pilot Posted August 2, 2020 Posted August 2, 2020 2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Ένα δωρεάν εισιτήριο στους επιβάτες του σημερινού δρομολογίου του Worldchampion Jet Ωσαν τα vouchers των αεροπορικών εταιρειών όταν ακυρώνονται πτήσεις λόγω covid. Απλά ασχολίαστο
Nereus Posted August 2, 2020 Posted August 2, 2020 Καλά μέσα στο πρόγραμμα είναι και αυτά.. Δεν το έκαναν και επίτηδες.. Το ότι δίνουν ένα δωρεάν εισιτήριο μόνο καλό το λες.
Annivas Posted August 2, 2020 Posted August 2, 2020 Συμφωνώ απόλυτα , μια βλαβη στον κλιματισμό ήταν που για να φτιάχτηκε επι τοπου στη μυκονο χωρις συνεργείο η ανταλλακτικά Παει να πει οτι δεν ήταν και τραγική . Κατανοω οτι ο κόσμος ταλαιπωρήθηκε αλλα ούτε το πρώτο ούτε το τελευταίο ειναι που έπαθε βλαβη στον κλιματισμό μες στο καλοκαίρι . Μιλαμε και για ένα βαπορι που δεν μας εχει απασχολήσει ξανα με βλαβη . Και η επανόρθωση απο την εταιρεία προς τους επιβάτες με εισιτήριο δωρεάν ειναι ένα θετικό γεγονός .
Panagia Ekatontapiliani Posted September 9, 2020 Author Posted September 9, 2020 Μια συνέντευξη του κ. Μάριου Ηλιόπουλου στο Εν Ανδρω, για την ακτοπλοΐα στα χρόνια του κορωνοιου και τι προβλέπει για τα νησιά και την Άνδρο.
basilis89 Posted September 27, 2020 Posted September 27, 2020 3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Τα δυο Ε/Γ-Ο/Γ ταχύπλοα των Δυτικών Κυκλάδων (Speedrunner III & Champion Jet 2) θα συνεχίσουν δρομολόγια στη γραμμή Πειραιά Σέριφο Σίφνο Μήλο μέχρι τις 28 Οκτωβρίου. Τα δρομολόγια θα είναι Δευτέρα, Τετάρτη & Κυριακή στις 11:00 και τα δυο πλοία, ενώ τη Παρασκευή το Champion Jet 2 θα φεύγει στις 15:30 και το Speedrunner III στις 16:00. Το ίδιο συμβαίνει και με τις επιστροφές που θα φεύγουν στις 15:30 και τα δυο από τη Μήλο κάθε Δεύτερα, Τετάρτη και Κυριακή, ενώ τη Παρασκευή το Champion Jet 2 θα φεύγει στις 19:00, ενώ το Speedrunner III στις 20:30 Ανοίγει μέτωπα παντού η seajet.. Πρώτα golden star τώρα με τα speedrunner..
enas chiotis Posted November 19, 2020 Posted November 19, 2020 Πάντως από τα πρακτικά του διαγωνισμού για τις άγονες βλέπουμε οτι δηλώνει συμμετοχή σε γραμμές με πλοία με κατώτερα χαρακτηριστικά από τα ζητούμενα. Ένα το andros που έχει μήκος κατω από τα 75μ, και δεύτερο το solution που είναι ξενοδοχειακό πλοίο για σταθερή χρήση. Άρα μπαίνει σε διαγωνισμούς a priori χαμένος για να κερδίσει τι; Χρόνο; Δικαίωμα σε ένσταση;
Panagia Ekatontapiliani Posted January 7, 2021 Author Posted January 7, 2021 Έφυγε προχθές από τη ζωή η μητέρα του κ. Μάριου Ηλιόπουλου και σήμερα ήταν η έξοδος ακολουθία στο νεκροταφείο της Ραφήνας.
speedrunner Posted January 29, 2021 Posted January 29, 2021 Ας δούμε συγκεντρωτικά το line up της εταιρίας για το καλοκαίρι του 2021 σύμφωνα με τα δρομολόγια που έχουν περαστεί στο σύστημα κρατήσεων. Super Jet: ΠΕΙΡ - ΣΙΦ - ΜΗΛ - ΦΟΛ - ΣΑΝ - ΑΜΟ - ΚΟΥ - ΝΑΞ - ΜΥΚ - ΝΑΞ - ΠΑΡ - ΣΙΦ - ΜΗΛ. Seajet 2: Εναλλάξ με το Super Jet World Champion Jet: ΠΕΙΡ - ΣΥΡ - ΜΥΚ - ΙΟΣ - ΣΑΝ Championjet 1: ΠΕΙΡ - ΣΕΡ - ΣΙΦ - ΜΗΛ. MegaJet: ΜΗΛ - ΣΙΦ - ΣΕΡ - ΠΕΙΡ Championjet 2: ΗΡΑ - ΣΑΝ - ΙΟΣ - ΝΑΞ - ΜΥΚ Naxos Jet: ΗΡΑ - ΣΑΝ - ΠΑΡ - ΜΥΚ Power Jet: ΡΑΦ - ΑΝΔ - ΤΗΝ - ΜΥΚ - ΠΑΡ - ΝΑΞ Paros Jet: ΝΑΞ - ΠΑΡ - ΜΥΚ - ΤΗΝ - ΑΝΔ - ΡΑΦ Aqua Blue: Επιδοτούμενη Λαύριο - Καβάλα Aqua Jewel: Επιδοτούμενη Πειραιάς - Κύθηρα - Κίσσαμος Εκτός δρομολογίων προς το παρόν Tera Jet. Sifnos Jet, Caldera Vista & Andros Jet και όπως φαίνεται το Rapidlink Jet δεν θα καταφέρει ούτε και φέτος να ξεκινήσει δρομολόγια.
speedrunner Posted January 29, 2021 Posted January 29, 2021 Μπορεί να υπάρχει σκέψη να μπει κάποιο άλλο στην Παροναξία.
togias_k Posted January 29, 2021 Posted January 29, 2021 Εγώ Tera Jet για Πειραιά Πάρο Ναξο Σαντορίνη ποντάρω
trip Posted April 29, 2021 Posted April 29, 2021 Σε συνέχεια λοιπόν των εξελίξεων αναρωτιέμαι τον superΜario δεν τον φρενάρει τίποτα ούτε οι επιπτώσεις της πανδημίας (σύμφωνοι οι επιδοτήσεις δεν σταμάτησαν σχεδόν καθόλου) στην πολιτική που ακολουθεί και στα ανοίγματα που κάνει κι έχει φτιάξει πλέον αυτό το τεράστιο στόλο?
togias_k Posted April 29, 2021 Posted April 29, 2021 (edited) 1 hour ago, MILTIADIS said: Ποσες πιθανοτητες να υπαρχουν αραγε ο αδηφαγος Ηλιοπουλος να συμφωνησε να εγκαταλειψει τη Ραφηνα με ανταλλαγμα μερικα ταχυπλοα που ομοια ή και καλυτερα τους θα μπορουσε να βρει απεξω με λιγοτερα λεφτα;Ομοιως και για το Σφ2. Όντως ειναι μέσα στους όρους του deal η αποχώρηση από την Ραφήνα; Αν υποθέσουμε ότι είναι έτσι, που θα τα βάλει όλα αυτά τα ταχύπλοα; Λέτε να ανοικτει περαιτέρω ο Ηλιόπουλος; Edited April 29, 2021 by proud_ionian quote
Mr_Zoo Posted April 29, 2021 Posted April 29, 2021 Με το καλο να ανοιχτεί, και το Ιόνιο, Ελλάδα είναι. ...
MILTIADIS Posted April 29, 2021 Posted April 29, 2021 29 minutes ago, togias_k said: Όντως ειναι μέσα στους όρους του deal η αποχώρηση από την Ραφήνα; Σιγα μην ειναι..
togias_k Posted April 29, 2021 Posted April 29, 2021 4 minutes ago, Nick the Greek said: Αν κάτσεις τελικά και το σκεφτείς, ξέρετε ποιός είναι ο κερδισμένος από τη συμφωνία Στεφάνου - Ηλιόπουλου? Μα φυσικά ο Παναγιωτάκης. Γιατί? η βασική γραμμή θα είναι -1 ταχύπλοο(Superruner), από τον Οκτώβριο -1 συμβατικό(Superferry II) και κυρίως, -1 δυνατό παίχτη(Ηλιόπουλος). Ενώ και το συμβατικό που θα μείνει δεν είναι δυνατό στα φορτηγά. Και όλα αυτά χωρίς να δώσει τίποτα, και χωρίς να κάνει τίποτα... Είναι σίγουρο ότι φευγει ο Ηλιόπουλος από την Ραφήνα;
Nick the Greek Posted April 29, 2021 Posted April 29, 2021 Η δική μου πληροφόρηση λέει πως φεύγει όντως.
hsw Posted April 29, 2021 Posted April 29, 2021 47 minutes ago, MILTIADIS said: Σιγα μην ειναι.. Κι εγώ το ίδιο πίστευα στην αρχή, όμως δεν κολλάει η τόσο άμεση απόσυρση των δρομολογίων της SeaJets από τα συστήματα.. Ακόμα και να επρόκετιο να κάνουν αλλαγές τώρα με τα νέα δεδομένα, θα άφηναν τα πλάνα ως έχουν και όταν έπαιρναν τις αποφάσεις θα αλλάζανε τα πλοία ή τα ωράρια. Ειδικά για τη συγκεκριμένη εταιρεία δεν θα ήταν καθόλου δύσκολο κάτι τέτοιο, είναι η μόνιμη τακτική τους. Οπότε όσο απίθανο κι αν μας φαίνεται, τα γεγονότα δείχνουν ότι μάλλον ισχύει..
George...f Posted April 29, 2021 Posted April 29, 2021 Το σωστό σαν συμφωνία αυτό είναι. Δεν πουλάς μερίδιο του στόλου σου στον ανταγωνιστή για να τα δρομολογήσει στο κάστρο σου με τις γνωστές τακτικές του και να σε αφανίσει...
hsw Posted April 29, 2021 Posted April 29, 2021 (edited) Δεν είναι ακριβώς έτσι. Η SeaJets έχει πολύχρονη παρουσία στη Ραφήνα με δύο ταχύπλοα καθημερινά. Δεν είναι καμια νέα εταιρεία που πήρε τα πλοία της GSF για να της μπει σφήνα στη γραμμή της.. Στο κάτω κάτω κανένα από αυτά τα πλοία (μιλάω για τα ταχύπλοα που παραδίδονται άμεσα) δεν επρόκειτο να δρομολογηθούν από την GSF στη Ραφήνα, άρα αντίστοιχα η συμφωνία θα μπορούσε να προβλέπει να μην υπάρξει αλλαγή στα ήδη ανακοινωμένα δρομολόγια/πλοία στη συγκεκριμένη γραμμή και όχι καθολική απόσυρση της μίας εταιρείας. Edited April 29, 2021 by hsw
Μπαρκαρουτσος Posted April 29, 2021 Posted April 29, 2021 2 hours ago, togias_k said: Είναι σίγουρο ότι φευγει ο Ηλιόπουλος από την Ραφήνα; Μπορεί κάποιος σοφός να πει πως μπορείς να δέσεις νομικά κάτι τέτοιο;
George...f Posted April 29, 2021 Posted April 29, 2021 Ρήτρα στα συμβόλαια αγοραπωλησίας. Τακτική που ακολουθούσε και ο αείμνηστος Περικλης όταν προχωρούσε στην πώληση κάποιοι κόκκινου.
nomikos Posted April 30, 2021 Posted April 30, 2021 Αν υπάρχει αυτή η ρήτρα της απόσυρσης της Sea Jets από τη Ραφήνα,είναι πολύ πιθανό να συμβαίνει και το ανάποδο.Η GSF να μη ξαναβάλει πλοίο της στο Ηράκλειο, στις Δυτικές και Νότιες Κυκλάδες(Φολεγανδρο,Ιο, Σαντορίνη) ή ακόμη και στη Παροναξία.
Takisg Posted April 30, 2021 Posted April 30, 2021 (edited) Μετά τα τελευταία γεγονότα & κάνοντας μία ανακεφαλαίωση στο στόλο της SEAJETS: ENEΡΓΑ ΠΛΟΙΑ : 1) ΤΕRAJET 2) WORLD CHAMPION JET 3) CHAMPION JET 1 4) CHAMPION JET 2 5) MEGA JET 6) NAXOS JET 7) PAROS JET 8) CALDERA VISTA 9) SIFNOS JET 10) ANDROS JET 11) SUPER JET 12) SEAJET 2 13) AQUA BLUE 14) AQUA JEWEL 15) POWERJET 16) RAPIDLINK JET 17) (Superferry II) (από GSF) 18) (Super Runner) (από GSF) 19) (Super Speed) (από GSF) 20) (Super Cat) (από GSF) 21) AΛΕΞΑΝΔΡΑ Λ. (ΝΑΥΛΩΣΗ?) ANENEΡΓΑ: 22) HSC CAT 23) HIGH SPEED JET 24) CAPRI 25) SWIFT 1 (Βομβαρδισμένο) 26) Aqua Solution ΚΑΙ ΜΕ ΥΠΟΨΙΕΣ ΠΩΣ ΤΗΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΤΑ: 28) CAT I (ΠΡΩΗΝ ΑΛΚΥΩΝΗ) 29) CALLI P Το ερώτημα που γεννάται είναι που θα δουλέψουν όλα αυτά τα πλοία; Edited April 30, 2021 by Takisg
Αναερόβιος Posted April 30, 2021 Posted April 30, 2021 Προσωπικά εκτιμώ πως την (μειωμένη αρκετά σε σχέση με το 2019) κίνηση του φετινού Καλοκαιριού την βγάζει και με 15 πλοία μαξ!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now