Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Η εταιρεία πάντως έχει καθιερώσει πλέον κάποιες καθυστερήσεις. Για την Σύρο που γνωρίζω καλύτερα, το Champion Jet 1 φεύγει πάντα 18:50 το νωρίτερο αντί για 18:30 και το μεσημέρι αντί για 12:05 το νωρίτερο 12:45. Το Worldchampion Jet πάντα το μεσημέρι φεύγει περίπου 16:00 αντί για 15:15. Και το jumbo jet αντί για 12:05 φεύγει κατά τις 12:30 και το απόγευμα αντί για 17:20 φεύγει στην καλύτερη 18:30.

Posted

Καλημερα γιατι διαγραφτηκε το σχολιο μου για το δρομολογιο τουSUPERRUNNER JET II οπως γιατι δεν υπαρχει στα ταχυπλοα πλεον το πλοιο για να μην σχολιαζουμε οτι ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ με αυτα που κανουν (https://www.zarpanews.gr/chania-milos-meso-rethymnoy-kai-santorinis-kai-to-trioro-oktaoro-nea-ithi-sta-aktoploika-dromologia-kataggelloyn-epivates-tis-seajets/ ) η εταιρεια με την ανοχη του υπουργειο στα ευρωπαικα δικαιωματα 

Εάν το δρομολόγιο ακυρωθεί, ο μεταφορέας οφείλει να σας προτείνει τις ακόλουθες επιλογές:

  • επιστροφή του ναύλου και, εάν χρειάζεται, δωρεάν επιστροφή στο σημείο όπου ξεκινήσατε το ταξίδι σας – για παράδειγμα, αν η καθυστέρηση ή η ακύρωση σάς εμποδίζει να εκπληρώσετε τον σκοπό του ταξιδιού σας

ή

  • μεταφορά με άλλο δρομολόγιο, υπό παρεμφερείς συνθήκες, προς τον τελικό προορισμό σας, το ταχύτερο δυνατόν και χωρίς επιπλέον επιβάρυνση
  •  
Posted

Φιλε η εταιρία για εναν ανεξήγητο λόγο εχει την ανοχη όλων!

Το αστείο ειναι οτι στο ferry hopper υπάρχουν τα δρομολόγια μεχρι και τις 8/9. 
 Το θέμα ειναι και οι επιβάτες να αντιδράσουν και να τη σκίσουν στις καταγγελίες μπας και γίνει σούσουρο! Αλλιώς και του χρόνου θα κανει τα ίδια! Δυστυχώς αξιόλογες εταιρείες με ταχύπλοα πρότυπα δεν έχουν την αναγνώριση που θα τους άξιζε, βλέπε Super Express, Thunder που σέβονται απόλυτα τον επιβάτη και παίζουν έντιμα το παιχνίδι! 

Μονο το Highspeed 4 λόγω δυνατού brand name σε όσους γνωρίζουν αντιστέκεται και μόνο στο εν λόγω δρομολόγιο. Έπρεπε να είχε βαλει και τα flying 4&3 Κυκλαδες που ειναι πύραυλοι να της έκοβαν τη φορά να δω αν θα συμπεριφερόταν με τόση ασυδοσία.

Posted

Εγώ πάντως βλέπω και το πλοίο στο forum και το σχόλιο στο θέμα της γραμμής Πειραιάς - Χανιά. Έχω χάσει κάτι; 

Σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών:

12. Τι δικαιούμαι σε περίπτωση που ακυρωθεί το ταξίδι με υπαιτιότητα της εταιρείας;

Να λάβεις πλήρη αποζημίωση ή άλλες αντισταθμιστικές παροχές κατ' επιλογή σου εφόσον:

- Δεν ενημερώθηκες μία εβδομάδα πριν από τον προγραμματισμένο απόπλου του ακυρωθέντος δρομολογίου και δεν σου επιστράφηκε το αντίτιμο του εισιτηρίου ή

- Δεν ενημερώθηκες τουλάχιστον 12 ώρες πριν από τον προγραμματισμένο απόπλου του ακυρωθέντος δρομολογίου και δεν προωθήθηκες με άλλο μέσο στον προορισμό σου εντός 12 ωρών από τον προγραμματισμένο απόπλου του ακυρωθέντος δρομολογίου.

 

 

Posted
25 minutes ago, HIGHSPEED 6 said:

Φιλε η εταιρία για εναν ανεξήγητο λόγο εχει την ανοχη όλων!

Το αστείο ειναι οτι στο ferry hopper υπάρχουν τα δρομολόγια μεχρι και τις 8/9. 
 Το θέμα ειναι και οι επιβάτες να αντιδράσουν και να τη σκίσουν στις καταγγελίες μπας και γίνει σούσουρο! Αλλιώς και του χρόνου θα κανει τα ίδια! Δυστυχώς αξιόλογες εταιρείες με ταχύπλοα πρότυπα δεν έχουν την αναγνώριση που θα τους άξιζε, βλέπε Super Express, Thunder που σέβονται απόλυτα τον επιβάτη και παίζουν έντιμα το παιχνίδι! 

Μονο το Highspeed 4 λόγω δυνατού brand name σε όσους γνωρίζουν αντιστέκεται και μόνο στο εν λόγω δρομολόγιο. Έπρεπε να είχε βαλει και τα flying 4&3 Κυκλαδες που ειναι πύραυλοι να της έκοβαν τη φορά να δω αν θα συμπεριφερόταν με τόση ασυδοσία.

Έτσι ακριβώς @HIGHSPEED 6 Πολύ απλά τα χώνει μάλλον στο θεό και έχει και πλάτες βέβαια ,εξυπηρετεί και εξυπηρετείται…. Όταν όλες οι υπηρεσίες κάνουν τα στραβά μάτια σημαίνει ότι έχουνε πάρει διαταγή από Πανω πολύ απλά. Όταν μια μέρα γίνει κάποιο μεγάλο ατύχημα να δω ποιος θα βγάζει την ουρά του απέξω γιατί θα γίνει δεν πρόκειται να μη γίνει…!!!! 
Επίσης έχεις πολύ δίκιο για τα FC 3 και FC 4 Το οποίο το’χω αναφέρει που σε κάποιο προηγούμενο Ποστ μου  ,Διότι όλο το κέρδος της εταιρείας δύο μήνες πριν ξεκινάει από αυτά που έχουν μηδενικό κόστος και κόβουν από λιμάνι σε λιμάνι τρακόσια εισητήρια πάνω κάτω Και βέβαια αν του ρίξει τα flying cat πάνω στα ίδια δρομολόγια θα του Κόψει τα πόδια όπως και πρέπει ….Και πρέπει διότι για κάποιες εταιρείες υπάρχει επιτροπή ανταγωνισμού για κάποιες άλλες όχι…

Posted

"Και πρέπει διότι για κάποιες εταιρείες υπάρχει επιτροπή ανταγωνισμού για κάποιες άλλες όχι…"

Έχουν γίνει καταγγελίες στην Επιτροπή Ανταγωνισμού και δεν έχει ανταποκριθεί;

Τα σχόλια στο διαδίκτυο δεν αποτελούν καταγγελίες

Ο ρόλος της Επιτροπής Ανταγωνισμού, οι αρμοδιότητες της και το πως λειτουργεί εδώ.

 

 

 

 

Posted

Συντάσσομαι απόλυτα με την άποψη σου φιλε @parian scientist

Η Χελλενικ αν ήθελε να κανει τη Seajet να μη πάρει ανάσα θα μπορούσε! Εχει ένα Highspeed 4 υπερκτηνος που κανει για 5 ταχύπλοα της seajets και αν ήθελε να δρομολογήσει το Hellenic Wind ( παρόλο που δε το θεωρώ τιποτα το ιδιαίτερο) Δυτικές Κυκλαδες η Ραφήνα θα ηταν κομπλέ, σε συνδυασμό με τα flying cat 3&4 ( απο Πειραιά ) με την ταχύτητα τους δε θα είχαν αντίπαλο! Χάρηκα ιδιαίτερα που διάβασα το δελτίο τύπου της Attica πρόσφατα που έλεγε οτι σκοπεύει να παραγγείλει νεότευκτα ταχύπλοα και τύπου aero και τύπου όπως ειναι το Highspeed ( επιβατικά οχηματαγωγά)

Μακάρι να απευθυνθούν στην επιτροπή ανταγωνισμού και να τη σκίσουν στα πρόστιμα τη Seajet. Δεν αρκεί το μάρκετινγκ για να κανεις όνομα! Αργά ή γρήγορα οταν δεν παρέχεις σοβαρές υπηρεσίες το θέμα ξεφουσκώνει! Έφαγε το χαστούκι στα Χανιά φέτος και καλα να πάθει. Δεν έκανε καμία προσπάθεια να εδραιωθεί, απλά έβαλε στο ποδι ένα ακατάλληλο ταχύπλοο και θεώρησε οτι ο κόσμος θα τσιμπήσει! Οταν θες να χτίσεις μια γραμμή τη στηρίζεις μεχρι τέλους και κανεις βελτιωτικές κινήσεις! Η γραμμή επι Highspeed πήγαινε τρένο, παρολο που είχε πανάκριβο εισιτήριο, αλλα παρείχε σοβαρή Υπηρεσία οταν σε πήγαινε σε 4&30 ώρες ( γι αυτο και η τοτε Χελλενικ είχε βαλει το τοτε νεότευκτο της Highspeed 5 στη γραμμή ). Δυστυχώς με π…δες δε βάφονται αυγά γι αυτο το εγχείρημα της seajet πήγε ακλαφτο! 
Το χειρότερο δε, ειναι οτι δε το εχει βγάλει απο τα πλάνα δρομολογίων μετά τις 20/8 και θα την πατήσει πολύς κόσμος, θα κόψει εισιτηρια και μετά θα βρεθεί προ εκπλήξεως 

 

 

Posted
2 hours ago, Μηλιος said:

Καλημερα γιατι διαγραφτηκε το σχολιο μου για το δρομολογιο τουSUPERRUNNER JET II οπως γιατι δεν υπαρχει στα ταχυπλοα πλεον το πλοιο για να μην σχολιαζουμε οτι ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ με αυτα που κανουν (https://www.zarpanews.gr/chania-milos-meso-rethymnoy-kai-santorinis-kai-to-trioro-oktaoro-nea-ithi-sta-aktoploika-dromologia-kataggelloyn-epivates-tis-seajets/ ) η εταιρεια με την ανοχη του υπουργειο στα ευρωπαικα δικαιωματα 

 

@Μηλιος εδώ είσαι 

Ούτε ποστ, ούτε τοπικ έχει διαγραφεί.

Ας μην προβαίνουν ορισμένοι φίλοι σε ανεπέρειστους ισχυρισμούς, προς άγραν εντυπώσεων.

Σεβαστείτε τη θεματολογία του φόρουμ. Μη ποστάρουμε σε όποιο τοπικ βρούμε μπροστά μας, σεντόνια που καλύπτουν  από την κοσμογονία του Ησιόδου  μέχρι τα δρομολόγια για Αντίπαρο.

Σεβαστείτε επίσης και την ανοχή και την κατανόηση που δείχνουμε. Κάποιοι... ενσαρκώνουν την παροιμία, γάτος γ@#εί και γάτος σκούζει.

Posted

Όλη αυτή η παρωδία δείχνει για άλλη μια φορά την παντελή έλλειψη σεβασμού που έχει η Seajets για τους πελάτες της και για τους ανθρώπους που ταξιδεύουν συνολικά.

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted
On 7/22/2024 at 5:39 AM, MILTIADIS said:

Προταση για την εξαγορα του τηλεοπτικου σταθμου Open κατεθεσε ο Μαριος Ηλιοπουλος.Η προσφορα ειναι υψους 35 εκατ. ευρω συμφωνα με διαφορα sites.

To θέμα έχει φύγει από το προσκήνιο, αλλά το ενδιαφέρον του Supermario για να γίνει το κανάλι από Open Seajets TV, συνεχίζεται.

Posted

Δεν ξέρω αν εδώ είναι το κατάλληλο θέμα. Αλλά σύμφωνα με όσα αναφέρει σε σημερινή του συνέντευξη στον STATUS 94,2 ο πρόεδρος της Αναπτυξιακής Εταιρείας Έβρου κύριος Νίκος Κοζάρης, ο Ηλιόπουλος φέρεται να ενδιαφέρεται και για ενασχόληση - επένδυση στον τομέα των υδροπλάνων...

Ακούστε εδώ

  • 2 weeks later...
Posted

θεωρητικά σε λίγους μήνες λήγει η συμφωνία κυρίων Ηλιόπουλου-Στεφάνου για 3ετή απόσυρση του πρώτου απ΄τη γραμμή Ρ-Α-Τ-Μ+ (πλην του μεσημεριανού ταχύπλοου). Έχουμε εικόνα αν α) υπάρχουν σκέψεις η Seajets να βάλει κατά την ερχόμενη σεζόν κι άλλο πλοίο στη γραμμή κι αν ναι β) θα πρόκειται για κάποιο συμβατικό ή για 2ο ταχύπλοο; γ) σε κάθε περίπτωση θα αφορά πρωινή αναχώρηση;

Posted

Σκέφτηκα να το αναφέρω, αλλά περίμενα να επιβεβαιωθεί και από την Ιταλία. Κι αυτό γιατί πιστεύω πως μια τέτοια κίνηση, ειδικά αν πήγε να αγοράσει ένα τέτοιο μεγάλο πακέτο μέσω του χρηματιστηρίου, κάπου θα σημειωνόταν και από ιταλικής πλευράς. Πλήν όμως εγώ τουλάχιστον, δεν έχω βρεί την παραμικρή αναφορά. Πουθενά. Μόνο τα ελληνικά μέσα αναφέρουν κάτι τέτοιο. Για να το κάνω πιο λιανά, με 34 εκατομμύρια που φέρεται να ξόδεψε και την τιμή της μετοχής στο χρηματοιστήριο του Μιλάνο σήμερα στα 2.4 πρέπει να έχει αγοράσει κάτι κοντά σε 13.8 εκατομμύρια μετοχές. Δεν μπορώ να φανταστώ πως μια αγοραπωλησία σαν αυτή δεν θα είχε αναφερθεί κάπου. Μήπως κάποιος εξ’ ημών πιο σχετικός από μένα, να το ψάξει λίγο καλύτερα?

Posted

Σύμφωνα με το borsaitaliana, το χρηματιστήριο στο Μιλάνο που ανέφερε ο Νίκος, οι κάτοχοι είναι 3:

Quote
 
Shareholder information
Exor N.V. 63.8 %
Free float 24.8 %
Lindsell Train Ltd. 11.4 %

Source: Cofisem - Last Update: 2024-10-14

Σύμφωνα με το market screener οι κάτοχοι είναι περισσότεροι:

Quote

Major shareholders: Juventus Football Club S.p.A.

Name Equities % Valuation
 Exor NV (Private Equity)
247,849,342 65.37 % 709 M €
 Lindsell Train Ltd.
38,291,303 10.10 % 110 M €
 Fideuram Asset Management SGR SpA
2,012,757 0.5309 % 6 M €
 CGM – Azimut Monaco SA
80,000 0.0211 % 228 969 €
 Mercer Global Investments Europe Ltd.
32,072 0.008460 % 91 794 €
 Amundi Asset Management SA (Investment Management)
29,708 0.007836 % 85 028 €
 KLP Kapitalforvaltning AS
22,602 0.005962 % 64 689 €
 Irish Life Investment Managers Ltd.
10,065 0.002655 % 28 807 €
 Danske Bank A/S (Investment Management)
5,966 0.001574 % 17 075 €

Σε καμία απ τις δύο περιπτώσεις δεν προκύπτει να έχει 3,5 τακατό ο κυρ Μάριος, με τα απλά μαθηματικά δημοτικού.

Τώρα όπως είπε κι ο Νίκος, αν κάποιος έχει βαθύ access ας μας φωτίσει :rolleyes:

Posted

Μόνο εάν αγόρασε πακέτο απο άλλον επενδυτή. Απο την αγορά θα έπρεπε να μαζεύει εδώ και κανέναν μήνα για να χτίσει τέτοια θέση. Το πολύ 1εκ μετοχές την ημέρα έχουν αλλάξει χέρια των τελευταίο μήνα, και θα είχε ανέβει αρκετά η τιμή λόγω του χαμηλού όγκου 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...