polmyt Posted July 31, 2006 Posted July 31, 2006 (edited) Knossos Palace Main Particulars / Κνωσος Παλας Βασικά Χαρακτηριστικά : Name / Όνομα: KNOSSOS PALACE Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): IMO Number: 9204063 LOA / Μέγιστο Μήκος: 214,00 m Breadth / Πλάτος: 26,40 m Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 37482 tons Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 2000 Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Fincantieri ,ITALY Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 4 x Wartsila 67200 KW Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 28 Knots Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: Operator/Διαχειριστής: Minoan Lines Edited December 22, 2020 by Nick the Greek
Panagia Ekatontapiliani Posted July 31, 2006 Posted July 31, 2006 (edited) Στο Κνωσός Παλλάς το Σάββατο εκδηλώθηκε πυρκαγιά στο χώρο του γκαράζ, σύμφωνα με κάποιο χθεσινό βραδινό δελτίο ειδήσεων (δε θυμάμαι σε ποιο) αλλά το έγραψε και η εφημερίδα ΑΥΡΙΑΝΗ. Όπου σύμφωνα με την εφημερίδα, η φωτιά εκδηλώθηκε σε ένα φορτηγό ψυγείο, και σβήστηκε εγκαίρως από το πλήρωμα με μόνο μικρές υλικές ζημιές. Ένα τόσο σημαντικό γεγονός και σε κανένα δελτίο τύπου του ΥΕΝ δεν αναφέρεται!! Το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας μόνο να μας ενημερώνει για συλλήψεις χρηστών και εμπόρων ναρκωτικών!! Αλλά ούτε η εταιρεία αναφέρετε σε αυτό το γεγονός. Και μην ξεχνάμε ότι είναι δεύτερη φορά που ξεσπά φωτιά στο γκαράζ του συγκεκριμένου πλοίου!! _____________________________________________________ (2000, ex-Κνωσσός Παλάς) Edited January 12, 2021 by Nick the Greek tag
George Posted July 31, 2006 Posted July 31, 2006 Και δεύτερη φορά που λειτουργούν όλα άψογα Για την ιστορία το προηγούμενο περιστατικό ήταν στις 19 Νοεμβρίου 2003. Τότε μάλιστα είχε πάθει βλάβη το υδραυλικό σύστημα του πλοίου και δεν μπορούσαν να ανοίξουν τους καταπέλτες. Αν θυμάστε είχαν επιστρατεύσει και τις σκάλες τις Ολυμπιακής στο Ηράκλειο για να αποβιβαστούν οι επιβάτες. Ερώτηση: Το πλοίο συνέχισε να εκτελεί κανονικά δρομολόγια; Δηλαδή αυτές οι υλικές ζημιές ήταν τόσο ανούσιες που τις μάζεψε το πλήρωμα ή κάποιο συνεργείο μέσα σε μισή μέρα;
enas chiotis Posted July 31, 2006 Posted July 31, 2006 Το περιστατικό μάλλον ήταν περιορισμένης έκτασης, αν κρίνουμε από την ανακοίνωση του Υπουργείου την Κυριακή. Προανάκριση διενεργεί το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου προκειμένου να εξακριβωθούν αίτια και συνθήκες εκδήλωσης μικρής έκτασης πυρκαγιάς που ξέσπασε στην καμπίνα Φ/Γ οχήματος (ψυγείο) το οποίο ταξίδευε την 29/7/06 από Πειραιά για Ηράκλειο με το Ε/Γ-Ο/Γ ΚΝΩΣΣΟΣ ΠΑΛΑΣ. Άμεσα πλήρωμα ανωτέρω πλοίου κατέσβεσε την πυρκαγιά χωρίς να δημιουργηθεί περαιτέρω κίνδυνος . Από την πυρκαγιά προκλήθηκαν υλικές βλάβες μόνο στο φορτηγό όχημα. http://www.yen.gr/yen.chtm?prnbr=29693
Panagia Ekatontapiliani Posted October 16, 2006 Author Posted October 16, 2006 Σήμερα το πρωί στο ντόκο είχε στηθεί ένα γερανός όπου κατέβαζε βαρελάκια από τη δεξιά πλευρά του πλοίου.
proud_ionian Posted October 28, 2006 Posted October 28, 2006 επειδη εχω χασει λιγο τη μπαλα, γιατι μια το βλεπω στο δελτιο περαματος και μια στο κεντρικο λιμανι εκανε δεξαμενισμο ή δεν ειναι η ωρα του φετος; ποτε ξαναξεκιναει;
Nick the Greek Posted October 28, 2006 Posted October 28, 2006 Δεξαμενισμο πρεπει να εχει κανει στην Ελευσινα μολις σταματησε τα δρομολογια το μια και το ειδα εκει την περασμενη Παρασκευη. Κατοπιν πηγε στο κεντρικο λιμανι και κατεβασε τα βαρελακια του στην Παγοδα, τωρα βρισκεται στο Περαμα.
kostis Posted November 3, 2006 Posted November 3, 2006 Χτες το βράδυ επέστρεψα από Ηράκλειο με το Κνοσσώς Παλάς,1η φορά έμπαινα μετά την ετήσια του,και παρατήρησα ότι στο εισητήριο στο σημείο που αναφέρει το πρωτόκολλο του πλοίου έχει αλλάξει από 2190 που ήταν και είναι ακόμη στο Φαιστός έγραφε 1634 Μπορεί να έχει γίνει και κάποιο λάθος,θα δούμε...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 3, 2006 Author Posted November 3, 2006 Αυτό πρέπει να είναι το χειμερινό πρωτόκολλο του
kostis Posted November 3, 2006 Posted November 3, 2006 Ναι, έχεις δίκαιο Panagia κοίταξα και εισητήρια από πέρσυ.3 μέρες πριν όμως που είχα κατέβει με το Φαιστός 2190 είχε ακόμη και αυτό με μπέρδεψε!!
George Posted December 8, 2006 Posted December 8, 2006 Καλά το βαπόρι τι έκανε στην ετήσιά του; Μιλάμε ότι ούτε πινελιά δεν έχει πέσει. Το φουγάρο τα έχει φτύσει από χρώμα (το βλέπετε και στην εικόνα) ενώ υπάρχουν και τρεξίματα σε πολλά μέρη του πλοίου. Τώρα θα μου πείτε ότι ένα βάψιμο γίνεται και στο λιμάνι. Εδώ ολόκληρο πρίγκιψ γαμ...ε συγνώμη αλλάξαμε στο Ηράκλειο. Κατά τα άλλα εσωτερικά το πλοίο παραμένει άψογο με ελάχιστα ψεγάδια (κυρίως σε μοκέτες και ταπετσαρίες) τα οποία βέβαια μόνο το μάτι ενός εγκάθετου shipfriend θα μπορούσε να πιάσει και κανενος άλλου. Το βαπόρι όπως και το αδερφό του ταξιδεύουν με τις 2 κύριες μηχανές και αυτό φαίνεται και με γυμνό μάτι αν κάποιος κοιτάξει την τσιμινιέρα αφού οι 2 δεν καπνίζουν καθόλου. Η ταχύτητά του μέχρι 23 κόμβους, 04:55 στα φανάρια του Πειραιά και γύρω στις 02:00 το προσπέρασμα στο ΚΡΗΤΗ II . Υ.Γ.: Βγήκε ανακοίνωση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ότι στο εστιατόριο θα σερβιριστεί πρωινό από 06:30 - 07:30 για όσους προφανώς κράτησαν τις καμπίνες τους μέχρι εκείνη την ώρα ή για όσους θέλησαν να κοιμηθούν λίγο παραπάνω.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 28, 2006 Author Posted December 28, 2006 Ωραία μας τα είπε ο George για το Κνωσός Παλλάς για να δούμε μια ποιο αντικειμενική άποψη :D !! Ας ξεκινήσω από τα θετικά 1) Καταπληκτικά τα αεροπορικά καθίσματα οικονομικής θέσης, απορώ ποιος άνθρωπος θα πλήρωνε παραπάνω λεφτά για να έπαιρνε αεροπορικά καθίσματα VIP, που έχει το πλοίο εκτός εάν δεν υπήρχαν διαθέσιμες θέσεις στο πλοίο. Τα πιο άνετα που έχω δει από όλες τις απόψεις. Δηλαδή απόσταση μεταξύ δυο καθισμάτων στο μήκος και στο φάρδος. 2) Τα δυο σαλόνια παρά πολύ ωραία με ωραίους χρωματισμούς και παρά πολύ αναπαυτικά καθίσματα. 3) Ο χώρος των μαγαζιών με τη ποικιλία των ειδών αλλά και άκρως ανταγωνιστικές τιμές με καταστήματα έξω, (από όσο ξέρω κάνουν πολύ καλές πωλήσεις). 4) Η καθαριότητα σε όλους τους εσωτερικούς χώρους. 5) Η κατάσταση του δαπέδου στο γκαράζ, ηταν λες και είχε μόλις παραδοθεί, σε αντίθεση με την άθλια κατάσταση στα καταστρώματα. 6) Η παντελής έλλειψη του vibration από το πλοίο ακόμα και στη μανούβρα. Μόλις τη Παρασκευή κατάλαβα γιατί δεν είχε vibration στη μανούβρα. Γιατί το πλοίο γυρνάει ολοκληρωτικά με το Bow & Stern Thrusters, και τη μηχανή τη χρησιμοποιεί μόνο για να δώσει ένα πρόσω, πριν ρίξει το καταπέλτη. Αρνητικά 1) Οι ακριβές τιμές στο φαγητό και στο μπαρ, απορώ η αγορανομία δεν έχει περάσει ποτέ από το πλοίο. Για παράδειγμα να αναφέρω ότι στο Λισσος δυο σαλάτες, δυο κύρια πιάτα και δυο αναψυκτικά πληρώσαμε 23 Ευρω, ενώ στο Κνωσός Παλλάς μια σαλάτα, ένα κύριο πιάτο και δυο αναψυκτικά 17 Ευρω. 2) Η ποιότητα και η ποικιλία του φαγητού στο Self Service, όχι τίποτα το ιδιαίτερο. Τους δικαιολογώ μέχρι σε ένα σημείο γιατί πήγα αργά για φαγητό, αλλά συγκρίνοντας με το Λισσος που πάλι είχα πάει αργά, είχε μεγαλύτερη ποικιλία και ελαφρώς πιο γευστικό το φαγητό. Εάν το συγκρίνω με το Blue Star 1, που είχα φάει πριν δυο χρόνια ταξιδεύοντας για Ρόδο, η διάφορα είναι χαοτική υπέρ του Blue Star 1. 3) Από service στο σαλόνι, πολύ πιο κάτω από τη φήμη των Μινωικών. Για παράδειγμα κάθισα στο σαλόνι και περίμενα να έρθει κάποιος από τους 5 θαλαμηπόλους (σαλονιερηδες), να έρθει να μας πάρει παραγγελία όπως έκανε με τους υπόλοιπους συνεπιβάτες. Αλλά σχεδόν 1 ½ ώρα κανείς δε προθυμοποιήθηκε να έρθει να πάρει παραγγελία. Ακόμα θα περίμενα εάν δε πηγαίναμε στο μπαρ μόνοι μας. 4) Οι βρύσες των νιπτήρων στις τουαλέτες ήταν τόσα κοντά στο νιπτήρα που αντί να πλένω τα χέρια μου μάλλον το βρώμιζα, αφού ακούμπαγαν στο νιπτήρα. 5) Στις κάποιες πολυθρόνες του σαλονιού υπάρχον σημάδια φθοράς. Δηλαδή τρύπες και κλωστές να κρέμονται. 6) Το κατάστρωμα στη πρύμη, πίσω από τα εστιατόρια ήταν μη προσβασιμο για τους επιβάτες. Μόνο από αυτό το κατάστρωμα υπήρχε η μοναδική πιθανότητα να δεις τα απόνερα του πλοίου. 7) Η έλλειψη κάποιου καθίσματος στα ανοικτά καταστρώματα ακόμα και στο χώρο που είναι η πισίνα. 8) Μια πινακίδα στο King Minos σαλόνι, που λέει ότι το σαλόνι θα κλείσει στις 01:00, ενώ εννοούσαν ότι το μπαρ θα κλείσει στις 01:00.
harlek Posted December 28, 2006 Posted December 28, 2006 Θεωρώντας ότι το πλοίο είναι ίδιο με το αδελφό Φαιστός Παλάς, θα προσθέσω στα πλην την απίστευτα φτωχή (έως άσχημη) εικόνα του διαδρόμου με τις καμπίνες στο ντεκ 4 (νομίζω). Από κει που βρίσκεσαι σε πολυτελές ξενοδοχείο, παιρνάς απ' αυτούς τους διαδρόμους με την ανύπαρκτη διακόσμιση και την οικτρή μοκέτα και νομίζεις ότι μπήκες σε άλλο πλοίο!
kardamyla_hios Posted February 3, 2007 Posted February 3, 2007 Καλησπέρα σε όλη την παρέα Το διάβασα τυχαίαα στο in F.Y.I., http://www.in.gr/news/QuickNews.asp?lngEntityID=775864 BRGDS, E.M.P.
georgios express Posted February 3, 2007 Posted February 3, 2007 Το καράβι κτύπησε το πρωί με τον πολύ αέρα στο μώλο στο Ηράκλειο, κι΄έχει ένα όχι αμελητέο βαθούλωμα αριστερά, πρύμα κάτω από το ζωνάρι (περίπου), όπως έδειξαν οι ειδήσεις του Alpha προ ολίγου και όπως μόλις πρόλαβε να γράψει ο φίλος μας kardamyla hios. Αυτό ίσως εξηγεί και την εσπευσμένη αναχώρηση του Olympia, επειδή μάλλον το Knossos θα πρέπει να επισκευασθεί. Ένας αξιωματικός του ΚΛ Ηρακλείου εις άψογα Κρητικά (και υπό την ιδιότητα του εκπροσώπου Τύπου των Μινωϊκών ) εξήγησε ότι το πρόβλημα ήταν μικρό, ότι μερικοί επιβάτες ούτε καν κατάλαβαν την πρόσκρουση και ότι εν πάσει περιπτώσει το πλοίο επιθεωρείται, κλπ. Επειδή όμως ο παρουσιαστής επέμεινε για "επιβάτες που λαχτάρησαν", ετοιμαστείτε για τίποτε βραδυνές ομορφιές (στων "οκτώ" ...).
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 3, 2007 Posted February 3, 2007 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ / Σάββατο, 03 Φεβρουαρίου 2007 Προσέκρουσε στον προβλήτα του Κεντρικού Λιμένα Ηρακλείου το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «ΚΝΩΣΣΟΣ ΠΑΛΛΑΣ» Ν.Η. 31, πρωινές ώρες σήμερα, κατά τη διαδικασία χειρισμών πρόσδεσης, λόγω των ισχυρών ανέμων, που έπνεαν στην περιοχή. Από την πρόσκρουση προκλήθηκε στην αριστερή πρωραία πλευρά του πλοίου ρήγμα, ενώ δεν υπήρξε κανένας τραυματισμός ή ρύπανση της θάλασσας. Στο πλοίο επέβαιναν 816 επιβάτες, 114 φορτηγά οχήματα, 120 Ι.Χ.Ε. οχήματα και 12 δίκυκλα, που αποβιβάστηκαν ασφαλώς. Ανωτέρω πλοίο επιθεωρήθηκε από Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης Πλοίων ενώ από τη Λιμενική Αρχή Ηρακλείου απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου μέχρι την αποκατάσταση της ζημιάς και Πιστοποιητικού Διατήρησης Κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο Νηογνώμονα. Από την οικεία Λιμενική Αρχή διενεργείται προανάκριση. Επίσης, η Ναυτεμπορική μιλάει για "ρήγμα μήκους 4 μέτρων".
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 5, 2007 Posted February 5, 2007 Η ΠΑΤΡΙΣ έχει περισσότερες λεπτομέρειες και μιλάει για επισκευές 3 ημερών.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 6, 2007 Author Posted February 6, 2007 Όντως έτσι είναι Νηρέα. Αύριο λογικά θα έχουν τελειώσει με την επισκευή και τη Πέμπτη ξαναμπαίνει στα δρομολόγια. Το ρήγμα από ότι μου είπανε έφτανε περίπου τα 7 μέτρα. Οι επιβαίνοντες δε το κατάλαβαν ιδιαίτερα. Απλώς ένιωσαν ένα απαλό τράνταγμα.
Captain_Nionios Posted February 6, 2007 Posted February 6, 2007 Δυστυχως ακομα και αυτο το πολυ νεο πλοιο με τα τοσα τεχνολογικα καλουδια,απ' οτι φαινεται δεν μπορει να αντισταθει στη δυναμη του ανεμου.Παντως του ευχομαι να επιστρεψει το συντομοτερο και να προσφερει τις υπηρεσιες του. Τωρα οσον αφορα την προσωπικη μου γνωμη για το πλοιο θα ελεγα οτι τα μοναδικα ψεγαδια του ειναι η μη δυνατοτητα να δεις μπροστα ή πισω και οι λιγοι εξωτερικοι χωροι του.
Nick the Greek Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Να δουμε τι λενε και οι Lloyd's για το συμβαν, επιγραμματικα βεβαια: Struck pier during berthing manoeuvres at Iraklion 03 Feb 2007 due strong winds. Crack in forward port side. Passengers and vehicles removed. Sailed to Perama for repairs, ETD 07 Feb.
kostis Posted February 27, 2007 Posted February 27, 2007 Σήμερα μετά από πολύ καιρό έδεσε στο Ηράκλειο στις 5:45 αντί για τις 6:15 που δένει από τότε που αυξήθηκαν οι τιμές στα πετρέλαια.Από Πειραιά φύγαμε περίπου με 20' καθυστέρηση..
kostis Posted May 26, 2007 Posted May 26, 2007 Την Τετάρτη το βράδυ ταξίδεψα (για ακόμη μία φορά) μαζί του και παρατήρησα πως έβαψαν το ελικοδρόμιο .Πιό συγκεκριμένα μόνο το Η και πρόσθεσαν και κάποιους κωδικούς στο πλάι...
μπλε Posted June 8, 2007 Posted June 8, 2007 Ωραία μας τα είπε ο George για το Κνωσός Παλλάς για να δούμε μια ποιο αντικειμενική άποψη :D !! στα θετικα προσθετω οτι ειναι τα ποιο πρακτικα πλοια της μεσογειου!επισης το ταξιδι τους υπεροχο. αρνητικα-δεν μπορω να καταλαβω γιατι κλεισανε την ντισκο του πλοιου!!!το εκαναν σαλονι μη καπνιζοντων!!θα μπορουσε να λειτουργει σαν panaromic lounge-bar kαι μετα τις δωδεκα ως ντισκο! -η πολυτελεια τους(ιδιαετερα στο κνοσσος)ειναι σαφως κατωτερη απο εκεινη που εχουν τα ιταλικα αδερφακια τους -ελλειψη επιπεδων τv στα αεροπορικα!οπως εχουν τα bluestar -o θαυμασιος χωρος της πισινας ελπιζω το καλοκαιρι στα ημερησια να τον εκμεταλευτουν καλητερα!να ριχνουν και καμια βουτια οι τουριστες!! θεωρω σαν μια τελικη εκτιμηση οτι τα festos-knossos ειναι τα καλυτερα ελληνικα πλοια.
giannisk88 Posted August 3, 2007 Posted August 3, 2007 Εχω ταξιδέψει πολλές φορές με τα Κνοσσος και Φαιστός και συμφώνω με όλα τα παραπάνω θετικά και αρνητικά.Όσο για το virbation, όσες φορές έχω ταξιδέψει με αυτά τα πλοία, αν δεν είμαι σε κάποιο παράθυρο να δώ τι παιζεται, δεν καταλαβαίνω πότε ξεκινάει και πότε δένει στο λιμάνι!!!Είναι άριστα σε αυτό τον τομέα!!Ομως έχω μία απορία!!Μήπως ρε παιδιά μπορεί κανείς να μου εξηγήσει γιατί το 2ο εξωτερικό deck κάτω απο το "ελικοπτεροδρόμιο" είναι μονίμος κλειστό??Εχει που έχει περιορισμένα εξωτερικά deck το πλοίο, κλείνουν και το deck-ελπίδα να δείς λίγα απονεράκια ή και γενικά τί γίνετε πίσω απο το πλόιο!!! Σε γενικές γραμμές όμως τα πάω πολύ αυτά τα αδερφάκια!!Ειναι ίσως τα καλύτερα πλοία που έχω ταξιδέψει.Όσο για κάποιους φίλους shipfriends που λένε για το θέμα εσωτερικής πολυτέλειας(οτι έχει λιγότερη σε σχέση με τα άλλα Ιταλικά πλοία), θέλω να πώ οτι για εμάς τους Ηρακλειότες αυτά τα πλοία είναι τα στολίδια μας.Καθώς μέχρι να έρθουν αυτά είχαμε συνηθήσει να ταξιδεύουμε με King minos,El-greco,Daedalus κτλ και καταλαβαίνεται οτι αυτά τα δυο πλοία τώρα μας φαίνονται ετσι κι'αλλιώς παλάτια και όποτε μπαίνουμε (ειδικά στην αρχή) μένει το μάτι μας!!!
kostis Posted August 3, 2007 Posted August 3, 2007 Το κλειστό εξωτερικό deck είναι το 6, πίσω από τα εστιατόρια.Μέχρι πριν κανένα χρόνο ήταν ανοιχτό που και που αλλά τώρα έβαλαν και πόρτα με κάγγελα αντικαθιστώντας τα σχοινιά που μέχρι την αλλαγή σε εμπόδιζαν να περάσεις.Τον λόγο δεν τον γνωρίζω αλλά σκέφτομαι μήπως είναι θέμα ασφαλείας καθώς σε εκείνο το σημείο ακουμπάνε οι καταπέλτες όταν κλείνουν.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now