Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Δεν φαινεται να ενστερνίζεται η εταιρια την φραση ''η καλη μερα απο το πρωι φαινεται'' . Στα παρθενικο του δρομολογιο στην γραμμη Πειραιας Μηλος Χανια το σουπερραννερ τζετ 2 καταφερε να μαζεψει 1 ωρα και 40 λεπτα καθηστερηση (50 για μηλο). Θα ελεγε κανεις δεν μπορουσε να παει χειρότερα ομως εδω ερχεται φορτσατο το ναξος τζετ να μας διαψευσει καθως στην δικη του για φετος εκκινηση απο Μαντουδι απαγορευτικε το απόπλους γιατι επαθε βλαβη. 

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Την συγκεκριμένη στιγμή για την εταιρία δουλεύουν τα :

ΕΓ/ΟΓ ΤΧ:

1)   WorldChampion  Jet

2)   Olympic Champion jet

3)   Champion JET 1

4)   Champion JET 2

5)   Champion JET 3

6)    Power-Jet

7)    SuperRunner Jet

8)  SuperRunner Jet 2

9)   SpeedRunner Jet

10)  Elite Jet

EΓ ΤΧ:

1)   Super Jet

2)   Super Jet 2

3)   Express Jet

4)   Super Cat Jet 

EΓ/ΟΓ:

1)   Aqua Jewel

2)   Aqua Blue

3)   Super Star

4)   Iωλκός

Σύνολο 18 πλοία εξυπηρετουν έως τωρα γραμμές με άλλα τόσα περίπου να κοσμούν τις ντάνες και ουσιαστικά ίσως μέχρι το τέλος του καλοκαιριού δούμε να δουλέψουν άλλα 3-4 πλοία!!!

Posted
4 hours ago, iord said:

Δεν φαινεται να ενστερνίζεται η εταιρια την φραση ''η καλη μερα απο το πρωι φαινεται'' . Στα παρθενικο του δρομολογιο στην γραμμη Πειραιας Μηλος Χανια το σουπερραννερ τζετ 2 καταφερε να μαζεψει 1 ωρα και 40 λεπτα καθηστερηση (50 για μηλο). Θα ελεγε κανεις δεν μπορουσε να παει χειρότερα ομως εδω ερχεται φορτσατο το ναξος τζετ να μας διαψευσει καθως στην δικη του για φετος εκκινηση απο Μαντουδι απαγορευτικε το απόπλους γιατι επαθε βλαβη. 

Σωστό αυτό.., εγώ απορώ και με κάτι άλλο, στους χρόνους που δηλώνει στα δρομολόγιά της. Δηλαδή, πχ, λένε, πόσο είναι η απόσταση μέχρι εκεί? Τόσο. Άρα θέλουμε 5 ώρες με το τάδε πλοίο που πάει με Χ ταχυτητα. Ε, βάλε 4:30 να είσαι μέσα. Πάντα τους χρόνους στα δρομολόγιά της τους πιέζει προς τα κάτω, μην μπορώντας να τους τηρήσει, δελεάζοντας παράλληλα επιβάτες με το να τους υπόσχεται χρόνους ταξιδιού ανέφικτους. Είναι με λίγα λόγια αθέμιτες πρακτικές και ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ το επίσημο κράτος σφυρίζει αδιάφορα.

Τρανό πρόσφατο παράδειγμα το δρομολόγιο των Χανίων. Μέχρι και οι πέτρες ξέρουν πως το συγκεκριμένο πλοίο που έβαλε στο δρομολόγιο θα το βγάζει στο 6ωρο περίπου. Όοοοοχι, 5 ώρες και ένα τέταρτο. Ακόμα και μετά την εκτέλεση του πρώτου δρομολογίου, δεν το πήγαν στις 6 ώρες αλλά στις 5 ώρες και 45 λεπτά. Πάντα λίγο πιο κάτω από αυτό που μπορεί, όπως και για όλα τα πλοία της. 

Posted

Γενικά η seajets είναι αναξιόπιστη σε όλα τα επίπεδα.Όπως λένε και οι προηγούμενοι φίλοι,τα ωράρια που διαφημίζει δεν ανταποκρίνονται σε καμία πραγματικότητα προφανώς το κάνει για να προσελκύσει κόσμο,οι τιμές των εισητηρίων υπερβολικά ακριβές για τις κάκιστες υπηρεσίες που παρέχονται στους επιβατες όπως έχω ξαναπεί,και οι βλάβες που παθαίνουν τα ταχύπλοα της ή να πηγαίνουν κομμένα(λογω καιρού,οικονομίας) με αποτέλεσμα να πηγαίνουν με ταχύτητες συμβατικού έχοντας προηγουμένως ο επιβάτης πληρώσει το πανάκριβο εισητήριο αλλά και στις άγονες που όποτε θέλει εκτελεί δρομολόγια ή όχι με αποτέλεσμα να αφήνει ξεκρέμαστα τα άγονα νησιά.

Posted

Το ίδιο και με το δρομολόγιο του Olympic Champion Jet για Κουφονήσια που διαφημίζεται και ως ταχύτερο με άφιξη στις 14:30 ενώ φτάνει τώρα. Καμία σχέση με την κάποτε κραταιά Hellenic και των brand των Highspeed που ήταν συνώνυμο της αξιοπιστίας. Και πολύ φοβάμαι ότι η εξαγορά που είχε αναφερθεί στον κουτσομπόλη μην είναι ολόκληρης της Hellenic από τον Ηλιοπουλο.

Posted

Τα δώσεις βγαίνουν για να είναι δελεαστικά για επιβάτες...να εξυπηρετούνται όσο το δυνατόν γίνεται από ένα πλήρωμα σε κάθε πλοίο και να είναι συνάρτηση υψηλής ταχύτητας και υψηλής τιμής με ανοιχτά πλάνα από νωρίς ώστε να κλείνονται διαδικτυακά.εφοσον δεν τηρούνται κόβονται παραβάσεις απλώς και συστάσεις.το υπουργείο δεν μπλέκεται ποτέ.τοσα χρόνια γίνεται αυτό και κάθε σεζόν τα ίδια γράφονται.αφου δεν αντιδρά κανεις γιατί ενοχλειστε;τη διαδικασία τη ξέρουμε όλοι.ζητω η αεκ

  • 3 weeks later...
Posted
40 minutes ago, HIGHSPEED 6 said:

Το 4 επειδη δουλεύει άτομο απο την οικογένεια μου μπορεί να πιάσει οτι ακριβώς έπιανε πριν 20 χρονια! Το βλέπετε και στο world champion οτι πάει τάπα! 
Τωρα όντως το εσωτερικό του champion 3 ειναι καλύτερο για το μοναδικό λόγο οτι ειναι πρόσφατα ανακαινισμένο! 

 

On 7/5/2024 at 10:52 PM, cyclades_shipping said:

Τα 880 άτομα πρωτόκολλο ισχύουν ??μου κάνει εντύπωση !  150 άτομα παραπάνω από το «δίδυμο» του Hellenic Highspeed και 80 πάνω από τα αλλά δυο ραννερ.

H ανακαίνιση περιλαμβάνει μείωση του διαθέσιμου legroom σε μήκος παρόμοιο με τα αεροπλάνα ώστε να χωράμε παραπάνω άτομα στον ίδιο χώρο. Υπέροχο σαν ιδέα για βελτιστοποίηση του κέρδους, αλλά πες το στον τύπο που θα χρειαστεί να βιδωθεί στη θέση για 5-7 ωρες.

Posted (edited)
On 6/22/2024 at 9:28 AM, Takisg said:

Την συγκεκριμένη στιγμή για την εταιρία δουλεύουν τα :

ΕΓ/ΟΓ ΤΧ:

1)   WorldChampion  Jet

2)   Olympic Champion jet

3)   Champion JET 1

4)   Champion JET 2

5)   Champion JET 3

6)    Power-Jet

7)    SuperRunner Jet

😎 SuperRunner Jet 2

9)   SpeedRunner Jet

10)  Elite Jet

EΓ ΤΧ:

1)   Super Jet

2)   Super Jet 2

3)   Express Jet

4)   Super Cat Jet 

EΓ/ΟΓ:

1)   Aqua Jewel

2)   Aqua Blue

3)   Super Star

4)   Iωλκός

Σύνολο 18 πλοία εξυπηρετουν έως τωρα γραμμές με άλλα τόσα περίπου να κοσμούν τις ντάνες και ουσιαστικά ίσως μέχρι το τέλος του καλοκαιριού δούμε να δουλέψουν άλλα 3-4 πλοία!!!

You can add: 

11)  Naxos Jet 

12)  Speedrunner Jet 2

13) Jumbo Jet 1 (soon) 

Edited by Billy Johnson
Posted

Η ασφαλιστική του υπαίτιου (αν υπάρχει). Αν ευθύνεται ο καιρός, τότε η ασφαλιστική του πλοίου που έπαθε ζημιά.

Posted

Παρατηρώ ότι διέφυγε της προσοχής των σεβαστών μελών του Forum ότι την ΚΥ 7/7, η ναυαρχίδα του ΔΟΛ "Το Βήμα της Κυριακής" δημοσίευσε στην περιβόητη τελευταία σελίδα του "Βηματοδότης", μία προειδοποιητική βολή ένα σχόλιο σε περίοπτη θέση (σκιασμένο πλαίσιο) για μία ακτοπλοϊκή εταιρεία που δραστηριοποιείται στο Αιγαίο "με παρουσία και στο κομμάτι των τζετ" η οποία όχι μόνο απομυζά τους επιβάτες με τα υψηλά της ναύλα, αλλά και τα πληρώματά της λόγω των εργασιακών συνθηκών που επιβάλλει. Ακολουθεί και μία δήθεν αδιάφορη υπόμνηση ότι έχει επιληφθεί η Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Μία δυσχέρεια στην επικοινωνία μεταξύ κορυφαίων entrepreuners διακρίνω ή είναι μόνο απλώς ιδέα μου;

Posted

Είναι γνωστή η δυσχέρεια και δεν κρύβεται άλλωστε, από δηλώσεις άλλωστε  , ίσως φταίει και η κίνηση στην Ακτή Μιαούλη 😂

Posted

Κρίμα κουμπάροι να χαλάνε τις καρδιές τους για τις ομάδες. 
Και ακόμα δεν ξεκίνησε το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, θα δούμε πολλές μπηχτές και βολές από τα ελεγχόμενα ΜΜΕ. 

Posted

Μπροστά στις κάμερες εχθροί και πίσω από τις κάμερες κώλος και βρακί. Το ξέρουμε το κόλπο όλων το παραγόντων. Δυστυχώς πόσα δε ξέρουμε εμείς οι απλοί φίλαθλοι-οπαδοί των ομάδων.

Posted

Αρχισαμεεεε.. Που να παρει και ο Μαριος κανενα καναλι να αρχισει κι αυτος

 

Quote

Ξεκίνησαν τα όργανα από τον Βαγγέλη Μαρινάκη καθώς το «μεγάλο» κανάλι άρχισε την επίθεση στον νέο ιδιοκτήτη της ΠΑΕ ΑΕΚ Μάριο Ηλιόπουλο.

 

Μέχρι στιγμής αυτή η επίθεση γινόταν στον πρώην μεγαλομέτοχο της ΑΕΚ, Δημήτρη Μελισσανίδη γιατί η ομάδα ολοένα ανέβαινε, διεκδικούσε τίτλους και ήταν πρωταγωνίστρια, τώρα έπιασαν τον Μάριο Ηλιόπουλο και τη Seajets!

To Μega χθες στο κεντρικό του δελτίο ειδήσεων είχε… ρεπορτάζ με την υπογραφή «Mega» με ξεκάθαρη στοχοποίηση στον κ.Ηλιόπουλο, για τα… απόνερα που αφήνουν τα πλοία του νέου ιδιοκτήτη της ΑΕΚ, αλλά και για τις τιμές των εισιτηρίων στα ακτοπλοϊκά.

Ένα ρεπορτάζ που… θυμήθηκαν να κάνουν αυτό το καλοκαίρι, το οποίο τυχαίως σημαδεύτηκε από την μεγάλη επένδυση του Μάριου Ηλιόπουλου με 100 εκατ.ευρώ για την αγορά της ΠΑΕ ΑΕΚ από τον Μελισσανίδη και τις σπουδαίες μεταγραφές που κάνει η Ένωση.

 

Την ώρα που στον Ολυμπιακό… ένας ένας οι παίκτες εγκαταλείπουν το «κόκκινο» πλοίο και υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα!

 

https://www.enwsi.gr/1542556/aek/aek-podosfairo/archisan-ta-organa-epithesi-toy-mega-ston-mario-iliopoylo-meso-seajets.html

Posted (edited)

Γνωστή πρακτική του Βαγγέλη και της ομάδας του.

Edited by proud_ionian
Posted (edited)

Είχαν ξεκινήσει δειλά δειλά τα τύμπανα του πολέμου ελάχιστες μόνο ημέρες μόνο ημέρες μετά το deal και τώρα φαίνεται κατεβάζουν το βαρύ πυροβολικό.

On 6/25/2024 at 12:09 PM, Annivas said:

Εγώ που είμαι λίγο περισσότερο της θεωρίας συνωμοσίας 😛 , είδα την κίνηση του Υπουργού να έρχεται σχεδόν αμέσως μετά το ακόλουθο δημοσίευμα του in.gr

https://www.in.gr/2024/06/24/economy/oikonomikes-eidiseis/aplisiasta-ta-aktoploika-eisitiria-diakopes-mono-gia-plousious-kai-ksenous/

Όπου In. Gr σημειώστε Βαγγέλης Μαρινάκης και το μισό και παραπάνω άρθρο λούζει τις τιμές εισιτηρίων των ταχύπλοων , δηλαδή την Seajets , δηλαδή τον Μάριο Ηλιόπουλο.

Το ντέρμπι μόλις άρχισε. 

On 6/14/2024 at 1:19 PM, Annivas said:

Οι στενές σχέσεις του Mario με τον Τίγρη στην ποντοπόρο Ναυτιλία είναι αυτές που οι φήμες λένε ότι χάλασαν την κουμπαριά και την φιλία με τον Μαρινάκη. In.gr & powergame , τα οποία είναι συμφερόντων Βαγγέλα, έχουν αρχίσει σε ήπιο τόνο μέχρι στιγμής αλλά με συνέπεια, το χτίσιμο. 

Ο Μάριος Ηλιόπουλος μπαίνει με εμφατικό τρόπο κατευθείαν στα βαθιά και σε αχαρτογράφητα για εκείνον νερά και θα έχει ενδιαφέρον η πορεία και η εξέλιξή των γεγονότων έχοντας την διακυβέρνηση της ΑΕΚ. Προσωπικά δεν αποκλείω να απλωθεί κι αυτός με την σειρά του και στα media , όπως έχουν κάνει οι τρεις πρόεδροι των υπόλοιπων μεγάλων ομάδων Μαρινάκης, Σαββίδης και Αλαφούζος. 

Πάντως εγώ προσωπικά δεν πιστεύω ότι ο Τίγρης γέρασε και έχασε τα δόντια του, οπότε γι αυτό τον λόγο αποχωρεί. Πιστεύω ότι άλλοι λόγοι τον οδήγησαν στην μεταβίβαση των μετοχών της ΑΕΚ( οικονομικοί ή παρασκηνιακοί ή....) και όχι το γήρας.

Επίσης όπως διαφαινόταν ο Μario παίζει να πάρει από τον Σαββίδη το Open όπως διαρρέεται από δημοσιεύματα .

2 hours ago, Lord said:

Γνωστή πρακτική του Βαγγέλη και της ομάδας του

ο καθένας που ασχολείται με το ποδόσφαιρο έχει ράμματα για την γούνα του, οπότε ο άλλος που τα γνωρίζει προσπαθεί να τα ξηλώσει. Δεν χρειάζεται να μεταχειριστεί πρακτικές αλλά πραγματικά γεγονότα .

Edited by proud_ionian
Posted
4 hours ago, cyclades_shipping said:

Πάντως λάθος τους που φέτος δεν έχουν αμοιβο πλοιο.

Από ότι φαίνεται θα έχει εντός ολίγων ημερών.

Το Jumbo Jet από το ερχόμενο Σάββατο θα μπει στη θέση του Olympic Champion Jet, το δεύτερο με την σειρά του θα πάει να αντικαταστήσει το Speedrunner Jet , και αυτό με την σειρά του θα σκαντζάρει το Superunner Jet II. 

Oπότε το τελευταίο θα περισσεύει .

Posted (edited)

Στο συγκεκριμένο άρθρο του MilosVoice βλέπουμε την απάντηση της Seajets σχετικά με την βλάβη του Super Jet 2 https://milosvoice.gr/ti-apanta-sea-jet-ti-vlavi-super-jet/

επίσης απαντά σχετικά με τις ανακρίνεις που γράφτηκαν στα ΜΜΕ

*ανακρίβειες

Edited by cyclades_shipping
Posted (edited)

Πολλές διαχειριστικές δικαιολογίες με πολλή προβολή της εταιρίας στο τέλος.

Edited by proud_ionian
Posted

Προταση για την εξαγορα του τηλεοπτικου σταθμου Open κατεθεσε ο Μαριος Ηλιοπουλος.Η προσφορα ειναι υψους 35 εκατ. ευρω συμφωνα με διαφορα sites.

Posted

Πλοία / ομάδα / κανάλι, το γνωστό τρίπτυχο της επιτυχίας στην Ελλάδα. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...