Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

1 λέει ,απλά κοιτάνε επισταμένως τα 2 αυτά...οχι και τα 2... Και να τα πάρει που θα τα βάλει? Ελευσίνα η Χαλκίδα? B)

  • 3 weeks later...
  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Μέσα από την εταιρία ακούγεται ότι θέλουν του χρόνου να είναι +4 +5 πλοία στον στόλο... Άρα αφου μέχρι στιγμης είμαστε στο +2, μένουν άλλα 2 ή 3... 

Posted

Αν τα +4+5 στολίζουν και αυτά τους ντόκους της Ελευσίνας και της Χαλκίδας ποιος ο λόγος??? Ο σκοπός είναι να βρούνε και γραμμές να τα βάλουν!!!!

Posted

Πάντως υπάρχει και το Naxos Jet που δεν χρησιμοποιηθηκε το καλοκαίρι.Πλεόν η εταιρεία δεν σκοπέυει να ανοίξει παραπάνω από 1 καινούργια γραμμή και πιθανόν να αρχίσει να διπλώνει τα πλοία της με απογευματινά στα υπάρχον δρομολόγια.

  • 3 weeks later...
Posted

Μετά τις καλοκαιρινές πτήσεις στις Κυκλάδες, η Seajets αναλαμβάνει να συνεισφέρει στις μπασκετικές πτήσεις της ομάδας της Κύμης στην Α1 κατηγορία μπάσκετ Ανδρών ως χορηγός!!!

  • 1 month later...
Posted

Αν όλα πάνε καλά, θα επιτευχθεί για πρώτη φορά, η σύνδεση της Πάτμου με τον Πειραιά με ταχύπλοο πλοίο (NaxosJet) !!!

Η εταιρεία έχει υποβάλλει τη Δήλωση Δρομολόγησης, όπως επίσης και το Πρόγραμμα Δρομολογίων έχει ήδη κατατεθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες!!! 

Εν αναμονή λοιπόν των θετικών εξελίξεων για το νησί της Πάτμου!!!

 

 

 

 

Posted

Ειδικά με το Naxos Jet να μου επιτρέψεις να έχω αμφιβολίες!! Γιατί δεν πιστεύω ότι θα το ξανά δούμε να ταξιδεύει το συγκεκριμένο βαπόρι!!! Το πιο πιθανό για μένα είναι να μην γίνει καθόλου αυτή η δρομολόγηση!!

Posted

Αν το Paros(ή το Sifnos Jet) πάει Δυτικές,το Super Jet δεν θα έχει κάποιο ενεργό σημαντικό ρόλο οπότε πιθανόν να το δούμε σε μια από τις γραμμές.

Posted (edited)

Για το Σαρωνικό λογικά πρέπει να παίζουν ακόμα ή το νέο καταμαράν ή επιστροφή μετά από πολλά χρόνια του ex Mirage.

Edited by kerkini
  • 2 weeks later...
Posted

Καλά για την SeaJets όπως έχουμε ξαναπεί κοιτάμε μόνο τις γραμμές που δηλώνει και όχι τα πλοία γιατί είναι σίγουρο ότι μέχρι να ξεκινήσουν τα δρομολόγια τα περισσότερα απο αυτά θα αλλάξουν θα αλλάξουν.

Posted (edited)
19 minutes ago, Petros P said:

Οπως πουθενά δε φαίνεται το Mykonos Jet και οτι δε δηλώθηκε το Τερα απο Ραφήνα

Στο booking της εταιριας δεν εμφανιζεται το Mykonos Jet που εμφανιζόταν στο δρομολογιο για 7:02 για Παρο Ιο Θηρα αλλα το sea jet 2 στο πηγαινε και το Paros Jet στην επιστροφη!!...

Edited by Champion Jet_2
  • 1 month later...
Posted

Εγώ λέω πάντως πως αυτό είναι το εργαλείο, με το εμπνευσμένο όνομα La Pespes. Δρομολόγια μεταξύ της Hurghada και του γνωστού θερέτρου στο νότιο άκρο του Σινά, Sharm-el-Sheikh. Χτισμένο από την Austal το 1998, μπορεί να βρεί κανείς περισσότερες λεπτομέρειες στο site της Κλάσης DNV GL.

 

Πες-πές, κάτι θα γίνει :P.

Posted

Δεν το γνωρίζω αλλά αυτά είναι 8ετίας απ' ότι βλέπω, καινούρια βαπόρια σχετικά. Και το αφεντικό δε μας έχει συνηθίσει σε αγορές τέτοιας ηλικίας/τιμής. 

Posted

Δε φαίνεται να ειναι και πολύ γουρικο να γράφει 2 μπροστά... :ph34r:  Λογικό είναι να πουλάνε εκει κάτω,γιατι ηδη ψάχνονται για πιο καινούρια πλοία.. Δίπλα του το είχε πάντως το Croazia Jet και δε το αγόρασε και τον προλάβανε οι Λατινοαμερικανοι...

Posted

Από τη στιγμή που η Seajets αποσύρει το αίτημα για δρομολόγηση του Sifnos Jet στο Σαρωνικό, να έχει άραγε σκοπό να δρομολογήσει κάποιο "περισσότερο έτοιμο"; να μην είχε άραγε σκοπό να δρομολογήσει γενικώς πλοίο αλλά να ασκήσει πίεση στους ανταγωνιστές; να είχε σκοπό αλλά οι ατυχίες να την πήγαν πίσω χρονικά;

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...