CptFourtounas Posted July 22, 2024 Posted July 22, 2024 2 hours ago, iord said: Πλοία / ομάδα / κανάλι, το γνωστό τρίπτυχο της επιτυχίας στην Ελλάδα. Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο!
rafina-lines Posted July 22, 2024 Posted July 22, 2024 3 hours ago, SuperRunner said: Νομίζω η Revoil δεν εφοδιάζει τα πλοία του; Ναι, στη Ραφήνα τουλάχιστον όσα έρχονται του Ηλιόπουλου χρόνια τώρα, Revoil παίρνουν. 3 hours ago, margaritis24 said: Aegean Μήπως είναι για τα πλοία του Πειραιά αυτή?? Δεν ξέρω τι παίρνουν εκεί... 🤔🤔
Petros P Posted July 22, 2024 Posted July 22, 2024 (edited) Πάντως ήταν γνωστο οτι ηθελε να απεμπλακεί η οικογενεια Ρούσσου. Εχουμε δεί γενικοτερα πως κινειται φανερα και υπογείως η αγορα των πετρελαιοειδών. Είναι πολυ class για να μπλέξουν πιο πολυ με ο,τι γινεται.Οπότε πουλάς οταν σου δωθεί η ευκαιρια και εχεις (?) κέρδος Edited July 22, 2024 by Petros P
Man0lero Posted July 22, 2024 Posted July 22, 2024 1 hour ago, rafina-lines said: Ναι, στη Ραφήνα τουλάχιστον όσα έρχονται του Ηλιόπουλου χρόνια τώρα, Revoil παίρνουν. Μήπως είναι για τα πλοία του Πειραιά αυτή?? Δεν ξέρω τι παίρνουν εκεί... 🤔🤔 Χωρις να ξερω για προσφατα τι γινεται , το 2019 στη Ραφηνα αλλα και στη Ναξο και στη Σαντορινη περναμε Argo Oil . Τωρα αν ειναι θυγατρική της δεν το γνωριζω .
Annivas Posted July 22, 2024 Posted July 22, 2024 Argo oil είναι της οικογένειας Ψαρομπά από την Κάλυμνο. Ίσως η μοναδική εταιρεία που μπορεί να παρέχει σε τακτική βάση σε Νάξο, Σαντορίνη και Μήλο ναυτιλιακά καύσιμα.
SuperRunner Posted July 22, 2024 Posted July 22, 2024 3 hours ago, rafina-lines said: Ναι, στη Ραφήνα τουλάχιστον όσα έρχονται του Ηλιόπουλου χρόνια τώρα, Revoil παίρνουν. Και στη Θεσσαλονίκη
Petros P Posted July 23, 2024 Posted July 23, 2024 Στην πίσω πλευρά της εμφάνισης της ΑΕΚ θα διαφημιζεται πλέον η εταιρεία
parian scientist Posted July 23, 2024 Posted July 23, 2024 On 7/22/2024 at 5:09 PM, Annivas said: Argo oil είναι της οικογένειας Ψαρομπά από την Κάλυμνο. Ίσως η μοναδική εταιρεία που μπορεί να παρέχει σε τακτική βάση σε Νάξο, Σαντορίνη και Μήλο ναυτιλιακά καύσιμα. Σωστά @Annivas και στην Πάρο πάντα με Argo oil συνεργάζεται από καιρό πριν με το Caldera το οποίο κάποιες φορές αφηνε την εντύπωση ότι δεν επαιρνε αλλά έδινε πετρέλαια ….!!! Πολύ περίεργο.
georgios express Posted July 25, 2024 Posted July 25, 2024 Αν και δεν είστε τίποτε έξυπνοι, ελπίζω να το πιάσατε το υπονοούμενο, το in.gr το έκανε όσο περισσότερα πενηνταράκια μπορούσε.
proud_ionian Posted July 25, 2024 Posted July 25, 2024 Που να δεις δελτίο ειδήσεων MEGA. Ούτε το ΠΑΜΕ TV😁. Εδώ είναι και η ανακοίνωση του ΛΣ.
Diagoras Posted July 30, 2024 Posted July 30, 2024 Θα είχε ενδιαφέρον να καταγράψει κάποιος σ' ένα τεφτέρι όλες τις βλάβες της εταιρείας φέτος ώστε να γίνει ένας απολογισμός το Νοέμβρη, με τέτοιους ρυθμούς θα ξεπεράσουμε τις 15 περιπτώσεις. Μόνο σε δύο μέρες είχαμε τρία ταχύπλοα με βλάβη (Olympic Champion Jet, Power Jet, Superrunner Jet), έχουνε προηγηθεί και άλλες τόσες σίγουρα στα τρία jetάκια, μία στο Naxos Jet που έφτασε στο Μαντούδι λαβωμένο καθώς και στο Power Jet που ξεκίνησε Μεγάλη Πέμπτη με βλάβη (τουλάχιστον αυτά μπορώ να θυμηθώ). Σίγουρα μιλάμε για ταχύπλοα και κάποιες απ' αυτές είναι κατά κάποιο τρόπο αναμενόμενες αλλά βλέποντας την κατάργηση ολοκλήρων γραμμών και δρομολογίων μάλλον έχει χαθεί η μπάλα στην καρδιά του καλοκαιριού. Αν προσθέσει κάποιος το φιάσκο της ναύλωσης του Goddess of the Night και του εν γένει εγχειρήματος της Neonyx Cruises, της αποτυχημένης ναύλωσης του Caldera Vista και τη σωρεία καθυστερήσεων και παραπόνων τότε σίγουρα δε μιλάμε για την καλύτερη χρονιά του Super Mario μέχρι στιγμής. Μακάρι να γυρίσει το χαρτί. Τουλάχιστον φέτος αγόρασε τέσσερα αρκετά δυνατά ταχύπλοα... ΥΓ: Άντε μετά να μην πιστεύει στο θαύμα η Ίντερ Ντ' Εσκάλδες😅
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted July 30, 2024 Posted July 30, 2024 Απορώ με τόσους επιβάτες (ξένους βέβαια, γιατί εμείς ξέρουμε πόσο συνεπείς είναι στα δρομολόγια😐) που πληρώνουν αυτά τα πανάκριβα ναύλα για να πάνε από το ένα νησί στο άλλο και το κυριότερο θα έχουν και κάποια πτήση από οποιοδήποτε προορισμό τι καρδιοχτύπια θα έχουν περάσει οι άνθρωποι. Βλέπω ότι τα δικηγορικά γραφεία θα έχουν μπόλικη δουλειά.
mpolo Posted July 30, 2024 Posted July 30, 2024 34 minutes ago, Diagoras said: Σίγουρα μιλάμε για ταχύπλοα και κάποιες απ' αυτές είναι κατά κάποιο τρόπο αναμενόμενες αλλά βλέποντας την κατάργηση ολοκλήρων γραμμών και δρομολογίων μάλλον έχει χαθεί η μπάλα στην καρδιά του καλοκαιριού Οπως σωστα ειπες καποιες βλαβες ειναι και αναμενόμενες μιας και μιλαμε για ταχυπλοα και σε μια εταιρια που απο τα 19 πλοια που εχει δρομολογημενα τα 15 ειναι ταχυπλοα καταλαβαινουμε οτι οι βλαβες θα ειναι συχνο φαινομενο και δημιουργουν ενα μπαχαλο και μια εικονα ανοργανωσιας. Το naxos jet θα μπαλωνε καπως τα πραγματα αλλα σιγουρα δεν θα ελυνε το προβλημα. Η εταιρια θα πρεπει να εχει καβατζα ενα πλοιο για αυτες τις περιπτωσεις που να εχει μια ταχύτητα ανω των 33 κομβων καθως οταν πας να σκατζαρεις το olympic που εβγαζε το δρομολογιο με μια ταχυτητα 36 κομβων στα καλα του με το elite των 27 αυτο που προσφέρεις τελικα στον επιβατη είναι εντελως διαφορετικο προιον απο αυτο που εχει αγορασει και το μπαχαλο συνεχίζεται και δεν εχει σταματημό. Και σιγουρα αυτο δεν διορθώνεται ούτε με κερασματα στα μπαρ ουτε με εκπτωσεις ουτε με τζάμπα εισιτήρια για μελλοντικά ταξιδια.
Hengist_1972 Posted July 30, 2024 Posted July 30, 2024 Απο όσο ξέρω γενικότερα καταγγελίες πέφτουν βροχή κυρίως για καθυστερήσεις,για αυτό έγινε και η αφαίρεση της Ίου απο το δρομολόγιο του SpeedRunnerJet καποιες φορές την εβδομάδα,αλλα και η προσέγγισή του στη Φολέγανδρο στο γυρισμό απο Σαντορίνη,δεν έβγαιναν οι ώρες...
margaritis24 Posted July 30, 2024 Posted July 30, 2024 ο επισκεπτης κλεινει εισητηριο να γυρισει Αθηνα γιατι το συνδιαζει με τη πτηση του που φευγει,αν εσυ του λες θα ερθει Αθηνα στις 19. κ ερχεται 21. κ πεταει στις 22 το χασε το αεροπλανο
HIGHSPEED 6 Posted July 30, 2024 Posted July 30, 2024 Σωστά! Κάκιστη η εικόνα της εταιρείας φέτος! Μόνο διαφημίσεις και φρου-φρου και αρώματα ειναι! Αν δε μπορεί να ανταπεξέλθει να μη δρομολογεί πλοία σε τόσες γραμμές! Ας εχει τις μισές και να εχει καβάτζα πλοία αντίστοιχων δυνατοτήτων με αυτα που δρομολογεί ώστε να μη γίνονται τράμπες σε πλοία 38 με 28 κόμβων. Γιατί δεν έβαλε το Tera λοιπόν; Μήπως έπρεπε να επιστρατεύσει το World champion για κάποιες ημέρες σε κάποιο απογευματινό δρομολόγιο ώστε να απελευθερώσει κάποιο άλλο ταχύπλοο και να δρομολογηθεί σε γραμμή προς αντικατάσταση πλοίου με μηχανική βλάβη;
giorgos_249 Posted July 30, 2024 Posted July 30, 2024 1 hour ago, margaritis24 said: ο επισκεπτης κλεινει εισητηριο να γυρισει Αθηνα γιατι το συνδιαζει με τη πτηση του που φευγει,αν εσυ του λες θα ερθει Αθηνα στις 19. κ ερχεται 21. κ πεταει στις 22 το χασε το αεροπλανο Οποιος έχει προγραμματισμένη άφιξη Πειραιά 19:00 και πεταει 22:00 εχει αποδεχτεί πολύ αυξημένο ρίσκο γιατί και 19:00 να είναι Πειραιά είναι πολύ πιθανό (μπορεί και πάνω από 50% των περιπτώσεων) να μην είναι 21:30 στην πύλη στο αεροπλάνο (λόγω κίνησης, ή αν δεν προλάβει ένα λεωφορείο, ή αν δε βρει ταξί, ή αν έχει ουρά, ή αν δεν υπάρχει ηλεκτρονικό τσεκ ιν, ή αν χαθεί στο τέρμιναλ η φεύγει από το satellite κλπ κλπ). Από τη στιγμή που δεν είναι σε θέση να αποδείξει ότι αν έφτανε το πλοίο στην ώρα του θα ήταν ελάχιστα/καθόλου πιθανό να έχανε το αεροπλάνο από άλλη αιτία άσχετη με το πλοίο λήγει το θέμα. Να μην αναφέρω και το ότι οι αεροπορικές ζητάνε να είσαι στο αεροδρόμιο 2 ή 3 ώρες πριν ανάλογα τον προορισμό (από τη στιγμή που το παραβιάζεις αυτό τελειώνει). Αν έχει άφιξη Πειραιά όμως 16:00 και πετάει 22:00 αλλά φτάσει Πειραιά πχ 21:00 τότε μπορεί να αποδείξει το παραπάνω εύκολα και να ζητήσει αποζημίωση που πάλι είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν θα πάρει για πολλούς λόγους.....
The old Posted July 30, 2024 Posted July 30, 2024 (edited) Είμαι ένας από τους 5 που μας είχε φωνάξει ο κύριος Τάκης το 2003 να τον στηρίξουμε και τον στηρίξαμε (ο κάθε ένας με αυτό που ήξερε να κάνει) για να δημιουργήσει την SEA JET αγοράζοντας σαν πρώτο πλοίο το SEAJET 1 μετέπειτα SUPER JET, αυτό σημαίνει ότι γνωρίζω πρόσωπα και πράγματα στην εταιρεία τόσα χρόνια, θα πω το εξής: πέθανε ο κύριος Τάκης (ο Παππούς) και θέλει με το έτσι θέλω να παίρνει αποφάσεις ένας άνθρωπος άσχετος με τα ναυτιλιακά, που αν δεν ήταν συγγενείς ούτε απέξω δεν θα πέρναγε υποσκελίζοντας μέχρι τεχνικούς διευθυντές χρόνια τώρα αλλά τον έλεγχε αυστηρά ο κύριος Τάκης τώρα παίρνει κρίσιμες αποφάσεις μόνος του και ιδού τα αποτελέσματα, GOOD LUCK κύριε ΜΑΡΙΕ αν και σας αγαπάω προσωπικά εσένα και την Κατερίνα από όλους εκεί μέσα. Edited July 31, 2024 by proud_ionian
Billy Johnson Posted July 30, 2024 Posted July 30, 2024 Just looking at the reservation for tomorrow and looks as if superrunner Jet 2 is covering Power Jet line so no CHANIA. It would made more sense to use Champion Jet 1 to Cover the Heraklion - Santorini leg then take power jets passengers on his line to the islands on route to Piraeus
Nicksy58 Posted July 31, 2024 Posted July 31, 2024 16 hours ago, margaritis24 said: ο επισκεπτης κλεινει εισητηριο να γυρισει Αθηνα γιατι το συνδιαζει με τη πτηση του που φευγει,αν εσυ του λες θα ερθει Αθηνα στις 19. κ ερχεται 21. κ πεταει στις 22 το χασε το αεροπλανο Γι' αυτό συνιστάται πάντα στο φόρουμ του Tripadvisor να επιστρέφετε από τα νησιά στην Αθήνα τουλάχιστον 1-2 ημέρες πριν την πτήση της επιστροφής
gtogias Posted July 31, 2024 Posted July 31, 2024 Δεν είναι ελληνικό το φαινόμενο του να χάσεις πτήση ή φέρρυ λόγω καθυστέρησης. Συμβαίνει και αλλού, συμβαίνει στα τραίνα (γιαυτό στην Ελλάδα έχουν σταματήσει να πουλάνε εισιτήρια ανταπόκρισης), συμβαίνει στα αεροπλάνα, παντού. Μου έχει τύχει να χάσω πτήση ανταπόκρισης στο Παρίσι (με την αεροπορική να πληρώνει τα έξοδα διανυκτέρευσης), να έχουν καθυστερήσει οι αποσκευές κάμποσες φορές, κλπ. Δεν είναι μόνο η Seajets.
giorgos_249 Posted July 31, 2024 Posted July 31, 2024 Το "δεν ειναι μονο η seajets" θυμιζει την κλασσική φράση που λεγαμε όλοι λίγο-πολύ οταν ημασταν 11 στο δημοτικό και μας έκανε παρατήρηση η δασκάλα: "Μα κυρία μόνο εγώ μιλούσα? Μιλάνε και εκεί γιατί δε λέτε τίποτα?" 🤣 Θελω να πω ΟΚ δεν είναι μόνο η Seajets προφανώς, ισχύει, αλλα από την άλλη δεν δικαιολογείται κιόλας. Σκεφτείτε λίγο έξω από την "αίρεση" του "καραβολάτρη": Εμένα σαν επιβάτη δε με νοιάζει αν η εταιρεία έχει 5 η 10 η 15 πλοία, αν τα πλοία είναι καταμαράν η monohull και αν είναι του 1995 ή του 2005 κλπ, εμένα με νοιάζει να φτάσω την ώρα που λέει το πρόγραμμα εκτός αν η καθυστέρηση είναι για λόγους ασφαλείας ή ανωτέρας βίας (π.χ. συμμετοχή σε επιχείρηση διάσωσης ναυαγών). Τα υπόλοιπα (αν το τάδε πλοίο πχ έχει θέμα σε μια μηχανή και ο κατασκευαστης λεει να πηγαινει ως την ταδε ταχυτητα πχ) δεν είναι δικό μου πρόβλημα βασικά. 😉 Η ευθύνη των operators των διαφόρων μέσων σε περίπτωση καθυστέρησης είναι μεγάλο αντικείμενο συζήτησης πάντως, είναι λυμένο μόνο για την αεροπορική βιομηχανία. Για το τι μπορεί να γίνει γι' αυτό στη θάλασσα, τα τρένα κλπ υπάρχει και ένα σχετικό άρθρο για όποιον ενδιαφέρεται για περισσότερα....
gtogias Posted July 31, 2024 Posted July 31, 2024 Άσχετο, αλλά εγώ θυμάμαι, και ζω ακόμα, το φράση "ξέχασα το τετράδιο". Προφανώς και δεν είναι άμοιρη ευθυνών η εταιρεία όταν δεν τηρεί τις υποχρεώσεις της έναντι των πελατών. Δεν χρειαζόταν να το γράψω, αλλά επειδή υπάρχουν πολλοί παρεξηγησιάριδες ας τονιστεί. Από την άλλη, από προσωπική εμπειρία πάντα, η εταιρεία δεν έχει αρνηθεί ή καθυστερήσει να αποζημιώσει όπου επιβάλλει ο νόμος ή η κοινή λογική. Και όχι μόνο νεράκι ή και σάντουιτς στο μπαρ. Εισιτήρια, διανυκτερεύσεις, ταξί, τα πάντα. Σε αντίθεση με άλλους που κάνουν τα παγώνια.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now