CATHA Posted October 16, 2024 Posted October 16, 2024 Η είδηση δεν υπάρχει σε κανένα ιταλικό site... στην Ελλάδα δημοσιεύτηκε αρχικά στο bankingnews αμφίβολης αξιοπιστίας ... μετά την πήραν και οι υπόλοιποι.
mlulurgas Posted October 16, 2024 Posted October 16, 2024 6 hours ago, Petros P said: Βλέπω δεν το έχουμε αναφέρει αλλα ο σινιόρε Μάριο αγόρασε μέσω του Ιταλικού Χρηματιστηρίου το 3,5 % της Juventus Δεν έχω ταξιδέψει ποτέ σε πλοίο της Seajets. Τώρα ξέρω ότι δεν θα το κάνω ποτέ στη ζωή μου!
observer Posted November 13, 2024 Posted November 13, 2024 Το powergame.gr φιλοξενεί αυτές τις μέρες άρθρα που κάνουν λόγω για κόντρα Ηλιόπουλου με τον υπ. Ναυτιλίας. Χτες έλεγε χαρακτηριστικά "Αν και σε κάτι βίντεο που κυκλοφόρησαν στο Διαδίκτυο είδα ιδιαίτερα κεφάτο τον πρόεδρο της ΑΕΚ, Μάριο Ηλιόπουλο, αφού σε ένα βράδυ τραγούδησε ντουέτο με Ρουβά και Πανταζή, όπως μαθαίνω το τελευταίο διάστημα, τα έχει βρει σκούρα με τον υπουργό Στυλιανίδη. Και τα έχει βρει σκούρα γιατί ο Κύπριος δείχνει αποφασισμένος έπειτα από χρόνια να επιβάλει τη νομιμότητα, θέλοντας να διασφαλίσει την ασφάλεια των ακτοπλοϊκών δρομολογίων. Στο πλαίσιο αυτό, δείχνει να μη μασάει στα όσα του διαμηνύει όλο αυτό το διάστημα το αφεντικό της Seajets. Απεναντίας, ο Κύπριος ήταν και παραμένει αμετακίνητος σε όσα από την αρχή έχει δηλώσει, που, αν καταλαβαίνω καλά, δεν ακούγονται και τόσο ευχάριστα στ’ αυτιά του «Super Mario», που προφανώς είχε βολευτεί σε μια διαφορετική κατάσταση κατά το παρελθόν. Το Μαξίμου, πάντως, στηρίζει τον Στυλιανίδη, κατανοώντας τη βασιμότητα των ισχυρισμών του." ενώ σήμερα η στήλη επανήλθε σχολιάζοντας "Άμεση και σε σχετικά έντονο ύφος υπήρξε η απάντηση του προέδρου Μάριου Ηλιόπουλου στο σχόλιο που φιλοξενήθηκε στη χθεσινή έκδοση της στήλης και τον αφορούσε. Το αφεντικό της Seajets επικοινώνησε με τον διευθυντή μου, αφού προφανώς εμένα δεν θέλει ούτε καν να με ακούει, και άρχισε να του λέει πολλά και διάφορα. Ανάμεσα σε αυτά που ξεχώρισα ήταν η πρόσκληση-πρόκληση προς τον υπουργό Στυλιανίδη (τον επί της Ναυτιλίας) να παραχωρήσουν από κοινού συνέντευξη Τύπου, προκειμένου (αν κατάλαβα καλά) να ξεκατινιασθούν δημοσίως. Πέραν τούτου, και επειδή δεν έχω κανέναν απολύτως λόγο να μη μεταφέρω και τη θέση του «Super Mario», από τα όσα είπε στον διευθυντή μου κατάλαβα ότι όχι μόνο δεν αποδέχεται τον ισχυρισμό του υπουργού Χρήστου, ότι ο ίδιος παρανομεί, αλλά απεναντίας, θεωρεί ότι αν κάποιος πρέπει να κατηγορηθεί για παρανομία, αυτό είναι το υπουργείο και συγκεκριμένα η Διεύθυνση Ακτοπλοΐας. Όσο για τον υπουργό, αν μου τα μετέφεραν σωστά, πιστεύει ότι έχει πέσει θύμα των «υπηρεσιών», όχι της CIA, αλλά του υπουργείου Ναυτιλίας. Σε κάθε περίπτωση, θα είχε το χάζι της μια κοινή συνέντευξη Τύπου ανάμεσα στον Στυλιανίδη και τον Ηλιόπουλο."
proud_ionian Posted November 13, 2024 Posted November 13, 2024 (edited) To powergame και ιδιαίτερα η στήλη bigmouth, εχουν σχεδον δύο χρόνια που ράβουν κουστούμια στον Ηλιόπουλο. Σε εβδομαδιαία βάση. Σαν sex εξηνταπεντάρηδων. Την Παρασκευή πάλι είχε στόλισμα για τις άγονες. Edited November 13, 2024 by proud_ionian
NOMIKOS LINES Posted November 13, 2024 Posted November 13, 2024 Χαιρετίσματα στον υπουργό στυλιανιδη από τις ΣΠΟΡΑΔΕΣ! Που μετά από χρόνια😂 είναι αποφασισμένος να επιβάλει την νομιμότητα!🤣ΑΡΓΗΣΕΣ υπουργέ… ΑΡΓΗΣΕΣ…
Nicksy58 Posted December 3, 2024 Posted December 3, 2024 Έγινε στην αντίληψή μου ότι στο σύστημα κρατήσεων της Seajets τουλάχιστον 2 από τα πλοία της έχουν προστεθεί ένα γράμμα στο όνομα. Όπως το "Power Jet s" και το "Champion Jet 2c". Έχει κανείς ιδέα γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό;
Petros P Posted December 3, 2024 Posted December 3, 2024 40 minutes ago, Nicksy58 said: Έγινε στην αντίληψή μου ότι στο σύστημα κρατήσεων της Seajets τουλάχιστον 2 από τα πλοία της έχουν προστεθεί ένα γράμμα στο όνομα. Όπως το "Power Jet s" και το "Champion Jet 2c". Έχει κανείς ιδέα γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό; Για κανέναν λογο, οταν τελικά μπαίνει άλλο πλοίο στη γραμμή , συνήθουν βάζουν ένα γράμμα παραπάνω.
proud_ionian Posted December 17, 2024 Posted December 17, 2024 Το ιστορικό ξενοδοχείο Χελμός, στα Καλάβρυτα, πέρασε σε εταιρία συμφερόντων του Μάριου Ηλιόπουλου. Τουλάχιστον αυτό ισχυρίζονται τα Αχαϊκά ΜΜΕ.
observer Posted December 23, 2024 Posted December 23, 2024 στο συνήθως έγκυρο Transfermarkt αναφέρεται πλέον κανονικά και ως μέτοχος της Juventus. Πάντως κανένα ξένο δημοσίευμα δεν μπόρεσα να βρω με την είδηση.
pilot Posted January 15 Posted January 15 3 hours ago, express skiathos said: Συνεδρίαση του ΣΑΣ στις 20 Ιανουαρίου. Χμμμ....φέτος η Seajets θα πειραματιστεί με Πειραιάς-Μήλος-Ρέθυμνο αντί για Χανιά πέρσι?
Nikos_Chania Posted January 27 Posted January 27 5 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said: Όχι δεν θα φα φορέσει το σινιάλο που έχει το Superstar II. Θα μπει διαφορετικό σινιάλο Πόσο δύσκολο είναι από μία εταιρεία να υιοθετήσει ένα σινιάλο; Μία ομοιογένεια στον στόλο της. Ξέρουμε οτι πλέον μιλάμε για επιχειρήσεις, αλλά και οι επιχειρήσεις φροντίζουν για την εταιρική τους ταυτότητα, η οποία δεν περιέχει μονο λόγια και στόχους, αλλά και εικόνα.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 27 Author Posted January 27 Μάλλον θα αλλάξει ξανά το σινιάλο του Superstar II.
Champion Jet_2 Posted February 15 Posted February 15 12 minutes ago, SuperRunner said: Δε γνωρίζω αν τα ανενεργά ταχύπλοα που κάθονται, δοθούν για σκραπ τι ποσό μπορεί να μπει στις τσέπες του εφοπλιστή και κατά πόσο τον συμφέρει να τσοντάρει και κάτι για να πάρει κάτι καλό το "απαγορευτικό" από άποψη τιμής πάντα. Πραγματικά τόσο καιρό αναρωτιέμαι για ποιο λόγω δεν κάνει το συγκεκριμένο βήμα. Όπως όλοι γνωρίζουμε αυτά τα ανενεργά ταχύπλοα αποτελούν πηγή ανταλλακτικών για τα υπόλοιπα πλοία του στόλου. Δεν βρίσκω λόγω όμως στο γιατί δεν βγάζει ότι ανταλλακτικό έχει μέσα το κάθε ταχύπλοο ώστε να μείνει μόνο το κουφάρι τους και να τα οδηγήσει για κόψιμο. Ας απαριθμήσουμε μερικά ταχύπλοα που μπορεί να δώσει για σκραπ, αφού με τις νέες αγορές που έχει κάνει φαίνεται ότι δεν έχουν λόγω ύπαρξης στο στόλο: 1)Sea Speed Jet 2) Highspeed Jet 3) Mega Jet 4) Caldera Vista 5) Paros Jet 6) Ift 7) Speed Jet 8)Andros Jet 9) Apri (αδερφάκι του Tera) 10) Tera Jet ( Με την ύπαρξη του Eurochampion δε νομίζω πως θα ξαναδουλέψει). Με τα χρήματα αυτά και κάτι από την τσέπη πιστεύω πως θα μπορούσε να αγοράσει πλοία όπως το Betancuria ή το Liberation της Condor...
pilot Posted February 15 Posted February 15 2 minutes ago, Champion Jet_2 said: πιστεύω πως θα μπορούσε να αγοράσει πλοία όπως το Betancuria ή το Liberation της Condor... Και να τα βάλει που? Εδώ ρόλο για το superstar ii δεν έχει βρει ακόμα. Ακόμα κ το Aqua Blue "επί ξύλου κρεμάμενο" δείχνει προς το παρόν
Champion Jet_2 Posted February 15 Posted February 15 Εδώ έχει αγοράσει μέσα σε δυόμιση χρόνια 7 ταχύπλοα (Superunner Jet 2,Speedrunner Jet 2, τα 2 Jumbo,Max,Eurοchampion,Champion Jet 3) και έχει ναυλώσει το Olympic με option αγοράς . Θα μπορούσε να αντικαταστήσει τα παλαιότερα ταχύπλοα του στόλου με νέα. Έχει αρκετά ταχύπλοα πλέον που πλησιάζουν τα 30έτη.
Man0lero Posted February 15 Posted February 15 Τίποτα εκτος του ift (που εγινε μια προσπάθεια πριν αρκετα χρονια να το διωξει αλλα δεν προχώρησε καθως δεν μπορει να ρυμουλκηθεί αν δεν μπαλωθεί ) δεν σκοπεύει να στείλει απέναντι προς το παρον Απ´οσο γνωρίζω τα Tera/paros/naxos/caldera/elite ειναι πλέον σε κατάσταση ετοιμότητας και πλήρως λειτουργικά (μηχανολογικά) και εφόσον χρειαστούν θα δουλέψουν (στην θεωρία)
SuperRunner Posted February 15 Posted February 15 Θεωρώ ότι ίσως υπάρχουν γραμμές που μπορεί να εξυπηρετήσει. Ακόμα και για τα συμβατικά, θα μπορούσε να πάρει π.χ. ένα συμβατικό νεότερο και καλύτερο από τα ήδη υπάρχοντα που έχει.
Champion Jet_2 Posted February 15 Posted February 15 Οι περισσότερες αγορές που έχει κάνει τα τελευταία χρόνια πιστεύω πως έχουν γίνει ώστε να μην αγοράσει κάποιος άλλο τα ταχύπλοα και τα βρει μπροστά του...
Nikos_Chania Posted February 15 Posted February 15 Ο βασικός λόγος πίσω από τις αγορές του είναι αυτός που λέει ο @Champion Jet_2 Στην πράξη βλέπουμε οτι ο εν λόγω άνθρωπος δεν έχει ούτε όραμα για ανάπτυξη, ούτε για να προσφέρει κάτι το παραπάνω. Έχει τον τρόπο και δουλεύει χωρίς ρίσκο το καλοκαίρι είτε γιατί έχει χτίσει καλό δίκτυο πρακτόρων για την μεταφορά τουριστών στα πλαίσια του hopping είτε γιατί δεν παίζει μπάλα σε ρισκαδόρικες επιλογές. Τα συμβατικά και οι άγονες είναι περισσότερο για να κρατήσει το brand ζωντανό όλο το χρόνο και βλέπουμε οτι η "κοινωνική" προσφορά του σταματάει όταν δεν του κάνουν το χατίρι. Δεν έχει ούτε πλάνο να στηρίξει τον Έλληνα επιβάτη (με δρομολογήσεις κόντρα στον ανταγωνισμό) ούτε να δημιουργήσει σταθερή παρουσία κάπου όλο το χρόνο. Κοινώς, παίζει safe, συν οτι υπάρχουν προφανώς και λόγοι που δεν γράφονται πίσω από την συνεχή αγορά πλοίων.
hayabusagr Posted February 15 Posted February 15 στο περί ανάπτυξης θα διαφωνήσω. μπορεί οι πρακτικές που μετέρχεται (ή λέγεται πως μετέρχεται) να μην αρέσουν σε κανέναν εξ'ημών αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η εταιρεία δεν αναπτύσσεται. ίσα ίσα που η ανάπτυξη της, κρίνοντας ακριβώς από τους τζίρους της, και τις συνεχόμενες αγορές της, την αγορά έως γραφείων, αποθηκών, κλπ κλπ, είναι μάλλον αλματώδης το με ποιους τρόπου γίνονται όλα ή το πώς χρηματοδοτούνται όλες αυτές οι αγορές είναι άλλη κουβέντα όπως και το αν στηρίζει τα νησιά ή όχι.
Champion Jet_2 Posted February 15 Posted February 15 Δυστυχώς η έλλειψη ανταγωνισμού είναι αυτή που έχει επιτρέψει στην εταιρεία να αναπτυχθεί κατ' αυτόν τον τρόπο. Όταν αγόρασε τα μοναδικά ταχύπλοα της ASL,Panhellenic,Minoan δεν είδα την επιτροπή ανταγωνισμού να αντιδρά... Η αντίδραση έγινε μόνο στην εξαγορά της Hellenic από την Attica η οποία όχι μόνο δεν έχει δημιουργήσει προβλήματα στα νησιά αλλά αντιθέτως τα έχει βοηθήσει. Ως παράδειγμα η δρομολόγηση του Χίος στη Κασοκαρπαθία. Όσον αφορά την ανάπτυξη, εκτός των παραπάνω ,είναι φυσιολογικό να έρθει όταν πουλάς one way το Σαντορίνη-Κουφονήσι 96 ευρώ ενώ το Σαντορίνη-Νάξος (προσέγγιση μετά το Κουφονήσι) 60 ευρώ και λαμβάνει επιδοτήσεις για δρομολόγια Θεσσαλονίκη Σποράδες με Sold Out καράβι... Ας μην μιλήσουμε για πλασματικά ωράρια με πλασματικές ώρες ανάπαυσης πληρώματος και τις τακτικές φορτώσεως επιβατών στα γκαράζ μέσα στο καλοκαίρι δήθεν για να φύγουμε γρήγορα και να προλάβουμε να πιάσουμε το πλασματικό ωράριο ενώ επικρατεί ισχύρο μελτέμι και περνάνε καράβια το Τσικνιά με κόσμο ακόμα στο γκαράζ. Όπως όλοι βλέπουμε είναι φυσικό να υπάρξει ανάπτυξη με αυτόν τον τρόπο. Η μόνη εταιρεία που πιθανόν να την κοντράρει είναι η Hellenic αν πάρει την απόφαση να ναυπηγήσει/αγοράσει(πχBetancuria)/δρομολογήσει παραπάνω Highspeeds. Είχα την αίσθηση ότι ίσως η Fast Ferries με τις υπηρεσίες και την ποιότητα ταξιδιού που προσέφερε θα μπορούσε να κάνει κάτι αν αγόραζε το δίδυμο από Τουρκία (σημερινά Jumbo) αλλά πλέον εγκατέλειψε τα ταχύπλοα. Το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνει θα ήταν να δρομολογήσει το χειμώνα 1 ταχύπλοο ώστε να εξυπηρετούνται οι νησιώτες αλλά και οι λιγοστοί τουρίστες που υπάρχουν το χειμώνα τα νησιά. Και μην ακούσω ότι ταχύπλοο και χειμώνας δεν πάνε μαζι λόγω καιρού. Επί Covid μια χαρά ταξίδευαν όταν έπεφτε η επιδότηση
koukos Posted February 16 Posted February 16 14 hours ago, Man0lero said: Τίποτα εκτος του ift (που εγινε μια προσπάθεια πριν αρκετα χρονια να το διωξει αλλα δεν προχώρησε καθως δεν μπορει να ρυμουλκηθεί αν δεν μπαλωθεί ) δεν σκοπεύει να στείλει απέναντι προς το παρον Απ´οσο γνωρίζω τα Tera/paros/naxos/caldera/elite ειναι πλέον σε κατάσταση ετοιμότητας και πλήρως λειτουργικά (μηχανολογικά) και εφόσον χρειαστούν θα δουλέψουν (στην θεωρία) Πολύ σωστά , εκτός από το Πάρος....Έχει λεηλατηθεί , ξηλωθεί και καταπατηθεί....
stelios Posted March 6 Posted March 6 Σύμφωνα με αυτό εδώ (παραπολιτική/παραοικονομική κουτσομπολίστικη ενότητα), έχει κάνει προσφυγή στην Επιτροπή Ανταγωνισμού η Fast Ferries κατά της Seajets για αθέμιτο ανταγωνισμό. Να σημειώσω για την πληρότητα της πληροφορίας ότι είναι γνωστή η στήλη για τα αντιΗλιοπουλικά της αισθήματα (προφανώς όμως η καταγγελία είναι υπαρκτή). Quote «Εκμεταλλευόμενη το γεγονός της πληθώρας πλοίων της και της ευνοϊκής νομοθεσίας περί δρομολόγησης και στελέχωσης των ταχυπλόων πλοίων έναντι των συμβατικών, η Seajets έχει στοχοποιήσει τα δρομολόγια των πλοίων μας και εφαρμόζει ειδική τιμολογιακή πολιτική στα δρομολόγιά της, που είναι σε παραπλήσια ωράρια με τα δικά μας, απ’ ό,τι στα υπόλοιπα δρομολόγιά της κατά τη διάρκεια της ημέρας, κι ας πρόκειται για την ίδια ακριβώς σύνδεση. Στα σχετικά 5, 6 ,7 και 8 (σ.σ. αναφέρεται σε έγγραφα) αναφέρουμε ενδεικτικά τις απεικονίσεις από ιστοσελίδα πώλησης εισιτηρίων τις διαδρομές Μύκονος – Νάξος, Πάρος – Μύκονος, Νάξος – Μύκονος και Νάξος – Τήνος». Αυτά αναφέρει επιστολή που έστειλε στις αρχές της εβδομάδας η διοίκηση της Fast Ferries στην Επιτροπή Ανταγωνισμού κατά του προέδρου Μάριου Ηλιόπουλου και της Seajets. Στην καταγγελία της Fast Ferries τονίζεται πως «είναι αδύνατον το συμβατικό πλοίο να μπορεί να ανταγωνιστεί μία τέτοιου είδους “επίθεση” από μία εταιρεία που κυριαρχεί στην αγορά με πλήθος πλοίων και δρομολογίων στους ίδιους προορισμούς. Να σημειωθεί ότι τα συμβατικά πλοία, που αναπτύσσουν μέσο όρο ταχύτητας 18-19 ναυτικών μιλίων, δεν δύνανται να εξυπηρετήσουν περισσότερα από τρία νησιά στο ημερήσιο δρομολόγιό τους. Αντίθετα, τα ταχύπλοα μπορούν να συμπεριλαμβάνουν περισσότερους προορισμούς λόγω υπερδιπλάσιας ταχύτητας και το σκέλος στο οποίο μπορούν να λειτουργούν κάτω του κόστους -με σκοπό να “διώξουν” τον ανταγωνιστή τους- να αποτελεί ένα μικρό και ίσως αδιάφορο μέρος του συνολικού δρομολογίου τους». Και προστίθεται: «Όπως φαίνεται και στις επισυναπτόμενες αποτυπώσεις της ιστοσελίδας πώλησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων στις συγκεκριμένες διαδρομές που αναφέρουμε, το μοναδικό “εμπόδιο” στη δημιουργία απολύτου μονοπωλίου είναι η εταιρεία μας. Η πρακτική της διαφορετικής τιμολόγησης ακόμη και μέσα στην ίδια ημέρα, για την ίδια διαδρομή και για παρόμοια ταχύπλοα πλοία, έχει έναν μόνον στόχο: την αφαίμαξη κάθε μεταφορικού έργου από το συμβατικό πλοίο, ώστε σύντομα να μην υπάρχει πια ούτε καν αυτό στα προσφερόμενα δρομολόγια». Και καταλήγει: «Και αν με βάση το σχετικό 8, προς το παρόν μπορεί να πάει κάποιος επιβάτης από τη Νάξο στην Τήνο με €49,70 αν επιλέξει πρωινό δρομολόγιο, είτε με €25 αν διαλέξει μεσημβρινό δρομολόγιο (με συμβατικό, αλλά και με το ταχύπλοο σύμφωνα με την πρακτική που σας αναδεικνύουμε), είναι βέβαιο ότι εφόσον το συμβατικό πλοίο της γραμμής αναγκαστεί να αποχωρήσει και αυτό, τότε η τιμή θα είναι μόνον η €49,70 και μόνον με μία εταιρεία, σε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας». Καλά ξεμπερδέματα μαζί με τα καλά ταξίδια, πρόεδρε Μάριε! https://www.powergame.gr/big-mouth/817198/i-allagi-frouras-sto-oikonomikon-o-diadochos-tou-kikilia-to-neo-ypourgeio-tou-pierrakaki-kai-i-grammi-adoni/
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now