Panagia Ekatontapiliani Posted January 30, 2022 Author Posted January 30, 2022 Να κάνουμε μια επισκόπηση των δρομολογίων για το καλοκαίρι της Seajets Quote Aqua Blue στη γραμμή Λαύριο (Μεστά) Άγιο Ευστράτιο Λήμνο Καβάλα Aqua Jewel στη γραμμή Πειραιά Κύθηρα Αντικύθηρα Κίσσαμο (Γύθειο) Superstar στη γραμμή Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο Νάξο Πάρο Aqua Star στη γραμμή Βόλο Σποράδες. Superruner Jet στη γραμμή Θεσσαλονίκη Σποράδες Μαντούδι Worldchampion Jet στη γραμμή Πειραιά Σύρο Μύκονο Νάξο Σαντορίνη Paros Jet στη γραμμή Πειραιά Πάρο Νάξο Μύκονο Τήνο Ραφήνα Τήνο Μύκονο Νάξο Πάρο Πειραιά (πιστεύω ότι θα το κάνει το Champion Jet 1) Superjet/Seajet 2 εναλλάξ δρομολόγια στη γραμμή Μήλο Φολέγανδρο Σαντορίνη Κατάπολα Κουφονήσια Νάξο Μύκονο Νάξο Πάρο Σίφνο Μήλο (με διανυκτέρευση στη Μήλο) Champion Jet 2 στη γραμμή Πειραιά Σέριφο Σίφνο Μήλο (πρωινό) Tera Jet στη γραμμή Πειραιά Σέριφο Σίφνο Μήλο (πρωινό) Champion Jet 1 στη γραμμή Πειραιά Σέριφο Σίφνο Μήλο (απογευματινό) Power Jet στη γραμμή Ηράκλειο Σαντορίνη Ιο Νάξο Μύκονο Πάρο Naxos Jet στη γραμμή Ηράκλειο/Ρεθυμνο Σαντορίνη Sifnos Jet στη γραμμή Ηράκλειο Σαντορίνη Caldera Vista στη γραμμή Σαντορίνη Φολέγανδρο Ίο Νάξο Πάρο Πειραιά, αλλά πιστεύω ότι θα πάρει την επιδοτούμενη γραμμή της Σύρου Supercat Jet δεν βλέπω να ταξιδεύει (εκτός εάν γίνει η έκπληξη με δρομολόγηση στο Σαρωνικό) Superspeed Jet δεν βλέπω να ταξιδεύει (εκτός εάν γίνει η έκπληξη με δρομολόγηση στο Σαρωνικό) Rapidlink Jet βλέπω να είναι αμοιβό πλοίο Mega Jet να μένει δεμένο (γιατί Αζόρες δεν πιστεύω θα πάει ούτε φέτος κάποιο πλοίο) Andros Jet δεν βλέπω να ταξιδεύει Speed Jet για του χρόνου και βλέπουμε Aqua Myth εάν πάρει τη γραμμή της Κύπρου, θα μπορούσε να το δούμε εκεί Τα δρομολόγια των δυο Champion Jet, του Paros Jet και του Tera Jet μπορεί να γίνουν αλλαγές μέχρι το καλοκαίρι. Να μείνει μόνο πρωινό το Tera Jet (εάν δρομολογηθεί τελικά) και το Champion Jet 2 να κάνει το δρομολόγιο Σαντορίνη Φολέγανδρο Ίο Νάξο Πάρο Πειραιά που είναι δηλωμένο το Caldera Vista. Το Champion Jet 1 να κάνει το δρομολόγιο μεταξύ Πειραιά Κυκλάδες Ραφήνα και επιστροφή, ενώ το Paros Jet να κάνει το απογευματινό δρομολόγιο στις Δυτικές Κυκλάδες.
Takisg Posted January 30, 2022 Posted January 30, 2022 Συμφωνώ κι εγώ μαζί σου π100 μόνο που πιστεύω ότι θα γίνουν κάποιες αλλαγές και θα πάει μεγαλύτερο πλοίο ειδικά Ιουλίο-Αύγουστο στο Ηράκλειο-σαντορίνη-Ηράκλειο!!!
Champion Jet_2 Posted January 30, 2022 Posted January 30, 2022 Για μένα προτιμότερο θα ήταν να κάνει διπλό δρομολόγιο το Champion 2 στις Δυτικές ,το Champion 1 δρομολόγιο Πειραιας Κυκλαδες Ραφήνα και το Tera αμοιβο.Έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί τα δρομολόγια των πλοίων της Seajets ειδικά στη Κρήτη δε βλέπω πως μπορεί να δρομολογηθεί το Tera κάτω.Η γραμμή της Κρητης με το power των 1200 ατόμων και με το Naxos να είναι μια στο Ρέθυμνο μια στο Ηράκλειο με τα 700 άτομα πρωτόκολλο νομίζω καλύπτεται ικανοποιητικά.Ίσως το βαθύ καλοκαίρι να χρειαζόταν η χωρητικότητα του Tera στη Κρήτη και του Power στη Θεσσαλονίκη αλλά δε νομίζω ότι μπορεί να γίνει μια τέτοια τράμπα καλοκαιριάτικα…Εγώ πιστεύω ότι η εταιρεία πρέπει να δοκιμάσει να ανοιχτεί σε νέους προορισμούς όπως στο Ιόνιο.Ένα δρομολόγιο Πάτρα(10:00) Σαμη Ιθάκη Πόρο Κυλληνη (Ζακυνθο) ή σκέτο ΠΣΙ διπλό έστω για 3 μήνες το καλοκαίρι με ένα πλοίο τύπου Paros Jet και τιμές παραπλήσιες της levante θα πήγαινε παρά πολύ καλά.Το Κεφαλονιά πέρυσι στη γραμμή αυτή ήταν σχεδόν γεμάτο καθημερινά…
giordim Posted January 30, 2022 Posted January 30, 2022 Εγώ πιστεύω ότι θα υπάρξουν αλλαγές ανάλογα με το πώς θα πάει και η πανδημία. Το World Champion Jet θεωρώ ότι πρέπει να χτίσει πάνω στη γραμμή που το έχει αναδείξει, δηλαδή Πειραιά - Μύκονο - Νάξο - Ίο - Θήρα. Το Paros Jet ίσως επιμείνει στην επιδοτούμενη από Σητεία έως Ρόδο. Το Champion Jet 1 πιστεύω θα πάει Ραφήνα - Τήνο - Μύκονο - Νάξο - Πάρο - Πειραιά. Το Naxos Jet νομίζω θα πάει Ρέθυμνο - Μήλο - Θήρα - Ηράκλειο Το Tera Jet αν όντως δραστηριοποιηθεί εκεί θα είναι τολμηρή οικονομικά κίνηση... Το Ηράκλειο - Θήρα κι εγώ νομίζω ότι θα το πάρει το Sifnos Jet, αλλά μπορεί να δούμε και το Rapidlink Jet αν είναι έτοιμο. Η γραμμή του Caldera Vista δεν νομίζω να γίνει πραγματικά. Στα ενδοκυκλαδικά μάλλον θα πάει... Το Andros Jet μόνο στις Σποράδες θα έκανε καριέρα κατά τη γνώμη μου αν η εταιρεία αποφάσιζε να επεκταθεί εκεί. Τα δύο πρώην καταμαράν της Γκόλντεν δεν νομίζω να δραστηριοποιηθούν όσο η εταιρεία δεν μπαίνει σε Σαρωνικό ή Σποράδες με τέτοιου τύπου σκάφη. Τα νεοαποκτηθεντα δεν νομίζω να τα δούμε φέτος. Για του χρόνου θα δούμε... Στα υπόλοιπα πλοία συμφωνώ.
Nikos_Chania Posted January 30, 2022 Posted January 30, 2022 27 minutes ago, giordim said: Το Naxos Jet νομίζω θα πάει Ρέθυμνο - Μήλο - Θήρα - Ηράκλειο Αυτό από που προκύπτει; Με τι λογική; Το στίγμα της κατανομής του στόλου δόθηκε απο τον Π100, κυρίως βάσει των πλανων της εταιρείας και του ΣΑΣ. Απο κει και πέρα δύσκολα μπορούμε να προβλέψουμε τι θα γίνει και το παρελθόν το έχει αποδείξει. 39 minutes ago, Champion Jet_2 said: Ένα δρομολόγιο Πάτρα(10:00) Σαμη Ιθάκη Πόρο Κυλληνη (Ζακυνθο) ή σκέτο ΠΣΙ διπλό έστω για 3 μήνες το καλοκαίρι με ένα πλοίο τύπου Paros Jet και τιμές παραπλήσιες της levante θα πήγαινε παρά πολύ καλά. Το μόνο, κατά τα φαινόμενα, διαθέσιμο πλοίο θα ήταν το Τερα τζετ. Δε νομίζω όμως οικονομικά να βγαίνει σε καμία των περιπτώσεων. Να σκεφτούμε άλλωστε και οτι η ΠΣΙ είναι γραμμή κυρίως για τους νησιώτες, οχι τόσο γραμμή που έχει εντονο τουριστικό ενδιαφέρον, για αυτο και ειναι πλέον επιδοτουμενη. Να συζητήσουμε την ανάγκη επιπλέον χωρητικότητας της γραμμής ναι, αλλά πλοία με προφιλ τερα τζετ ή superruner jet ως επιπλέον, δεν βγαίνουν.
giordim Posted January 30, 2022 Posted January 30, 2022 Το Naxos Jet σε αυτή την περιοχή έχει καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια και πιθανολογώ ότι δεν υπάρχει λόγος να μην συνεχιστεί αυτό.
Champion Jet_2 Posted January 31, 2022 Posted January 31, 2022 (edited) 13 minutes ago, proud_ionian said: Τώρα σύμφωνω. Εννοείται πως δεν χωρά ταχύπλοο. Τα έχουμε αναλύσει πολλές φορές σε αυτό το τοπικ. Ιούλιο Αύγουστο και σκ Ιουνίου ένα διπλό από το κεφ αρκεί. Μην συζητήσουμε εδώ και τη seajets Εγώ πιστεύω ότι ταχύπλοο χωράει και με το παραπάνω στη γραμμή το καλοκαίρι και εκφράζω συνέχεια αυτό το παράπονο που το Ιόνιο δεν έχει ταχύπλοο.Ο Ηλιόπουλος θα μπορούσε να το κάνει με επιθετική προσέγγιση στις τιμές όπως έχει κάνει στη Ραφήνα παλαιότερα και όχι μόνο.Δεν έχει να χάσει τίποτα.Για μένα ιδανικό για αρχή θα ήταν το Andros Jet και αμα πάει καλά με τις νέες αγορές που έχει κάνει να δρομολογήσει κάτι μεγαλύτερο.Μπορώ να πω με σιγουριά ότι αν δρομολογηθεί ταχύπλοο πρωινό από Πάτρα θα έχει μεγάλη επιτυχία όπως έγινε και στο Θεσσαλονίκη -Σποράδες που όλοι το είχαν καταδικασμένο αυτό το δρομολόγιο...Και μη πείτε ότι φταίει η επιδότηση για εκεί γιατί το Champion πέρυσι βάραγε πρωτόκολλο Edited January 31, 2022 by Champion Jet_2
proud_ionian Posted February 1, 2022 Posted February 1, 2022 Σε οποιαδηποτε γραμμη ημεροπλοιου αν παει η Seajets, με ενα μεγαλο ταχυπλοο επιβατηγο οχηματαγωγο, τιμες φθηνοτερες απο αυτες του συμβατικου και εντονη προβολη σε καθε μεσο, οπως εκανε το 2017 στη Ραφηνα, θα σαρωσει. Κατι τετοιο γνωριζουμε πολυ καλα οτι δεν μπορει να κρατησει πανω απο μια σαιζον, ενω η συνεπειες στα νησια και στις εταιριες θα κρατησουν πολυ περισσοτερο. Απο εκει και περα γνωμη μου ειναι οτι ειναι λιγο "αυθαιρετο" να συγκρινουμε ανομοια πραγματα
giorgos_249 Posted February 1, 2022 Posted February 1, 2022 Και ποιες ήταν οι συνέπειες από τον Ηλιόπουλο το 2017? Χωρίς το τέρα δηλαδή τα 3 δρομολόγια του Παναγιωτάκη το απόγευμα το 2017 και τα 5 πρωινά δρομολόγια ήταν λογικά? Αυτοί βγάλανε τα μάτια τους μόνοι τους, δεν φταίει πουθενά το Τέρα......
togias_k Posted February 1, 2022 Posted February 1, 2022 Στη διαχείριση των δρομολογίων δίκιο έχεις, αλλά δεν αναιρεί το γεγονός ότι ο Ηλιόπουλος τους έκανε ζημιά.
giorgos_249 Posted February 1, 2022 Posted February 1, 2022 Ε και? Ο οποιοσδήποτε μπορεί να δρομολογήσει κάτι καλύτερο, με μια πιο καλή εμπορική πολιτική, και να πάρει μερίδιο η να δημιουργήσει νέα ζήτηση ! Η αγορά είναι ανοιχτή. Ας προσφερανε και αυτοι κατι ελκυστικό, πέρα από τον αριθμό δρομολογίων !
togias_k Posted February 1, 2022 Posted February 1, 2022 (edited) Ποιος είπε το αντίθετο; Στάθηκα στο γεγονός ότι ο Ηλιόπουλος όντως έκανε ζημιά. Δεν αναφέρθηκα στο τι θα μπορουσαν να κάνουν οι λοιποί. Edited February 1, 2022 by proud_ionian
Takisg Posted February 16, 2022 Posted February 16, 2022 Έχω μία απορία με την εταιρεία αφού έβαλε το Superrunner jet στα ενδοκυκλαδικά πώς θα κάνει τα άλλα 2 επιδοτούμενα το καλοκαίρι που θέλουν πάνω απο 100 μέτρα ταχύπλοο που έκανε πέρυσι δηλαδή (Θεσσαλονίκης-Σποράδες) & (Σητεία -Ρόδο) θα βάλει το Terajet; Γιατι στη μία γραμμή σίγουρα θα πάει το Paros Jet!
giorgos_249 Posted February 16, 2022 Posted February 16, 2022 Δε θα χαραμίσει το SuperRunner Jet στα ενδοκυκλαδικά προφανώς !! Θα το αντικαταστήσει εν καιρώ με κανένα Caldera Vista.....
Takisg Posted March 3, 2022 Posted March 3, 2022 (edited) Νομίζω πως είναι καιρός η εταιρία να διώξει για scrap τώρα που έχει πάρει η τιμή την ανηφόρα τα πλοία που έχει ντανιάσει και δεν πρόκειται να δουλέψουν ποτέ μετά και το Aqua Myth: 1) Αqua Solution 2) Ift 3) Hsc Cat 4) High Speed Jet 5) Apri κι ότι άλλο έχει... και ίσως δίνοντας όλα αυτά μαζί πάρει 2 συμβατικά 20ετίας!!! * Επίσης καλό θα ήταν να ενημερώσει τα πλοία που έχει στο site της Edited March 3, 2022 by Takisg
proud_ionian Posted March 15, 2022 Posted March 15, 2022 6 hours ago, MILTIADIS said: Και αυτος ηταν τελικα και ο λογος που καθυστερησε το πλοιο να αναχωρησει. https://penen.gr/πενεν/δελτια-τυπου/item/13016-πενεν-δυναμική-παρέμβαση-για-την-εξόφληση-του-μισθού-στο-aqua-jewel 38 minutes ago, The old said: Ραφήνα εποχές 1990 μου θυμίζουν όλα αυτά, με τους ίδιους αλλά άλλο όνομα εταιρείας ακριβως @The old. η ανακοινωση της ΠΕΝΕΝ που εβαλε ο @MILTIADIS αναφερει οτι το προβλημα εντοπιζεται και σε αλλα πλοια της εταιριας, οχι μονο στο jewel
Takisg Posted April 15, 2022 Posted April 15, 2022 Ενημερώθηκε μόλις σήμερα το Site της εταιρίας το οποίο έχει ενσωματώσει στο στόλο το Super Star αλλά όχι και το Sporades Star Φωτογραφία Site Seajets:
Champion Jet_2 Posted April 28, 2022 Posted April 28, 2022 11 minutes ago, Petros P said: Παραμένοντας στη γραμμή το πλοίο ελπιζω και να υποθέσω? Εγώ πιστεύω ότι δε θα μείνει σε αυτή τη γραμμή.Πιθανόν να πάει στο δρομολόγιο του Paros από Ραφήνα ή σα δεύτερο πλοίο στη γραμμή του Ηρακλείου...Επίσης αποκτά λογική και η δρομολόγηση του Tera στη γραμμή για Σέριφο Σίφνο Μήλο από το να στελνουν 3 πλοία και να είναι μισοάδεια να στείλουν ένα γεμάτο με ένα πλήρωμα να κάθεται Μήλο και να γυρνάει Πειραιά το απόγευμα.Τώρα τα καύσιμα μπορεί να παίξουν το ρόλο τους και να είναι ασύμφορη η δρομολόγηση του Tera και να υπάρχει μόνο διπλό δρομολόγιο του Champion Jet
proud_ionian Posted April 28, 2022 Posted April 28, 2022 Όπως και να έχει η seajets ξεφορτώνεται τον ανταγωνισμό (με ταχύπλοο) σε μια γραμμή που είχε βάλει στο ματι
Angela Posted April 28, 2022 Posted April 28, 2022 Καλησπέρα μήπως γνωριζετε πως θα διαμορφωθεί το line up της εταιρίας για το καλοκαίρι με την είσοδο του Speedeunner 3?
Takisg Posted April 28, 2022 Posted April 28, 2022 (edited) Τα δρομολόγια για το καλοκαίρι του 2022 με την βοήθεια του π100 σε παραπάνω σχόλιο τα βλέπω κάπως έτσι: 1) Aqua Blue στη γραμμή Λαύριο (Μεστά) Άγιο Ευστράτιο Λήμνο Καβάλα 2) Aqua Jewel στη γραμμή Πειραιά Κύθηρα Αντικύθηρα Κίσσαμο (Γύθειο) 3) Superstar στη γραμμή Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο Πάρο 4) Aqua Star στη γραμμή Βόλο Σποράδες. 5) Superruner Jet στη γραμμή Θεσσαλονίκη Σποράδες Μαντούδι 6) Worldchampion Jet στη γραμμή Πειραιά Σύρο Μύκονο Νάξο Σαντορίνη 7) Tera Jet στη γραμμή Πειραιά Σέριφο Σίφνο Μήλο (πρωινό) 8) Champion Jet 1 στη γραμμή Πειραιά Σέριφο Σίφνο Μήλο (απογευματινό) 9) Champion Jet 2 στη γραμμή Πειραιά Σύρο Μύκονο Νάξο Σαντορίνη 10) & 11) Superjet/Seajet 2 εναλλάξ δρομολόγια στη γραμμή Μήλο Φολέγανδρο Σαντορίνη Κατάπολα Κουφονήσια Νάξο Μύκονο Νάξο Πάρο Σίφνο Μήλο 12) Worldchampion Jet στη γραμμή Πειραιά Σύρο Μύκονο Νάξο Σαντορίνη 13) Paros Jet στην επιδοτούμενη γραμμή από Σητεία έως Ρόδο 14) Power Jet στη γραμμή Ηράκλειο Σαντορίνη Ιο Νάξο Μύκονο Πάρο 15)Naxos Jet στη γραμμή Ηράκλειο/Ρεθυμνο Σαντορίνη 16) Sifnos Jet στη γραμμή των Δ. Κυκλάδων 17) Caldera Vista στη επιδοτούμενη γραμμή των Ενδοκυκλαδικών 18) Speedrunner Jet( ex. speedrunner iii) σε κάποια από τις επιδοτούμενες γραμμές ή αμοιβό (;) 19) Μega Jet αμοιβό εάν χρειαστεί Βέβαια Super Mario είναι, θα δούμε πολλές αλλαγές και καραμπόλες!!!! Edited April 28, 2022 by Takisg
Angela Posted April 28, 2022 Posted April 28, 2022 Ευχαριστώ πολύ το speedrunner αν δεν έπαιρνε κάποια επιδοτούμενη θα μπορούσε να μπει απογευματινό Ραφήνα στην θέαση του Paros
pilot Posted April 28, 2022 Posted April 28, 2022 (edited) Το Paros Jet νομίζω όπως κ πέρσι θα είναι στην επιδοτούμενη από Σητεια προς Ρόδο Edited April 28, 2022 by proud_ionian quote
hayabusagr Posted April 28, 2022 Posted April 28, 2022 Και μενει να δουμε αν θα χρησιμοποιηθούν κάπου τα Supercat και Superspeed
Angela Posted April 28, 2022 Posted April 28, 2022 4 minutes ago, pilot said: Το Paros Jet νομίζω όπως κ πέρσι θα είναι στην επιδοτούμενη από Σητεια προς Ρόδο Και εγώ έτσι πιστεύω απλά στο σύστημα από 9/6 έχει περασμένο ένα δρομολογιο του Paros Jet από Ραφήνα οποτε είτε θα αντικατασταθεί είτε δεν θα γίνει
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now