Petros P Posted March 1, 2018 Posted March 1, 2018 Οι ναυτιλιακοί δημοσιογράφοι γουστάρουν φανφαρες και οταν πας να τους πεις τα προφανή σου τη λένε και απο πανω . Οι περισσοτεροι για τις φωτογραφίες ειναι και τα τζάμπα ταξίδια (τι μας θυμίζει @Nikos_Chania ) Και η Seajets τους το προσφέρει ( τη φανφάρα )
kerkini Posted March 1, 2018 Posted March 1, 2018 (edited) Valencay ποιοί είναι Κυβερνητικοί και ποιοί όχι είναι μια μεγάλη απορία. Όπως και το αν κάποια πράγματα γίνονται από το ΥΕΝ (διαχρονικά) με πρόθεση ή από ανικανότητα Edited March 1, 2018 by kerkini διαχρονικά προσθήκη
valencay Posted March 1, 2018 Posted March 1, 2018 (edited) Καλά να σαι,με έκανες και γέλασα....Εδω έχουμε εξωφθαλμες και προκλητικές αποφάσεις ....Μονοπλευρες,ούτε επί Χούντας τέτοιες μεροληψιες......δεν πειράζει,από αύριο ίσως έχουμε εξελίξεις μεγάλες. Edited March 1, 2018 by proud_ionian
kerkini Posted March 2, 2018 Posted March 2, 2018 Καλό κάνει το γέλιο, δεν λέω. Ποια απόφαση είναι τέτοια που δεν έχεις δει ανάλογη στα προηγούμενα χρόνια; Ο καυγάς των ακτοπλόων μου θυμίζει τα βύσματα στο στρατό που θεωρούσαν ότι κάποιο άλλο βύσμα ήταν πιο ευνοημένο και ένοιωθαν αδικημένοι
Blue Star Delos Posted March 2, 2018 Posted March 2, 2018 Η συνέντευξη είναι εξοργιστική, αν μη τι άλλο, για όποιον την παρακολουθήσει κι έχει κάποια στοιχειώδη ενημέρωση για τα τεκταινόμενα του χώρου. Επίσης, κορυφαίο κατά τη γνώμη μου είναι το γεγονός ότι συμπεριλαμβάνει το Flyingcat 4 στα πλοία που θα προσεγγίζουν τη Σαντορίνη και λίγο αργότερα σε ερώτηση για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Σικίνου και της Φολεγάνδρου, αναφέρει ότι θα εξυπηρετούνται καθημερινά από πλοίο της hsw, που φυσικά δεν είναι άλλο από το Flyingcat 4 το οποίο δε θα πιάνει τελικά Σαντορίνη, και δε θα συμβάλει στη βύθιση του μόλου.... ο,τι να ´ναι πραγματικά..
Nikos_Chania Posted March 2, 2018 Posted March 2, 2018 Και να προσθέσω επίσης πως ο Ηλιόπουλος έχει σημαία Κύπρου στα βαποράκια του διοτι δεν γουστάρει να συνεισφέρει στο ελληνικό κράτος.
nomikos Posted March 2, 2018 Posted March 2, 2018 Σκοπίμως μπλέκουν τις γραμμές για να δημιουργείται σύγχηση.Άλλο η εκπρόθεσμη δήλωση για τα 2 μικρά της gsf και άλλο η επέκταση του δρομολογίου των συμβατικών από τη Ραφήνα.Το πρόβλημα ξεκίνησε από πέρσυ και συνεχίζεται μέχρι σήμερα.Όταν ο άλλος έχει χρόνια τώρα δρομολογημένο πλοίο στη Ραφήνα και το χειμώνα,κάνει μια ωραία επένδυση φέρνοντας στη γραμμή το Superferry βαζοντας το στη πρωινή ζώνη δεν βάζεις ταχύπλοο με τιμές συμβατικού πάνω του.Δεν του κάνεις πόλεμο.Έπρεπε τότε να επέμβει το κράτος.Δε θέλω να λέμε τα ίδια.Η κατάσταση έχει ξεφύγει επικίνδυνα και το πειρατικό Αιγαίο με ξένες σημαίες με δρομολόγια αρπαχτής το έχουν διαμορφώσει άλλοι.Χρόνια τώρα.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 3, 2018 Author Posted March 3, 2018 Ζητούμε επενδύσεις στην Ελλάδα! Πως όμως θα έρθουν επενδυτές σε ένα ασόβαρο και χαοτικό πλαίσιο, όταν το αρμόδιο υπουργείο αντί να είναι θεματοφύλακας της νομιμότητας επικροτεί το χάος και τον ερασιτεχνισμό; Πως θα έρθουν επενδυτές όταν οι αρμόδιοι δεν ασχολούνται με το δημόσιο συμφέρον, με την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας και τον τουρισμό, που απαιτούν σταθερότητα, σοβαρότητα και αξιοπιστία και με την τόσο πολύτιμη ελληνική ακτοπλοΐα, που έχει στρατηγικές, πολιτικές, κοινωνικές και οικονομικές σκοπιμότητες. Και δυστυχώς αντ’ αυτού ασχολούνται μήπως θιχτούν με απεργίες πείνας μαϊμού, με αξιολύπητα επικοινωνιακά τρίκ ή με ερασιτεχνικές καταστροφικές αρπακτικές τακτικές χαμηλότατου επιπέδου, που στο τέλος θα αποβούν μοιραίες για όλους αυτούς που τις ζητούν, αυτούς που τις μεθοδεύουν, αυτούς που συμφωνούν, αυτούς που συνεργούν και αυτούς που τις εγκρίνουν. Λύπη και ντροπή… Και να μάθουν κάποιοι να μην απειλούν εργαζόμενους με μαϊμού-διλήμματα σε αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία της χώρας… Μάριος Ηλιόπουλος Πηγή: enandro
valencay Posted March 3, 2018 Posted March 3, 2018 Το πιο συντομο ανεκδοτο !!ποιος μιλαει για σταθεροτητα !!!!
Panagia Ekatontapiliani Posted March 5, 2018 Author Posted March 5, 2018 Ανανεώθηκαν οι πίνακες με τα δρομολόγια της SEAJETS για το 2018. Πειραιάς-Δυτικές Κυκλάδες με το Seajet2 και τοAndros Jet (το περσινό του Superjet με τροποποιημένες ώρες). Πειραιάς-Τήνος-Μύκονος-Νάξος-Θήρα με το Champion Jet 1 Ραφήνα -Κυκλάδες με το Tera Jet και το Naxos Jet Ηράκλειο -Κυκλάδες με το Champion Jet 2 και το Sifnos Jet Dytikes_kyklades.pdf Heraklion_dromologia.pdf PIRAEUS_-TINOS-_MYKONOS_NAXOS_SANTORINI_-THIRA-_AND_VICE_VERSA.pdf Rafina_dromologia.pdf Από αυτούς τους πίνακες που ανέβασε η εταιρεία πιστεύω θα υπάρχουν κάποιες αλλαγές!!! Το Master Jet θα είναι δεύτερο πλοίο από Κρήτη, αντί για το Sifnos Jet και θα κάνει μόνο Σαντορίνη. Το Super Jet θα είναι το απογευματινό πλοίο στη γραμμή για τις Δυτικές Κυκλάδες, αντί για το Andros Jet, μιας και αυτό προορίζεται για τη θέση του Aqua Jewel. Το Paros Jet θα είναι το απογευματινό πλοίο στη γραμμή για της Ραφήνας, αντί για το Naxos Jet. Απορία έχω γιατί ποτέ δεν ανεβάζουν το πίνακα με τα ενδοκυκλαδικα δρομολόγια της Σύρου με το Aqua Jewel.
speedrunner Posted March 5, 2018 Posted March 5, 2018 Επειδή ακούσαμε κάτι για "πειρατές του αιγαίου" τις προηγούμενες μέρες, αν συγκρίνουμε τα δρομολόγια που είχαν ανακοινωθεί στην ΔΕΘ με αυτά που τελικά θα πραγματοποιηθούν θα γελάσει ο κάθε πικραμένος!!!!
Panagia Ekatontapiliani Posted March 5, 2018 Author Posted March 5, 2018 Όπως και ότι όσοι δεν πραγματοποιούν δρομολόγια που δηλώνονται στις ετήσιες δηλώσεις έχουν ποινικές και ηθικές ευθύνες απέναντι στα νησιά και το τουρισμό!!
Petros P Posted March 5, 2018 Posted March 5, 2018 Καλα τα λέμε εμείς,κανείς απο τους δημοσιογράφους που ηταν παρόντες και δεν εβγαλε άχνα , θα το βγάλει σαν θέμα πως αλλα ελεγε στην εκθεση και αλλα δημοσιιοποιεί? Τι ζητάω και εγω τρ?
Nikos_Chania Posted March 5, 2018 Posted March 5, 2018 @Petros P θα τα βγάλω εγω στην φόρα, έννοια σου Και οι πίνακες ειναι ελλιπείς και φυσικά ούτε Πάτμος, ούτε Σάμος ούτε Ικαρία. Και η πιο μεγάλη ξεφτίλα είναι πως ανακοινώσαμε και πίνακες δρομολογίων με ωράρια κλπ! Έτσι, αυθαίρετα διοτι ξερουμε ότι ο υεν ειναι φίλος μας και μας κάνει τα χατιράκια. 58 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said: Απορία έχω γιατί ποτέ δεν ανεβάζουν το πίνακα με τα ενδοκυκλαδικα δρομολόγια της Σύρου με το Aqua Jewel. Γιατί χαλάει το prestige τους για αξιοπιστία και ταχύτητα
valencay Posted March 5, 2018 Posted March 5, 2018 (edited) Χαχα !!prestige πάνω από όλα και σταθεροτης και συνεπεια !!Άρα λοιπόν τα περί μικρού καλαθιού - και όσοι τα τονιζαν- στην Ραφήνα δικαιώθηκαν.Οπως πέρυσι λοιπόν η Ραφήνα κατά πως δείχνουν τα πράγματα.. Edited March 5, 2018 by proud_ionian quote
Panagia Ekatontapiliani Posted March 5, 2018 Author Posted March 5, 2018 6 hours ago, Nikos_Chania said: @Petros P Γιατί χαλάει το prestige τους για αξιοπιστία και ταχύτητα Ναι αλλά στη συνέντευξη δήλωνε ότι πάει και στα μικρά νησιά και όχι μόνο στα φιλέτα!!
Nikos_Chania Posted March 5, 2018 Posted March 5, 2018 (edited) Το είναι με το φαινεσθαι απέχει κύριοι... πολύ! Η ιστορία θα τον γράψει στα καταστιχα της οπως του αξιζει, να το θυμηθειτε. Αλλα θελω να δω και οσους υποστήριζαν τις περυσινες του τακτικες τι εχουν να πουν για τα φετινά. Edited March 5, 2018 by proud_ionian μπιιιπ
wysiwid Posted March 7, 2018 Posted March 7, 2018 4μηνες δρομολογησεις, ισως καλο θα ηταν το Υπουργειο να επιτρεπει 4μηνη δρομολογηση ταχυπλοου -ταχυπλοοων μονο σε οποιον εχει δρομολογημενο και συμβατικο πλοιο για περισσοτερο διαστημα ( γιατι πχ Ραφηνα αλλες εταιρειες εχουν 12μηνες δρομολογησεις ). επισης πως γινεται να εγκαταλειπεις Αγονη ( πχ Ακουα Τζιουελ ), να δηλωνονται δρομολογια για Αζορες και να ακουγεται αντικατασταση με μικροτερο και αλλου τυπου πλοιο? αραγε το υπουργειο δεν θα κανει νεο διαγωνισμο. επισης δηλωνουν τακτικες δρομολογησεις... και αυτες ποτε δεν γινονται..
Champion Jet_2 Posted March 7, 2018 Posted March 7, 2018 Δεν νομίζω πως εγκατέλειψαν την άγονη!Έχει καθυστερήσει απλώς η υπογραφή της σύμβασης.
wysiwid Posted March 7, 2018 Posted March 7, 2018 (edited) 3 minutes ago, Champion Jet_2 said: Δεν νομίζω πως εγκατέλειψαν την άγονη!Έχει καθυστερήσει απλώς η υπογραφή της σύμβασης. δεν σταματησε δηλαδη πριν? το πλοιο για να ετοιμαστει για Αζορες? εγω αυτο καταλαβα απο τα ΜΜΕ, ισως δεν το καταλαβα σωστα Edited March 7, 2018 by wysiwid
speedrunner Posted March 7, 2018 Posted March 7, 2018 Το Aqua Jewel σταμάτησε στις 28/02 όταν και έληξε η τετράμηνη παράταση της σύμβασης που είχε. Νέα σύμβαση δεν μπορεί να υπογραφεί καθώς ο πρώτος διαγωνισμός για την γραμμή ήταν άκαρπος αφού ο φάκελος της SEAJETS ήταν ελλιπής και ο επαναληπτικός δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί. Νέα παράταση δεν μπορεί να δοθεί οπότε το μόνο που μπορεί να γίνει είναι η απευθείας ανάθεση. Μέχρι όμως να πάρει μπροστά το υπουργείο καήκαμε!!!
Orestis Posted March 7, 2018 Posted March 7, 2018 On 3/5/2018 at 10:53 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Ανανεώθηκαν οι πίνακες με τα δρομολόγια της SEAJETS για το 2018. Με επιστολή της προς το ΥΕΝ απέσυρε όλα τα υπόλοιπα δρομολόγια που είχε δηλώσει (συμβατικών και ταχυπλόων), με τη δικαιολογία (που δεν χρειαζόταν άλλωστε), τις πρόσφατες εξελίξεις στον κλάδο. Συνεπώς με τα μέχρι τώρα δεδομένα τα δρομολόγια είναι σε γενικές γραμμές ίδια με το 2017 με εξαίρεση το δεύτερο πλοίο στο Ηράκλειο.
hayabusagr Posted March 7, 2018 Posted March 7, 2018 Είναι που εφόσον πάρει κάποιος δρομολόγια τείνει υποχρεωμένος να τα κάνει ειδάλλως έχει συνέπειες κλπ
Panagia Ekatontapiliani Posted March 21, 2018 Author Posted March 21, 2018 Το Superjet θα ανοίξει φέτος το χορό των δρομολογίων της Seajets με τα ταχύπλοα της στις 23 Μαρτίου από Πειραιά. Μπορεί να δηλώνεται το Seajet 2 στο πίνακα των δρομολογίων της αλλά τα τελευταία χρόνια πάντα το Superjet ξεκινάει!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now