cyclades_shipping Posted June 15, 2024 Posted June 15, 2024 Έχει κανεις ιδέα για το πιθανο Line Up της εταιριας ; γιατί γενικά επικρατεί χαμουλης 15 Ιουνίου και ακόμα δεν είναι τίποτα σίγουρο..
Nick the Greek Posted June 15, 2024 Posted June 15, 2024 Για ρώτα και τους οπαδούς της ΑΕΚ τι απορίες έχουν
Annivas Posted June 15, 2024 Posted June 15, 2024 Ποντάρω τα λεφτα μου ως εξής :Champion jet 3 Χανιά , Superrunner Jet Θεσσαλονίκη Σποραδες, Superrunner Jet II Ραφήνα και τα υπόλοιπα οπως ειναι .
cyclades_shipping Posted June 15, 2024 Posted June 15, 2024 Παροναξία πρωινό ; @Annivas Μήπως το Tera ?
HIGHSPEED 6 Posted June 15, 2024 Posted June 15, 2024 Το champion 3 θα ηταν τούμπανο για Χανιά ( για τους λόγους που εχω εξηγήσει σε αλλα τοπικ) και σας ενέχει και το θέμα του ρίσκο για το πως θα συμπεριφερθεί. Να θυμίσω βέβαια οτι και το χαισπιντ 6 είχε ξεκινήσει με βαρβάτη γραμμή Ιο- Σαντορίνη σε 4 ώρες και πάραγε αρκετά στο δρομολόγιο Εγω απορώ ποτε θα μπει στα πλάνα το πλοίο που θα βάλουν ( champion jet ). Σε μια εβδομάδα ξεκινάει
cyclades_shipping Posted June 15, 2024 Posted June 15, 2024 (edited) Πάντως πιο ανατγωνιστικο «κράχτης» ειναι το Champion Jet 3 απο το 1 απο αποψη εσωτερικου απέναντι στο Thunder το οποίο ανταγωνίζεται στο συγκεκριμένο δρομολογιο : Σαντορίνη - Παρος - Μύκονος - Σύρος - Πειραιας. Edited June 15, 2024 by cyclades_shipping
HIGHSPEED 6 Posted June 15, 2024 Posted June 15, 2024 Λογικά δε πρέπει να κανει και ένα δοκιμαστικό το Champion το δρομολόγιο για να δουν χρόνους κτλπ ;
Nick the Greek Posted June 15, 2024 Posted June 15, 2024 Θα υπάρξει προσέγγιση για πιστοποίηση, πληροφορίες εντός. Τώρα τα ωράρια είναι μια πονεμένη ιστορία. Δε νομίζω να τους προβληματίζουν ιδιαιτέρως πιθανά παράπονα επιβατών, όσο για το ΛΣ και αν τηρούνται τα ωράρια ανάπαυσης πληρώματος κλπ, δεν έχει δείξει τέτοιες ευαισθησίες.
HIGHSPEED 6 Posted June 15, 2024 Posted June 15, 2024 Αυτο ξανά πες το!! Πάντως σίγουρα επειδη θα πιάνει και τη Μήλο και πολυ σωστά κανεις δεν ξέρει ποσό χρονο θα τρώει στην αποβίβαση / επιβίβαση καλο ειναι να εχει τη δυνατότητα της ανάπτυξης της παραπάνω ταχύτητας ώστε να καλύψει οτι καλύπτεται. ( θεωρώ λοιπόν οτι αν δε βγάλουν πρόβλημα τα champion έχουν τις προδιαγραφές να ανταποκριθούν στο δρομολόγιο )
Nikos_Chania Posted June 15, 2024 Posted June 15, 2024 Η απο/επιβίβαση δεν ήταν ποτέ θέμα καθυστέρησης για τον Ηλιόπουλο. Όλοι στο γκαράζ, καταπέλτης πάνω, και δρόμο. Αν κάνει "θόρυβο" η απουσία ελέγχων του ΛΣ σε κάποια πλοία, τότε αυτά είναι της εν θέματι εταιρείας.
cyclades_shipping Posted June 15, 2024 Posted June 15, 2024 (edited) Δεν προκειτε να υπάρξει προσέγγιση για πιστοποίηση ,έχουν Κυπριακή σημαία τα Champion. Edited June 15, 2024 by cyclades_shipping
HS_4 Posted June 15, 2024 Posted June 15, 2024 Δηλαδή αν έχει κυπριακή σημαία δεν χρειάζεται πιστοποίηση;
Annivas Posted June 15, 2024 Posted June 15, 2024 Γινεται με διαφορετικό τροπο στην κυπριακή σημαία. Υποβάλλεις στην κυπριακή σημαία τους λειτουργικούς περιορισμούς του πλοίου , τα ανεμολογικα στοιχεία των θαλάσσιων διαδρομών στις οποίες θα ταξιδεύει το ταχύπλοο , το εγχειρίδιο λειτουργίας διαδρομής , ελέγχονται και κατόπιν εκδίδεται η άδεια λειτουργίας ταχύπλοου σκάφους . Δεν χρειάζεται όλη αυτή η γελοιότητα της Ελληνικής Σημαιας όπου θα πρεπει να παει κενο επιβατών ένα ταξίδια για να διαπιστωθεί απο τρεις λιμενικούς το αυτονόητο οτι το ταχύπλοο πχ μπορεί να πάει στην Πάρο η μπορεί να πάει και Νάξο εκτός απο Πάρο
togias_k Posted June 15, 2024 Posted June 15, 2024 23 hours ago, Nicksy58 said: Μπορεί να είσαι άπληστος και μπορεί να είσαι πολύ άπληστος. Αυτό το χουμε διαπιστώσει χρόνια τώρα και σε αυτό οφείλεται η γιγαντωση του,μαζί με τις πλάτες της κυβέρνησης. Μας έχει δείξει ότι δεν διακρίνει κάποια διαφορά μεταξύ ανθρωπίνων ζώων και σακιά από πατάτες. Σε 10 λεπτά μπαινοβγαζουμε 800 άτομα, τους αφήνουμε στο γκαράζ και στα κλιμακοστασια στους 40-45 βαθμούς με τα καυσαέρια, και σιγά μωρέ τι θα πάθουν να κάνουν κούνια μπελά όρθιοι στον Τσικνια στα καλοκαιρινά μελτεμια; *ζωών όχι ζώων
Nick the Greek Posted June 18, 2024 Posted June 18, 2024 On 6/11/2024 at 6:50 PM, MILTIADIS said: Δεν μπορω να φανταστω οτι δεν εχει φροντισει ηδη να εχει στελεχη για να τρεξουν τις εταιρειες του, ειδικα απο τη στιγμη που σε κρουαζιερα, αλλα και στα ταχυπλοα, γιγαντωθηκε ουσιαστικα μεσα σε 2-3 χρονια. Θα ηταν πολυ κουτος να πηγαινει χυμα στο κυμα και δεν τον κοβω για τετοιον. Προσωπικα δεν εχω πειστει οτι η παρουσια του στην ΑΕΚ θα ειναι κατι περα απο μεταβατικη μεχρι να βρεθει καποιος επενδυτης παντως. Σκέφτομαι εδώ και μέρες αυτό που έγραψες Μιλτιάδη και ομολογώ πως άκρη δεν μπορώ να βγάλω. Ξεκινώ λέγοντας πάντως πως δεν ξέρω καθόλου ο συγκεκριμένος πως λειτουργεί. Γενικότερα πάντως θα εκπλαγείς αν δείς το βαθμό που ορισμένοι πλοιοκτήτες κάνουν micro-management. Γνωρίζω περίπτωση πλοιοκτήτη με πάνω από 30 πλοία που ασχολείται ο ίδιος και απαντάει σε πράκτορες επί παραδείγματι, για υποθέσεις των χιλίων δολλαρίων. Αλλουνού το όνομα μπαίνει από κάτω για να μην εκτιθέμεθα βέβαια. Ξέρω άλλον πλοιοκτήτη με πάνω από 60 πλοία που ασχολείται με το πόσα στυλό Bic και κωλόχαρτα προμηθεύονται για το γραφείο. Θέλω να πω πως αν έχεις τη μονομανία του να τα κοντρολάρεις όλα από κοντά, υπάρχει όριο με το πόσο σοβαρά μπορεί κανείς να ασχοληθεί με πολλές δουλειές ταυτόχρονα. Και πάλι τονίζω δεν ξέρω ποιό είναι το modus operandi του συγκεκριμένου, κάνω ένα γενικότερο σχόλιο. Προσωρινός δεν ξέρω λοιπόν αν είναι ο χαρακτήρας της ενασχόλησης, αλλά κάτι μου λέει πως ήταν απότομος, ξαφνικός. Ο Πόντιος μεγιστάνας βγήκε και είπε πως είναι κάτι που το δούλευαν εδώ και 1-1.5 χρόνο αλλά με αυτά που έχουμε δεί τις ημέρες που ακολούθησαν, μάλλον δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Αν έχει υπάρξει τέτοια προεργασία, τότε έχεις στο μυαλό σου ήδη πως θέλεις να οργανωθείς, έχεις σίγουρα στο μυαλό σου 1-2 ανθρώπους που θέλεις να βάλεις μέσα στην ΠΑΕ. Αλλά βλέπεις πως ακόμη και η συνέντευξη τύπου που θα δώσει, δίνεται σχεδόν 2 εβδομάδες μετά την ανακοινωθείσα πώληση. Οι υποχρεώσεις της ομάδας τρέχουν, ενίσχυση δε φαίνεται και η προετοιμασία ξεκινάει την Παρασκευή νομίζω. Δεν είναι αυτή εικόνα κάποιου που το προετοίμαζε αυτό το εγχείρημα εδώ και καιρό. Ξεφύγαμε όμως. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι αν προσπαθήσει να τα κάνει όλα μόνος του, άκρη δε θα βγάλει. Είμαι σίγουρος πως όταν υπήρχε η κόντρα με τους Στεφάνου επί παραδείγματι, του έτρωγε πολλή ενέργεια, σκέψη και χρόνο εργασίας μέσα στην ημέρα. Εδώ πάνω στο ναυτιλιακό κομμάτι που είναι ήδη μεγάλο σε όγκο δουλειάς, προστίθεται η μάχη με τους γνωστούς αγαπούληδες ιδιοκτήτες ΠΑΕ που ξέρουμε. Κάθε μέρα. Στην ΕΠΟ, στην ΕΠΑΕ, στον αθλητικό δικαστή, στις εφημερίδες, στις εκπομπές. Το ρεζουμέ είναι πως σε μεγάλα καράβια και πολλές φουρτούνες, προσετέθησαν ακόμη περισσότερα καράβια και φουρτούνες. Και φυσικά τώρα είναι και στο επίκεντρο της προσοχής, μέχρι σήμερα τον ήξεραν οι ραλιτζήδες και το ναυτιλιακό ρεπορτάζ. Έχει λοιπόν τρομερό ενδιαφέρον να δούμε πως θα κινηθεί.
margaritis24 Posted June 18, 2024 Posted June 18, 2024 Οσα γνωστα στελεχοι πηρε στο ναυτιλιακο κομματι απο αλλες εταιρειες στο 3μηνο εφυγαν..
Villandry Posted June 19, 2024 Posted June 19, 2024 (edited) Όλα τα στελέχη; Edited June 19, 2024 by Nick the Greek Quote
KARAVI Posted June 19, 2024 Posted June 19, 2024 Απορώ με τόσα πλοία της εταιρείας να «κάθονται» και το Champion Jet 2 να κάνει καθημερινά όλο το καλοκαίρι διπλό δρομολόγιο;
Man0lero Posted June 19, 2024 Posted June 19, 2024 (edited) Τα περισσότερα που «κάθονται» ειναι παροπλισμένα χρόνια (Mega/Andros/Paros/Speed Jet) η πολύ πρόσφατες αγορές (Eurochampion/Jambo 1/ Speedrunner Jet 2) . Το Τερα είναι αντιοικονομικο απ´οσο φενεται οπότε δεν μένουν και πολλά διαθεσιμα . Το γιατι τα κρατάνε σε κατάσταση παροπλισμού δεν το γνωρίζω αλλα φαντάζομαι ότι πλέον δεν πληρούν τις προϋποθέσεις που θέλουν Το ναξος και το Caldera που γυρνάει έχουν μικρές ταχύτητες και χωρητικότητες για τέτοια δρομολόγια Edited June 19, 2024 by Nick the Greek Quote
Billy Johnson Posted June 19, 2024 Posted June 19, 2024 The Speedrunner Jet 2 Jambo Jet 1 and Euro are not decommissioned their still being worked on to get ready. I don't know why he kept them. Obs paying mourning fees for them all.
Strofalos Posted June 20, 2024 Posted June 20, 2024 25 minutes ago, HIGHSPEED 6 said: τόση ανοργανωσιά και προχειρότητα που δε συνάδει με όλο αυτο που πουλάει η εταιρεια Πλάκα κάνεις... Η ανοργανωσιά και το μπάχαλο είναι το στοιχείο της. Με άλλο πλοίο κλείνεις, με άλλο ταξιδεύεις, σε μπουζουριάζουν στο γκαράζ για να φύγει γρήγορα το πλοίο, φτάνεις σχεδόν στο επόμενο νησί κι εσύ ακόμα στο γκαράζ περιμένεις τον έλεγχο, άλλη ώρα σου λένε πως θα φτάσεις και άλλη φτάνεις, κλπ κλπ κλπ. Στο μόνο που δεν έχω να τους προσάψω πως ότι κάνουν είναι φαστ. Γλιτώνεις χρόνο και έχει τρομερό δίκτυο που μπορείς να γυρίσεις ένα κάρο νησιά χωρίς να χρειάζεται να γυρνάς Πειραιά κάθε τρεις και λίγο.
Nick the Greek Posted June 20, 2024 Posted June 20, 2024 Ήμουν πολύ περίεργος σήμερα να δω τη συνεντευξη τύπου του μπόσση σχετικά με την ΑΕΚ, ειδικά το πως μιλάει, λεξιλόγιο, ύφος κλπ. Και νομίζω κατάλαβα γιατί είναι κουμπάρος του Μαρινάκη😄, και σε ύφος και σε τρόπο ομιλίας μοιάζουν πάρα πολύ. Γενικά θα περίμενα κάτι πιο επιτηδευμένο. Αλλά ΟΚ, αυτά είναι γούστα. Η συνέντευξη είχε και ολίγη από ναυτιλία, όταν κάποιος ρεπόρτερ της ΑΕΚ τον ρώτησε για τον ανταγωνισμό στο ποδόσφαιρο. Και αυτός παρέπεμψε στην ακτοπλοία λέγοντας πως στις αρχές του 90 όταν ξεκίνησε, είχε να αντιμετωπίσει καρτέλ που έπαιζαν το έργο "δεν περνάς κυρά-Μαρία"😄 και συνέχισε δεικτικά λέγοντας πως τώρα πια είναι όλα bankrupt. Και πως σήμερα υπάρχει μία τράπεζα που τα έχει όλα στα χέρια της με μια κυριαρχία που έχει μεγάλο πρόβλημα. Τώρα έρχεται η Seajets να είναι απέναντι στην τράπεζα και την κυριαρχία της με μηδέν δανεισμό. Στο σημείο που μίλησε γι αυτά φάνηκε -και λογικό είναι- πολύ πιο άνετος στην εκφορά λόγου, θεωρώ δε πως μέσα σε λίγες φράσεις έκανε μια καλή σύνοψη των τελευταίων 35 ετών. Για να τα λέμε όλα βέβαια, αν ερχόταν ένας καινούριος, όπως ήταν εκείνος το 1991, να προσπαθήσει να πάρει μερίδιο της πίτας σε μια γραμμή του θα τον καλωσόριζε? Ή θα έκανε κι εκείνος ό,τι έκαναν σε αυτόν τα καρτέλ? Νομίζω η απάντηση είναι ευνόητη.
Αναερόβιος Posted June 21, 2024 Posted June 21, 2024 ^^^ Καλτ στιγμή των παραπάνω είναι πως τα έλεγε έχοντας στο μπακγκραουντ την Τράπεζα ως χορηγό της ΑΕΚ.
nomikos Posted June 21, 2024 Posted June 21, 2024 On 10/17/2022 at 4:16 PM, nomikos said: Τώρα που ένα ένα τα ταχύπλοα αποσύρονται,να αναφέρω πως η εταιρεία στα τιμολόγια για αυτοκίνητα έχει μία εντελώς λάθος πολιτική για να μη πω παράλογη. Αν το ΙΧ σου είναι εώς 4,2 μέτρα τότε η τιμή του εισιτηρίου είναι ας πούμε λογική,για παράδειγμα αν θυμάμαι καλά από Σαντορίνη για Ρέθυμνο ήταν 50 ευρώ.Αν το ΙΧ σου όμως ξεπερνάει τα 4,2 μέτρα τότε η εταιρεία λέει πως είσαι σε άλλη κατηγορία και πρέπει να πληρώσεις πολλά περισσότερα,για παράδειγμα από Σαντορίνη για Ρέθυμνο άλλα 180 ευρώ!!!!!!!!Το ΙΧ μου είναι 4,4 μέτρα και για 20 πόντοι παραπάνω από το όριο πληρώνεις τα κέρατα σου.Όσο ακριβώς τα αγροτικά που είναι 5,5 μέτρα περίπου.Και η φάση είναι πως το γκαράζ ήταν εντελώς άδειο!!!Στο Santorini Palace δεν υπήρξε κανένα απολύτως πρόβλημα... Το ίδιο φαινόμενο εκτός από το Νάξος Jet το παρατήρησα και στο WC Jet.Εκεί δεν είχα ΙΧ όμως και εκεί υπήρξαν διαπληκτισμοί με μερικούς επιβάτες και το πλήρωμα της recepton να κατεβαίνουν στο γκαράζ για να μετρήσουν το μήκος των ΙΧ. Αυτό σημαίνει πως το πλήρωμα έχει εντολές από άνωθεν να μετράει τα ΙΧ με το μέτρο μετά την επιβίβαση.Να φωνάζει στο μεγάφωνο τους κατόχους των ΙΧ με μήκος μεγαλύτερο των 4,2 μέτρων ώστε να πληρώσουν αυτή τη παράλογη διαφορά. Τα σχόλια δικά σας... Η συγκεκριμένη απαράδεκτη πολιτική συνεχίζεται ακόμα!!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now