miko mission Posted January 16, 2013 Posted January 16, 2013 Το βαπορακι ειναι ιδανικο για να κανει την γραμμη για το αγκιστρι που ειναι ξεχασμενο,οπως και τα περισσοτερα νησια του αργοσαρωνικου,πλην αιγινης
Hastaroth Posted January 17, 2013 Posted January 17, 2013 Ε,δέν είναι και "ξεχασμένο" το Αγκίστρι,αφού πάει καθημερινώς το ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ,μέσω Αιγίνης-και μάλιστα πρέπει να κάνη πάνω από δυό δρομολόγια την ημέρα.Ομως το ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ θα μπορούσε να πηγαίνη κατ'ευθείαν στο Αγκίστρι,συντομεύοντας τον χρόνο τής διαδρομής.Επίσης,σάν μικρότερο σε μέγεθος,είναι και οικονομικώτερο στην εκμετάλλευση. Η αλήθεια είναι βεβαίως πως δέν παίρνει τόσα οχήματα όσα το ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ,αλλά ούτε και χρειάζεται-άλλωστε,ούτε όλα τα οχήματα που μπαίνουν στο ΠΟΣΕΙΔΩΝ προορίζονται γιά το Αγκίστρι,τα περισσότερα κατεβαίνουν στην Αίγινα.
wer Posted January 30, 2013 Posted January 30, 2013 (edited) Ένα "παλικάρι" στο Πέραμα [ επιφυλλάσομαι για την εγκυρότητα] μου είπε σήμερα πως ακούστηκε ότι το πλοίο το βλέπουν συχνά εδώ και αρκετό καιρό για πώληση και βρίσκονται σε καλό δρόμο.... Edited January 30, 2013 by wer
wer Posted February 19, 2013 Posted February 19, 2013 Το Πέραμα έχει βουίξει πως το πλοίο είναι πουλημένο [εκτός Ελλάδας] και κάποια κολήμματα το κρατάνε ακόμα Ελλάδα. Ήταν λογικό ένα τέτοιο πλοίο αν δεν δουλευτεί, να πουληθεί,,,, Ένα γνωστό συνεργείο μου είπε κάτι για γραμμή Κέρκυρας - Αλβανίας πράγμα που δεν το πολύ-κόβω... Τώρα το τι αληθεύει και τι όχι θα δείξει ο χρόνος.
wer Posted April 14, 2013 Posted April 14, 2013 Μπήκε και ο Απρίλιος... Δεν ξέρω που βρίσκεται το καραβάκι γιατί βρίσκομαι εκτός αρκετό καιρό... Στο ίδιο σημείο πρέπει να βρίσκεται γιατί δεν το βλέπω στο αις, δείχνει άλλα ντάλα όπως και παλαιότερα. Το να ξεκινήσει είναι κάτι το αδύνατο αλλά ακόμα και να πουληθεί???
enas chiotis Posted September 12, 2013 Posted September 12, 2013 Ο Υπουργός κήρυξε έκπτωτη την πλοιοκτήτρια εταιρεία του Σάμος Σπίριτ, Πλόες Αιγαίου, στην οποία είχε ανατεθεί η γραμμή Φούρνοι - Θύμαινα - Αγ. Κήρυκος - Καρλόβασι - Βαθύ. Σαν συνέπεια καταπίπτει εγγυητική επιστολή αξίας 252.319 ευρώ, ενώ ο νέος διαγωνισμός που θα διενεργηθεί γίνεται εις βάρος της παρούσας εταιρείας. Αν προκύψει μίσθωμα υψηλότερο είναι υποχρεωμένη η εταιρεία να καλύψει τη διαφορά με αυτό που είχε εκείνη συμφωνήσει, ενώ αποκλείεται από διαγωνισμούς για άγονες για τρεις μήνες. Η απόφαση στηρίζεται στους παρακάτω λόγους: α) Η εταιρία με την επωνυμία «ΠΛΟΕΣ ΑΙΓΑΙΟΥ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ », δεν μπορεί μέχρι σήμερα να αποκτήσει πιστοποιητικό αξιοπλοοϊας για το Ε/Γ-Ο/Γ «ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ» Ν.Σάμου 57 και κατά συνέπεια αθέτησε και έως σήμερα αθετεί την συμβατική της υποχρέωση για εκτέλεση των δρομολογίων της δρομολογιακής γραμμής ΦΟΥΡΝΟΙ-ΘΥΜΑΙΝΑ-ΑΓ.ΚΗΡΥΚΟΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΒΑΘΥ και επιστροφή πέντε ( 5 )φορές την εβδομάδα, που της έχει ανατεθεί, ανελλιπώς, πλήρως και ολοκληρωμένα(ως περιγράφονται στην υπ.αριθ.92/05-08-2008 σύμβαση) μη εκτελώντας τα δρομολόγια της από 20 Φεβρουαρίου 2011, λόγω μηχανικής βλάβης που έχει ήδη αποκατασταθεί. Επίσης το πλοίο της Ε/Γ-Ο/Γ «ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ» Ν.Σάμου 57, τελεί υπό επίσχεση εργασίας ναυτικών του πληρώματος και υπό καθεστώς απαγόρευσης απόπλου από 29 Σεπεμβρίου 2011 μέχρι σήμερα με απόφαση του Προέδρου Ν.Α.Τ., «λόγω κίνησης διαδικασίας παροχής της προβλεπομένης από το νόμο προστασίας λόγω εγκατάλειψης των πιο πάνω αναφερομένων Ελλήνων ναυτικών και την καταβολή σε αυτούς από το Ν.Α.Τ. των αποδοχών,όπως ορίζεται από τις κείμενες διατάξεις.» και β) Διότι τα όσα δήλωσε προφορικώς και γραπτώς δια του Προέδρου της και νομίμου εκπροσώπου της κ. Σ.Φράγκου ενώπιον του Γενικού Γραμματέα Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής «περί αμέσου και πλήρους εξοφλήσεως των οφειλών της προς το Ν.ΑΤ. και άμεσης επανέναρξης και εκτέλεσης των δρομολογίων», ως κατεγράφησαν στα από 18-11-2011 και 28-15-13 Πρακτικά Παροχής εξηγήσεων, καθώς και στα γραπτά υπομνήματα της 22-11-2011, και 28-05-13 δεν έχουν έως σήμερα πραγματοποιηθεί. γ) Δεν είχε προσκομίσει μέχρι 30-04-2013 τα αποδεικτικά στοιχεία και έγγραφα για το νεό πλοίο κατηγορίας 1, που πρέπει να αντικαταστήσει το Ε/Γ-Ο/Γ «ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ» έως 31-10 -13.
Hastaroth Posted September 12, 2013 Posted September 12, 2013 Εξακολουθεί το πλοιάριον να βρίσκεται στο Πέραμα ή την έχει κάνει γιά άλλες θάλασσες;
TankerShip Posted September 12, 2013 Posted September 12, 2013 (edited) Να το δούμε και σε μια χθεσινή (11/09) (μακρινή) φωτο, μιας και ξέχασα να τη βάλω στο δελτίο του Περάματος! Edited September 12, 2013 by TankerShip
enas chiotis Posted October 26, 2013 Posted October 26, 2013 (edited) Σύμφωνα με δελτίο τύπου της εταιρείας του πλοίου, όπως αυτό δημοσιεύεται στο blog aegaio, εκδικάστηκε η αίτηση αναστολής κατά της απόφασης του υπουργού για την έκπτωση της εταιρείας από τη γραμμή. Μεταξύ άλλων, αναφέρουν για τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας, ότι έχουν καταθέσει στο ΚΕΕΠ καποια έγγραφα (όπως το πείραμα ευστάθειας) από τον Απρίλη του 2013, και αυτά θεωρήθηκαν στις 10/10, συνεπώς δεν μπορούσαν να προχωρήσουν έγκαιρα με το rina για να βγουν καινούργια χαρτιά. Για το θέμα του νέου πλοίου, λένε ότι η εταιρεία έχει γνωστοποιήσει τα χαρακτηριστικά του εγκαίρως (σε ποιούς άραγε, αφού το υπουργείο δεν το γνωρίζει), και υπενθυμίζουν ότι ο προηγούμενος ΥΕΝ έχει υπογράψει παρατάσεις σε άλλες εταιρείες για αντικατάσταση ως το 2016. Επισυνάπτεται και ένα σχέδιο του υποτιθέμενου νέου πλοίου. Καταλήγουν δε με μια αναφορά στη μη επιδότηση της άγονης των Φούρνων από τον Πειραιά και στην γενικότερη εξυπηρέτηση της γραμμής της Σάμου, με τη δρομολόγηση του Μύκονος μόνο για το καλοκαίρι και τα δρομολόγια του Μυτιλήνη το χειμώνα, όποτε αυτό έχει καύσιμα, όπως υποστηρίζουν. Προσωπικά δεν με πείθει το δελτίο για τα γεγονότα, αλλά δεν είμαι ο δικαστής που θα βγάλει την απόφαση. Edited October 26, 2013 by enas chiotis
wer Posted November 3, 2013 Posted November 3, 2013 Εμένα πάλι μου φαίνονται όλα λογικά. Στα σχέδια δεν θα αναφέρουν όνομα πλοίου για πολλούς λόγους... Από Απρίλιο έως Οκτώβριο είναι 6 μήνες!!!!! Αν έχουν δίκιο θα φανεί σύντομα αλλά μπορώ να συμφωνισω πως υπάρχουν πολλά μελανά σημεία...
enas chiotis Posted November 18, 2013 Posted November 18, 2013 Η εταιρεία, επ'ευκαιρία του αυριανού διαγωνισμού για τις άγονες έβγαλε νέο δελτίο τύπου. Αναφέρει ότι το εφετείο έκανε αποδεκτό το αίτημα της για να μην καταπέσει η εγγυητική, και να έχει δικαίωμα να συμμετέχει σε διαγωνισμούς. Στη συνέχεια αναφέρει ότι με το μίσθωμα της γραμμής δεν είναι κανένα πλοίο βιώσιμο, και υπενθυμίζει ότι οι ναυτικοί του ανταγωνιστή είναι απλήρωτοι. Το quote και η πλήρης επιστολή από την ikariaki.gr Σε ότι μας αφορά, μετά την πρώτη υπέρ μας απόφαση προσωρινών μέτρων κατά της εν λόγω Υπουργικής Απόφασης τον περασμένο Σεπτέμβριο, το Διοικ. Εφετείο, αφού συνήλθε στις 8 Νοεμβρίου 2013, έκρινε, επικύρωσε και έκανε πλήρως αποδεκτό το Αίτημα της εταιρείας μας και ανέστειλε την εκτέλεση της απόφασης του Υπουργού Ναυτιλίας για την κατάπτωση της Ε/Ε μας και τον αποκλεισμό της εταιρείας μας από μελλοντικούς διαγωνισμούς, όσο κι αν αυτοί καθίστανται πλέον σκοπίμως μη ελκυστικοί και μη βιώσιμοι… Επίσης, από την Προσφυγή της εταιρείας μας, που θα εκδικαστεί εν ευθέτω χρόνω, θα κριθεί και το αν η Γραμμή θα πρέπει να επανέλθει στην εταιρεία μας αναδρομικά – πράγμα που καθιστά και έωλο τον μεθαυριανό διαγωνισμό του Υπουργείου που έχει επαναπροκηρύξει τη γραμμή με εξευτελιστικό μίσθωμα, λιγότερα δρομολόγια ανά εβδομάδα και λιγότερα λιμάνια ανταπόκρισης. Θεωρούμε ότι, όσον αφορά τη ενδονησιακή γραμμή του Νομού μας, δύο πράγματα μπορούν μόνο να συμβούν: Είτε ο διαγωνισμός για την άγονη θα καταστεί… άγονος, γιατί με το μίσθωμα που προσφέρεται δεν είναι βιώσιμη ούτε η βάρκα «Ίκαρος» που έκανε τη γραμμή Ικαρία-Πειραιάς στην κατοχή και την οποία θαυμάζουμε σε συλλεκτικές φωτογραφίες της εποχής, είτε θα δοθεί στο «συλλεκτικά» φωτογραφισμένο από την Προκήρυξη πλοιάριο του οποίου ο ιδιοκτήτης πίστευε, ίσως, ότι το μίσθωμα θα ήταν υψηλότερο και στοιχημάτιζε (ενεργά…) στον αποκλεισμό του «Σάμος Σπίριτ» απ’ τους διαγωνισμούς του Υπουργείου. Στην τελευταία περίπτωση, λόγω των χαμηλών μισθωμάτων το συγκεκριμένο πλοιάριο, το οποίο σημειώνουμε δεν βγάζει ούτε ένα ευρώ κέρδος, θα συσσωρεύσει ακόμα περισσότερα χρέη προς προμηθευτές και το πλήρωμα (το οποίο, παρεμπιπτόντως, παραμένει απλήρωτο επί μήνες χωρίς να το «υπερασπίζεται» κανείς τοπικός συνδικαλιστής, λιμενάρχης και χωρίς να ακούγεται κιχ στους Φούρνους…).
wer Posted January 2, 2014 Posted January 2, 2014 Σήμερα πέρασα από Πέραμα να επισκεφτώ έναν καλό φίλο. Το πλοίο είναι ακόμη εις την αυτή γνωστή πια θέση. Από δελτία τύπου άλλο τίποτα... Το αποτέλεσμα μετράει πάντα και σε αυτή την περίπτωση είναι αυτό που λέμε 0-0=0. Δεν κρίνω κανέναν αλλά δεν βλέπω κάτι που να με κάνει να πω... "εδώ υπάρχει φως". Απορίας άξιο είναι ότι αφού το πλοίο, πολύ πιθανόν πια, έχει εγκαταληφθεί, γιατί παραμένει εκεί και δεν πάει κάπου αλλού. Ελευσίνα ας πούμε, αλλά παραμένει στην ίδια θέση. Διαβάζοντας το άνω post θα ήθελα να πω... "Ο καθής να κοιτάει την καμπούρα του"...
enas chiotis Posted February 17, 2014 Posted February 17, 2014 Τελικά στο πλοίο έχει δημιουργηθεί χώρος για παραλαβή από ελικόπτερο, πάνω στο σκέπαστρο της πρύμης και δεξιά.
wer Posted April 24, 2014 Posted April 24, 2014 Τελικά το πλοίο θα δρομολογηθεί κάπου? Κάτι ακούγεται.... πάλι....
enas chiotis Posted September 14, 2014 Posted September 14, 2014 Να υποθέσω ότι δεν ισχύει το Αίγινα - Μέθανα- Πόρο της δήλωσης δρομολόγησης;
Panagia Ekatontapiliani Posted November 8, 2015 Posted November 8, 2015 Το Σάμος Σπιριτ έχει συμπληρώσει παραπάνω από τρία χρόνια που είναι δεμένο στο ναυπηγείο του Τσαγγαρινου
polmyt Posted October 16, 2016 Posted October 16, 2016 Το βαπορακι εξακολουθεί να βρισκεται δεμενο στο ναυπηγειο του Τσαγκαρινου και πλεον φαινονται ξεκάθαρα στην εξωτερικη του εμφανιση τα χρονια του παροπλισμου
Panagia Ekatontapiliani Posted March 5, 2017 Posted March 5, 2017 Από τη Τετάρτη που είχε ανοίξει το MES το Aqua Jewel, είχα παρατηρήσει να λείπει το Samos Spirit από το ναυπηγείο του Τσαγγαρινού μετά από παρουσία 5 ετών!!! Το Samos Spirit πλέον βρίσκεται στη Βλύχα της Ελευσίνας.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 8, 2018 Posted March 8, 2018 (edited) Αποκοπή κάβων πρόσδεσης του Ε/Γ-Δ/Ρ-Ο/Γ Σάμος Σπιριτ στην Ελευσίνα Quote Μετά από έλεγχο που διενήργησαν τα στελέχη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Ελευσίνας στη θαλάσσια περιοχή Βλύχας, διαπιστώθηκε ότι το Ε/Γ-Δ/Ρ-Ο/Γ ''ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ'' Ν.Σάμου 57 παρασύρθηκε μετά από αποκοπή των κάβων πρόσδεσης του, λόγω των δυσμενών επικρατουσών καιρικών συνθηκών, με αποτέλεσμα να βρεθεί πλησίον Δ/Ξ που βρισκόταν αγκυροβολημένο στην περιοχή. Το πλοίο προσδέθηκε με ασφάλεια και με τη συνδρομή κατάλληλου προσωπικού με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας. Από το περιστατικό δεν προκλήθηκε τραυματισμός ή υλικές ζημιές, ενώ δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση. Edited March 8, 2018 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted March 17, 2018 Posted March 17, 2018 Το Σάμος Σπιριτ μετά τη θραύση των κάβων άλλαξε θέση παροπλισμού του στην Ελευσίνα. Πλέον είναι δεμένο δίπλα από ένα φορτηγό μπροστά από το ναυπηγείο του Σάββα.
proud_ionian Posted March 17, 2018 Posted March 17, 2018 απο κρυσταλλινοι ησανται και επαθαν... θραυση; μαλλον αποκοπη που λεει και η ανακοινωση παραπανω
christos kefalonia Posted November 27, 2018 Posted November 27, 2018 (edited) Συνεχίζει να είναι στο ίδιο σημείο το πλοίο??? Έχουμε καμιά πληροφορία ?? Κρίμα πάντως τέτοιο καραβάκι να είναι παρατημένο... Edited November 27, 2018 by christos kefalonia
polmyt Posted November 27, 2018 Posted November 27, 2018 Απο οσο ξερω ειναι ακομα εκει Ειχα ακουσει οτι υπηρξε μια προσπαθεια να το παρει καποιος αλλα δεν ξερω αν προχωρησε αυτη η προσπαθεια Για τα Διαποντια νησια θα ηταν οτι πρεπει παντως
Panagia Ekatontapiliani Posted November 27, 2018 Posted November 27, 2018 Δεν προχώρησε το ενδιαφέρον ενός πλοιοκτήτη μιας και υπάρχει μεγάλο μπλέξιμο με το βαπόρι από κατασχέσεις, αλλά και από διαφωνία των υπαρχόντων πλοιοκτητών.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now