Strofalos Posted January 12, 2024 Posted January 12, 2024 Άλλο κοιτούσε, άλλο είχε βγει στην φόρα, άλλο αγόρασε. Κλασσικός Ηλιόπουλος. Ή μήπως και τα ψωνίσει όλα...
lostromos Posted January 12, 2024 Posted January 12, 2024 5 hours ago, Mike18 said: Σύμφωνα με το flashnews, αγόρασε το Santorini Palace Ναυλώθηκε γράφει το άρθρο, όχι αγόρασε.
mvin Posted January 12, 2024 Posted January 12, 2024 Αρχικά είχαν γράψει ότι αγοράστηκε, μετά έγινε διόρθωση στο άρθρο και αναφέρουν ναύλωση.
Strofalos Posted January 12, 2024 Posted January 12, 2024 Με τόσα που έχει μαζέψει, δεν θα το απέκλεια να έβγαινε εκτός Αιγαίου. Μην τον δούμε στην Αδριατική με κάνα ταχύπλοο να κάνει Ηγουμενίτσα-Μπάρι.
nomikos Posted January 18, 2024 Posted January 18, 2024 Μετά τη ναύλωση του palace η εταιρεία δεν έχει πια ανταγωνιστή στη γραμμή Σαντορίνη Ηράκλειο. Φαντάζομαι πως τα ναύλα θα ανέβουν στο Θεό..
proud_ionian Posted January 19, 2024 Posted January 19, 2024 Η κουβέντα για τη γραμμή κρήτη-κυκλάδες συνεχίζεται εδώ.
Kaptennemo Posted January 24, 2024 Posted January 24, 2024 Ακούγεται έντονα ότι η εταιρεία θα καταθέσει και πάλι φακέλους για τις άγονες γραμμές που άφησε προ ολίγων εβδομάδων
Panagia Ekatontapiliani Posted January 24, 2024 Author Posted January 24, 2024 Αναμενόμενο ήταν ότι θα καταθέσει προσφορές για τις τρεις επιδοτούμενες γραμμές που έκανε μέχρι τέλος του έτους.
Kaptennemo Posted January 24, 2024 Posted January 24, 2024 Ίσως κάποιοι θεωρούσαν ότι θα βγει από το παιχνίδι των άγονων αλλά ήταν καθαρά κίνηση εκβιασμού για τα μισθώματα του δημοσίου
parian scientist Posted January 24, 2024 Posted January 24, 2024 Εννοείται πως θα καταθέσει φακέλους…!!! Το Υπουργείο δέχτηκε ασφυκτικές πιέσεις και πλέον είναι καλυμμένο για τις αποφάσεις του..!!! Υπάρχει περίπτωση να πληρώσει το Δημόσιο στην ώρα του ever ποτέ ;;; Σύντομα θα μπει και σε άλλη γραμμή με το νέο το συμβατικό…!!! Όλα γίναν ωραία στην ώρα τους:Αντικαταστάσεις,Ακινησίες, Μισθοδοσίες λιγότερες,Έκτακτες δρομολόγησεις άλλων πλοίων αλλού, τα καλά και συμφέροντα γενικώς. Ξέρει πως γίνονται τα πράγματα στο Ελλάδα .Τέλος
Kaptennemo Posted January 24, 2024 Posted January 24, 2024 (edited) Από την άλλη όμως πολλοί τοπικοί φορείς θα πουν ότι τους κρέμασε η εταιρεία και προτιμούν άλλες . Φυσικά αυτά δεν έχουν και πολύ σημασία στις αποφάσεις Edited January 24, 2024 by Nick the Greek Quote
Αρακλειανός Posted January 29, 2024 Posted January 29, 2024 Eurochampion Jet, Santorini Palace (έστω και ναύλωση) και τώρα αυτά τα δύο. Μόνο η Seajets 4 πλοία σε λιγότερο από μήνα και όλα από διαφορετικές εταιρείες κιόλας, όχι όπως όταν αγόρασε 4 μαζί από την Golden. Ακραίο απλά...
Petros P Posted January 29, 2024 Posted January 29, 2024 Έτοιμα πάντως για εδώ , βαρδιολες έχουν καταπέλτη έχουν . Μια χαρά Αντε να δουμε ονόματα
Mike18 Posted January 29, 2024 Posted January 29, 2024 Μήπως έχει αρχίσει η ανανέωση στόλου με τις προσθήκες που κάνει πλέον η εταιρία
Champion Jet_2 Posted January 29, 2024 Posted January 29, 2024 Χωρίς φρένο η εταιρεία συνεχίζει ακάθεκτη στις αγορές ταχύπλοων. Γνωρίζει κανείς τι θα τα κάνει όλα αυτά τα πλοία; Στο Κεντρικό Αιγαίο μπορούμε να πούμε πως η εταιρεία έχει καλύψει πλήρως τις γραμμές που εξυπηρετεί…Εγώ αναρωτιέμαι τόσα ταχύπλοα που μπορεί να τα δρομολογήσουν. Μήπως ήρθε η ώρα να φύγουν 7-8 πλοία για απέναντι;
Champion Jet_2 Posted January 29, 2024 Posted January 29, 2024 Αν και ήλπιζα να τα είχε αγοράσει η Fast ή η HSW(Attica) τελικά η Seajets προχωράει με αμείωτο ρυθμό στις αγορές. Πολύ καλή αγορά και τα δυο μπορώ να πω με ιδανική χωρητικότητα και κατανάλωση για τις γραμμές του Αιγαίου. Με το καλό να έρθουν τα δυο νέα καταμαράν και να δρομολογηθούν στις Κυκλαδες…
giorgos_249 Posted January 29, 2024 Posted January 29, 2024 Εξαιρετικές αγορές κ τα δυο, κ του 2007! Δηλ. 4 νέα ταχύπλοα για το καλοκαίρι (champion jet 3, eurochampion jet + αυτά) για την ώρα μόνο συν το Santorini Palace - θα μας τρελάνει? 😅
Strofalos Posted January 29, 2024 Posted January 29, 2024 Τρία τινά παίζουν... Ή τα παίρνει για να μην τα πάρει κανένας άλλος και μπει στα νερά του. Ή τα παίρνει για να επεκταθεί και άλλου, τόσο στο Αιγαίο όσο και στο Ιόνιο. Ή τα παίρνει για να έχει spear ανταλλακτικά από δικά του υλικά.
margaritis24 Posted January 29, 2024 Posted January 29, 2024 5 hours ago, Petros P said: Έτοιμα πάντως για εδώ , βαρδιολες έχουν καταπέλτη έχουν . Μια χαρά Αντε να δουμε ονόματα Αυτα ειναι ετοιμα για καλοκαιρι τα αλλα θελουν δουλεια κ χρημα για να βγουν μεχρι τον Ιουλη
iord Posted January 29, 2024 Posted January 29, 2024 1 hour ago, Strofalos said: Τρία τινά παίζουν... Ή τα παίρνει για να μην τα πάρει κανένας άλλος και μπει στα νερά του. Ή τα παίρνει για να επεκταθεί και άλλου, τόσο στο Αιγαίο όσο και στο Ιόνιο. Ή τα παίρνει για να έχει spear ανταλλακτικά από δικά του υλικά. Υπαρχει και ενα εξτρα σεναριο, αυτο της ανανεωσης του στολου. Η γενια του ναξος τζετ απο τα οποια πρεπει να εχει 3/4 εχει παλιωσει αρκετα και εκπεμπει αρκετους ρυπους για τα νεα δεδομενα. Οπως και τα μεγκα τζετ τερα τζετ κλπ. Ειναι λοιπον μια ευκαρια για τον ηλιο να παρει ταχυπλοα σε αρκετα καλες τιμες με πολυ νεωτερες τεχνολογιες ωστε να ειναι λειτουργικα αποδοτικοτερα. Μην ξεχανε οτι το γιουροτσαμπιον τζετ με το καλντερα βιστα τα χωριζουν κοντα 15 χρονια διαφορας στην τεχνολογια τους.
Champion Jet_2 Posted January 29, 2024 Posted January 29, 2024 Σε δύο χρόνια έχει αγοράσει 6 ταχύπλοα αν δεν κάνω λάθος. Η απορία μου είναι που βρίσκει funds για τόσες αγορές. Είναι εντυπωσιακός ο ρυθμός ανάπτυξη της εταιρείας. Εγώ αναρωτιέμαι που θα τα βάλει όλα αυτά τα πλοία που έχει αγοράσει. Πραγματικά είναι πάρα πολλά τα ταχύπλοα της εταιρείας πλέον. Τουλάχιστον πλοία όπως το Paros Jet, Tera Jet, Naxos Jet, Caldera Vista, Andros Jet, Supercat jet, Supercat jet 2, IFT, τα δύο παροπλισμένα της Xαλκίδας αδεφάκια του Naxos jet, Speed Jet πιστεύω πως δεν έχουν κάποια χρήση πλέον μετά την απόκτηση αυτών των δύο και του Eurochampion. Ίσως είναι ώρα να τα στείλει απέναντι από το να κοσμούν τους ντόκους. Επίσης πριν λίγα χρόνια θυμάμαι να έλεγαν πως είναι γίγαντας με χάρτινα πόδια η εταιρεία αλλά με τόσες αγορές μόνο αυτό δεν φαίνεται...
cyclades_shipping Posted January 29, 2024 Posted January 29, 2024 Για το Supercat Jet θα διαφωνήσω,μπορεί να αξιοποιηθεί πολύ καλά στον Σαρωνικο.
mpolo Posted January 29, 2024 Posted January 29, 2024 Ας δύομε τα πλοια που εχει ανα τύπο μηχανών συγκεντρωτικά. RUSTON 20RK270 CHMPION JET 1/2/3, SUPERRUNNER JET/II, SPEEDRUNNER JET/II όλα λειτουργικά. RUSTON 16RK270 CALDERA VISTA, ELITE JET, HIGHSPEED JET, HSC CAT, MEGA JET, NAXOS JET. από αυτά είναι λειτουργικά μόνο τα τρία με ένα ερωτηματικο για το MEGA JET. MTU 20V1163 TB73 L ANDROS JET, CAPRICORN, PAROS JET, POWER JET, SPEED JET, TERA JET Από αυτά το περασμένο καλοκαιρι δρομολογήθηκε μόνο το POWER JET, ωστόσο σίγουρα σε λειτουργικη κατάσταση ειναι το TERA JET και με ερωτηματικο το PAROS JET. CAT 3618 SANTORINI PALACE, IFT για το IFT είχαμε δει πως οι μηχανές είχαν βγει από το πλοιο και είχε εννοηθεί ότι είχαν πουληθεί MTU 20V 8000 M71R OSMAN GAZI 1, ORHAN GAZI 1 MAN B&W20V 28/33 D EUROCHAMPION JET Όλα τα μικρά επιβατηγά ταχύπλοα της εταιρείας (5 στον αριθμό αν δεν κανω κάποιο λάθος) έχουν όλα μηχανές ΜΤU.
Champion Jet_2 Posted January 29, 2024 Posted January 29, 2024 Γιατί εκεί να μη στείλει το Express Jet, αν θέλει να επεκταθεί; Τόσα μεγάλα ταχύπλοα έχει να γυρνάνε όλες τις Κυκλάδες το Express Jet θα κάνει τι διαφορά στο κεντρικό Αιγαίο;
cyclades_shipping Posted January 29, 2024 Posted January 29, 2024 Όπως και να έχει στο Supercat έπεσε πολύ δουλειά τον χειμώνα που μας πέρασε,μην ξεχνάμε και το εξαιρετικό 20 ήμερο πέρασμα του από ενδοκυκλαδικο δρομολόγιο τον Σεπτέμβριο με πολύ καλές ταχύτητες.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now