Nick the Greek Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Και η Νονα Μαιρη στον Πειραια. Εδεσε οπως ειπε και ο Αποστολος κοντα στις δεξαμενες και βλεπει φατσα το Ροδανθη.
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Nick, μήπως έμαθες αν το δρομολόγιο Λαύριο-Πειραιά ήταν επιδοτούμενο ή ήταν προσφορά της εταιρείας στους επιβάτες?
Nick the Greek Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Ειναι προσφορα στον ελληνικο λαο, που εποδοτει το συγκεκριμενο πλοιο με τους φορους που πληρωνει. Εκτος πια κι αν βγει κανεις σε 2-3 χρονια στον Εφοπλιστη και πει "Ευχαριστω Νονα Μαιρη που χαλασες, γιατι γνωρισα τον αντρα της ζωης μου, το Μητσο απο το ρυμουλκο που μας τραβουσε(κι ας κλαιγαμε)", οποτε χαλαλι τους
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Πάντως, πέρα από την πλάκα (όσο μπορεί να θεωρηθεί αστείο να καταστρέφεις τις διακοπές του ενός ή να χάνει το ψωμί του αυτός που ζεί από τον τουρισμό) στις Σποράδες έχουν αγριέψει τα πράγματα με το πλοίο της ταλαιπωρίας, όπως το αποκαλούν. Δεν ξέρω τι θα γίνει ή τι θα κάνουν, αλλά ότι και να πούν και να κάνουν έχουν δίκαιο. Έχω την αίσθηση ότι αυτό δεν έχει προηγούμενο, τουλάχιστον στα χρόνια της εκσυγχρονισμένης ακτοπλοϊας μας.
Nick the Greek Posted July 30, 2005 Posted July 30, 2005 Προσεξτε την επισυναπτομενη φωτο απο το Νονα Μαιρη σημερα. Δεν ξερω αν εχει να κανει με τη χτεσινη βλαβη η κατι αλλο, αλλα δεστε το καλυμμα που εχει βγει απο τη θεση του. Κρατιεται απο πανω με καποιο ιμαντα και εχει σφηνωσει στα ρελια που περνουν απο κατω. Οσο γι αυτους που περνανε στον απο κατω διαδρομο, υπαρχει το ερυθρολευκο πανι.
ΝΗΡΕΑΣ Posted August 1, 2005 Posted August 1, 2005 Επειδή δεν υπάρχει ακόμα ανακοίνωση από το ΥΕΝ για την τύχη του πλοίου, γνωρίζει κανένας αν το πλοίο βρίσκεται ακόμα στο Πειραιά, αν αποκαταστάθηκε η βλάβη ή αν ξανάρχισε δρομολόγια? Η μήπως το πήραν απόφαση ότι δεν πάει άλλο πια και ότι το πλοίο δεν αντέχει τέτοια εξοντωτικά δρομολόγια? Πάντως εάν ισχύσουν όσα είπε ο Υπ.Ε.Ν., το πλοίο δεν έχει κανένα μέλλον: Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, οι συμβάσεις μίσθωσης πλοίων για την άγονη γραμμή θα είναι πενταετίας, ενώ μεταξύ των κριτηρίων για τα επιδοτούμενα πλοία θα είναι η ηλικία, το ιστορικό του πλοίου και οι παρεχόμενες υπηρεσίες στους επιβάτες.Από την ΕΡΤ (1/8/2005)Μόνο το ιστορικό του πλοίου να ληφθεί υπ' όψη, δεν πρόκειται να ξαναπάρει επιδοτούμενη γραμμή.
George Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Σήμερα ήταν ακόμα δεμένο μπροστά από το ΥΕΝ και δεν φαινόταν καθόλου κινητικότητα. Αν είδα καλά και οι καταπέλτες (επιβατών και τουτου) δεν ακουμπούσαν στην προβλήτα. Έχω την εντύπωση πως αγανάκτησε και η ίδια η ΣΑΟΣ με το πλοίο και το έδεσε. Το ότι ήρθε στον Πειραιά με βάζει σε σκέψεις για την τύχη του.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 4, 2005 Author Posted August 4, 2005 Που το είδες ρε Γιώργο, γιατί δεν το είδα εγώ χθες που πέρασα!! Πιο συγκεκριμένα στη θέση που είχε δέσει τη Παρασκευή χθες ήταν το Ταξιάρχης!! Δε πρόσεξα μην μεθόρμισε στη θέση του που ήταν το Ροδανθή τη Παρασκευή!! Δηλαδή στη πλώρη του Ταξιάρχη!!
George Posted August 4, 2005 Posted August 4, 2005 Ήταν εκεί που ήταν και ο ΑΠΟΛΩΝΑΣ με τη βλάβη. Δεν ξέρω αν σήμερα έφυγε. Αλλά και που να πάει;
Panagia Ekatontapiliani Posted August 4, 2005 Author Posted August 4, 2005 Για χθες μίλαγα και εγώ!! Μπορεί να μην το είδα γιατί φόρτωνε το Blue Star 2 και όπως καταλαβαίνεις γινόταν ένας χαμός εκείνη των ώρα!! Αλλά μου κάνει εντύπωση γιατί μεθόρμισε το πλοίο???
Panagia Ekatontapiliani Posted August 5, 2005 Author Posted August 5, 2005 Είχες δίκιο George!! Πάντως το βράδυ κλείνουν και τις ηλεκτρομηχανές για οικονομία!! Στη θέση του θα ναυλώσουν το Ζάκυνθος 1!! Άρα για φέτος το καλοκαίρι ας το ξεχάσουμε το πλοίο!! Κρίμα γιατί ήθελα να δω στις πόσες βλάβες θα σταμάταγε στο τέλος του χρόνου!!
Nick the Greek Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 Σημερα το απογευμα το Νονα Μαιρη εδειχνε φρεσκοβαμμενο, ειδικα γυρω απο τα οκια. Ρε λες να αναστηθουν οι αποθαμενοι? Γιατι, μηπως δεν θα' χει ξαναγινει?
Γιώργος Δ Posted August 10, 2005 Posted August 10, 2005 Εχτές το πρωί πάντως υπήρχε μεγάλη κινητικότητα στο βαπόρι.
Nick the Greek Posted August 12, 2005 Posted August 12, 2005 Σημερα το μεσημερι το πλοιο ρυμουλκηθηκε εκτος κεντρικου λιμανιου με κατευθυνση προς Περαμα. Δεν ξερω τελικα που ακριβως πηγε.
enas chiotis Posted October 13, 2005 Posted October 13, 2005 Και κάτι ψιλοαναμενόμενο, από το ΥΕΝ http://egov.yen.gr/yen.chtm?prnbr=28464 Βλάβη στην αριστερή κύρια μηχανή παρουσίασε σήμερα το πρωί το Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ» Ν.Π. 9282 ενώ εκτελούσε δρομολόγιο από Σαμοθράκη για Αλεξανδρούπολη, με 171 επιβάτες. Το παραπάνω πλοίο κατέπλευσε ασφαλώς στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης όπου και του απαγορεύτηκε ο απόπλους. Οι βλάβες που βιντεοσκοπήσατε είσαστε σίγουροι πως διορθώθηκαν, Κύριοι?
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 Κυριακή, 16 Οκτωβρίου 2005 Κατά την προετοιμασία απόπλου σήμερα το μεσημέρι του Ε/Γ-Ο/Γ ‘’ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ ‘’ Ν.Π.9282, από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης με προορισμό την Σαμοθράκη, παρουσιάστηκε μηχανική βλάβη στην αριστερή κύρια μηχανή. Από την Λιμενική Αρχή Αλεξανδρούπολης απαγορεύτηκε ο απόπλους του ανωτέρω πλοίου μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης του και προσκόμισης πιστοποιητικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα Από το ΥΕΝΑυτή είναι διαφορετική βλάβη από την προηγούμενη, γιατί το openseas έδινε δρομολόγια για 14-15-16/10, ενώ για 13/10(προηγούμενη βλάβη) δεν έδινε. Απλώς δεν ενημέρωσαν για την αποκατάσταση (?) της βλάβης. Ειλικρινά δεν κατανοώ την στάση της εταιρείας και του ΥΕΝ. Τι περιμένουν δηλαδή? Την βλάβη μεσοπέλαγα με 9 Μποφώρ? .
Superfast VI Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 Nomizo pleon oti exi xathi kathe ixnos sovarotitas apo plevras eterias ke YEN. O Nhreas exi apolyto dikio. Perimenoun na symvei to kako prota? To parelthon distixos den fenete na sigginei ke na paradeigmatizei kanena.
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 Ας δούμε και πως βλέπουν τα πράγματα οι Εβρίτες, σχετικά με το πλοίο και τις βλάβες του. Να σημειώσουμε ότι το πλοίο δεν έχει ούτε 1 εβδομάδα στην γραμμή Αλεξανδρούπολης-Σαμοθράκης. Η αρχή: Αγανάκτηση για την καθυστέρηση του Νονα Μαίρη 13 Οκτωβρίου 2005 Με την αγανάκτηση να χτυπάει στο κόκκινο έφτασαν νωρίς το μεσημέρι στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης οι επιβάτες του Νόνα Μαίρη. Το πλοίο σύμφωνα με το πρόγραμμά του θα έπρεπε να αναχωρήσει από τη Σαμοθράκη στις οκτώ το πρωϊ. Μετά από τέσσερις ώρες ταλαιπωρίας οι ταξιδιώτες εξέφρασαν την αγανάκτησή τους λέγοντας πως οι συνθήκες που ταξιδεύουν δεν διαφέρουν σε τίποτα με αυτές πού ίσχυαν και πριν από 40 χρόνια. Πολλοί ήταν αυτοί που λόγω της καθυστέρησης, έχασαν το ραντεβού που είχαν με γιατρούς. Όπως είπαν οι επιβάτες οι ανακοινώσεις που τους έγιναν από το πλήρωμα για το τι ακριβώς συνέβαινε ήταν ασαφής. Οι επιβάτες του Νόνα Μαίρη χαρακτήρισαν το ταξίδι αυτό ως ταξίδι στον χρόνο λέγοντας χαρακτηριστικά ότι η κατάσταση, τους θύμισε ούτε λίγο ούτε πολύ την δεκαετία του 60.Μεταξύ των επιβατών ήταν και ο δήμαρχος του νησιού Γιώργος Χανός οποίος προσπάθησε με τη σειρά του να εξηγήσει τους λόγους για την πολύωρη ταλαιπωρία που υπέστησαν οι ταξιδιώτες. Παράλληλα ευχήθηκε αυτό να είναι ένα μεμονωμένο περιστατικό και στο μέλλον να μην υπάρχουν καθυστερήσεις. Το ίδιο εύχονται όλοι αλλά οι ευχές μόνο δεν φτάνουν. Και η σημερινή συνέχεια: Δρομολόγιο ταλαιπωρίας 16 Οκτωβρίου 2005 Απίστευτη είναι η ταλαιπωρία για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Σαμοθράκης. Στο παλιό σε ηλικία, αλλά καινούργιο στη γραμμή Νόνα Μαίρη για Τρίτη (?) συνεχόμενη φορά παρουσιάστηκε βλάβη με αποτέλεσμα μια ακόμα πολύωρη καθυστέρηση. Το Νόνα Μαίρη δρομολογήθηκε πριν λίγες μέρες για να αντικαταστήσει το ΑΡΣΙΝΟΗ το οποίο από τις 31 του προηγούμενου μήνα δεν πληρεί τους όρους πυρασφάλειας. Φαίνεται όμως ότι η αλλαγή πλοίων όχι μόνο δεν έλυσε τα προβλήματα αλλά τα ενέτεινε. Από το τηλεοπτικό κανάλι ΔΕΛΤΑ της Θράκης.Και όλα αυτά μετά από 2 μήνες ακινησία και επισκευή!
Earl Granville Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 Σημειωτέων πάλι στην αριστερή μηχανή την έπαθε την βλάβη. Κάποιο σοβαρό πρόβλημα θα έχει και προσπαθούν να την βγάλουν με μπαλώματα Η στάση του ΥΕΝ και όλων των υπηρεσιών που επιτρέπουν συνεχώς την πραγματοποίηση δρομολογιών από το συγκεκριμένο πλοίο μετά από τόσες βλάβες λείαν επειεικώς θα την χαρακτήριζα αποκρειατικη. Δεν γίνετε κύριοι να τυχαίνει πάντα η βλάβη στο λιμάνι κάποτε ο διάολος θα το φέρει έτσι και θα είναι μεσοπέλεγα με θάλασσα και τότε τι θα κάνετε? Μετάνοιες στον Άη Νικόλα?
Panagia Ekatontapiliani Posted October 17, 2005 Author Posted October 17, 2005 Αισίως φτάσαμε τη νούμερο 10 βλάβη!!
Stratos Posted October 17, 2005 Posted October 17, 2005 Μα δεν υπάρχουν ΝΟΜΟΙ σε αυτό το κρατος !!?? Με αυτή την επιμονή δρομολόγησης ενός προβληματικού πλοίου,το κράτος το ίδιο καταστρατηγεί τους νόμους του και φαίνεται πλέον φανερά κυβερνητική εύνοια.. Ο κος πρωθυπουργός προχτές στην Βουλή μίλησε και επέμεινε για την αδιάλλακτη μάχη τού με τα διαπλεκόμενα αλλά πρώτα πρέπει να νοικοκυρέψει κάποιους εκ των έσω..
Neptune Posted October 17, 2005 Posted October 17, 2005 Και ειναι γνωστο πως ο Μιστερ-Σαος ειναι κι αυτος γαλαζιο παιδι απο την εποχη που ασχολουνταν με την τηλεοραση. Λοιπον ξεπερασαμε καποια ορια. Οταν φερει ενα βαπορα εγω ειμαι ο πρωτος που θα του πω μπραβο. Και μαγκια του. Αλλα με το Νονα Μαιρη φανταζομαι ουτε ο ιδιος δεν θα ταξιδευει... Ας βαλουν ενα συνεργειο αφου δε βλεπει προκοπη με τους δικους του.. Εχει δικιο ο Ηλιας.. Αμα συμβει καμια πατατα μετα θα φταει το πηδαλιο που κολλησε ο τιμονιερης που δεν ειδε και ο υποπλοιαρχος που εβλεπε γκομενες.. Το βαπορι που ειναι πλωτο φερετρο θα ειναι αψογα συντηρημενο και τα χαρτια του ολα οκ. Γι αυτο οι περισσοτερες γεφυρες θυμιζουν εικονοστασι πλεον
enas chiotis Posted October 17, 2005 Posted October 17, 2005 Βλάβη υπ'αριθμόν 11! Αυτή τη φορά δεν ξεκίνησε καθόλου. Από το Υπουργείο μας, http://egov.yen.gr/yen.chtm?prnbr=28473 Κατά την προετοιμασία απόπλου σήμερα το μεσημέρι του Ε/Γ-Ο/Γ ‘’ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ ‘’ Ν.Π.9282, από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης με προορισμό την Σαμοθράκη, παρουσιάστηκε μηχανική βλάβη στην αριστερή κύρια μηχανή. Από την Λιμενική Αρχή Αλεξανδρούπολης απαγορεύτηκε ο απόπλους του ανωτέρω πλοίου μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης του και προσκόμισης πιστοποιητικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα. Προανάκριση δεν διενεργείται.
George Posted October 17, 2005 Posted October 17, 2005 Σε περίπτωση που κάποιος ανώτερος βλέπει αυτό το φόρουμ, θα κάνω ένα ρεζουμέ των βλαβών των ετών 2003, 2004 και 2005: Αριστερή μηχανή: 1/9/2004, 5/9/2004, 28/10/2004 (νερό στην ελαιολεκάνη της αριστερής ), 30/10/2004, 26/11/2004, 31/1/2005, 23/3/2005, 16/05/2005, 15/7/2005, 29/7/2005, 13/10/2005, 16/10/2005 Δεξιά μηχανή: 21/6/2005, 16/7/2005 Λοιπές βλάβες: 3/12/2003 (βαρούλκο αγκυρών), 16/6/2004 (προσάραξη έξω από την Κίμωλο), 12/7/2004 (έμεινε ακυβέρνητο λόγω βλάβης και στις δύο μηχανές), 17/7/2004 (εργάτης αγκυρών), 12/2/2005 (εργάτης άγκυρας), 24/5/2005 (διαπίστωσης παρατηρήσεων μηχανολογικού τομέα κατά την προγραμματισμένη επιθεώρηση), 29/9/2005 (στο περιβόητο δοκιμαστικό αλλά δεν ξέρω σε ποια μηχανή ήταν) 21 απαγορευτικά απόπλου δηλαδή!! Το να πω τα συμπεράσματα δικά σας δεν έχει νόημα γιατί όλοι νομίζω έχουμε ψιλοκαταλήξει σε ένα κοινό...
Superfast VI Posted October 17, 2005 Posted October 17, 2005 Apo afta ta stoixeia vgenei oti mesa sto 2005 ke mexri simera exi mia vlavi kathe 25 meres peripou. Afto to statistiko empiptei sta kritiria ton epidotiseon ploion ke eterion?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now