Savona εποχη;Θα δειξει..

 

Posted

Ξεκινησε τα δρομολογια του ως...ro/ro στη γραμμη Γενοβα-Πορτο Τορρες και θα κανει και καμποσα τουλαχιστον για τις επομενες 2 βδομαδες.

Posted

Αυτό βρήκαν να κάνουν Ro-Ro?? Που έχει λειψό άνω γκαράζ..? Ε αφού τους βολεύει, τι να πούμε εμείς.."περί ορέξεως, σπανακόπιτα"..! 

Posted
17 hours ago, Strofalos said:

Αυτό βρήκαν να κάνουν Ro-Ro?? Που έχει λειψό άνω γκαράζ..?

Από Γκριμάλντι μιλάμε….

Posted

Δε νομίζω πως υπήρχε κάποιο άλλο διαθέσιμο εκτός από φέρρυ, ο λόγος της σκάντζας νομίζω είναι πως το Eurocargo Sicilia περνάει special survey.

  • 1 month later...
Posted

Μετά την περιπέτειά του ως ro/ro, από χθες βρίσκεται στην Civitavecchia. Στο σύστημα φαίνεται να ξεκινάει τα κλασικά θερινά δρομολόγια για Olbia 1/6.

Posted

Όπως θα στοιχημάτιζαν πολλοί, το πλοίο δε θα παραμείνει ανεκμετάλλευτο. Ήδη ανέβηκε Livorno και έδεσε στη θέση των Cruise. Μάλλον θα αντικαταστήσει το Cruise Europa το οποίο στα τελευταία δρομολόγια πλέει με μειωμένες ταχύτητες (υποθέτω κάποια βλάβη) και μαζεύει καθυστερήσεις.

Posted

Λόγω του μικρού γκαράζ μάλλον στάθηκε ανεπαρκές για τη γραμμή της Olbia οπότε μεταφέρθηκε στη γραμμή Livorno-Palermo (όπου τα φορτηγά μπορούν να εξυπηρετηθούν και από τα ro-ro της εταιρίας) και το Zeus Palace πήγε στη γραμμή Livorno-Olbia.

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
Posted

Στο λιμανι του Arbatax(ή Αρβατάξιον που θα λεγε και ενας ελληνοψυχος καραβολατρης:rolleyes:)ξεκουραζεται πλεον το πλοιο μετα την ολοκληρωση των θερινων του δρομολογιων.

  • 4 weeks later...
Posted

Απο αυριο μετακομιζει απο Λιβορνο-Ολμπια σε Λιβορνο-Παλερμο λογω ανεπαρκους γκαραζ.

  • 5 months later...
Posted

Παρέδωσε τη σκυτάλη στο Zeus Palace στη γραμμή Livorno-Palermo και εδώ και λίγες μέρες βρίσκεται στην Civitavecchia. Τα δρομολόγια Civitavecchia-Olbia ξεκινάνε 1η Ιουνίου.

Posted

Αυτό χρειάζεται στη γραμμή του Livorno, εκεί πάει η μεγάλη πλειοψηφία των φορτηγών αλλά και των καλοκαιρινών ταξιδιωτών από την Ευρώπη. Η γραμμή της Civitavecchia είναι μάλλον εποχική και βγαίνει μια χαρά με το Cruise Bonaria.

  • 2 months later...
Posted

Λιγάκι ετεροχρονισμένα μια και το ταξίδι έλαβε χώραν τον περασμένο Μάιο, αλλά τέλος πάντων ήρθε και η ώρα του Cruise Bonaria για να γίνει αντικείμενο κριτικής και σχολιασμού. Το ταξίδι είναι ανάμεσα στο Παλέρμο της Σικελίας και το Λιβόρνο της Τοσκάνης, αρχικά προγραμματισμένο με το Zeus Palace. Η καθυστέρηση στις εργασίες της ετήσιάς του όμως, έφεραν στη θέση του το Cruise Bonaria για την αναχώρηση των 1900 του Σαββάτου. Όποιο και να είναι το πλοίο της γραμμής όμως, την παράσταση κλέβει το Παλέρμο. Μιλάμε για χάλι ατελείωτο, από τις χειρότερες πόλεις που έχω δεί. Κυκλοφοριακό χάος που κάνει τη Βομβάη να θυμίζει Όσλο:rolleyes:, ανύπαρκτο πάρκινγκ, πανβρώμικο και με μια γενικότερη εικόνα εγκατάλειψης και παρακμής. Το κερασάκι στην τούρτα είναι η παραλιακή οδός που εξυπηρετεί όλο το παράκτιο μέτωπο της πόλης που εκτείνεται σε πολλά χιλιόμετρα. Κομμάτια της άσφαλτος που έχει στρωθεί σε περασμένες δεκαετίες, κομμάτια της πέτρινο οδόστρωμα. Κοινός παρονομαστής η οικτρή κατάσταση του οδοστρώματος. Βομβαρδισμένο τοπίο, βουνά, σαμαράκια, τεράστιες λακούβες, σαν επαρχιακός δρόμος της Νορμανδίας 3 μέρες μετά την απόβαση των Συμμάχων:ph34r:. Απορώ πραγματικά, πρέπει να έχει να γίνει συντήρηση εδώ και δεκαετίες. Greece is paradise.

 

Τέλος πάντων αφού κάποιος αποφύγει τον κίνδυνο για τις αναρτήσεις του αυτοκινήτου του, φτάνει στην δυτική πύλη του λιμανιού, απ’ όπου αναχωρεί η Grimaldi για το Livorno. Μετά από έναν έλεγχο της πλάκας σε αφήνουν να πας πρός το πλοίο, μέσα σε ένα λιμάνι που ασφυκτιά και θέλει πολλή προσοχή για να οδηγήσεις ή να περπατήσεις πρός το πλοίο. Κι αυτό γιατί μια ταξιαρχία από νταλίκες και ένα βουνό από κοντέινερ είναι ντανιασμένα σε απόσταση αναπνοής το ένα με το άλλο με τους τράκτορες και τα αντίστοιχα μηχανήματα για τα κοντέινερ να πηγαίνουν πέρα-δώθε με εντυπωσιακή ταχύτητα. Αυτή είναι όμως η εικόνα των περισσοτέρων ιταλικών λιμανιών(Genova, Napoli, Salerno, Livorno και πόλλά άλλα), εγκαταστάσεις δεκαετίας 70 για κίνηση δεκαετίας 2020 και χωρίς ρεαλιστικά περιθώρια επέκτασης. Αρκεί να πω πως εκείνο το απόγευμα και με διαφορά 1.5 ώρας αναχωρούσαν 4 μεγάλα ro-pax για την ηπειρωτική Ιταλία. Εδώ μπορείτε να πάρετε και μια γεύση.

 

Η φόρτωση του ΙΧ μου έγινε κατά τις 1750 και ήδη το δεύτερο υπόγειο ήταν γεμάτο ΙΧ, τελικά γέμισαν και τα 2 υπόγεια. Εδώ θα μπορούσε να γίνεται καλύτερη δουλειά στη στοιβασία, ήμουν το τελευταίο ΙΧ που μπήκε στο 2ο υπόγειο και ενώ υπήρχε άπλετος χρόνος να με γυρίσουν και να κατέβω με την όπισθεν, με έβαλαν με τη μούρη. Για μένα δεν είναι πρόβλημα να ανεβάσω το αυτοκίνητο με όπισθεν στην ανηφόρα, για πολύ άλλο κόσμο όμως είναι κάτι δύσκολο κι αυτό είναι εύλογο. Θα μπορούσαν να είχαν γυρίσει τα τελευταία ΙΧ λοιπόν αλλά δεν το έκαναν, και αυτά που ήταν επάνω στη ράμπα όπως διαπίστωσα το άλλο απόγευμα, με τη μούρη ήταν. Το πλήρωμα δεν έδειξε να ενδαφέρεται καθόλου και μάλιστα και την επομένη η συμμετοχή τους και η καθοδήγηση στους οδηγούς κατά την εκφόρτωση ήταν περιορισμένη.

 

Από εδώ και πέρα όμως ξεκινούν οι ευχάριστες εκπλήξεις κι αυτό γιατί το Cruise Bonaria είναι με διαφορά το καλύτερο πλοίο της Grimaldi Lines με το οποίο έχω ταξιδέψει. Προσοχή, αναφέρομαι στην Grimaldi Lines και όχι στον ευρύτερο όμιλο. Ξέρω πως κάμποσοι εξ’ υμών τώρα σκέφτεστε «μα φυσικά είναι, γιατί το είχαν μέχρι πρότινος οι Μινωικές». Κι όμως δε νομίζω ότι στέκει αυτό υπό την έννοια ότι το πλοίο είναι πια στη Grimaldi Lines εδώ και 4 σχεδόν χρόνια. Θεωρώ λοιπόν πως τα αποτελέσματα πιθανής πλημελλούς συντήρησης του πλοίου θα είχαν γίνει φανερά πια. Το αντίθετο όμως, το πλοίο είναι σε πολύ καλή κατάσταση, ίσως και λόγω της πάνω του μέσου όρου ποιότητας κατασκευής του, σε όλα τα επίπεδα. Συνεχίζω παραθέτοντας τους χώρους του πλοίου και αφήνοντας όσους από εσάς είναι πολυταξιδεμένοι με το συγκεκριμένο πλοίο, να κάνουν τις συγκρίσεις με το Μινωικό του παρελθόν.

 

Ξεκινάμε με το deck 6 όπου και βρίσκεται η περισσότερη ζωή του πλοίου. Πλώρα βρίσκεται το Eliseo Show Lounge, που δείχνει κάπως έτσι. Ξεχωριζει το αμφιβόλου αισθητικής αξίας χρώμα και σχέδιο των καναπέδων. Το κομμάτι Show περιστρέφεται γύρω από την κλασική Κακοφωνίξ που έχει προσλάβει η Grimaldi για την διασκέδαση των επιβατών, μην περιμένει κανείς κάτι σαν το συγχωρεμένο το Γιάννη Φλωρινιώτη. Κατάπλωρα υπάρχει και VIP σαλονάκι. Προχωρώντας πρός τα πίσω υποτίθεται πως υπάρχει ένα card room σύμφωνα με το deck plan αλλά αν δεν με απατά η μνήμη μου εκεί βρισκόταν το game room ή αλλιώς Ουφάδικο που λέγαμε και στα 80s :D. Στη συνέχεια συναντά κανείς το Poltu Quatu Shop που είναι χωρισμένο σε δύο κομμάτια. Το πρώτο πουλάει καλλυντικά προιόντα και το δεύτερο όλα τα υπόλοιπα. Μάλιστα εκεί στρίμωξαν και ένα μαγαζάκι που πουλάει ήδη Grimaldi Lines και μόνον.

 

Μετά έχουμε το κεντρικό μπάρ του πλοίου που λέγεται Mirto, πλήρες και με πιάνο για όποιον θέλει να το παίξει Θάνος Μικρούτσικος. Πέρα από την πλάκα νομίζω πως η performer που εμφανίζεται στο πλωριό σαλόνι, άλλες ώρες βρίσκεται στο πιάνο. Παρεμβάλλονται και ορισμένα σημεία με τραπεζάκια και καρέκλες κι αν αυτά είναι δίπλα στα φινιστρίνια, αυτά εδώ μάλλον τα έβαλαν εκεί γιατί τους περίσσευαν και δεν ήξεραν που να τα βάλουν. Παρεμπτιπτόντως ο ελληνικός χαρακτήρας του πλοίου είναι ακόμη πολύ ορατός μια και μεγάλο κομμάτι της σήμανσης είναι ακόμη στα ελληνικά όπως βλέπουμε και στις τουαλέτες αλλά και στην καμπίνα. Είναι ένα από τα κομμάτια που η Grimaldi με κάνει και απορώ πραγματικά.

 

Το πρυμνιό κομμάτι θα το δούμε μαζί με την γαστρονομική κριτική μια και εκεί βρίσκεται η εστίαση του πλοίου. Ξεκινάμε κατάπρυμα με το a la carte που λέγεται Lentischio και είναι σχηματισμένο σαν ένα Π. Εδώ η οριζόντια πλευρά του Π, εδώ η μία κάθετη και εδώ η αριστερή κάθετη όπου και βρίσκεται η είσοδος. Αυτό προτίμησα για το δείπνο μετά την αναχώρηση από το Παλέρμο. Ένα ορεκτικό ψητά λαχανικά, κυρίως ψάρι, μία μπύρα και ένα μεγάλο μπουκάλι νερό πήγαν κάτι λίγο πάνω από 40 ευρώ και ήταν πολύ καλής ποιότητας, με ευχαρίστησε. Ο μέτρ πολύ σωστός και επαγγελματίας, οι σερβιτόροι μούχλες και βαριεστημένοι που κουνιούνταν μόνο όταν τους έβαζε γκάζια. Την επόμενη μέρα το μεσημέρι, προτίμησα το Ginepro self service του οποίου του μενού μπορείτε να δείτε εδώ. Εδώ μια σαλάτα, ένα κοτόπουλο πανέ με πατάτες, μια coca cola και ένα νερό πήγαν κάτι σε 37 ευρώ αν δεν με απατά η μνήμη μου. Η ποιότητα δεν ήταν άσχημη αλλά σίγουρα κάτω από το a la carte. Αν συνυπολογίσει κανείς και τη μικρή διαφορά στην τιμή, τότε ψηφίζω το Lentischio a la carte με χέρια και με πόδια.

 

Στο deck 7 υπάρχουν δύο αίθουσες με καθίσματα αεροπορικού τύπου οι οποίες τουλάχιστον στο δικό μου ταξίδι δε νομίζω πως πωλούνταν ξεχωριστά, όποιος ήθελε πήγαινε. Υποθέτω πως Ιούλιο-Αύγουστο αλλάζει αυτή η εικόνα. Αν θυμάμαι καλά υπάρχει και άλλη μια αίθουσα με καθίσματα αεροπορικού τύπου στο deck 8 η οποία όμως ήταν κλειστή, όπως κλειστός ήταν και ο χώρος γύρω από την πισίνα. Από εξωτερικά καταστρώματα υπάρχει προφανώς ο χώρος του ελικοδρομίου όπως επίσης και ο πιο κλειστοφοβικός ανοιχτός χώρος πρύμα στο deck 6 και πρύμα στο deck 5. Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες τα εξωτερικά deck θέλουν συντήρηση. Τέλος η καμπινάρα, εσωτερική και με εξαιρετική ποιότητα στρώματος και κλινοσκεπασμάτων. Από τις καλύτερες που έχω μπεί σε πλοίο.

 

Το πλοίο ήταν ακριβέστατο στα ωράριά του και προσέφερε ένα ευχάριστο και άνετο ταξίδι. Ευρύχωρο, πολλά σημεία να ανακαλύψεις, καταπληκτικές καμπίνες, καλό φαγητό και γενικά σε πάρα πολύ καλή κατάσταση. Θέλει λίγο δουλειά στους εξωτερικούς χώρους ενώ όπως πάντα κάνουν κακή εντύπωση οι περισσότεροι από τα πληρώματα του Grimaldi. Βλέπεις συχνά μια αδιαφορία και μια παρταλοσύνη:D που δεν σου εμπνέουν εμπιστοσύνη. Δεν είχε τύχει να ταξιδέψω ποτέ με τα 2 οριτζινάλε Παλάτια στην Ελλάδα, το έφερε ο Γιαχβέ να ταξιδέψω στην Ιταλία. Και ομολογώ άρχισα να καταλαβαίνω γιατί έχουν τόσο φανατικούς φίλους.

 

Περαίνων το μήνυμά μου, κι αφού ευχαριστήσω όσους επέλεξαν να διαβάσουν ολόκληρο το πόνημά μου, να πω ότι το συγκεκριμένο ταξίδι ήταν κομμάτι ενός μεγάλου κυκλικού ταξιδιού που περιέλαβε το Europalink(Ηγουμενίτσα - Brindisi), το GNV Antares(Napoli - Palermo), το Cruise Bonaria(Palermo - Livorno) και το Hellenic Spirit(Ancona - Ηγουμενίτσα). Εντυπώσεις για τα ταξίδια αυτά έχω γράψει ήδη αναλυτικά στα θέματά των εν λόγω πλοίων. Αξίζει να αναφέρω πως τα τρία υπόλοιπα κομμάτια μαζί, μου στοίχησαν λιγότερο απ' όσο μου στοίχησε το κομμάτι Ancona - Ηγουμενίτσα μόνο του. Τροφή για σκέψη. Σε όσους αρέσουν τα road trips μαζί με τα πλοία και έχουν τη δυνατότητα μπορώ μόνο να συστήσω μια τέτοια βόλτα η οποία με το κατάλληλο "εμπορικό περιτύλιγμα":D, δύναται να "πουληθεί" και στη σύντροφο ή παρέα τέλος πάντων που δεν έχει καραβολατρικά αισθήματα :).

Posted

Εξαιρετικό αφιερώμα @Nick the Greek!

Αν δεν κάνω λάθος, σε κάποια σημεία έχουν βάλει γκρι laminate, το οποίο στα μάτια μου δεν ταιριάζει με τα υπόλοιπα χρώματα του πλοίου (ας το έβαζαν σε καφέ αποχρώσεις). Επίσης δεν μου ταιριάζουν οπτικά και οι νέες ταπετσαρίες στο πλωριό σαλόνι και το VIP κατάπλωρο σαλόνι.

Κατά τ άλλα το πλοίο εσωτερικά φαίνεται να είναι μια χαρά!

Posted

Δυστυχώς το έχουν αλλάξει αρκετά το εσωτερικό του απ’ ότι φαίνεται και ορισμένα πράγματα δεν έχουν λογική όπως οι αεροπορικές που οι συγκεκριμένες θυμίζουν πιο πολύ ταχύπλοο παρά ένα καράβι της αισθητικής των παλατιών. Απ ότι κατάλαβα έχουν εξαφανίσει οτιδήποτε κόκκινο υπήρχε (όπως οι καρέκλες του a la carte) και βάζουν μπλε.
Η αίσθηση «Κνωσός Παλας» φαίνεται να χάνεται αλλά τουλάχιστον δείχνει σε άψογη κατάσταση !!

  • 1 month later...
Posted

30 Σεπτεμβρίου ολοκλήρωσε μια ακόμα σεζόν στη γραμμή Civitavecchia - Olbia και από χθες ξεκίνησε τις αντικαταστάσεις άλλων πλοίων του ομίλου. Πρώτη αποστολή η αντικατάσταση του Corfu στη γραμμή Civitavecchia - (Arbatax) - Cagliari. Από το Cartour Gamma στο Knossos Palace όπως κάποτε η HSW από τον Πήγασο στο Νήσος Χίος στην άγονη του Λαυρίου😂

  • 1 month later...
Posted

1η Νοεμβρίου ολοκλήρωσε τα δρομολόγιά του στη γραμμή του Cagliari και από 4 Νοεμβρίου αντικαθιστά το Cruise Ausonia στη γραμμή Napoli - Palermo

Posted
On 8/13/2024 at 9:23 PM, Nick the Greek said:

Λιγάκι ετεροχρονισμένα μια και το ταξίδι έλαβε χώραν τον περασμένο Μάιο, αλλά τέλος πάντων ήρθε και η ώρα του Cruise Bonaria για να γίνει αντικείμενο κριτικής και σχολιασμού. Το ταξίδι είναι ανάμεσα στο Παλέρμο της Σικελίας και το Λιβόρνο της Τοσκάνης, αρχικά προγραμματισμένο με το Zeus Palace. Η καθυστέρηση στις εργασίες της ετήσιάς του όμως, έφεραν στη θέση του το Cruise Bonaria για την αναχώρηση των 1900 του Σαββάτου. Όποιο και να είναι το πλοίο της γραμμής όμως, την παράσταση κλέβει το Παλέρμο. Μιλάμε για χάλι ατελείωτο, από τις χειρότερες πόλεις που έχω δεί. Κυκλοφοριακό χάος που κάνει τη Βομβάη να θυμίζει Όσλο:rolleyes:, ανύπαρκτο πάρκινγκ, πανβρώμικο και με μια γενικότερη εικόνα εγκατάλειψης και παρακμής. Το κερασάκι στην τούρτα είναι η παραλιακή οδός που εξυπηρετεί όλο το παράκτιο μέτωπο της πόλης που εκτείνεται σε πολλά χιλιόμετρα. Κομμάτια της άσφαλτος που έχει στρωθεί σε περασμένες δεκαετίες, κομμάτια της πέτρινο οδόστρωμα. Κοινός παρονομαστής η οικτρή κατάσταση του οδοστρώματος. Βομβαρδισμένο τοπίο, βουνά, σαμαράκια, τεράστιες λακούβες, σαν επαρχιακός δρόμος της Νορμανδίας 3 μέρες μετά την απόβαση των Συμμάχων:ph34r:. Απορώ πραγματικά, πρέπει να έχει να γίνει συντήρηση εδώ και δεκαετίες. Greece is paradise.

 

Τέλος πάντων αφού κάποιος αποφύγει τον κίνδυνο για τις αναρτήσεις του αυτοκινήτου του, φτάνει στην δυτική πύλη του λιμανιού, απ’ όπου αναχωρεί η Grimaldi για το Livorno. Μετά από έναν έλεγχο της πλάκας σε αφήνουν να πας πρός το πλοίο, μέσα σε ένα λιμάνι που ασφυκτιά και θέλει πολλή προσοχή για να οδηγήσεις ή να περπατήσεις πρός το πλοίο. Κι αυτό γιατί μια ταξιαρχία από νταλίκες και ένα βουνό από κοντέινερ είναι ντανιασμένα σε απόσταση αναπνοής το ένα με το άλλο με τους τράκτορες και τα αντίστοιχα μηχανήματα για τα κοντέινερ να πηγαίνουν πέρα-δώθε με εντυπωσιακή ταχύτητα. Αυτή είναι όμως η εικόνα των περισσοτέρων ιταλικών λιμανιών(Genova, Napoli, Salerno, Livorno και πόλλά άλλα), εγκαταστάσεις δεκαετίας 70 για κίνηση δεκαετίας 2020 και χωρίς ρεαλιστικά περιθώρια επέκτασης. Αρκεί να πω πως εκείνο το απόγευμα και με διαφορά 1.5 ώρας αναχωρούσαν 4 μεγάλα ro-pax για την ηπειρωτική Ιταλία. Εδώ μπορείτε να πάρετε και μια γεύση.

 

Η φόρτωση του ΙΧ μου έγινε κατά τις 1750 και ήδη το δεύτερο υπόγειο ήταν γεμάτο ΙΧ, τελικά γέμισαν και τα 2 υπόγεια. Εδώ θα μπορούσε να γίνεται καλύτερη δουλειά στη στοιβασία, ήμουν το τελευταίο ΙΧ που μπήκε στο 2ο υπόγειο και ενώ υπήρχε άπλετος χρόνος να με γυρίσουν και να κατέβω με την όπισθεν, με έβαλαν με τη μούρη. Για μένα δεν είναι πρόβλημα να ανεβάσω το αυτοκίνητο με όπισθεν στην ανηφόρα, για πολύ άλλο κόσμο όμως είναι κάτι δύσκολο κι αυτό είναι εύλογο. Θα μπορούσαν να είχαν γυρίσει τα τελευταία ΙΧ λοιπόν αλλά δεν το έκαναν, και αυτά που ήταν επάνω στη ράμπα όπως διαπίστωσα το άλλο απόγευμα, με τη μούρη ήταν. Το πλήρωμα δεν έδειξε να ενδαφέρεται καθόλου και μάλιστα και την επομένη η συμμετοχή τους και η καθοδήγηση στους οδηγούς κατά την εκφόρτωση ήταν περιορισμένη.

 

Από εδώ και πέρα όμως ξεκινούν οι ευχάριστες εκπλήξεις κι αυτό γιατί το Cruise Bonaria είναι με διαφορά το καλύτερο πλοίο της Grimaldi Lines με το οποίο έχω ταξιδέψει. Προσοχή, αναφέρομαι στην Grimaldi Lines και όχι στον ευρύτερο όμιλο. Ξέρω πως κάμποσοι εξ’ υμών τώρα σκέφτεστε «μα φυσικά είναι, γιατί το είχαν μέχρι πρότινος οι Μινωικές». Κι όμως δε νομίζω ότι στέκει αυτό υπό την έννοια ότι το πλοίο είναι πια στη Grimaldi Lines εδώ και 4 σχεδόν χρόνια. Θεωρώ λοιπόν πως τα αποτελέσματα πιθανής πλημελλούς συντήρησης του πλοίου θα είχαν γίνει φανερά πια. Το αντίθετο όμως, το πλοίο είναι σε πολύ καλή κατάσταση, ίσως και λόγω της πάνω του μέσου όρου ποιότητας κατασκευής του, σε όλα τα επίπεδα. Συνεχίζω παραθέτοντας τους χώρους του πλοίου και αφήνοντας όσους από εσάς είναι πολυταξιδεμένοι με το συγκεκριμένο πλοίο, να κάνουν τις συγκρίσεις με το Μινωικό του παρελθόν.

 

Ξεκινάμε με το deck 6 όπου και βρίσκεται η περισσότερη ζωή του πλοίου. Πλώρα βρίσκεται το Eliseo Show Lounge, που δείχνει κάπως έτσι. Ξεχωριζει το αμφιβόλου αισθητικής αξίας χρώμα και σχέδιο των καναπέδων. Το κομμάτι Show περιστρέφεται γύρω από την κλασική Κακοφωνίξ που έχει προσλάβει η Grimaldi για την διασκέδαση των επιβατών, μην περιμένει κανείς κάτι σαν το συγχωρεμένο το Γιάννη Φλωρινιώτη. Κατάπλωρα υπάρχει και VIP σαλονάκι. Προχωρώντας πρός τα πίσω υποτίθεται πως υπάρχει ένα card room σύμφωνα με το deck plan αλλά αν δεν με απατά η μνήμη μου εκεί βρισκόταν το game room ή αλλιώς Ουφάδικο που λέγαμε και στα 80s :D. Στη συνέχεια συναντά κανείς το Poltu Quatu Shop που είναι χωρισμένο σε δύο κομμάτια. Το πρώτο πουλάει καλλυντικά προιόντα και το δεύτερο όλα τα υπόλοιπα. Μάλιστα εκεί στρίμωξαν και ένα μαγαζάκι που πουλάει ήδη Grimaldi Lines και μόνον.

 

Μετά έχουμε το κεντρικό μπάρ του πλοίου που λέγεται Mirto, πλήρες και με πιάνο για όποιον θέλει να το παίξει Θάνος Μικρούτσικος. Πέρα από την πλάκα νομίζω πως η performer που εμφανίζεται στο πλωριό σαλόνι, άλλες ώρες βρίσκεται στο πιάνο. Παρεμβάλλονται και ορισμένα σημεία με τραπεζάκια και καρέκλες κι αν αυτά είναι δίπλα στα φινιστρίνια, αυτά εδώ μάλλον τα έβαλαν εκεί γιατί τους περίσσευαν και δεν ήξεραν που να τα βάλουν. Παρεμπτιπτόντως ο ελληνικός χαρακτήρας του πλοίου είναι ακόμη πολύ ορατός μια και μεγάλο κομμάτι της σήμανσης είναι ακόμη στα ελληνικά όπως βλέπουμε και στις τουαλέτες αλλά και στην καμπίνα. Είναι ένα από τα κομμάτια που η Grimaldi με κάνει και απορώ πραγματικά.

 

Το πρυμνιό κομμάτι θα το δούμε μαζί με την γαστρονομική κριτική μια και εκεί βρίσκεται η εστίαση του πλοίου. Ξεκινάμε κατάπρυμα με το a la carte που λέγεται Lentischio και είναι σχηματισμένο σαν ένα Π. Εδώ η οριζόντια πλευρά του Π, εδώ η μία κάθετη και εδώ η αριστερή κάθετη όπου και βρίσκεται η είσοδος. Αυτό προτίμησα για το δείπνο μετά την αναχώρηση από το Παλέρμο. Ένα ορεκτικό ψητά λαχανικά, κυρίως ψάρι, μία μπύρα και ένα μεγάλο μπουκάλι νερό πήγαν κάτι λίγο πάνω από 40 ευρώ και ήταν πολύ καλής ποιότητας, με ευχαρίστησε. Ο μέτρ πολύ σωστός και επαγγελματίας, οι σερβιτόροι μούχλες και βαριεστημένοι που κουνιούνταν μόνο όταν τους έβαζε γκάζια. Την επόμενη μέρα το μεσημέρι, προτίμησα το Ginepro self service του οποίου του μενού μπορείτε να δείτε εδώ. Εδώ μια σαλάτα, ένα κοτόπουλο πανέ με πατάτες, μια coca cola και ένα νερό πήγαν κάτι σε 37 ευρώ αν δεν με απατά η μνήμη μου. Η ποιότητα δεν ήταν άσχημη αλλά σίγουρα κάτω από το a la carte. Αν συνυπολογίσει κανείς και τη μικρή διαφορά στην τιμή, τότε ψηφίζω το Lentischio a la carte με χέρια και με πόδια.

 

Στο deck 7 υπάρχουν δύο αίθουσες με καθίσματα αεροπορικού τύπου οι οποίες τουλάχιστον στο δικό μου ταξίδι δε νομίζω πως πωλούνταν ξεχωριστά, όποιος ήθελε πήγαινε. Υποθέτω πως Ιούλιο-Αύγουστο αλλάζει αυτή η εικόνα. Αν θυμάμαι καλά υπάρχει και άλλη μια αίθουσα με καθίσματα αεροπορικού τύπου στο deck 8 η οποία όμως ήταν κλειστή, όπως κλειστός ήταν και ο χώρος γύρω από την πισίνα. Από εξωτερικά καταστρώματα υπάρχει προφανώς ο χώρος του ελικοδρομίου όπως επίσης και ο πιο κλειστοφοβικός ανοιχτός χώρος πρύμα στο deck 6 και πρύμα στο deck 5. Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες τα εξωτερικά deck θέλουν συντήρηση. Τέλος η καμπινάρα, εσωτερική και με εξαιρετική ποιότητα στρώματος και κλινοσκεπασμάτων. Από τις καλύτερες που έχω μπεί σε πλοίο.

 

Το πλοίο ήταν ακριβέστατο στα ωράριά του και προσέφερε ένα ευχάριστο και άνετο ταξίδι. Ευρύχωρο, πολλά σημεία να ανακαλύψεις, καταπληκτικές καμπίνες, καλό φαγητό και γενικά σε πάρα πολύ καλή κατάσταση. Θέλει λίγο δουλειά στους εξωτερικούς χώρους ενώ όπως πάντα κάνουν κακή εντύπωση οι περισσότεροι από τα πληρώματα του Grimaldi. Βλέπεις συχνά μια αδιαφορία και μια παρταλοσύνη:D που δεν σου εμπνέουν εμπιστοσύνη. Δεν είχε τύχει να ταξιδέψω ποτέ με τα 2 οριτζινάλε Παλάτια στην Ελλάδα, το έφερε ο Γιαχβέ να ταξιδέψω στην Ιταλία. Και ομολογώ άρχισα να καταλαβαίνω γιατί έχουν τόσο φανατικούς φίλους.

 

Περαίνων το μήνυμά μου, κι αφού ευχαριστήσω όσους επέλεξαν να διαβάσουν ολόκληρο το πόνημά μου, να πω ότι το συγκεκριμένο ταξίδι ήταν κομμάτι ενός μεγάλου κυκλικού ταξιδιού που περιέλαβε το Europalink(Ηγουμενίτσα - Brindisi), το GNV Antares(Napoli - Palermo), το Cruise Bonaria(Palermo - Livorno) και το Hellenic Spirit(Ancona - Ηγουμενίτσα). Εντυπώσεις για τα ταξίδια αυτά έχω γράψει ήδη αναλυτικά στα θέματά των εν λόγω πλοίων. Αξίζει να αναφέρω πως τα τρία υπόλοιπα κομμάτια μαζί, μου στοίχησαν λιγότερο απ' όσο μου στοίχησε το κομμάτι Ancona - Ηγουμενίτσα μόνο του. Τροφή για σκέψη. Σε όσους αρέσουν τα road trips μαζί με τα πλοία και έχουν τη δυνατότητα μπορώ μόνο να συστήσω μια τέτοια βόλτα η οποία με το κατάλληλο "εμπορικό περιτύλιγμα":D, δύναται να "πουληθεί" και στη σύντροφο ή παρέα τέλος πάντων που δεν έχει καραβολατρικά αισθήματα :).

Πολύ ωραίο αφιέρωμα πραγματικά και χαίρομαι που το πλοίο ακόμα διατηρεί τα υψηλά standards του.  Το μόνο αρνητικό που έχω να θυμάμαι από το πλοίο ως Knossos Palace ήταν το έντονο vibration στις καμπίνες- με καιρό (γεμάτο 6άρι προς 7άρι στο Κρητικό σε δρομολόγιο που είχα κάνει από Ηράκλειο προς Πειραιά) θυμάμαι είχα δυσκολευτεί αρκετά να κοιμηθώ.  Κατά τα άλλα πάντα "παλάτι" in every aspect!  Πώς είναι αλήθεια τώρα η αίσθηση του ταξιδέματος? Υπήρχε vibration στην καμπίνα?

Posted

Εν πρώτοις μερσώ για τα καλά σου λόγια. Για να απαντήσω στις ερωτήσεις σου, όχι, δεν θυμάμαι κάποιο ιδιαίτερο vibration στην καμπίνα. Πάντα το παρατηρώ αν υπάρχει κάτι ιδιαίτερο γιατί συνήθως αφήνω στο κομοδίνο το νεκροτάμπελο:D που φοράω, κι αυτό όταν υπάρχει vibration κάνει θόρυβο. Όσον αφορά το ταξίδεμα ήταν μπουνάτσα οπότε το πλοίο πήγαινε τρένο, δεν έχω κάποια ιδιαίτερη παρατήρηση. Είναι ωραίο ταξίδι το συγκεκριμένο γιατί ανοίγεσαι στο πέλαγος και σε καλό κομμάτι του δεν βλέπεις κάτι γύρω σου. Ενώ στη διαδρομή από το Παλέρμο, όταν ξυπνάς το επόμενο πρωί είσαι κοντά σε στεριές και έχει χάζι.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...