Nikos_Chania Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 3 hours ago, enas chiotis said: Πάντως αν κρίνουμε από το track στο ais και τη φωτογραφία του georgios express, θα μπορούσαμε αντί βολβό να είχαμε θέμα και με τα σκάφη που φαίνονται πίσω από τους γερανούς. 4 minutes ago, Sf_X said: Πάντως προκαλεί εντύπωση πως αφού γνώριζαν την δυσκολία του καιρού (αφού το πρωί χθες φύσαγε ακόμα πιο δυνατές ριπές) και έχοντας 3 προπελάκια και την δυνατότητα συνδρομής ρυμουλκού συνέβη αυτό το περιστατικό Φαίνεται πως υπηρχε σκαφος στην προβλητα, καποιο τουριστικο αν μπορω να διακρινω στο βίντεο. Είναι περιεργο γιατί με πιο ήρεμο καιρο έπαιρναν ρκ, και χθες οχι
Panagia Ekatontapiliani Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 Είναι το Ιφιγένεια Άννα που διακρίνεται στο βίντεο!!
Nikos_Chania Posted January 26, 2018 Posted January 26, 2018 Το μεσημέρι το πλοίο γύρισε με την πλώρη προς τα μέσα και τώρα ξαναγυρνάει κανονικά. Εργασίες στον βολβό μήπως;
Panagia Ekatontapiliani Posted February 17, 2018 Posted February 17, 2018 Εκείνη την ημέρα που το Φαιστός Παλλάς είχε γυρίσει με τη πλώρη προς τον Άγιο Διονύση έκανε εργασίες στα σωστικά της αριστερής πλευράς. Λόγω των έργων στη προβλήτα που δένουν οι Μινωικές, είδαμε φέτος το χειμώνα το Φαιστός Παλλάς να δένει στην Ακτή Ηετίωνα με τη πλώρη προς τον Άγιο Διονύση. Βέβαια σε αυτή τη θέση δεν μπορούσε να ανοίξει το δεξιό καταπέλτη μιας και ο καταπέλτης θα έβρισκε στη δεξιά μπιντα της θέσης, ενώ στη γνώριμη του θέση το Φαιστός Παλλάς δεν έχει θέμα. Τέλος έχουμε συναντήσεις με το Πρέβελης και το Νήσος Μύκονος.
blue star patmos Posted March 17, 2018 Posted March 17, 2018 Μόνο και μόνο που είναι πλοίο fincantieri λέει πολλά.καταπληκτικο πλοίο!
Sf_X Posted March 17, 2018 Posted March 17, 2018 Ειδικά για την άνεση του στον καιρό... Αμίμητο κούνημα η ντουλάπα!
Sf_X Posted March 23, 2018 Posted March 23, 2018 Ας δούμε και αυτό νωρίτερα το απόγευμα στο Ηράκλειο, με την αφρικανική σκόνη γύρω του
Panagia Ekatontapiliani Posted April 1, 2018 Posted April 1, 2018 Τραυματισμός επιβάτη του Ε/Γ-Ο/Γ Φαιστός Παλλάς στο Ηράκλειο Quote Ενημερώθηκε, απογευματινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Ηρακλείου, για τον τραυματισμό 84χρονου επιβάτη, μετά από πτώση, κατά την επιβίβασή του, στις κυλιόμενες σκάλες του Ε/Γ-Ο/Γ “ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ” Ν.Ηρακλείου 33. Ο 84χρονος, διεκομίσθη με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου, για την παροχή των πρώτων βοηθειών, απ΄ όπου και εξήλθε. Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου.
margaritis24 Posted April 10, 2018 Posted April 10, 2018 Ανοιγμα του πλαινου καταπελτη του πλοιου ενα πρωινο στου μαρτη
polmyt Posted April 11, 2018 Author Posted April 11, 2018 Πραγματικα δεν βρισκω το λογο που δεν χρησιμοποιηται αυτος ο καταπέλτης,οπως και σε αλλα πλοια που εχουν κατι παρομοιο. Θεωρω ότι θα βοηθουσε στην ευκολοτερη και πιο γρηγορη αποβιβαση από το πλοιο
Panagia Ekatontapiliani Posted April 11, 2018 Posted April 11, 2018 Για να χρησιμοποιηθεί αυτός ο καταπέλτης σημαίνει ότι το κάτω γκαράζ θα έχει ΙΧ και όχι ξεκοτσάριστα φορτηγά!!! Στο συγκεκριμένο πλοίο το κατάμπαρο είναι στην αριστερή πλευρά του πλοίου, όπως και η ράμπα για το πάνω γκαράζ!!
margaritis24 Posted April 11, 2018 Posted April 11, 2018 Εχω την εντυπωση πως δεν περνει καροτσες στο καταμπαρο μονο ι.χ.!βεβαια αυτο ειναι ενα απο τα προβληματα οταν περνεις πλοιο σχεδιασμενο απο το ναυπηγειο κ οχι δικο σου
proud_ionian Posted April 11, 2018 Posted April 11, 2018 τα βαλαμε ολα στο blender. αλλο το καταμπαρο, αλλο το κατω γκαραζ.
Ariadne Posted April 11, 2018 Posted April 11, 2018 Το πρόβλημα κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν είναι ο σχεδιασμός των εκάστοτε ναυπηγείων, αλλά ο τρόπος με τον οποίον φορτώνουμε τα πλοία στην Ελλάδα ... Στο κάτω κάτω της γραφής, έχουν και οι ναυτιλιακές εταιρείες να πουν ένα δυο λόγια στο σχεδιασμό των πλοίων τους
proud_ionian Posted April 11, 2018 Posted April 11, 2018 3 hours ago, margaritis24 said: αυτο ειναι ενα απο τα προβληματα οταν περνεις πλοιο σχεδιασμενο απο το ναυπηγειο κ οχι δικο σου 58 minutes ago, Ariadne said: Στο κάτω κάτω της γραφής, έχουν και οι ναυτιλιακές εταιρείες να πουν ένα δυο λόγια στο σχεδιασμό των πλοίων τους τα "ιταλικα" παλατια των μινωικων, δεν τα ειχε βαλει το ναυπηγειο στο καλαθι με τα ρεταλια και περασαν οι μινωικες να τα παρουν. μπορει να μην ειχε γινει η μελετη, ειδικα σε θεματα καταναλωσης, που εγινε σε αλλα, αλλα και εδω εγιναν παραλλαγες στα σχεδια, με βαση τις απαιτησεις των γραμμων που θα πηγαιναν. πχ τα δυο της αδριατικης ειχαν λιγοτερες καμπινες και μεγαλυτερο το ανω γκαραζ, ενω αυτα του ηρακλειου ειχαν περισσοτερες καμπινες και μικροτερο χωρο στο ανω γκαραζ ο πλαϊνος καταπελτης, ειναι φρουτο μονο των ηρακλειωτικων. δεν ξερω αν ειναι για τα ΙΧ ή για να παιρνει στορια το πλοιο και να αποβιβαζει επιβατες αν χρειαστει. (king minos & καζαντζακης αποβιβαζαν απο το πλαϊ).
margaritis24 Posted April 11, 2018 Posted April 11, 2018 Σε φαρδος ο πλαινος χωραει μονο 1 ι.χ. ειναι στενος,νταλικα δεν κατεβαινει..οποτε δε χρησιμευει
Sf_X Posted July 3, 2018 Posted July 3, 2018 (edited) Μιας και η εταιρεία θα συζητηθεί πολύ αυτή την βδομάδα, ας δούμε το Φαιστός να αναχωρεί για Πειραιά, το περασμένο Σάββατο Edited July 3, 2018 by proud_ionian
Sf_X Posted July 8, 2018 Posted July 8, 2018 Σήμερα το απόγευμα λίγο έξω από τον πράσινο του Ηρακλείου με κάτι λιγότερο από 25 μίλια δρόμο, ερχόμενο από Πειραιά & Μήλο (Μπορεί να την έχει κοντή αλλά όλο κ κάτι σηκώνει )
Sf_X Posted August 18, 2018 Posted August 18, 2018 Ένα ακόμα με ταξίδι με το πλοίο και κάποιες παρατηρήσεις θετικές και αρνητικές που προκύπτουν σε κάποιον που γνωρίζει το πλοίο. Στα θετικά: - Πάντα καθαρό παρότι τα διπλά καλοκαιρινά δρομολόγια, & πάντα με κάτω από 1500 επιβάτες δεν σου δίνει την αίσθηση του γεμάτου - Όταν πιάνει τους 29 κόμβους δεν φαίνεται παρά μόνο σε μερικά σημεία περιμετρικά της τσιμινιέρας όπου οι οροφές τρίζουν. - Στα ημερήσια ταξίδια ανοίγει πλέον και η πισίνα αν και μάλλον για διακοσμητική χρήση αφού επιτηρείται από μέλος του πληρώματος. - Τα ατομικά τηλεορασάκια που υπήρχαν στις αεροπορικές VIP και στις 2 αίθουσες και χειρίζονταν απο panel στο πλάι του καθίσματος έχουν αντικατασταθεί με νέα λίγο μεγαλύτερα (~7-8 inches) τα οποία δέχονται και usb όπου μπορείς να δεις ότι σε ενδιαφέρει. Δυστυχώς δεν υπάρχει πλέον το εσωτερικό κανάλι που έδειχνε το safety video όταν αυτό έπαιζε και στην συνέχεια το στίγμα και τα στοιχεία της διαδρομής του πλοίου. Υπάρχουν τα γνωστά 4-5 κανάλια σε ψηφιακή λήψη και πέραν αυτών υπάρχουν πλέον και κάποια όπως national geographic και 2-3 ακόμα με ξένες εκπομπές/ταινίες με υποτίτλους. Στα αρνητικά: - Ο χώρος του ελικοδρομίου μόνο στο συγκεκριμένο και όχι στα αδερφά του έχει αποκλειστεί με προστατευτικό δίχτυ από τα βαρελάκια και πίσω περιορίζοντας ουσιαστικά την οποιαδήποτε θέα πρύμα αφού το μπαλκονάκι στο κατάστρωμα 7 πίσω από τα αεροπορικά της οικονομικής θέσης απαξ και κλείσουν οι καταπέλτες κάνει μόνο για να πάρεις λίγο αέρα και ένα τσιγάρο για τους καπνίζοντες. Σε ερώτηση σε μέλος του πληρώματος γιατί συμβαίνει αυτό δεν δόθηκε σαφής απάντηση. Μάλιστα ένας συνεπιβάτης έκανε την εύλογη ερώτηση αν είναι τόσο ζωτικής σημασίας ο χώρος γιατί είναι ακόμα κρεμασμένη η γιρλάντα ? - H disco του πλοίου δεν ήταν ανοιχτή όπως συνηθίζεται στα ημερήσια δρομολόγια - Δεν υπάρχει έλεγχος μετά την ρεσεψιόν πάρα μόνο στην κορυφή της σκάλας πρύμα στο κατάστρωμα 6 μέλος του πληρώματος που στέλνει τους επιβάτες με αποσκευές στα αεροπορικά για να τις βάλουν στις μπαγκαζιέρες. Έτσι οι γνωρίζοντες είτε ανεβαίνουν από τα γκαράζ ή αν μπουν απο τις κυλιόμενες πάνε από το διάδρομο του deck της ρεσεψιόν και ανεβαίνουν απο την μπροστινή σκάλα και ως δια μαγείας οι καναπέδες γεμίζουν βαλιτσάκια, σακουλάκια κ λοιπά είδη και λίγο πριν τον απόπλου ξεκινάνε τα παράπονα.
Katso Posted September 4, 2018 Posted September 4, 2018 Την Κυριακή το πρωί έφτασε στο Ηράκλειο στις 5 ακριβώς!
Panagia Ekatontapiliani Posted September 4, 2018 Posted September 4, 2018 Όταν εννοείς έφτασε στις 5, τι εννοείς?? Μπήκε στο λιμάνι?? Έδεσε?? Έκανε ανακοίνωση για την άφιξη??
lostromos Posted September 20, 2018 Posted September 20, 2018 Ο λόγος που είναι κλειστό το ελικοδρόμιο είναι γιατί μια κυρία γλίστρησε και έπεσε κάτω και στο κατάστρωμα. Βέβαια αυτό θα μπορούσε να συμβεί σε οπουδήποτε εξωτερικό κατάστρωμα π.χ. στις βάρκες ή πίσω από την γέφυρα, παρ' όλα αυτά αποφασίστηκε να κλείσουν το ελικοδρόμιο.
Sf_X Posted September 23, 2018 Posted September 23, 2018 Δένοντας στον Αδάμαντα με το Festos Palace πέρα απο οτι ίσα ίσα χωράνε οι καταπέλτες του πλοίου στον ντόκο, βλέπει κανείς αυτή την θέα χαζεύοντας απο το deck της γέφυρας
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now