Panagia Ekatontapiliani Posted September 22, 2010 Posted September 22, 2010 Ασθένεια πλοιάρχου στο Ε/Γ-Ο/Γ ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ στον Αγ. Κήρυκο στις 21/09/2010 Πηγη: ΥΟΑΝ ΥΠΠ Κατά τη διαδικασία φορτοεκφόρτωσης του Ε/Γ-Ο/Γ «ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ» Ν.Σ.57, χθες στις 08.40 στο λιμάνι του Αγίου Κήρυκου, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή για αδιαθεσία του 55χρονου πλοιάρχου του.Αμεσα ο 55χρονος μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Ικαρίας, όπου παραμένει νοσηλευόμενος. Στο πλοίο ναυτολογήθηκε νέος πλοίαρχος και απέπλευσε στις 10.00 αντί για τις 08.40 για Καρλόβασι-Βαθύ. Προανάκριση διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Αγίου Κήρυκου
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted January 12, 2011 Posted January 12, 2011 (edited) ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΛΩΜΕΝΟ ΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΙΚΟ ΑΣΜΑ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ Γ.ΦΡΑΓΓΟΥ & Γ.ΣΠΑΝΟΥ (ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΜΟΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣΤΡΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ) ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΟΙ ΦΑΡΜΑΚΟΓΛΩΣΣΕΣ ΤΗΣ ΣΑΜΟΥ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΑΝΑΛΗΨΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Γ.ΦΡΑΓΓΟ ΤΩΝ ΤΟΚΟΧΡΕΩΛΥΣΙΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΑΜΙΑΚΕΣ ΠΛΟΕΣ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΠΟΥ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΛΕΝΕ ΤΟ ΕΝΑ ΜΥΡΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΨΙΛΑ-ΛΕΝΕ. ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ (5ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ Χ 5 ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ)ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2013,ΔΙΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 2ΕΤΗ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΔΟΣΕ ΤΟ ΥΘΥΝΑΛ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΜΕ ΝΕΟΤΕΥΚΤΟ!!!!! Η ΜΕΧΡΙ 5ΕΤΙΑΣ ΒΑΠΟΡΙ.ΑΛΟΙΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΟ ΑΙΟΛΙΣ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ 10 ΦΟΥΡΝΙΩΤΕΣ ΝΑΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΩΝ ΦΟΥΡΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΥΜΑΙΝΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΗΣΕΙ. ΜΕ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ ΞΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΒΑΠΟΡΙΑ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ S/S(SAMOS SHIPS)ΠΡΩΤΟ ΕΦΥΓΕ ΤΟ ΣΑΜΟΣ ΣΚΑΙ,ΕΠΕΙΤΑ ΤΟ ΣΑΜΟΣ ΣΑΝ,ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟ ΣΑΜΟΣ ΣΤΑΡ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ.ΚΡΙΜΑ........ Edited January 12, 2011 by proud_ionian quote
Gsoult Posted January 23, 2011 Posted January 23, 2011 Ας δούμε μία καλοκαιρινή φωτογραφία του Σάμος Σπίριτ, έξω από το Κοκκάρι της Σάμου, λίγο μετά την αναχώρηση του από το Βαθύ.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 20, 2011 Posted April 20, 2011 Το Samos Spirit παραμένει ακόμα δεμένο στο λιμάνι των Φούρνων ωσότου να επισκευαστεί τη ζημιά στη μηχανή του.
enas chiotis Posted May 8, 2011 Posted May 8, 2011 Υπάρχουν ελπίδες να το δούμε να ταξιδεύει το καλοκαίρι; 10 Μαίου κοντεύει, χρειάζεται και δεξαμενισμό.
Earl Granville Posted May 8, 2011 Author Posted May 8, 2011 Από ότι γνωρίζω την ζημιά την έχει αναλάβει συνεργείο και θα άλλαζαν την μία κύρια μηχανή. Τώρα γιατί καθυστερεί τόσο η αποκατάσταση δεν γνωρίζω.
Earl Granville Posted June 27, 2011 Author Posted June 27, 2011 Τελικά το πλοίο παραμένει δεμένο στους Φούρνους με επίσχεση εργασίας.
enas chiotis Posted July 13, 2011 Posted July 13, 2011 (edited) Η πλήρης απάντηση της εταιρείας στο blog aegaio. Απ'ότι καταλαβαίνουμε το έχουν κάνει το ζήτημα βόρειοι - νότιοι. Θυμόμαστε και την καλλίστη, που ευθύνεται για την παρουσία στη γραμμή του Νήσος Μύκονος και υπενθυμίζουμε οτι δεν μπορεί να πάρει δρομολόγια η νέα Καλλίστη (λέγε με ΝΕΛ)... ...στην υπερασπιστική γραμμή τους για τα συγκεκριμένα 4 μέλη του πληρώματος, δεν αναφέρουν πουθενά ό,τι: α) τα μέλη αυτά παρέμεναν ναυτολογημένα αλλά μη εργαζόμενα από τον περασμένο Φεβρουάριο(!), β) τα δύο από τα τέσσερα μέλη δεν έχουν κάνει τον κόπο από το περασμένο Φεβρουάριο να ανοίξουν καν λογ/μούς στην Τράπεζα που εκτελεί τη μισθοδοσία, όπως όλοι οι άλλοι, γ) τα μέλη αυτά έχουν καταγγελθεί από τον Πλοίαρχο και την εταιρεία για πειθαρχικά παραπτώματα κατ’ εξακολούθηση και δ) έχουν προσφύγει στο ΝΑΤ για την τακτοποίηση των οφειλών τους· μαθαίνοντας ότι θα λάβουν λιγότερα από ότι πίστευαν και αυτό επειδή έτσι προβλέπει η σχετική νομοθεσία στην οποία τους κατεύθυνε προς τα εκεί ο κ. Φλυτζάνης ο οποίος δεν τους είχε ενημερώσει, προφανώς, για τέτοιες «τεχνικές λεπτομέρειες», και όχι επειδή κάποιος από την εταιρεία τους το ανήγγειλε. Μιας, όμως, που θεωρήθηκε σκόπιμο να αναφερθεί η ανακοίνωση της άλλης πλευράς και στα πλοία της εταιρείας «Καλλίστη», και όχι Κόρσικα (όπως «ενημερωμένα» αναφέρει), δεν θα έπρεπε να παραληφθεί το πόσο υπόχρεος μπορεί αισθάνεται ένας συνδικαλιστής όταν π.χ. στα πλοία αυτά απασχολήθηκαν συγκεκριμένοι ντόπιοι ναυτικοί τους οποίους «υπέδειξε» (για να μπορεί, ενδεχομένως, να ζητήσει και τη ψήφο τους σε τοπικές εκλογές) και γι’ αυτό θα θέλαμε να θυμίσουμε εμείς τα εξής: α) ό,τι η Καλλίστη εξυπηρέτησε ανιδιοτελώς, χωρίς επιδότηση και προϋποθέσεις για δύο χρόνια όλο το νομό και τον πρόβαλλε όσο κανείς άλλος ποτέ, β) ό,τι ακόμα και σήμερα η παρουσία του νέου πλοίου που κάνει τα δρομολόγια του Vera… οφείλεται στην αναβάθμιση της γραμμής και του ανταγωνισμού που η «Καλλίστη» έφερε αλλά οφείλεται πλέον και στο «φόβο των Ιουδαίων» για νέα «Καλλίστη»∙ εξ ου και η δυσκολία στη δρομολόγηση πλοίου από τη ΝΕΛ…, γ) ό,τι ο κ. Φλυτζάνης τότε διαφωνούσε με τις ακραίες και ακατανόητες «επισχέσεις» οι οποίες έθεταν σε κίνδυνο την εταιρεία και εκμαιεύοντο από συγκεκριμένα σωματεία με τραμπουκιστικές πρακτικές για λόγους πολιτικής αντίθεσης και προσωπικής προβολής κάποιων πρωτοπαλίκαρων του Περισσού οι οποίοι είναι υπόλογοι στη δικαιοσύνη σήμερα για τους τραμπουκισμούς και τις (προεκλογικές) συκοφαντίες τους. Edited July 13, 2011 by enas chiotis
lucomedes Posted July 13, 2011 Posted July 13, 2011 Κατηγορούν δηλαδή τους αγνούς εργαζόμενους για πειθαρχικά παραπτώματα; Το γνωστό έργο των αφεντικών. Εισαγγελέας δεν υπάρχει;
enas chiotis Posted September 7, 2011 Posted September 7, 2011 Μετά Χριστόν προφήτες πολλοί. Και να ισχύει κάτι τέτοιο άντε να το αποδείξεις. Αφού ο άνθρωπος δεν προλάβαινε να βγάζει πιστοποιητικά σε όλη την Ελλάδα, στη Σάμο θα έτρεχε για το Σπίριτ; Ένα θέμα που αφορά το Νομό μας, καθότι επηρέασε την εκτεταμένη ακινησία του "Σάμος Σπίριτ" καθότι η εταιρεία αποτάθηκε στο Ρωσικό Νηογνώμονα, το Χειμώνα για την έκδοση νέων πιστοποιητικών αξιοπλοΐας του πλοίου μετά το "κλείσιμο" του Ελληνικού Νηογνώμονα. Το γραφείο του "Ρωσικού" στον Πειραιά αφού έφασκε και αντέφασκε με επίσημη αλληλογραφία για το ποιος επιθεωρητής θα επισκεφτεί το πλοίο δήθεν για να το ελέγξει ώστε να εκδόσει τα απαραίτητα πιστοποιητικά, καθυστερούσε να το κάνει ώστε να φέρει την εταιρεία σε δύσκολη θέση και τελικά να αρχίσει να ζητάει από την εταιρεία μαύρα ποσά ώστε να "πείσει" τους Ρώσους επιθεωρητές να κάνουν το αυτονόητο. Η διοίκηση της εταιρείας αποφάσισε ότι δεν άξιζε τον κόπο να διακινδυνεύσει τη φήμη της και τη φήμη του πλοίου και αποφάσισε να αιτηθεί την αποδοχή του πλοίου από άλλο νηογνώμονα με πραγματικό κύρος, κάτι το οποίο και έγινε. Θα επανέλθουμε...blog aegaio ps Ποιος είναι ο νηογνώμονας με κύρος που αποδέχτηκε το spirit;
enas chiotis Posted September 29, 2011 Posted September 29, 2011 Το έχουν αγαπήσει τόσο πολύ το πλοίο εκεί στους Φούρνους που δεν το αφήνουν να τους φύγει με τίποτα... Απαγόρευση απόπλου Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου «ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ» στους ΦούρνουςΑπογευματινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Φούρνων, μετά από κοινοποίηση απόφασης του ΝΑΤ, απαγόρευσε τον απόπλου του Ε/Γ –Ο/Γ «ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ» Ν.Σ. 57. Επίσης από ναυτικούς του πληρώματος έχουν υποβληθεί και καταγγελίες αναφορικά με την αξιοπλοΐα του πλοίου. Κατόπιν εντολής του κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Σάμου, διενεργείται προανάκριση από τη Λιμενική Αρχή Φούρνων. πηγή hcg.gr
NHSOS XIOS Posted September 30, 2011 Posted September 30, 2011 Περισσοτερα για το περιστατικο Σε σήριαλ πολλών μάλιστα επεισοδίων εξελίσσεται η υπόθεση του πλοίου «Σάμος Σπίριτ», το οποίο ενώ κανονικά θα έπρεπε να εκτελεί το δρομολόγιο της άγονης γραμμής Σάμος, Ικαρία, Φούρνοι βρίσκετε δεμένο στο λιμάνι των Φούρνων εδώ και εννέα μήνες. Το τελευταίο επεισόδιο διαδραματίζεται αυτή την ώρα στους Φούρνους με αλληλομηνύσεις μεταξύ ναυτικών και πλοιοκτήτριας εταιρίας, με τους μεν πρώτους να θέλουν να σταματήσουν τον απόπλου του πλοίου επικαλούμενοι εργασιακές διαφορές και την εταιρία να ισχυρίζεται ότι διαθέτει πιστοποιητικό ελευθεροπλοΐας και νόμιμα το πλοίο μπορεί να αποπλεύσει. Όλα αυτά διαδραματίζονται υπό τα βλέμματα ομάδας ανδρών του Λιμεναρχείου Σάμου, οι οποίοι, σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση, κατέφθασαν στους Φούρνους σήμερα το πρωί για την αποφυγή οποιασδήποτε έντασης. Συγκεκριμένα, χθες το μεσημέρι τα μέλη του πληρώματος ειδοποιηθήκαν από την πλοιοκτητρία εταιρία ότι το «Σάμος Σπίριτ» επρόκειτο να αποπλεύσει σήμερα γεγονός που προκάλεσε την αντίδρασή τους. Να σημειωθεί πως η αίτηση για ασφαλιστικά μέτρα που έχουν υποβάλει μέλη του πληρώματος κατά της εταιρίας απαιτώντας δεδουλευμένα τους θα εκδικαστεί στις 12 του Οκτώβρη μετά την πρώτη αναβολή που είχε πάρει. Μέλη του πληρώματος έχοντας συμπαραστάτες στελέχη της δημοτικής παράταξης Φούρνων και κατοίκων του νησιού εμπόδισαν τον απόπλου του πλοίου και κατήγγειλαν στο Λιμενικό Σταθμό του νησιού, προβλήματα του πλοίου τα οποία θέτουν υπό αμφισβήτηση την ασφαλή μετακίνησή του. Ο επικεφαλής της «Λαϊκής Συσπείρωσης» Φούρνων Νίκος Φλυτζάνης δήλωσε στο σταθμό μας πως «δε θα επιτρέψουμε στο πλοίο να φύγει, είναι απαράδεκτη η στάση της εταιρίας, η οποία αφήνει τους εργαζόμενους τόσους μήνες σε κατάσταση εξαθλίωσης στερώντας τους τα δεδουλευμένα τους. Το μόνο όπλο που έχουν για να πάρουν τα χρήματά τους είναι αυτό το πλοίο». Ο εκπρόσωπος της εταιρίας «Πλόες Αιγαίου», στην οποία ανήκει το πλοίο, κ. Σπανός σημειώνει πως «εξασφαλίσαμε ελευθεροπλοΐα μετά από διακανονισμό με το ΝΑΤ για δύο ημέρες και το πλοίο καθ' όλα νόμιμα μπορεί να μετακινηθεί. Σκοπός της εταιρίας είναι να μετακινηθεί στη Σύρο, όπου θα πάρει τα απαραίτητα πιστοποιητικά για να επιστρέψει στη γραμμή. Το πλοίο είναι απόλυτα ασφαλές και περιμένουμε τη γνωμάτευση των αρχών για τις καταγγελίες, προκειμένου να προβούμε σε μηνύσεις για ψευδείς καταγγελίες. Η υπόθεση με τα δεδουλευμένα των ναυτικών έχει πάρει το δρόμο της δικαιοσύνης». http://www.era-aegean.gr
enas chiotis Posted October 7, 2011 Posted October 7, 2011 Αναλυτικά οι καταγγελίες (σελ.3) για το μη αξιόπλοο του σκάφους, όπως τις εκφράζουν τα άτομα του πληρώματος που κανουν την επίσχεση εργασίας.
polmyt Posted May 23, 2012 Posted May 23, 2012 To πλοιο ειναι εδω και καποιες μερες σε καρναγιο στο Περαμα
DimitrisM. Posted May 23, 2012 Posted May 23, 2012 Ανηκει ακομα στην τοπικη πλοιοκτητρια εταιρια αραγε? Υπαρχει μελλον για το καραβακι?
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 26, 2012 Posted May 26, 2012 Το ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ βρίσκεται πράγματι στο Πέραμα, αλλά στη ράδα, δεμένο στην πλωτή πλατφόρμα που βρίσκεται (εδώ και κάτι χρόνια) στο ύψος περίπου των ναυπηγείων ΜΕΓΑΤΕΧΝΙΚΑ.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted July 15, 2012 Posted July 15, 2012 (edited) Να το δούμε σε μία σημερινή φωτό από το Πέραμα, πρυμοδετημένο μπροστά από το ναυπηγείο Τσαγγαρινού. Edited July 15, 2012 by ΣΕΙΡΙΟΣ
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 Τι έχει γίνει εκεί κάτω και έχει δημιουργηθεί τέτοια φασαρία με το πλοίο και την γραμμή?
wer Posted January 12, 2013 Posted January 12, 2013 Έχει περάσει τόσος καιρός και το καραβάκι βρίσκεται, περίεργο, σε άριστη κατάσταση στα ναυπηγεία Παπήλα αν δεν κάνω λάθος. Είναι εκτός δρομολογίων για περίπου 2 χρόνια. Το θέμα είναι ότι αν δεν το πάρει κάποιος που πραγματικά να θέλει να το δουλέψει το βλέπω να ξανα-σαπίζει από την ακινησία. Είναι ένα υπέροχο πλοίο και έχει ακόμα πολλά χρόνια μπροστά του. Στην παλιά του γραμμή δεν το βλέπω να επανέρχεται, η οποία του ταίριαζε απόλυτα... Ελπίζουμε να το ξαναδούμε στα ελληνικά νερά σε οποιαδήποτε γραμμή. Όποιος έχει κάποια πληροφορία ας μας δώσει τα φώτα του.
Hastaroth Posted January 14, 2013 Posted January 14, 2013 Τώ όντι-που θα'λεγαν και οι αρχαίοι Σπαρτιάτες.Πάντως η πλοιοκτήτρια εταιρία του δέν έχει εκδώσει άλλο δελτίο τύπου πέραν εκείνου που έλεγε ότι το πλοίο είναι έτοιμο να επιστρέψη στην γραμμή που έκανε πρίν παροπλιστεί. Θα είναι πραγματικά κρίμα να αφεθή να "σαπίση" και να καταλήξη τελικώς στά γνωστά ζεστά παράλια.....
wer Posted January 14, 2013 Posted January 14, 2013 Όσο από δελτία τύπου μη λες τίποτα. Αλλά ποια εταιρεία? Το διάβασα... Το να πάει όμως και στα γνωστά παράλια το βλέπω τρελό, από την άποψη ότι πρέπει να έγινε κάποια έως αρκετή δουλειά. Πάντως αν πάει τώρα απέναντι σίγουρα κάποιος μερακλής γείτονας θα το χτυπήσει. Πάντως τόσους μήνες που υποτίθεται ότι είναι Πέραμα για επισκευή θα έχτιζαν νέο και θα είχε και δρομολογηθεί κιόλας. Αν δεν κάνω λάθος 40-42 μέτρα είναι....
Hastaroth Posted January 15, 2013 Posted January 15, 2013 Γιά τον Σαρωνικό πάντως είναι ό,τι πρέπει,μέχρι και στην Αγία Μαρίνα Αιγίνης μπορεί να πιάνη..... Η εταιρία του πάντως φέρεται να είναι (ακόμη) η "Ικάριοι Πλόες Ν.Ε.",αυτή που είχε βγάλει και το δελτίο τύπου.
wer Posted January 16, 2013 Posted January 16, 2013 Ναί για Σαρωνικό είναι καλό γιατί να ξαναπάει εκεί που ήταν είναι χλωμό. Από ότι έμαθα τη γραμμή τη πήρε το ε/γ ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now