Takisg Posted October 21, 2021 Posted October 21, 2021 (edited) Nαι και νομίζω πως ήδη έχει σηκώσει και Κυπριακή σημαία!!! Edited October 21, 2021 by Nick the Greek Quote
Nikos_Chania Posted October 21, 2021 Posted October 21, 2021 Έχει ξεκαθαριστεί πολλές φορές στο τοπικ του Αλεξανδρα Λ οτι αυτό ανήκει στην ΑΝΕΝ
Annivas Posted October 22, 2021 Posted October 22, 2021 Η Seajets είχε πάει να το ναυλώσει απο την ΑΝΕΝ αλλά τελικά για διάφορους λόγους δεν ευδοκίμησε , οπότε εχει απεμπλακεί εντελώς απο το πλοίο .
Billy Johnson Posted October 22, 2021 Posted October 22, 2021 So croazia jet is now not coming to Greece with seajets?
george p. Posted October 22, 2021 Posted October 22, 2021 Από τι υποψιαζόμαστε ότι οι Αίολοι της ανήκουν;
Nick the Greek Posted October 22, 2021 Posted October 22, 2021 6 hours ago, Billy Johnson said: So croazia jet is now not coming to Greece with seajets? Billy the rumour had to do with the Croazia Jet coming to Greece in general, not necessarily for the account of Seajets.
Takisg Posted October 22, 2021 Posted October 22, 2021 (edited) Εγώ θα μιλήσω και θα πω τη γνώμη μου χωρίς να εκφράζω κανέναν άλλο!!!(Με επιφύλαξη) Λίγο πολύ ξέρουμε πως και τους Αίολους και το Αλεξάνδρα Λ αδυνατεί η ΑΝΕΝ να πληρώσει μέχρι και τις ντάνες και λίγο πολύ γνωρίζουμε ότι ΑΝΕΝ, Nel και SeaJets είναι συγκοινωνούντα δοχεία!!! Εκτός κι άν κάνω κάποιο λάθος τότε παρακαλώ ενημερώστε με !! Edited October 22, 2021 by Takisg
gtogias Posted October 22, 2021 Posted October 22, 2021 "ΑΝΕΝ, Nel και SeaJets είναι συγκοινωνούντα δοχεία" Αν θέλετε, ενημερώστε μας πως προέκυψε αυτός ο συσχετισμός.
Nikos_Chania Posted October 22, 2021 Posted October 22, 2021 7 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Το Champion Jet 2 αναμένεται να συνεχίσει δρομολόγια όλο το Νοέμβριο στη γραμμή Πειραιά Σύρο Μύκονο Νάξο Σαντορίνη με καθημερινά δρομολόγια εκτός Τρίτης. 12 minutes ago, basilis89 said: Θέλει η seajet να μπει στα χωράφια της blue star? Είναι το λεγόμενο "ο κόσμος το χει τούμπανο κι εμείς κρυφό καμάρι". Πληροφορίες θέλουν την Seajets, δια στόματος του διευθυντή δρομολογίων και σχεδιασμού () να δηλώνει σε αντίπαλη εταιρεία οτι "σκοπός μου είναι να σε πιέσω να φύγεις από την γραμμή, όχι να έχω κέρδος από την δρομολόγηση του πλοίου μου". Εαν ισχύουν αυτά τα λεγόμενα, τότε δεν μου είναι περίεργο που θέλει να μπει "στα χωράφια" της blue star, αν και δεν είναι χωράφια κανενός. Η Seajets με τον ένα ή τον άλλο τρόπο δείχνει οτι θέλει να κυριαρχήσει. Η δική μου άποψη είναι πως η τιμολογιακή πολιτική της εν λόγω εταιρείας δεν είναι για να κυριαρχήσει. Ούτε η μοναδική επιλογή για ταχύπλοα.
gpap2006 Posted October 22, 2021 Posted October 22, 2021 37 minutes ago, Nikos_Chania said: Η Seajets με τον ένα ή τον άλλο τρόπο δείχνει οτι θέλει να κυριαρχήσει. Με στόλο που δεν τον λες και φρεσκαδούρα (νεότερο όλων το 20χρονο jewel) και με εποχιακή δραστηριοποίηση χωρίς παρουσια στη μεταφορά φορτηγών, δεν είμαι σίγουρος πως στοχεύει τόσο ψηλά. Κατά τη γνώμη μου το μέλλον της ακτοπλοΐας ειναι στα γρήγορα συμβατικά με συμπληρωματική μόνο παρουσια των ταχυπλοων.
basilis89 Posted October 22, 2021 Posted October 22, 2021 Γνώμη μου η blue star έχει και τα κακα της -βλέπε τιμες- αλλά έχει και τα καλά της. Ξέρεις ότι πρωί απόγευμα έχει δρομολόγιο ο κόσμος να χαλάσει για παροναξια.
Annivas Posted October 22, 2021 Posted October 22, 2021 2 hours ago, Takisg said: Εγώ θα μιλήσω και θα πω τη γνώμη μου χωρίς να εκφράζω κανέναν άλλο!!!(Με επιφύλαξη) Λίγο πολύ ξέρουμε πως και τους Αίολους και το Αλεξάνδρα Λ αδυνατεί η ΑΝΕΝ να πληρώσει μέχρι και τις ντάνες και λίγο πολύ γνωρίζουμε ότι ΑΝΕΝ, Nel και SeaJets είναι συγκοινωνούντα δοχεία!!! Εκτός κι άν κάνω κάποιο λάθος τότε παρακαλώ ενημερώστε με !! 2 hours ago, gtogias said: "ΑΝΕΝ, Nel και SeaJets είναι συγκοινωνούντα δοχεία" Αν θέλετε, ενημερώστε μας πως προέκυψε αυτός ο συσχετισμός. Ούτε εγω μπορώ να καταλάβω πως προκύπτει αυτό . Τουναντίον γνωρίζω ότι για την περίπτωση του Αλεξάνδρα οι δυο εταιρείες βρίσκονται σε διαμάχη .
Annivas Posted November 16, 2021 Posted November 16, 2021 Σε νεα αγορά ταχύπλοου φέρεται να έχει προχωρήσει η εταιρεία του Μαριου Ηλιοπουλου απο την Λατινική Αμερική .
Takisg Posted November 16, 2021 Posted November 16, 2021 (edited) Θα δώσω μία εκτίμηση για την κατάσταση που επικρατεί στην Ελληνική Ακτοπλοΐα κι αυτή έχει να κάνει με την αναποφασιστικότητα της Άττικα στις γραμμές που ελέγχει μέσω της Hsw κι αυτό έχει δει ο Super Mario και η Seajets και με χειρουργική ακρίβεια χτυπά σε δρομολόγια κερδοφόρα όπως Σποράδες και πιστεύω ότι θα χτυπήσει και τον Σαρωνικό με τα μικρά που πήρε από την Golden star!! Επίσης στοίχημα είναι που θα δουλέψουν κατά τη γνώμη μου Iris I & Cat I; Edited November 16, 2021 by Takisg
Strofalos Posted November 16, 2021 Posted November 16, 2021 (edited) Το πάει με σύστημα 1-1 ο super Mario..με κάθε ένα αγορασμένο και δρομολογημένο ταχύπλοο, έχει αγοράσει και παροπλήσει κάπου γύρω από την Σαλαμίνα και το αδερφό του για ανταλλακτικά. Edited November 16, 2021 by Strofalos
Nick the Greek Posted January 11, 2022 Posted January 11, 2022 5 hours ago, Annivas said: Και εδώ οι αποφάσεις της Αρχής εξέτασης προδικαστικών προσφυγών για την ακύρωση της ΚΙΑΡΑ Ν.Ε από Κασοκαρπαθία . Apofasi-1790-2021.pdf 295.2 kB · 10 downloads Και εδώ για την ενδοκυκλαδική σύνδεση των Ανατολικών Κυκλάδων Apofasi-1807-2021.pdf 307.46 kB · 7 downloads Πολλά όχι βλέπω στη Seajets, κάτι που δεν συμβαίνει συχνά. Συμβαίνει κάτι σε πολιτικό επίπεδο?
Panagia Ekatontapiliani Posted January 11, 2022 Author Posted January 11, 2022 Δεν νομίζω ότι συμβαίνει κάτι. Η αρχή εξέτασης προδικαστικων προσφυγων απέρριψε τις συμμετοχές της Κιαρα Ν.Ε., αλλά η μία εκ των τριών συμμετοχών στους διαγωνισμούς θα περάσει στην επόμενη φάση για την αποστράγγιση των οικονομικών προσφορών, μετά από παρέμβαση άνωθεν δυνάμεων!!
Annivas Posted January 11, 2022 Posted January 11, 2022 Δεν πιστεύω να να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Παρότι η επιτροπή του ΥΝΑΝΠ που εξετάζει τα δικαιολογητικά των συμμετεχόντων στον διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές , είχε απορρίψει την ΚΙΑΡΑ Ν.Ε απο την άγονη των δυτικών Κυκλάδων στο εισηγητικό της προς τον Υπουργό πρακτικό , εν τούτοις ο ΥΝΑΝΠ που είναι κι ο τελικός υπογραφών κι έτσι πέρνει την μορφή της Υπουργικής Απόφασης , το απέρριψε και την πέρασε στην επόμενη φάση . Το γεγονός αυτό προδίδει ότι δεν έχει αλλάξει κάτι . Τα τρία όχι έχουν να κάνουν με αποφάσεις της αρχής εξέτασης προ δικαστικών προσφύγων στην οποία προσέφυγαν ανταγωνίστριες εταιρείες για να προσβάλουν Υπουργικές αποφάσεις και εν τελεί να δικαιωθούν .
Nick the Greek Posted January 11, 2022 Posted January 11, 2022 Σας ευχαριστώ και τους 2, είπα κι εγώ. Ωραίο θα ήταν να μας ενημέρωνε το ΥΕΝ με ποιά λογική ενώ οι εισηγήσεις των ανεξαρτήτων αρχών είναι αρνητικές, η Υπουργάρα μας(που λέει και μια ψυχή) τους γράφει στα παλιά του τα παπούτσια και κάνει το δικό του. Τι είπα τώρα ε? Αν ήταν να έδινε ο κάθε Υπουργός λογαριασμό στους πολίτες για το τι κάνει, το κλείσαμε το μαγαζί. Μόνο που ειδικά όταν μιλάμε για επιδοτήσεις και δημόσιο χρήμα, αν είναι ΕΝΑ πράγμα που οφείλουν να κάνουν, είναι αυτό. Τι να περιμένει κανείς όμως, κι αυτό είναι ένα φαινόμενο διαφθοράς, αναφέρομαι στην αδιαφάνεια φυσικά.
KARAVI Posted January 11, 2022 Posted January 11, 2022 Από ότι καταλαβαίνω η Sea Jets έχει ακόμα "ελπίδες" να αναλάβει την άγονη των Δυτικών με το Super Star?
Strofalos Posted January 11, 2022 Posted January 11, 2022 Μάλλον, ειδάλλως αν όχι Δυτικές το Superstar, που αλλού??
giannis608 Posted January 11, 2022 Posted January 11, 2022 Ραφηνα - Ανδρο - Τηνο - Μυκονο...το ξερουν ολοι
Strofalos Posted January 12, 2022 Posted January 12, 2022 Δε νομίζω να το πάσαραν οι Στεφάνου στον Ηλιό για να το βρουν μπροστά τους τον επόμενο κιόλας χρόνο...
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted January 12, 2022 Posted January 12, 2022 (edited) Απογευματινο θα κανει...... Edited January 12, 2022 by Nick the Greek Quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now