Panagia Ekatontapiliani Posted April 28, 2022 Author Posted April 28, 2022 20 minutes ago, pilot said: Το Paros Jet νομίζω όπως κ πέρσι θα είναι στην επιδοτούμενη από Σητεια προς Ρόδο Εάν δεν αλλάξει η προδιαγραφή στη προκήρυξη από πέρυσι δεν μπορεί να κάνει αυτή τη γραμμή γιατί δεν είχε το πρωτόκολλο των επιβατών που όριζε η προκήρυξη. Για αυτό μετά την ένσταση της HSW, μπήκε για λίγα δρομολόγια το Hellenic Highspeed.
AEGEAN SEA Posted April 28, 2022 Posted April 28, 2022 Ναι όμως αυτό πως γίνετε εφόσον το hellenic highspeed έχει το ίδιο πρωτόκολλο μην πω μικρότερο.
Angela Posted April 28, 2022 Posted April 28, 2022 Το Paros Jet στην σελίδα της SEAJETS λέει ότι έχει 850 άτομα πρωτόκολλο Ενω το Hellenic γύρω στα 800 ,αυτό ήταν και εμένα κάτι που μου έκανε απορία
Annivas Posted April 28, 2022 Posted April 28, 2022 Το Superrunner jet 809 και το Speedrunner III 800
Panagia Ekatontapiliani Posted April 28, 2022 Author Posted April 28, 2022 1 hour ago, Angela said: Το Paros Jet στην σελίδα της SEAJETS λέει ότι έχει 850 άτομα πρωτόκολλο 1 hour ago, AEGEAN SEA said: Το Πάρος έχει 755 και το hellenic νομιζω 725 Σύμφωνα με την απόφαση της Αρχής Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών, το Paros Jet έχει πρωτόκολλο επιβατών 507, ενώ η προκήρυξη της άγονης ήθελε 700 άτομα πρωτόκολλο.
Takisg Posted April 29, 2022 Posted April 29, 2022 Μετά την αγορά του Speedrunner III & την ενεργοποίηση του SuperCat Jet! Η απορίες μου είναι οι εξής: 1)Χρειάζονται τόσα πολλά πλοία φέτος; 2)Είναι σίγουροι με μελέτες που έχουν κάνει ότι θα χρειαστούν καμιά 20αριά πλοία για το φετινό καλοκαίρι; 3)Έχουν υπολογίσει τις τιμές των καυσίμων; 4) Έχουν σκεφτεί το σίγουρο εμπάργκο των Ρώσων;
Petros P Posted April 29, 2022 Posted April 29, 2022 Θεωρω πως έχει hedgάρει τιμές η εταιρεία . Χρόνια ήταν και είναι στον χώρο των πετρελαίων και ξέρουν . Επίσης η κίνηση θα είναι μεγαλύτερη φέτος . Καιρό είχα να δω χαμό στο λιμάνι του Πειραια . Βοήθησαν βέβαια τα τριήμερα
Panagia Ekatontapiliani Posted May 2, 2022 Author Posted May 2, 2022 Αυτό προβλέπω να είναι το τελικό line up του στόλου της Seajets. Quote 1) Aqua Blue στη γραμμή Λαύριο (Μεστά) Άγιο Ευστράτιο Λήμνο Καβάλα 2) Aqua Jewel στη γραμμή Πειραιά Κύθηρα Αντικύθηρα Κίσσαμο (Γύθειο) 3) Superstar στη γραμμή Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο Πάρο 4) Sporades Star στη γραμμή Βόλο Σκιάθο Σκόπελο Αλόννησο. 5) Champion Jet 1 στη γραμμή Θεσσαλονίκη Σποράδες Μαντούδι 6) Champion Jet 2 στη γραμμή Πειραιά Σέριφο Σίφνο Μήλο (8:00) 7) Tera Jet στη γραμμή Πειραιά Σέριφο Σίφνο Μήλο (9:00) 😎 Worldchampion Jet στη γραμμή Πειραιά Σύρο Μύκονο Νάξο Σαντορίνη 9) Power Jet στη γραμμή Ηράκλειο Σαντορίνη Ίο Νάξο Μύκονο Πάρο 10) Naxos Jet στη γραμμή Ρέθυμνο/Ηράκλειο Σαντορίνη 11) Sifnos Jet στη γραμμή Ραφήνα Τήνο Μύκονο Νάξο Πάρο στις 14:30 12) Paros Jet στη γραμμή Σητεία Κάσο Κάρπαθο Ρόδο 13) Caldera Vista στην επιδοτούμενη γραμμή της Σύρου 14-15) Superjet/Seajet 2 εναλλάξ δρομολόγια στη γραμμή Μήλο Σαντορίνη Φολέγανδρο Μήλο και Μήλο Σίφνο Πάρο Μύκονο Νάξο Κουφονήσια Κατάπολα Σαντορίνη Φολέγανδρο Μήλο (με διανυκτέρευση στη Μήλο) 16) Superruner Jet στη γραμμή Πειραιά Πάρο Νάξο Ίο Σαντορίνη (14:20) 17) Speedrruner Jet (ex Speedrunner III) στη γραμμή Πειραιά Σέριφο Σίφνο Μήλο (14:50) 18) Supercat Jet Ανενεργό/Αμοιβό για τη μικρά αυτή τη χρόνια 19) Mega Jet Ανενεργό/Αμοιβό αυτή τη χρόνια 20) Rapidlink Jet Ανενεργό αυτή τη χρόνια 21) Andros Jet Ανενεργό αυτή τη χρόνια 22) Superspeed Jet Ανενεργό αυτή τη χρόνια 23) Speed Jet Ανενεργό αυτή τη χρόνια
pilot Posted May 2, 2022 Posted May 2, 2022 Άρα μάλλον δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιο θέμα με το Paros Jet στη γραμμή της Σητείας, όπως ειπώθηκε
Takisg Posted May 2, 2022 Posted May 2, 2022 Θεωρώ σίγουρο ότι δεν θα μπουν 3 πλοία καθημερινά στο δρομολόγιο Πειραιά-Σεριφο-Σίφνο-Μήλο. Μιλάμε για καθημερινές χωρητικότητες 3.840 επιβατών ανα δρομολόγιο και περισσότερα από 840 οχήματα εάν δουλέψουν και τα 3 πλοία ( Terajet, ChampionJet 2 & Speedrunner Jet)
Angela Posted May 2, 2022 Posted May 2, 2022 (edited) Και εμένα μου φαίνεται υπερβολή το Speedrunner αν όχι δυτικές που; και το champion θα μπορούσε Παροναξία και το SUPERUNNER θα μπορούσε να δουλέψει Ραφήνα για την καλύτερη εξυπηρέτηση για τα ΙΧ Πάντως σε τηλεφώνημα σε κεντρικά της εταιρίας διαβεβαίωσαν ότι το ταχυπλοο που θα μπει στην γραμμή της Ραφηνας απογευματινό θα παίρνει IX βεβαια Seajet είναι αυτη Edited May 2, 2022 by proud_ionian
Takisg Posted May 2, 2022 Posted May 2, 2022 (edited) Μπορεί να είναι το Speedrunner απογευματινό και μόνο πρωινό το Terajet δεν υπάρχει λόγος να δουλεύουν 2 πλοία μεγάλα με μία ώρα διαφορα (Terajet & ChampionJet 2) το πρωί!!! Την Ραφήνα μην την βάζεις στο λογαριασμό δεν ξέρουμε τη συμφωνία εχει γίνει με την Golden Star Ferries όσο για τα αδελφά πλοία Speedrunner & Superrunner θα πάνε στις επιδοτούμενες! Edited May 2, 2022 by Takisg
togias_k Posted May 3, 2022 Posted May 3, 2022 Στη τελική θεωρώ ότι θα βάλει το Sifnos Jet πρωινό Δυτικές ώστε να γεμίζει το Tera και να μην ανταγωνίζεται το Champion. Το Superruner να παει Ραφήνα καθώς είναι το μόνο που παίρνει οχήματα στην απογευματινή ζώνη, και το Champion Jet 2 να παει Παροναξια για να είναι ανταγωνιστικό στα ωράρια απέναντι στο BS Patmos καθώς το Superrunner είναι μόνο κατά 4 μίλια γρηγορότερο.
Angela Posted May 3, 2022 Posted May 3, 2022 (edited) Αυτό κι εγώ μου φαίνεται πολύ πιθανό επίσης το Champion Jet 2 για Παροναξία εξυπηρετεί καλύτερα αφού έχει και μεγαλύτερο πρωτόκολλο. Edited May 3, 2022 by proud_ionian
proud_ionian Posted May 3, 2022 Posted May 3, 2022 το καναμε γωνια του κουτσομπολη.. αλλο τι θα ηθελε ο καθενας να δει και αλλο το τι θα γινει
ships.greece Posted May 11, 2022 Posted May 11, 2022 Από όσο μου είπαν αυτο είναι το πιθανότερο line up seajets Champion Jet 2: Πειραιά Σέριφος Σίφνος Μήλος (8:00) Tera Jet : Πειραιά Σέριφος Σίφνος Μήλος (9:00) Seajet 2 : Μήλος ΚΥΚΛΑΔΕΣ Μήλος Super Jet :Μήλος ΚΥΚΛΑΔΕΣ Μήλος Worldchampion Jet : Πειραιά Συρο Μύκονο Νάξο Ιο Θήρα Paros Jet : Σητεια Κάσος Κάρπαθος Ρόδος (επιδοτούμενη) Speedrunner Jet: Θεσσαλονίκη Σποραδες Μαντούδι Super Star : Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο Πάρο Sporades Star : Βόλος Σκιάθος Σκόπελος Αλόννησος Superrunner Jet :Πειραιά Πάρο Νάξο Ιό Θήρα ( μεσημεριανό ) Champion Jet 1 : Πειραιά Σέριφος Σίφνος Μήλος ( απογευματινό ) Superspeed Jet : Ανενεργό SuperCat Jet : Αμοιβο ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω ; Sifnos Jet : Ραφήνα Τήνο Μύκονο Νάξο Πάρο ;;;;;;; (δεν το άκουσα και πολύ σίγουρο ότι θα μπει αυτο ) Naxos Jet : Ηράκλειο /Ρέθυμνο Θήρα Power Jet : Ηράκλειο Θηρα Ιό Νάξο Μύκονο Πάρο Aqua Jewel : άγονη Κυθηρων Aqua Blue : άγονη Λαύριο Mega Jet : ενδοκυκλαδικα ή αμοιβο Caldera Vista : άκουσα είτε αμοιβο ή ενδοκυκλαδικα Αυτα θα ταξιδέψουν Φέτος
Takisg Posted May 11, 2022 Posted May 11, 2022 Αποκλείεται να δουλέψουν τα 3 μεγαλύτερα πλοία τις εταιρίας στην ίδια γραμμή!!! Ειδικότερα το Champion Jet 2 και το Terajet δεν υπάρχει περίπτωση να πηγαίνουν στους ίδιους προορισμούς με μία ώρα διαφορά (08:00& 09:00) και ουσιαστικά να κάνει το ένα ζημιά στο άλλο!!!
ships.greece Posted May 11, 2022 Posted May 11, 2022 Just now, Takisg said: Αποκλείεται να δουλέψουν τα 3 μεγαλύτερα πλοία τις εταιρίας στην ίδια γραμμή!!! Ειδικότερα το Champion Jet 2 και το Terajet δεν υπάρχει περίπτωση να πηγαίνουν στους ίδιους προορισμούς με μία ώρα διαφορά (08:00& 09:00) και ουσιαστικά να κάνει το ένα ζημιά στο άλλο!!! Αυτο σκέφτηκα και εγω όταν μου το είπαν το SuperCat Jet που θα το δούμε άραγε γιατί δεν νομίζω να το ετοιμάζουν για να μείνει αμοιβο στο τέλος . Just now, ships.greece said: Αυτο σκέφτηκα και εγω όταν μου το είπαν το SuperCat Jet που θα το δούμε άραγε γιατί δεν νομίζω να το ετοιμάζουν για να μείνει αμοιβο στο τέλος . Εκτός αν βάλει το Sifnos Jet στην θέση του ChJ2 και Ραφήνα παει κανα SuperCat
DIMITRISMENTAKIS Posted May 13, 2022 Posted May 13, 2022 (edited) 7 hours ago, speedrunner said: Οι τιμές της seajets έχουν ξεφύγει πολύ, και ειδικότερα μεταξύ των νησιών Λογικό δεν ειναι ; εδω αγορασει οτι ταχυπλωο υπαρχει. Μονο 2-3 ακομα δεν εχει εξαγορασει απο μεγαλα και θα ειναι το απολυτο μονοπόλιο.. Αν κλεισει και η συμφωνια για το H/S4 μονο το Thunder δεν θα εχει και του Στεφάνου αυτο που εχει που απο οτι ακουσα και αυτο θελει να το παρει οποτε αργα η γρηγορα θα το φαει και αυτό Edited May 13, 2022 by proud_ionian
togias_k Posted May 13, 2022 Posted May 13, 2022 3 minutes ago, DIMITRISMENTAKIS said: Αν κλεισει και η συμφωνια για το H/S4 μονο το Thunder δεν θα εχει και του Στεφάνου αυτο που εχει που απο οτι ακουσα και αυτο θελει να το παρει οποτε αργα η γρηγορα θα το φαει και αυτό Για ποια συμφωνία μιλάς;
fourtounakis Posted May 13, 2022 Posted May 13, 2022 Με Το Paros jet έχασαν περισυ τη γραμμή λόγω του μεγέθους του οποτε για το Ρόδο - Σητεια ας περιμένουμε να δούμε.
Angela Posted May 16, 2022 Posted May 16, 2022 Πάντως το θέμα με το γκαράζ υπάρχει και στο Naxos Jet από Κρήτη όπου συμβαίνει ακριβώς το ίδιο !
ships.greece Posted May 16, 2022 Posted May 16, 2022 (edited) Πάντως και το 2019 το Naxos και το Paros δεν πούλαγαν εισιτήρια γιαIX Ραφήνα αλλά στα πρακτορεία παντα είχε Στην τελική πιστευω ότι στο Ηράκλειο Θηρα που εμφανίζει το Naxos και ανενεργό γκαράζ θα μπει το Sifnos και Ραφήνα το SuperCat Jet αυτο έμαθα τώρα τι θα γινει δεν ξερω Και το Naxos Ρέθυμνο που έχει ενεργό γκαράζ Edited May 16, 2022 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now